Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2019 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Ace of Bass schreef:
Prima timetable! Gaat weer 'n mooie worden! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 09:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jammer van de Vipe zo vroeg. Veel zin an weer :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 11:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier ook hype!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 14:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Hier ook hype!

Long time no see :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Henk-Jan schreef:
Hier ook hype!

Long time no see :yes:

Komt J. Losâh weer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 14:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hahahahahahaha ohja, was mega

Nee dit jaar onverhoopt afwezig vanwege een aantal verplichte overnachtingen in de PI Zoetermeer :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aaah sneu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2019 21:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:slow: :slow:

Edit 15-11 @ 16:05:
Pommer schreef:
GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME!!!1!!9
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2019 10:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kan er helaas niet bij zijn vandaag :( Veel plezier allen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2019 11:46 
 
Hardtraxx Veteran

Zag kaartjes voor 21 ek op Ticketswap, dat heeft m'n ruggengraat weer gebroken :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2019 11:57 
 
Hardtraxx Veteran

#zinin
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2019 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch besloten te gaan. Te herkennen aan wit dbz shirt
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2019 19:22 
 
Hardtraxxer

Holy shit wat draaide dj d geweldig! Helemaal los. Te herkennen aan bloemen shirt
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2019 19:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is wel een dooie boel soms, iedereen staat stil :huh: vooral vooraan
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2019 20:54 
 
Hardtraxxer

UnholyMessias schreef:
te herkennen aan bloemen shirt


:sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2019 23:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Het is wel een dooie boel soms, iedereen staat stil :huh: vooral vooraan

Dit idd ja. Ben zelf nu onderweg naar huis. Maar vond 't oprecht 'n beduidend mindere gezellige boel dan vorige jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2019 02:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vond het oorecht geen dooie boel. Ja in het begin, maar verder niet. Voor mij blijft dit persoonlijk de gouden periode. Wat een platen zijn er toen uitgebracht. Zoveel goede herinneringen.

Credits naar organisatie. Rokershok goed geregeld, drinken snel aan beurt, genoeg ruimte, meer lasers!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2019 06:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

UnholyMessias schreef:
Holy shit wat draaide dj d geweldig! Helemaal los. Te herkennen aan bloemen shirt

Not sure if srs. Vond het een best week saaie set met een flinke stap terug ik tempo ook. Verder prima feestje maar niet meer dan dat. Het geluid schommelde op sommige momenten best wel erg. Ik vond de eerste editie een stuk geslaagder, al met al wel prima vermaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2019 12:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Top vermaakt. Goed kapot nu. Sets van de dag: Promo, Tommyknocker, Mad Dog en Partyraiser.

De sfeer zat er ook vooral goed in als het geluid goed stond, en dat was sowieso tijdens de sets hierboven genoemd zijn. Dan zag ik echt enorm veel blije koppies om me heen en ging het echt goed los. Paar keer heel blij in een rondje staan hakken om even om me heen te kijken. Als het geluid niet goed stond was het echt een tamme bende helaas.

Tha playah was vorig jaar veel vetter helaas. Ook evil activities viel me vies tegen, ze draaiden vooral de hitjes die ik niet hoef te horen, en de tofste platen kwamen slechts even 30-60s voorbij in een matige mashup. Had er teveel van verwacht denk ik.
Enzyme set was een enorme aanfluiting, amper enzyme gehoord. Hoe komt dat toch dat artiesten schijt hebben aan wat Shockerz van ze vraagt? Op vwab al, en nu hier ook weer. Het is geen rocket science ofzo. En weer die D-Fence remix bij Endymion, manmanman. Neophyte stond mij wat te laat, vond het niet eens erg dat hij behoorlijk wat ouder spul draaide dan de aangegeven jaartallen, best prima set, het tempo was gewoon weer weg.

Meerdere onverwachte vette platen gehoord, mooi voorbeeldje: DJ D die Hellsystem - Set You Up draaide :love:

Het geluid was wederom echt extreem wisselvallig. Soms stond het echt lekker, soms kon je gewoon zacht tegen elkaar praten en elkaar verstaan... Ik snap echt niet hoe dat toch steeds zo is bij Shockerz. Het leek vooral tijdens de live acts beduidend zachter te gaan, misschien iets met ander equipment ofzo wat de DJ's gebruiken?
Tijdens Mad Dog en partyraiser stond het kneiterhard. Meen me te herinneren dat het vorig jaar ook de laatste 2 uur ineens wel kon. Doen ze dit expres zo laat pas ofzo? :/

Verder was het allemaal prima geregeld. Barren gingen lekker vlot (zelfs prime time niet al te lang wachten), WC's vond ik prima, houten vloer was heel chill. Maar dat geluid... blijft een dingetje :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2019 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben niet zo'n reviewer maar toch even een telefoon review van mijn kant.

Dit was mijn eerste volledig hardcore feest en ik moet zeggen dat ik wel wat teleurgesteld ben.

Het geluid was door de avond heen heel wisselvallig. Sommige sets waren ontzettend hard ( bijna in het rood leek het) en sommige weer erg zacht. Hier en daar was het erg helder maar soms ook alleen maar bass. Erg jammer want dat laatste had ik juist bij de platen die ik graag goed had willen horen.

Het buitenlandse gehalte was erg hoog. Wat een irritante Spanjaarden en Italianen zeg. Opgefokte gasten die echt geen rekening houden met de personen naast zich. Tegen iedereen aanspringen en dat getrek en geduw.... Verschrikkelijk..

Ook de sfeer vond ik matig, ik ben overal wel ergens een keer geweest maar nergens ging het echt goed los. Dooie boel.... Zelfs bij de handjeklap tracks die het altijd wel doen zong amper iemand mee en werden er maar een aantal handjes en aanstekers die lucht in gehouden.

Ik weet trouwens niet welke MC het was, maar dat slechte beatboxen wat hij maar telkens maar flikte... Pff houd toch eens op man...

Verder waren er weer veel in brons gegoten anabole paarden te vinden waarvan er één het flikte iedereen maar weg te smijten zodat hij er door heen kon. Kneus..

Ook het aantal moshpits...
Ik kwam er in een terecht door het geduw om mij heen en heb een elleboog in mijn linker zij gekregen. Bij diep ademhalen nu toch last van benauwdheid en steken

Dan een aantal goede dingen.

De wcs, het eten en drinken en de sets waren prima. Ik heb op muziek niveau mij goed vermaakt.
The Playah, Art of Fighters en DJ D vond ik erg geslaagd.

Maar door al die negatieve punten zou ik niet gauw naar de volgende editie gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2019 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was weer een erg geslaagde editie. Beste sets van Promo en Mad Dog :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2019 21:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Meest geniale moment van de avond was wel dat Partyraiser Ghost connection (angerfist - spook) draaide. Ik had verwacht dat ik die echt nooit live zou horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2019 10:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoxyz schreef:
Meest geniale moment van de avond was wel dat Partyraiser Ghost connection (angerfist - spook) draaide. Ik had verwacht dat ik die echt nooit live zou horen.

Ik stond toen gelukkig bij m'n oude hardcore vrienden en dat was weer zo'n heerlijk ouderwets moment van elkaar allemaal extreem blij aankijken vol ongeloof en collectief keihard uit je stekker :yay:

Gelukkig nog een paar keer positief verrast door zeldzame plaatjes, daar kan ik zo gelukkig van worden :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2019 12:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inno schreef:
Enzyme set was een enorme aanfluiting, amper enzyme gehoord. Hoe komt dat toch dat artiesten schijt hebben aan wat Shockerz van ze vraagt? Op vwab al, en nu hier ook weer. Het is geen rocket science ofzo. En weer die D-Fence remix bij Endymion, manmanman. Neophyte stond mij wat te laat, vond het niet eens erg dat hij behoorlijk wat ouder spul draaide dan de aangegeven jaartallen, best prima set, het tempo was gewoon weer weg.

Dus artiest A draait nieuwere tracks buiten het concept en dat is slecht.
En artiest B draait oudere tracks buiten het concept en dat is niet erg?

Vind dit erg selectief toerekenen van fouten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2019 12:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Top feest gehad, op enkele mindere setjes na. Inderdaad kan dat geluid kan echt niet, kwam ook de sfeer niet ten goede! Veruit slechtste geluid wat ik afgelopen jaar (+- 15 feesten) heb meegemaakt. Op het begin kon je de nummers zelfs amper uit de muziek halen :thumbdown: :thumbdown: :nono:
Moet beter organisatie
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten