Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Ongelezen bericht Geplaatst op 02-09-2019, 15:05 

Hardtraxx Elite

Ik hoop dat ze dit jaar even wat rustiger doen met die vlammenwerpers. Ik ga al weer bijna KO als ik terugdenk aan die hitte vd vorige keer. Is sowieso met alle feesten van Shockerz waar ik heenga een dingetje. Als het al warm is in de zaal kan je dat gewoon niet maken, hoe tof het er ook uit ziet..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04-09-2019, 16:32 

Hardtraxx Veteran

Totaal onverwacht van deze naam :thumbsup:

Als iemand de 1e HC plaat voor me heeft, graag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05-09-2019, 13:58 

Kraak... Piep...

KRTM & Tripped - Pet

Niet veel millenium aan een plaat van 2016.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05-09-2019, 14:49 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
KRTM & Tripped - Pet

Niet veel millenium aan een plaat van 2016.

Het is een wat vreemde set inderdaad, The Clamps - In The Depths zit er bijvoorbeeld ook in om dan weer te stappen op originele Prednison Attack en EXLXAXL bijvoorbeeld
Ongelezen bericht Geplaatst op 05-09-2019, 14:51 

Hardtraxx Veteran

Vandal!sm kan in mijn ogen weinig fout doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18-09-2019, 14:11 

Hardtraxx Veteran

Jehuty schreef:
Jaa een mooi topic om ook mijn mededeling te geven!

Degene die vorig jaar hebben gekeken naar de livestream van de Resonate Megamix en daar van genoten hebben kunnen blij zijn dat ik ben gevraagd door de organisatie om dit jaar weer een nieuwe Resonate Megamix te maken :thumbup:

Afbeelding

mocht je de mix van vorig jaar niet gehoord/gezien hebben heb ik hieronder de livestream en ''afgemaakte'' versie geplaatst.

Wanneer kunnen we deze eigenlijk verwachten :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20-09-2019, 08:26 

Hardtraxx Newbie

ErikZ schreef:
Jehuty schreef:
Jaa een mooi topic om ook mijn mededeling te geven!

Degene die vorig jaar hebben gekeken naar de livestream van de Resonate Megamix en daar van genoten hebben kunnen blij zijn dat ik ben gevraagd door de organisatie om dit jaar weer een nieuwe Resonate Megamix te maken :thumbup:

Afbeelding

mocht je de mix van vorig jaar niet gehoord/gezien hebben heb ik hieronder de livestream en ''afgemaakte'' versie geplaatst.

Wanneer kunnen we deze eigenlijk verwachten :D

Ik streef er naar om hem rond 1ste week oktober af te hebben. Zo'n mix kost makkelijk een maand om te maken en ben deze week terug gekomen van vakantie dus het is doorbikkelen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20-09-2019, 09:58 

Hardtraxx Veteran

Goeie vakantie gehad?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20-09-2019, 13:31 

Hardtraxx Newbie

Alm1ghty schreef:
Goeie vakantie gehad?

Jazeker, 2,5 week Vietnam :) Weinig echt rust gehad aangezien je toch veel activiteiten onderneemt. Ik heb veel gezien en toffe dingen gedaan, vond het een indrukwekkende land, waardoor ik uiteindelijk wel ben gaan beseffen hoe goed we het in Nederland eigenlijk hebben. :thumbup:
Antwoord op onderwerp Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten