Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2018 11:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was een heel fijn feest dit. Tommyknocker was meteen lekker beginnen en het geluid stond ook meteen goed.
Maar tijdens Amnesys leek het geluid veel zachter te gaan, wat jammer was. Set van de dag gaat toch wel naar Tha Playah, wat een fijn album blijft dat toch (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2018 11:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Eens met bovenstaande! Wat een album! Geluid stond ook goed toenn! Dikke + naar de organisatie voor het geven van een flesje water met dop! Nog nooit eerder ergens gezien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2018 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Ace of Bass schreef:
makrooy schreef:
https://www.dumpert.nl/mediabase/7565597/781b2eaa/komt_die_stagedive.html

:lol: wat een dropstaaf.

Hoxyz schreef:
Jep ik stond er naast. Die dikke was team Italië gok ik? Ging wel een minuut of 5 door zonder enig secuirity

Ja echt bizar. Later was er nog 1...volgens mij zelfde guy. Fcking idiooten en gekke chicks die vol aan het haren trekken waren :/

De vechtpartij met de Italianen was omdat 2 Italianen dachten even recht door alles heen te kunnen lopen zonder rekening te houden met anderen. Die 'dikke' is overigens gewoon een Nederlander. :P Vervolgens reageerde 1 wat verontwaardigd omdat die zijn biertje over zijn arm heen had gekregen. En toen was er wat duw en trekwerk. Helaas nog geen 10 minuten later weer ruzie. De aanleiding hiervoor niet meegekregen alleen dat 2 meiden ruzie met elkaar kregen en de vriend van een van die meiden zich hier weer mee ging bemoeien. En toen stonden ze met 10 personen eraan te trekken om ze uit elkaar te halen.

Anyways, er is ook nog een fijn feestje geweest volgens mij. Voor mij was Tha Playah wel het setje van de dag. Denk dat ik dat wel het beste album van de hardcore vind. Ook Endymion en Evil Activities draaide fijne setjes met veel herkenbare nummers.

Nosferatu kwam wat moeilijk op gang maar het 2e gedeelte van zijn set was heel fijn. En het leek alsof de kicks bij Ophidian niet echt doorkwamen? Stond in het midden redelijk vooraan, maar het leek net alsof het volume flink was teruggeschroefd. Muzikaal natuurlijk wel van heel hoog niveau.

S/o naar Broken Balance die ik blijkbaar op Q-Base ook al was tegengekomen maar toen niet doorhad dat het Broken Balance was. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2018 12:38 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Topfeest met een paar toch wel vervelende minpunten.

Binnengekomen bij Re-Style die heerlijk draaide. Shadowlands geskipt voor wat eten. Amnesys, Angerfist en Neophyte waren vervolgens enorm vet. Neophyte draaide wel veel voor 2005 maar dat was best een welkome afwissling. Heerlijk om nostalgische platen als Muil Houwe, Skullfuck en Get This Motherfucker te horen.

Endymion was zoals verwacht enorm matig, Evil Activities vervolgens ook, veel te veel nieuw spul. Tha Playah was ook vet, Sonar vond ik wat rommelig klinken. Nosferatu vond ik eveneens wat wisselvallig, had zo veel meer vette platen die hij kon draaien maar hield het vrij tam en gooide er niet even wat stevigere platen zoals System 5601 op.

Ophidian was zoals verwacht prachtig, wat een sfeer, ook gewoon niet los gegaan alleen maar met meterslang kippenvel en een traan in het oog bij So Many Sacrifices en Forgotten Moments staan genieten. Mad Dog & Unexist was heel vet, gas ging er goed op en Unexist draaide veel onverwachte beukplaten zoals Life Blood Pain Death (Tymon Remix) en Tieum & Lenny Dee - Microtonic. Mad Dog zijn oude platen klinken live ook ziek. Vervolgens naar huis gegaan.

Het is blijkbaar Unexist trouwens die die stage-dive doet. Die gast had volgens mij sowieso wat op, stond keihard te schreeuwen door de Mic, te springen op de tafel e.d.. Kon nog steeds wel meesterlijk draaien trouwens :P

Plus

+ De organisatie
+ Re-Style, Amnesys, Angerfist, Neophyte, Tha Playah, Ophidian, Unexist & Mad Dog
+ Dopjes op de flesjes water, hulde
+ Geen muziek bij het eetgedeelte, enorm chill imo.
+ Zat zitplekken
+ Aankleding
+ Snel binnenkomen, fouillering en muntjes
+ Buitengedeelte met heaters
+ Goede WC's die gewoon doorspoelden plus een WC hok waar bijna niemand heen ging tussen de zaal en het eetgedeelte.
+ Unexist zijn draaikunsten, meerdere platen door elkaar mixen, verrassende track keuze en niet storend scratch-werk.

Nu toch wel wat stevige minpunten

- Het wisselvallige geluid, soms stond het goed, toen te zacht, toen te weinig mid en verplaatsen door de zaal hielp ook niet echt. Pas bij Unexist & Mad Dog leek het loepzuiver en hard te staan.

- Artiesten die veel te traag draaien. Ik ben geen fan van de hele tijd 180+ draaien zoals tegenwoordig gebeurt. Maar artiesten draaiden soms op een veel te laag tempo. Amnesys, Endymion, Tha Playah zijn daar een paar van. Platen die 170 bpm zijn werden op 155 gedraaid. Dit vervormt de plaat en was ook een rede dat sommige platen zo slecht doorkwamen.

- Veel vdk buitenlanders die niet rustig langs je kunnen.

- Benauwdheid en warmte in de zaal. Het was niet bloedheet maar door de benauwdheid en de rook ging je enorm snel zweten en kon je ook niet heel veel los gaan.

- Endymion die afsluiten met een plaat van dit jaar, te traag draaien en wederom veel te nieuw draaien, Bart mag z'n smoel ook wel eens houden. EA die te nieuw draaide. Sonar dat wat rommelig klonk, prima dat je sommige stukken weghaalt, maar ergens midden in een plaat springen uit het niks en ook niet netjes op een 4x4 plek maakt het echt rommelig. Nosferatu die te veel op safe speelde voor een artiest die laat op de avond staat.

- MC, volgende keer gewoon MC Da Mouth Of Madness aub. Deze zat te veel door de platen heen te schreeuwen.

Over het geheel was het een topfeest maar door de minpunten kakte ik na Neophyte enorm in, dat kwam pas terug bij Ophidian.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2018 13:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

WAT een feest! Ik was er zelf een beetje skeptisch over toen ik erheen ging, aangezien ik deze periode niet actief heb meegemaakt en me verder ook niet in het "vroeger was alles beter" kamp schaar, maar binnen het eerste kwartier Amnesys was ik verkocht. Het geluid was bij binnenkomst een beetje zacht, maar trok helemaal recht na een halfuurtje. Het leek op de meeste plekken in de zaal ook goed genoeg te zijn (nergens dat je alleen maar bass hoorde ofzo). Deze stijl staat voor mij nu ver voor boven de huidige hardcore; volle kicks met zware distortion en bass zonder geklooi, lekkere melodieen en goede sfeer.

Daarnaast was ik heel erg onder de indruk van het mixwerk; ik doe over het algemeen alleen hardstylefeesten waar dr zelden echt lekker gemixt word, maar vooral Nosferatu en Angerfist konden de sets heerlijk laten lopen met korte breaks en strak mixwerk. Dit mis ik wel een beetje in de Hardstyle, aangezien het een set echt veel meer drive mee geeft.

Gladde vloeren of ruzies heb ik eigenlijk niks van meegekregen, voor m'n gevoel was het juist een lekker gemoedelijk sfeertje met een leuke mix tussen oud en nieuw volk. Ik had ook nog een kort praatje gemaakt bij het meisje bij de first aid en die zei dat het op zich wel mee viel wat er allemaal fout ging, EHBO bleef wel bezig maar niemand die heel erg in de gevaren zat.

++++++++++ O. Fucking. Phidian. Dit was mn eerste keer, en zeker niet mn laatste keer. WAT een god.
+++De verbeteringen aan het Autotron ten opzichte van Shockerz vorig jaar; geluid was goed (alhoewel soms een beetje wisselvallig) en temperatuur was geweldig. Hulde :thumbsup:
+++ Afbeelding
+++ Angerfist en Tha Playah, Openen met bite yo style :love: Slopen tijdens Strange & mutilate en Gas met die Zooi EDIT: en Broken chain :loving: :loving:
+++ Mixwerk Nosferatu, tempo en drive :love:
++ Sfeertje, toffe mix tussen jong en oud met voor mn gevoel weinig gedoe
++ Ophidian en Noize Supressor met onderscheidende livesets. Dit zou ik graag zelf wat meer in de huidige hardstyle zien i.p.v een halfuurtje prerecorded hitjes en nieuwe plaatjes.
+- Mad dog en Unexist. Kicks :loving: , maar was lastig om Ophidian op te volgen, aangezien ik na dat halfuurtje totaal niet in een state of mind zat om te slopen. Lag verder niet aan de timetable of aan de artiesten, had zelf ook geen manier gezien om dit beter te doen
+- Tijdens Mad Dog en Unexist beseffen dat het toch best leeg was. Aan de ene kant grote blijdschap met de gedachte van doorverkopers die honderden euro's verlies maken, aan de andere kant wel lullig voor de organisatie.
- The Sickest Squad, hier keek ik best naar uit na het luisteren van hun afgelopen Defqon set en m'n interesse in Frenchcore van de laatste tijd, maar de kicks leken niet echt door te komen. Ik snap wel waarom mensen boos waren toen Peacock met z'n "nieuwe" Frenchcore kwam, maar het was uiteindelijk wel een goede ontwikkeling als ik dit zo hoorde.
- Willen poepen maar wc's die bezet waren door iedereen die pep wilde snuiven
-Viel tijdens Tha Playah wel heel erg op dat ie betrokken is bij Act of Rage, misschien dat ik er nu meer op let aangezien ik het weet maar qua stijl, vocals en structuur is het super vergelijkbaar.

Beetje OT, maar bedacht me halverwege hoe vet een Schockerz outdoor wel niet zou zijn, met a la Rebirth/oude Decibel stages voor elk feest dat ze doen. Iets van Main/shockerz - Early/VWAB - Raw classic/Origins - Millenium/Resonate.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2018 13:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Boy schreef:
broodjebeenham schreef:
- Willen poepen maar wc's die bezet waren door iedereen die pep wilde snuiven

Moet ook gebeuren uiteraard. :love:
Tis nou ook weer niet dat je ermee gaat adverteren, dus dan is het toilet de enigste beste plek om iets naar binnen te werken, haha. 'T was ook bij bepaalde tijdstippen erg druk, maar op een ander moment was het ook vrij rustig. En voor de gebruikers lijkt wachten eeuwig te duren, maar meestal duurt dit geen eens een paar minuten. :p


Kunnen we niet speciale pephokjes maken, of gewoon je puntjes in de zaal pakken als een normaal mens :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2018 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Ace of Bass schreef:
Eet ruimte/kluisjes was wel echt dodelijk saai. Nodigde niet echt uit om ff te chillen ofz:P

tijd voor chillings.


Oke wat de tering is dit nou weer voor onnozele kritiek :lol:
TE SAAI BIJ DE CHILL? NODIGDE NIET UIT????? Ja shockerz heb dr in’t vervolg maar een clown rondlopen dit sloeg nergens op. Exotische catwalk met mannen die zich identificeren als stalkoe was voor mij in ieder geval genoeg bekijks (Luigi, Marco, giosepppe). Desalniettemin kon je letterlijk naar boven lopen waar vervolgens miljoen miljard zitplekken met uitzicht op de zaal waren. xd
Afin, ik vond het dus extreem relaxed dat je kon kiezen voor zowel even boven zitten als in totale rust. Niet eens een resonatie (MWOEHAHAHAHAHA-ohneetogniet) van een bass. Zo zijn er meer van die kleine details wat shockerz als organisatie zich wederom onderscheid van de rest van de organisaties.

Mij viel oa (positief) op: Dopjes op de flesjes, terrasverwarmers voor een peukie buiten. RUIM VOLDOENDE chillplekken, schotjes bij de pisbakken, HQ ledschermen (als je ze toepast, inversteer dan ook in goeie kwaliteit schermen ipv die pixelated tjak. Waren ze kennelijk met me eens. Mooi), BROODJE MODDERVOKKING BEENHAM oke broodje sate schitterde helaas van afwezigheid ni hao mooi maar beenham was iig uitmuntend, uhh EEN BAR dichtbij de chill uh hallo di’ mojj tog willn kearls, exact genoeg kaarten verkocht, geluid was bij vlagen heel goed (bij vlagen ook minder btw gvd me oordoppe uit de ore moeten janken om het gepingel van die langharige geweldenaar aan te horen)
Naja shockerz hejj in ieder geval een enigsinds positief bericht betreft organisatie. Randzaken als muziekale ervaringen moeten altijd 48 uur inzinken bij me voor een definitief oordeel denk echter wel dat het enigsinds een signaal was dat ik als een klein kind(of hhz) met tranen over mijn wangen de laatste noten van ophidian in ontvangst heb mogen nemen. Een van de mooiste momenten ooit op een feest.

FF DOMOOTJE OM AF TE SLUITEEEE
++ gezellige groep
++ op de foto gekomen met ene timothyB en jeffrey lossnah (!)
+++schoenveters geen enkele keer losgegaan
+ ”geheime” wc’s (net voor de SAAIE kluis/eet zaal)
— pas halfuur voordat we naar huis gingen achter de geheime wc’s gekomen

Ga post nog wel aanpassen na wat meer slaap en wat minder bier in’t bloed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2018 14:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
denk echter wel dat het enigsinds een signaal was dat ik als een klein kind(of hhz) met tranen over mijn wangen de laatste noten van ophidian in ontvangst heb mogen nemen. Een van de mooiste momenten ooit op een feest.

Had wel wat weg van We are The future tijdens BMS op defqon, prachtig moment

Jordi schreef:
HQ ledschermen (als je ze toepast, inversteer dan ook in goeie kwaliteit schermen ipv die pixelated tjak. Waren ze kennelijk met me eens. Mooi)

Dit, en lekker hoge refresh rate, scheelt een bak

Jordi schreef:
Dopjes op de flesjes

Zelf geen water gehaald, maar geen enkele keer op mn bek gegaan door een fles met dop erop dus die onzin van organisatoren kan ook weer de wereld uit

Jordi schreef:
BROODJE MODDERVOKKING BEENHAM

alsjeblieft :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2018 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
schotjes bij de pisbakken
altijd +1 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2018 15:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Het is blijkbaar Unexist trouwens die die stage-dive doet.


Volgens mij was het JDA.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2018 15:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stoux schreef:
Broken Balance schreef:
Het is blijkbaar Unexist trouwens die die stage-dive doet.


Volgens mij was het JDA.

JDA was het inderdaad. Denk niet dat Unexist met 6 gebroken ribben, gebroken dijbeen en een klaplong nog even een uurtje gaat draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2018 15:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jordy schreef:
Stoux schreef:
Broken Balance schreef:
Het is blijkbaar Unexist trouwens die die stage-dive doet.


Volgens mij was het JDA.

6 gebroken ribben, gebroken dijbeen en een klaplong


Heeft hij dat eraan over gehouden, ja? Damn, 9/10 voor de inzet wel maar resultaat iets minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2018 16:04 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

broodjebeenham schreef:
Zelf geen water gehaald, maar geen enkele keer op mn bek gegaan door een fles met dop erop dus die onzin van organisatoren kan ook weer de wereld uit


Het was sowieso op bepaalde plekken glad. Heb meerdere feesten/festivals gehad die dit deden en ben zelf nooit op m'n bek gegaan daardoor en heb er ook nooit eerder iemand over horen klagen.

Hou het er maar mooi in en kijk uit je doppen (ha)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2018 16:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
jeffrey lossnah (!)

Cultheld pur sang :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2018 18:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Welke G was het nou die mij aansprak? Hij was met nog iemand van Hardtraxx die een of andere contest hier had gewonnen voor grappigste member ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2018 19:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Oke wat de tering is dit nou weer voor onnozele kritiek :lol:
TE SAAI BIJ DE CHILL? NODIGDE NIET UIT?????

gast, hakuna your tatta's.
Neem dat stukje nou weer net even te serieus. Was zelf ook niet meer 100% functionerende op het moment van schrijven. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2018 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoxyz schreef:
Welke G was het nou die mij aansprak? Hij was met nog iemand van Hardtraxx die een of andere contest hier had gewonnen voor grappigste member ofzo

Sowieso niet MelvinFR dus. Stond je linksmidden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2018 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoxyz schreef:
Welke G was het nou die mij aansprak? Hij was met nog iemand van Hardtraxx die een of andere contest hier had gewonnen voor grappigste member ofzo


Ik vind het hilarisch dat diegene dat ter sprake brengt, dus wat dat betreft doet ie z'n titel wel eer aan :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2018 19:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb ‘m weleens gewonnen en wat mensen gesproken maar heb het zeker niet benoemd. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2018 20:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

broodjebeenham schreef:
Deze stijl staat voor mij nu ver voor boven de huidige hardcore; volle kicks met zware distortion en bass zonder geklooi, lekkere melodieen en goede sfeer.

Daarnaast was ik heel erg onder de indruk van het mixwerk; ik doe over het algemeen alleen hardstylefeesten waar dr zelden echt lekker gemixt word, maar vooral Nosferatu en Angerfist konden de sets heerlijk laten lopen met korte breaks en strak mixwerk. Dit mis ik wel een beetje in de Hardstyle, aangezien het een set echt veel meer drive mee geeft.

Dit heb ik eigenlijk ook en trouwens ook met een groot gedeelte van wat er qua hardstyle uitkomt. De volle kicks en het gemis aan dat idiote overijverige gepingpong maakt dat de drive zo heerlijk hoog blijft. Lekkere gecutte rap-vocals, vette baslines en af en toe een mooie doch simpele melodie. Het hoeft allemaal echt niet zo lastig.

Blij verrast door de locatie. Geluid was wel wisselvallig, opende vrij hard waarna het op een gegeven moment helemaal weggedrukt was aan het einde werden de knoppen nog even volledig opengeschroeft. Verder lekker de ruimte, barren en WC's op een logische en bereikbare plaats en nergens het idee dat je verdrukt wordt als je even niet oplet.

De moed zonk me voor het betreden van de Tron wel even in de schoenen: er hing een indringende geur van pizza en corruptie. Bij de lockers begonnen al een stel Gepetto's te vervelen. Eenmaal aangekomen in de zaal was het echt even zoeken naar wat verstaanbare (west)europeanen. Uiteindelijk werd - goddank - in de loop van de middag het tekort aan roomblanke Hollanders ruimschoots aangevuld door de inmiddels volgelopen jolige brabo's. Kwam de sfeer meer dan ten goede en uiteindelijk toch nog een zeer gezellig feestje gehad. Vond het een stuk gezelliger dan een Dominator of MOH. Niet verwacht

Lekker dagje staan keten met wat HT-volk was ook alweer een zeer lange tijd geleden. Was gezellig heren :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2018 21:09 
 
Hardtraxx Veteran

Hoxyz schreef:
Welke G was het nou die mij aansprak? Hij was met nog iemand van Hardtraxx die een of andere contest hier had gewonnen voor grappigste member ofzo

Justin?? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2018 22:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Hoxyz schreef:
Welke G was het nou die mij aansprak? Hij was met nog iemand van Hardtraxx die een of andere contest hier had gewonnen voor grappigste member ofzo

Sowieso niet MelvinFR dus. Stond je linksmidden?

Tijdens Ophidian links voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2018 22:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooi feest gehad! Bij Neophyte binnen gekomen ongeveer, die best een dikke set draaide. Endymion en EA vond ik erg tof! Ik zit niet super diep in de Millennium Hardcore, dus ik kon al die hits wel waarderen. :D Hulde voor EA voor het draaien van Delusion. Verder ook flink genoten van Nosferatu (mixwerk :drool:) en de legende himself; OPHIDIAN! :loving: Mad Dog & Unexist was, ondanks ik maar een paar tracks kende, echt flink pompen. Kwamen een keer kicks voorbij soms, tering! Daarna Sickest Squad vond ik ook wel lachen, maar was op een paar platen na niet mega spannend. Kicks kwamen, zoals eerder vernoemd, niet echt super lekker door ofzo.

Bij The Sickest Squad werd er opeens een blik losgeslagen idioten open getrokken die eindelijk zonder begeleiding buiten mochten ofzo. Lkkr moshpitten met sgatjes rechtsvoor, man man. :lol: Verder hulde aan de broodjes beenham, goei spul! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2018 22:54 
 
Hardtraxxer

Indy schreef:
Bij The Sickest Squad werd er opeens een blik losgeslagen idioten open getrokken die eindelijk zonder begeleiding buiten mochten ofzo. Lkkr moshpitten met sgatjes rechtsvoor, man man. :lol:


Grote kans dat wij dat waren :lol: Wij konden niet zoveel met The Sickest Squad en probeerden er toch het mooiste van te maken. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2018 08:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pics van sgatjes??
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten