Minder snuivaahwrote:Wel zelfde dag als Qlimax zie ik. Nog even afwachten dan
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Past
Resonate 2018 - Hardcore Classics
- Venue
- Autotron, Rosmalen
- Time
- – (Sun)
- Price
- Early bird: €24,50 excl. fee
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Sowieso bij! Vorig jaar enorm genoten bij de Millenium Hardcore tent op Decibel en de back2school stage
Sowieso de laatste tijd erg veel Millenium setjes aan het luisteren!
De eerste warm up is er alvast: Diffused - Back In Time (The Hardcore Edition) 
Maar tegen die tijd zeker nog even eentje in elkaar knallen
Welke jaartallen vallen eigenlijk precies binnen Millenium?
Maar tegen die tijd zeker nog even eentje in elkaar knallen
-
KHardtraxxer
- 698 posts member since 2013
- last seen 19 days ago
Geen werkende soundcloud link 
wrote:De eerste warm up is er alvast: Diffused - Back In Time (The Hardcore Edition)
Maar tegen die tijd zeker nog even eentje in elkaar knallenWelke jaartallen vallen eigenlijk precies binnen Millenium?
wrote:Geen werkende soundcloud link
Maar even serieus, dat is wel echt een dikke lijst. Werkende soundcloud/mixcloud link zou gewaardeerd worden
aah man! Dit is toch goud als je dit weer eens live hoort!wrote:De eerste warm up is er alvast: Diffused - Back In Time (The Hardcore Edition)
Maar tegen die tijd zeker nog even eentje in elkaar knallenWelke jaartallen vallen eigenlijk precies binnen Millenium?
Doelde op het plaatje wat Shockerz post hier bovenwrote:2000 t/m 2010 normaal gezien.wrote:2005 t/m 2011?
Ik zie alleen een zwart vierkant. Ophidian Blackbox set?
haha even beetje kloten met scherpte en zo. Er zit een logo in (ik neem even aan het logo van 'Resonate')wrote:Ik zie alleen een zwart vierkant. Ophidian Blackbox set?
Mag hopen dat ze voor plaatjes als AoF - Earthquake de regels dan een heel klein beetje omzeilen 
Neem aan het logo ja. Staan inderdaad jaartallen omheen. Ben inderdaad ook heel benieuwd hoeveel animo hiervoor is. Ze zullen bij Shockerz wel onderzoek hebben gedaan, maar het zal niet zo een storm lopen als de andere concepten die ze hebben vermoed ik.
Probeer wel gewoon aanwezig te zijn, want ben zelf erg fan van de millennium sound. Hopelijk blijft het niet bij een eenmalig iets.
Probeer wel gewoon aanwezig te zijn, want ben zelf erg fan van de millennium sound. Hopelijk blijft het niet bij een eenmalig iets.
Lag er dan wsl aan dat ik in de zon liep en op m'n telefoon keek. Thuis is het niet te missen in ieder geval.wrote:haha even beetje kloten met scherpte en zo. Er zit een logo in (ik neem even aan het logo van 'Resonate')wrote:Ik zie alleen een zwart vierkant. Ophidian Blackbox set?
-
JHardtraxxer
- 578 posts member since 2017
- last seen 18 days ago
Wat is deze organisatie goed bezig 
Miljoen procent aanwezig
Line-up moet wel goed komen met een organisatie als Shockerz.
-
IHardtraxx Elite
- 2326 posts member since 2017
- last seen 10 hours ago
Waar staat Promo bij jullie in de lijstjes, zo'n files set zou echt heel erg bruut zijn.
In Amstelveenwrote:Waar staat Promo bij jullie in de lijstjes, zo'n files set zou echt heel erg bruut zijn.
Ik heb even wat CSI ENHANCE toegepast vie een gratis website

Met trots presenteren we jullie: Resonate!

Facebook event: https://www.facebook.com/events/502992303455316/

Facebook event: https://www.facebook.com/events/502992303455316/
Vraagje, waarom dit tijdsbestek? 
Millenium begon rond 2000 namelijk en het nam vanaf 2011 af, waarom dan de eerste 4 jaar, mogelijk de belangrijkste, niet doen?
Millenium begon rond 2000 namelijk en het nam vanaf 2011 af, waarom dan de eerste 4 jaar, mogelijk de belangrijkste, niet doen?
Daarom noemen we het ook geen Millennium Hardcore, maar Hardcore Classics. Vanaf 2006 begon hardcore namelijk weer op te bloeien, dat zorgde voor een flinke aanwas aan fans/luisteraars/bezoekers. Zij kunnen zich dus herkennen in de sounds tussen 2005-2011, een beetje zoals met hardstyle classics. Daarom hebben we besloten om deze periode aan te houden.wrote:Vraagje, waarom dit tijdsbestek?