Pittig veel zin in. Tot straks!
Shit, ik voel een bahn aankomen.wrote:Jongens, we hebben een communist in ons midden.wrote:Hnnnnnnnnng bijna d-day. Te herkennen aan rode tank.
Shit, ik voel een bahn aankomen.wrote:Jongens, we hebben een communist in ons midden.wrote:Hnnnnnnnnng bijna d-day. Te herkennen aan rode tank.
Jep echt stond vervelende lui. Maar een ander plekje opgezochtwrote:Iemand nog n beetje last van die kut Italiane? Vet gezellig man
In t midden voor net ook kleine vechtpartij tussen IT en Nl.wrote:Jep echt stond vervelende lui. Maar een ander plekje opgezochtwrote:Iemand nog n beetje last van die kut Italiane? Vet gezellig man
Geen broodjes saté overigens

Hahaha was al benieuwd waar die dude gebleven was die op t podium stond XDwrote:Kwam dit ook net tegen op de Instagram pagina van Partyraiser. Kennelijk is iemand ook bij 't stagediven op zijn plaat gegaan:
Jep ik stond er naast. Die dikke was team Italië gok ik? Ging wel een minuut of 5 door zonder enig secuiritywrote:In t midden voor net ook kleine vechtpartij tussen IT en Nl.wrote:Jep echt stond vervelende lui. Maar een ander plekje opgezochtwrote:Iemand nog n beetje last van die kut Italiane? Vet gezellig man
Geen broodjes saté overigens
Voor de rest is het gewoon n fcking leip feestje, daar niet van
wrote:https://www.dumpert.nl/mediabase/7565597/781b2eaa/komt_die_stagedive.html
Ja echt bizar. Later was er nog 1...volgens mij zelfde guy. Fcking idiooten en gekke chicks die vol aan het haren trekken warenwrote: Jep ik stond er naast. Die dikke was team Italië gok ik? Ging wel een minuut of 5 door zonder enig secuirity
jammer dit. Want de sfeer was voor de rest gewoon echt prima. Heb me wel juist vermaakt met een aantal Franse. Die moesten zo nog ff lekker 6 uurtjes terug rijden....wrote:Ai 3 vechtpartijen hoor ik van een vriend. Ook veel ghb gebruikers en veel Franse lui. Jammer van die vechtpartijen en uiteraard van dat stagediven... hoop dat het goed komt voor hem.
Die heeftie idd gedraaid ja!wrote:@The Ace of Bass, ben benieuwd hoe Neophyte gedraaid heeft!
Jammer van Nosferatu zeg. Weet je misschien of die Bloodlust gedraaid heeft?
Ben jij vrijdag nog atak trouwens.wrote:@The Ace of Bass,
Ben benieuwd hoe Neophyte gedraaid heeft!
Heeee haha. Geen idee... m'n vriend is voor nu even klaar met feestjes haha. Maar kan maar zo hoor, wie weetwrote:Ben jij vrijdag nog atak trouwens.wrote:@The Ace of Bass,
Ben benieuwd hoe Neophyte gedraaid heeft!