Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2018 09:13 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Hoxyz schreef:
Welke G was het nou die mij aansprak? Hij was met nog iemand van Hardtraxx die een of andere contest hier had gewonnen voor grappigste member ofzo

Justin?? :lol:


Klinkt als Parvuz eerder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2018 09:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
RTM93 schreef:
Hoxyz schreef:
Welke G was het nou die mij aansprak? Hij was met nog iemand van Hardtraxx die een of andere contest hier had gewonnen voor grappigste member ofzo

Justin?? :lol:


Klinkt als Parvuz eerder.

Haha denk Justin ja. Als je de zin goed leest dan zie je dat Justin zegt dat hij met nog iemand was. En ik heb m nooit zelf gewonnen volgens mij. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2018 09:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heerlijk dat oldschool incrowd hardtraxx sfeertje
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2018 09:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wolbie schreef:
Indy schreef:
Bij The Sickest Squad werd er opeens een blik losgeslagen idioten open getrokken die eindelijk zonder begeleiding buiten mochten ofzo. Lkkr moshpitten met sgatjes rechtsvoor, man man. :lol:


Grote kans dat wij dat waren :lol: Wij konden niet zoveel met The Sickest Squad en probeerden er toch het mooiste van te maken. :P


Stond er een meid met blonde krullen dan bij jullie? Zo ja, naam en nummer graag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2018 09:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoxyz schreef:
Welke G was het nou die mij aansprak?

Dat zal ik wel geweest zijn met m'n zatte kop xd

Kort verslagje van mijn kant dan maar... Vanaf een uur of half 7 pas binnen en merkte dat ik best wel weer moest wennen aan een hardcore feest, lang geleden. Vrij veel vaag volk, veel buitenlanders ook, in vergelijking met de classic feestjes van de afgelopen jaren xd Om maar goed in de stemming te komen ben ik het maar op een zuipen gaan zetten, waarna de voetjes wel van de vloer kwamen. Begon er in te komen bij Tha Playah. Wat een fijn album blijft dat toch :loving: Noize Suppressor vond ik echt super vet, deed me weer denken aan MoH 2010. Nostalgie :love:

Tijdens Nosferatu eigenlijk vooral uitgekeken naar wat daarna kwam :$ Ophidian was echt helemaal de shit! Zo vet om die livesets van hem mee te maken :loving: Tijdens en vooral na Ophidian voornamelijk aan het ouwehoeren gegaan :lol: Al met al een mooie avond gehad. Volgende keer maar eerder zijn, want de beelden die ik van de eerdere uurtjes voorbij zag komen waren wel echt goud ook :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2018 11:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Top feest voldeed helemaal aan mijn verwachting :thumbsup:

Neophyte en Max dog/unexist als uitschieters.

Geluid was zo rond endymiom en EA echt slecht heb nog bericht naar organisatie erover gestuurd ze reageerde wel. Pas bij mad dog klonkt het echt lekker.

Volgend jaar zeker weer aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2018 11:53 
 
Hardtraxx Veteran

Wat een dag heb ik gehad :worship: Binnengelopen bij de laatste klanken van Tommyknocker helaas (Criminal dus niet gehoord :cry: )

Grootste uitschieter voor mij toch echt Tha Playah, wat een top act was dat zeg!! Nosferatu viel ook heerlijk in de smaak :thumbsup:

De ''negatieve'' punten die ik hier lees dus totaal niet meegekregen, enkel een paar keer moeten verplaatsen voor het geluid. Grootste tegenvaller, en dit gaat hier slecht vallen: Wat vond ik Ophidian tering saai zeg..van de 30 minuten maar 10 minuten kicks gehoord, elle lange breaks :thumbdown: Leuk zijn 3 grootste hits maar meer was het dan ook niet voor mij.

Wel gisteren al de hele dag opzoek naar een plaat gedraaid door Re-Style met de vocals:
''Cause I never been to Satan, a Hardcore administration, Keep keep keep'' en dan de kick

Wie bied?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2018 11:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik voelde me zaterdag een behoorlijk vreemde eend in de spreekwoordelijke bijt. Ben eigenlijk nooit naar een hardcore only feest geweest. Ik kon wel een behoorlijk verschil zien tussen hardcore en hardstyle in het type bezoeker terwijl de muziek natuurlijk best wel dicht bij elkaar ligt. Ik vond dat de sfeer een stuk minder aanwezig was dan bij voorbeeld bij een VWAB of Origins. Kan komen omdat ik zelf nuchter was en niet alles ken van de hardcore. Maar bij hardstyle feesten heb ik iets meer het idee dat men echt op gaat in de muziek en vocalen mee schreeuwt en dergelijke. Nu vooral veel ronddraaiende Italianen gezien. Maar zij mij niet, heb ik het idee...

Qua muziek wel hele fijne tracks gehoord. Vond het tot aan Unexist en Mad Dog wel heel vet. Daarna was het mij echt net tandje te lomp. Ophidian Live was wel het hoogtepunt. Wat vet is dat! :worship: En Noize Suppressor, ook gruwelijk. Natuurlijk hoor je de schoonheidsfoutjes maar dat maakt het juist wel heel echt. Gruwelijk apparaat die Sonar. Wel jammer dat we onder andere Angerfist moesten missen. :(

En owja, waar waren de broodjes saté?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2018 11:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Wel gisteren al de hele dag opzoek naar een plaat gedraaid door Re-Style met de vocals:
''Cause I never been to Satan, a Hardcore administration, Keep keep keep'' en dan de kick

Wie bied?

Lololyrics altijd als eerste checken:
http://www.lololyrics.com/lyrics/8254.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2018 11:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Wel gisteren al de hele dag opzoek naar een plaat gedraaid door Re-Style met de vocals:
''Cause I never been to Satan, a Hardcore administration, Keep keep keep'' en dan de kick

Wie bied?


Ik meen dat die van dj Prankster is. Die overigens tegenwoordig gestopt is bij break zero.

Edit: parvuz heeft gelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2018 12:00 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik weet ook niet wat je dan verwacht dan van Ophidian LIVE tegenover een gewone set of een blackbox set van hem?

Was vrij duidelijk aangekondigd wat hij ging doen en ik denk dat het aan ieder zijn verwachtingen voldeed door het feit dat hij als enige een uitgebreid applaus kreeg aan het einde en het feit dat een kwart van de zaal met de tranen in de ogen zat.

Vond hem wel te vroeg staan voor zoiets, maar hij heeft letterlijk van 6 a 7 nummers gewoon een half uur durend meeslepend nummer gemaakt. Ik denk niet dat iemand had verwacht dat hij hier gewoon een half uur ging beuken als hij er met zijn piano staat. En zoiets mag vaker, minder simpel gebeuk en meer diepgang.

En de plaat die je zoekt is Re-Style - Asskicked

@Parvuz

Waren veel Italianen en Fransen inderdaad maar vooral toen Neophyte en Tha Playah aan het draaien waren merkte ik juist veel sfeer en veel mensen die meededen. De enige "gekkies" die ik zag waren vooral buitenlanders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2018 12:09 
 
Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
ErikZ schreef:
Wel gisteren al de hele dag opzoek naar een plaat gedraaid door Re-Style met de vocals:
''Cause I never been to Satan, a Hardcore administration, Keep keep keep'' en dan de kick

Wie bied?

Lololyrics altijd als eerste checken:
http://www.lololyrics.com/lyrics/8254.html


Dat heb ik dus gedaan xd Kwam steeds uit bij Angerfist - Drug Revision en Prankster inderdaad.

Thnx :thumbsup: (het was btw de Anime Remix :) )

@BB: wat ik verwachten was niet dat de hele zaal zou inkakken, super tof natuurlijk dat 10 man tot tranen toe geroerd was, de rest zat maar een beetje om zich heen te kijken
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2018 12:13 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Parvuz schreef:
ErikZ schreef:
Wel gisteren al de hele dag opzoek naar een plaat gedraaid door Re-Style met de vocals:
''Cause I never been to Satan, a Hardcore administration, Keep keep keep'' en dan de kick

Wie bied?

Lololyrics altijd als eerste checken:
http://www.lololyrics.com/lyrics/8254.html


Dat heb ik dus gedaan xd Kwam steeds uit bij Angerfist - Drug Revision en Prankster inderdaad.

Thnx :thumbsup:

@BB: wat ik verwachten was niet dat de hele zaal zou inkakken, super tof natuurlijk dat 10 man tot tranen toe geroerd was, de rest zat maar een beetje om zich heen te kijken


Ja en die 10 man applaudisseerde als enige op het einde :lol: .

De hele groep, en om ons heen en mensen die ik achteraf er over hoorde gingen niet los omdat ze stonden te luisteren en te genieten hoe Ophidian zijn platen draaide en zelf live een extra dimensie gaf en dat het een ongekend goed stuk muziek was. Ik zag mensen bij het einde bij Forgotten moments arm om arm staan e.d. staan, dan moet je toch wel doorhebben wat hij doet.

Als je iets anders had verwacht dan wat hij nu deed en hoe het publiek daar op zou reageren dan ligt dat toch volkomen bij jou.

Maar die 10 Italianen zullen wel representatief zijn tegenover wat de rest zegt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2018 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb zelf tijdens Ophidian ook echt de helft van de tijd als een verliefd meisje naar Ophidian gekeken i.p.v. losgegaan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2018 12:19 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Also, top dat er ook nog Nitrogenetics en DJ D platen werden gedraaid.

DJ D & The Viper - Loose Control, DJ D - Imagine, Nitrogenetics - Pledge Of Resistance Nitrogenetics - Inside Your Head en Tha Playah - Bling Bling (Nitrogenetics & DJ D Remix) gehoord. Helaas stond het geluid niet lekker bij Imagine waardoor het niet geweldig door kwam.

En wat gaan Mad Dog & AniMe - Hardcore Machine, Unexist - Sick Rhymes en Mad Dog & Tha Playah - Enter The Time Machine (Mad Dog Mix) hard live.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2018 12:29 
 
Hardtraxx Veteran

@BB

ErikZ schreef:
en dit gaat hier slecht vallen: Wat vond ik Ophidian tering saai zeg..van de 30 minuten maar 10 minuten kicks gehoord, elle lange breaks :thumbdown: Leuk zijn 3 grootste hits maar meer was het dan ook niet voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2018 12:37 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik kan lezen, en daarop was de vraag

Broken Balance schreef:
Ik weet ook niet wat je dan verwacht dan van Ophidian LIVE tegenover een gewone set of een blackbox set van hem?

Was vrij duidelijk aangekondigd wat hij ging doen en ik denk dat het aan ieder zijn verwachtingen voldeed door het feit dat hij als enige een uitgebreid applaus kreeg aan het einde.


Hij kreeg een trailer waar hij met zijn piano aan het spelen was en het was vrij duidelijk wat hij van plan was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2018 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eindelijk terug wat boven water. Gisteren echt geen mens geweest...

Om te beginnen vond ik de locatie erg vet! Kwamen net binnengewandeld tijdens Get It Crackin. Mooi om te zien dat gelijk heel de zaal mee deed. Daarna was het wel erg schrikken van het aantal buitenlanders (ja ik ben er ook één hihi). Daarom maar wat rondjes gaan lopen tot we wat andere Belgen tegenkwamen. Was redelijk achteraan en daardoor niet alles 100% meegekregen, maar het was gewoon gezellig.

Met het groepje dat we daar waren zijn we tijdens Ophidian wat meer vooraan gaan staan. Ongelofelijk wat een kunstenaar die man is. Bij So Many Sacrifices stond ik ook met mijn handen in mijn haar. Misschien wel de beste hardcore plaat ooit gemaakt. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2018 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ophidian live is ook meer luister muziek en niet om volledig badr hari je klaplongen een klaplong op te geven. In die zin is het wel opmerkelijk om hem zo laat op de avond te plaatsen. Ik kan wel begrijpen als mensen zeggen dat het de tempo uit de avond heeft gehaald, dat hij een paar uur vroeger wel beter tot zn recht had gekomen.

Ik was zelf niet op resonate, maar met alle filmpjes die ik gezien heb, is dit toch wel de enige act van de hele dag waarvan ik baal die gemist te hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2018 14:00 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nouja het tempo er uit halen viel enorm mee want hij draaide op het zelfde tempo (zo niet sneller) dan bijna alle voorgaande acts.

Ben het er wel mee eens dat hij qua muziek te laat stond. Echter draaiden de rest van de acts nou niet enorm stevig of zo behalve Neophyte en Noize Suppressor. Is een combinatie van dat de timetable wat vreemd stond (Tommyknocker, Angerfist & Neophyte hadden wel later gemogen omdat zij vrij stevige platen hebben en Nosferatu en Ophidian eerder) en dat de DJ's die later stonden ook niet echt stevig draaiden. Er waren ook maar een paar DJ's die een beetje op de normale snelheid draaiden (Ik hoef niet Still Nr.1 nog eens op 160 bpm te horen terwijl ik hem bij Neophyte gewoon op 170 heb gehoord).

Het was echt een enorme omslag van Ophidian naar Unexist, vooral die eerste plaat van Unexist samen met het geluid dat opeens perfect stond. Die kicks waren keihard, dat tegenover het meeslepende half uur van er voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2018 15:37 
 
Hardtraxx Veteran

Nu is de vraag natuurlijk: Komen de setjes online :D ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2018 16:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Nu is de vraag natuurlijk: Komen de setjes online :D ?

Shockerz moet nog van 4 andere feesten setjes online gooien. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2018 16:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als Schockerz het moet doen gaat 't nog wel ff duren denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2018 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Als Schockerz het moet doen gaat 't nog wel ff duren denk ik

Huh? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2018 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu heb je het bericht aangepast waardoor ik de josti lijk
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten