Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2019 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
Inno schreef:
Enzyme set was een enorme aanfluiting, amper enzyme gehoord. Hoe komt dat toch dat artiesten schijt hebben aan wat Shockerz van ze vraagt? Op vwab al, en nu hier ook weer. Het is geen rocket science ofzo. En weer die D-Fence remix bij Endymion, manmanman. Neophyte stond mij wat te laat, vond het niet eens erg dat hij behoorlijk wat ouder spul draaide dan de aangegeven jaartallen, best prima set, het tempo was gewoon weer weg.

Dus artiest A draait nieuwere tracks buiten het concept en dat is slecht.
En artiest B draait oudere tracks buiten het concept en dat is niet erg?

Vind dit erg selectief toerekenen van fouten.

Dit was eerlijk gezegd ook mijn gedachte. In dit geval is het maar net wat meer in je straatje valt, maar wel 'hypocriet'. ;) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2019 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
_theon_ schreef:
Dus artiest A draait nieuwere tracks buiten het concept en dat is slecht.
En artiest B draait oudere tracks buiten het concept en dat is niet erg?

Vind dit erg selectief toerekenen van fouten.

Dit was eerlijk gezegd ook mijn gedachte. In dit geval is het maar net wat meer in je straatje valt, maar wel 'hypocriet'. ;) .

Ik verwoorde het misschien niet compleet genoeg. Ik bedoelde te zeggen dat hij zich ook niet aan het concept hield, niet chill, maar ik vond het zelf persoonlijk niet zo erg als die troepset van Endymion&Nosferatu. Ik had bij Neophyte nog steeds veel liever gewoon een goede set gehoord met 2005-2011 spul, dat is meer mijn ding en het concept is toch vrij duidelijk lijkt me.

Ik had van die Enzyme set gewoon lekker wat platen van Enemy of the state II willen horen, das nosferatu z'n beste werk (mijn mening) en past perfect in 't concept. Ook een Enzyme X plaat had geen kwaad gekund, een andere Ophidian plaat dan Butterfly VIP... Het was gewoon een inspiratieloze set met grotendeels rommel en een paar prima (dan wel uitgekauwde) nummers, terwijl zowel Endymion als Nosferatu zoveel goed spul hadden kunnen afstoffen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2019 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inno schreef:
Remi schreef:
_theon_ schreef:
Dus artiest A draait nieuwere tracks buiten het concept en dat is slecht.
En artiest B draait oudere tracks buiten het concept en dat is niet erg?

Vind dit erg selectief toerekenen van fouten.

Dit was eerlijk gezegd ook mijn gedachte. In dit geval is het maar net wat meer in je straatje valt, maar wel 'hypocriet'. ;) .

Ik verwoorde het misschien niet compleet genoeg. Ik bedoelde te zeggen dat hij zich ook niet aan het concept hield, niet chill, maar ik vond het zelf persoonlijk niet zo erg als die troepset van Endymion&Nosferatu. Ik had bij Neophyte nog steeds veel liever gewoon een goede set gehoord met 2005-2011 spul, dat is meer mijn ding en het concept is toch vrij duidelijk lijkt me.

Ik had van die Enzyme set gewoon lekker wat platen van Enemy of the state II willen horen, das nosferatu z'n beste werk (mijn mening) en past perfect in 't concept. Ook een Enzyme X plaat had geen kwaad gekund, een andere Ophidian plaat dan Butterfly VIP... Het was gewoon een inspiratieloze set met grotendeels rommel en een paar prima (dan wel uitgekauwde) nummers, terwijl zowel Endymion als Nosferatu zoveel goed spul hadden kunnen afstoffen.

Maat je weet dat dit het "classics-syndroom" is? Hardcore of hardstyle uiteindelijk worden er alleen maar dezelfde platen gedraaid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2019 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Maat je weet dat dit het "classics-syndroom" is? Hardcore of hardstyle uiteindelijk worden er alleen maar dezelfde platen gedraaid.

Ja, ik weet het, eeuwig zonde...
Toch verwacht je met bepaalde concepten/specifieke sets dat artiesten dan toch zoiets hebben van hey laat ik eens wat anders doen. Zelfs dan niet dus :(
Ook al verwacht je het grotendeels wel, op een of andere manier weten ze 't altijd nog kutter te doen dan je verwacht :')

Toch snapten sommige artiesten het dus wel gewoon. Mad Dog kwam met een paar hele vette verrassingen, DJ D ook, Partyraiser z'n set was heerlijk divers... Ze zouden artiesten weer eens moeten belonen op daadwerkelijk iets goeds achter de decks doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2019 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inno schreef:
Ik verwoorde het misschien niet compleet genoeg. Ik bedoelde te zeggen dat hij zich ook niet aan het concept hield, niet chill, maar ik vond het zelf persoonlijk niet zo erg als die troepset van Endymion&Nosferatu. Ik had bij Neophyte nog steeds veel liever gewoon een goede set gehoord met 2005-2011 spul, dat is meer mijn ding en het concept is toch vrij duidelijk lijkt me.

Ik snap wat je bedoelt maar je kan niet zeggen dat Endymion en Nosferatu zich aan het concept moeten houden en vervolgens zeggen dat Neophyte wel een prima set had. Shockerz moet dan expliciet tegen ze zeggen van "hey, je hebt je vorige keer niet aan het concept gehouden, dat is niet de bedoeling, alleen tracks uit de aangegeven jaartallen pakken" (+ nog meer beperkingen als ze als een 'label set' worden geboekt). Vervolgens zien ze Neophyte voor hun nog Get This Motherfucker e.d. draaien, dan denken de heren toch ook "schijt aan de organisatie, Neophyte die krijgt niks te horen". Geldt ook voor hardstyle classic feesten overigens. Als Degos & Re-Done een obscure Tommyknocker plaat uit 2001 draaien is dat helemaal geweldig maar als Frequencerz met een Men Of Steel aankomen dan is de wereld te klein.

Ik heb zelf over het algemeen ook liever een oudere dan een nieuwere plaat maar dat verschilt per persoon. Ik kan me namelijk ook voorstellen dat een jongere feestganger liever Gladiator hoort bij Endymion dan Rock The Party-E. Dus daarom moet je bij alle artiesten consequent zijn anders is het namelijk, zoals Remi aangaf, 'hypocriet'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2019 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helemaal mee eens hoor. Het concept is duidelijk, iedereen moet zich daar aan houden. Partyraiser deed dat perfect. Ik typte inderdaad "prima set" bij Neophyte, maar dat was op z'n zachtst gezegd een slechte woordkeuze. Ik kon me er wel redelijk mee vermaken, maar het was niet wat ik hoopte en heb meerdere keren gezeurd tegen m'n buren dat het te oud en traag was.

Het was meer dat door platen als sloop die speakers en andere klappers uit de juiste jaartallen mijn algehele beeld over de set nog redelijk positief was. Achteraf gezien niet helemaal terecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2019 19:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Meh, veel minder dan vorig jaar. Geluid bij binnenkomst tot halverwege het feest enorm slecht. Geluid voor early moet kraakhelder en lekker fel zijn: anders is het niet te volgen en klinkt het enorm kaal. Prednison attack bijvoorbeeld op een goed systeem is waanzinnig. Op je telefoon is het net een kinderliedje. De eerste kick moet je oprecht verbazen en de screech moet door merg en been. Het was nu warrig en een flauwe hap. DJ D stond trouwens zelf ook te rommelen met de faders waardoor het volume ook nog schommelde.

Sfeer viel ook mij erg tegen t.o.v. vorig jaar: toen ging af en toe het dak er echt af. Vond het nu maar een tamme bedoeling.

Gratis tip voor iemand die volgend jaar op het dierenpark (ernaast) wil overnachten: Google Maps geeft aan dat je over het park aan de achterkant naar het Autotron kan. Dat kan niet en kost je in totaal 1,5 uur lopen. Tijdens deze tocht zijn geen bier verkoop punten ofzo dus je wil dit echt koste wat het kost voorkomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2019 08:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Gratis tip voor iemand die volgend jaar op het dierenpark (ernaast) wil overnachten: Google Maps geeft aan dat je over het park aan de achterkant naar het Autotron kan. Dat kan niet en kost je in totaal 1,5 uur lopen. Tijdens deze tocht zijn geen bier verkoop punten ofzo dus je wil dit echt koste wat het kost voorkomen.


Dit klinkt als iets waar ik meer van wil weten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2019 09:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deel de mening ook over het geluid, toch wat schommelingen gedurende de dag waargenomen. Al moet ik zeggen dat aan het begin van de dag tijdens de eerste 2-3 sets het geluid zeker rechts vooraan wel echt goed stond.

Meen me te herinneren dat vorig jaar tijdens resonate of shockerz er ook metingen werden verricht door de gemeente, toen ging het geluid naar beneden. Werd direct over geklaagd en toen zwierf er ook een Fb post ergens van de organisatie die zei dat het geluid tijdens de meting even naar beneden ging en later weer omhoog. Wellicht was dat hier ook weer aan de orde.

Wij hadden alleen wel het idee dat het tempo dit jaar al eerder op de dag hoger lag dan vorig jaar, iemand die dit ook heeft gemerkt? Echter zorgde dit ervoor dat bij ons iig het rond tha playah enorm in kakte kwa sfeer en tempo, uiteraard puur subjectief.

Hoogte punten kwa sets waren denk ik wel Tommyknocker en Noise Supressor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2019 11:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Remi schreef:
TiMOTHYb schreef:
Gratis tip voor iemand die volgend jaar op het dierenpark (ernaast) wil overnachten: Google Maps geeft aan dat je over het park aan de achterkant naar het Autotron kan. Dat kan niet en kost je in totaal 1,5 uur lopen. Tijdens deze tocht zijn geen bier verkoop punten ofzo dus je wil dit echt koste wat het kost voorkomen.


Dit klinkt als iets waar ik meer van wil weten.


Hahaha wat kut, maar moest hier toch stiekem om lachen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2019 10:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Haha wel een mooi verhaal inderdaad, maar hoef het nooit meer mee te maken. Kwam al redelijk verzuurd binnen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2019 15:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Is er ook een tracklist van Partyraiser zijn set? Draaide halverwege zo'n snoeiharde track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2019 12:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hopelijk wordt het volgend jaar gehost in het klokgebouw :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2019 13:21 
 
Hardtraxx Veteran

Marks schreef:
Hopelijk wordt het volgend jaar gehost in het klokgebouw :thumbsup:


Want?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2019 14:22 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Marks schreef:
Hopelijk wordt het volgend jaar gehost in het klokgebouw :thumbsup:


Ja leuk, nog verder weg..

Laat ze hem maar gewoon in de Maaspoort houden, heb niet zo heel veel vertrouwen in de Autotron meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2019 14:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Maaspoort zo belachelijk warm. Klokgebouw is na Ziggo echt mijn favoriete binnenlocatie. Als het daar is zal ik eens overwegen om te gaan. Vind dat Autotron zo belachelijk kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2019 15:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Marks schreef:
Hopelijk wordt het volgend jaar gehost in het klokgebouw :thumbsup:


Want?


Locatie, geluidsinstallatie, underground sfeer, opzet hal (geen gymzaal gevoel).
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2019 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Marks schreef:
(geen gymzaal gevoel).

:lol:

Ik vond gym op school altijd wel leuk dus heb er goeie herinneringen aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2019 17:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik kreeg dus oprecht kriebels dat ik de eerste keer VWAB die sportzaal inliep. Om het te vieren anderhalf pakje L&M in het zonnetje staan paffen. Heerlijke tijden
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2019 17:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ik kreeg dus oprecht kriebels dat ik de eerste keer VWAB die sportzaal inliep. Om het te vieren anderhalf pakje L&M in het zonnetje staan paffen. Heerlijke tijden

:lol: Ging d'r op daar buiten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2019 17:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2019 18:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ik kreeg dus oprecht kriebels dat ik de eerste keer VWAB die sportzaal inliep. Om het te vieren anderhalf pakje L&M in het zonnetje staan paffen. Heerlijke tijden

Ja dat is wel echt een dingetje, afgelopen VWAB ook drie setjes meegemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2019 00:11 
 
Hardtraxxer

Fuzzylogic schreef:
TiMOTHYb schreef:
Ik kreeg dus oprecht kriebels dat ik de eerste keer VWAB die sportzaal inliep. Om het te vieren anderhalf pakje L&M in het zonnetje staan paffen. Heerlijke tijden

Ja dat is wel echt een dingetje, afgelopen VWAB ook drie setjes meegemaakt.


Vond het al toevallig dat ik elke keer thuis kwam met een halve longontsteking.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2019 20:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elation schreef:
Fuzzylogic schreef:
TiMOTHYb schreef:
Ik kreeg dus oprecht kriebels dat ik de eerste keer VWAB die sportzaal inliep. Om het te vieren anderhalf pakje L&M in het zonnetje staan paffen. Heerlijke tijden

Ja dat is wel echt een dingetje, afgelopen VWAB ook drie setjes meegemaakt.


Vond het al toevallig dat ik elke keer thuis kwam met een halve longontsteking.


Ik denk dat je de oorzaak daarvoor ergens anders moet zoeken.
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten