Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 26  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2018 20:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Tering dit is zo erg in m'n straatje

Nooit geweten dat wij in dezelfde straat wonen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2018 20:44 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Shockerz-Events schreef:
Broken Balance schreef:
Vraagje, waarom dit tijdsbestek? :P

Millenium begon rond 2000 namelijk en het nam vanaf 2011 af, waarom dan de eerste 4 jaar, mogelijk de belangrijkste, niet doen?


Daarom noemen we het ook geen Millennium Hardcore, maar Hardcore Classics. Vanaf 2006 begon hardcore namelijk weer op te bloeien, dat zorgde voor een flinke aanwas aan fans/luisteraars/bezoekers. Zij kunnen zich dus herkennen in de sounds tussen 2005-2011, een beetje zoals met hardstyle classics. Daarom hebben we besloten om deze periode aan te houden.


Ah zo, dat is wel tof.

Maar persoonlijk zou ik het wel jammer vinden als platen voor 2005 dan niet mogen. Early hardcore dat snap ik nog, dat klinkt weer compleet anders.

Maar veel van de artiesten, waaronder ook Tha Playah hebben ook veel vette platen voor 2005. Gaan jullie dan streng kijken op nieuwer dan 2011 en wat meer tolerant naar wat jaren ouder? Want vooral Neophyte Records, Masters Of Hardcore, The Third Movement en Enzyme Records hebben tussen 2000 en 2005 echt goud gemaakt wat perfect op dit soort feesten natuurlijk past.

Want oude platen als Tha Playah - Hit 'Em, Neophyte - Braincrackin' en nog wel meer enorme klassiekers van oa Angerfist, Tommyknocker, Dione, Endymion, Evil Activities en dergelijken zouden dan allemaal niet langs kunnen komen. Als je het nakijkt zijn echt achterlijk veel iconische millenium/classic platen uit die tijd. En het gros van de platen die ik voornamelijk hoor op dat soort podia, zijn wel de platen van 2002-2004.

Ben wel voor wat meer platen van de 2005+ periodes maar het uitsluiten van vooral 2002 - 2004 is wel een tegenvaller imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2018 20:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Één van de meest iconische millennium platen voor mij, Base Alert - Zoo, komt uit 2004. Zou inderdaad jammer zijn als we zulke platen niet kunnen horen. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2018 20:59 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Ah zo, dat is wel tof.

Maar persoonlijk zou ik het wel jammer vinden als platen voor 2005 dan niet mogen. Early hardcore dat snap ik nog, dat klinkt weer compleet anders.


Het is natuurlijk niet zo dat het niet mag, er zullen dus zeker wel oudere tracks bij zitten. Maar 2005-2011 is de richting die wij hebben gekozen voor dit event, dus dat zal het gros zijn.

Broken Balance schreef:
Als je het nakijkt zijn echt achterlijk veel iconische millenium/classic platen uit die tijd.


Dat klopt, maar tussen 2005 en 2011 gelukkig ook ontelbaar veel.

Broken Balance schreef:
En het gros van de platen die ik voornamelijk hoor op dat soort podia, zijn wel de platen van 2002-2004.


We proberen dan ook geen ander feest te kopiëren. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2018 21:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Één van de meest iconische millennium platen voor mij, Base Alert - Zoo, komt uit 2004. Zou inderdaad jammer zijn als we zulke platen niet kunnen horen. :(


Ze zeggen toch net dat ze het willen doen om de hardcore classics en niet millenium hardcore
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2018 21:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Tering dit is zo erg in m'n straatje


Busje met losnah?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2018 22:04 
 
Hardtraxxer

Endymion vs. Nosferatu LIVE zou wel vet zijn :D



Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2018 22:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaaf!!
Wordt nog even kiezen tussen r_aw en deze.

Zoals eerder gezegd is er denk ik inderdaad wel een deel van de doelgroep die wordt misgelopen door samenval van deze twee feestjes.
Had graag beide meegepakt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2018 22:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Gaaf!!
Wordt nog even kiezen tussen r_aw en deze.

Zoals eerder gezegd is er denk ik inderdaad wel een deel van de doelgroep die wordt misgelopen door samenval van deze twee feestjes.
Had graag beide meegepakt :P


Resonate is overdag, r_AW 's nachts :whistle: zit er toch nog heftig over na te denken beide te pakken als het ff mee zit
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2018 22:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rij jij? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2018 22:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb inmiddels wel iemand die daar mogelijk voor te porren is...maar denk dat de kans ook aanwezig is om in de r_AW fb groep een berichtje te gooien en samen een busje te regelen. To be continued :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2018 22:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Joey schreef:
Één van de meest iconische millennium platen voor mij, Base Alert - Zoo, komt uit 2004. Zou inderdaad jammer zijn als we zulke platen niet kunnen horen. :(


Ze zeggen toch net dat ze het willen doen om de hardcore classics en niet millenium hardcore

Is evengoed een hardcore classic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2018 23:04 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Jordy schreef:
TiMOTHYb schreef:
Tering dit is zo erg in m'n straatje

Nooit geweten dat wij in dezelfde straat wonen.

Er is nog nooit bij je ingebroken??
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2018 23:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat hoop ik op Angerfist zeg, zou zo dik zijn :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2018 23:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Jordy schreef:
TiMOTHYb schreef:
Tering dit is zo erg in m'n straatje

Nooit geweten dat wij in dezelfde straat wonen.

Er is nog nooit bij je ingebroken??

Hahahahaha krijg jij lekker de pleuris met je warm up

Erwiet schreef:
TiMOTHYb schreef:
Tering dit is zo erg in m'n straatje


Busje met losnah?!

Ik denk dat dit zo ook maar eens in lossnnâh z'n straatje kan zijn idd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2018 23:34 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Jordy schreef:
TiMOTHYb schreef:
Tering dit is zo erg in m'n straatje

Nooit geweten dat wij in dezelfde straat wonen.

Er is nog nooit bij je ingebroken??

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2018 03:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Jordy schreef:
TiMOTHYb schreef:
Tering dit is zo erg in m'n straatje

Nooit geweten dat wij in dezelfde straat wonen.

Er is nog nooit bij je ingebroken??

Hahahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2018 07:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Jordy schreef:
TiMOTHYb schreef:
Tering dit is zo erg in m'n straatje

Nooit geweten dat wij in dezelfde straat wonen.

Er is nog nooit bij je ingebroken??

haha wtf :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2018 07:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Pommer schreef:
De eerste warm up is er alvast: hardcore/diffused-back-in-time-the-hardcore-edition-t46485.html :whistle:

Maar tegen die tijd zeker nog even eentje in elkaar knallen :D Welke jaartallen vallen eigenlijk precies binnen Millenium?

Kwami schreef:
Geen werkende soundcloud link :$

:list:

Maar even serieus, dat is wel echt een dikke lijst. Werkende soundcloud/mixcloud link zou gewaardeerd worden :$

Ja! Mixcloud!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2018 08:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoop eigenlijk wel dat de DJ's een paar pre-2005 pareltjes afstoffen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2018 09:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zéér benieuwd naar de line-up. Mad Dog, Nosferatu, Endymion, Tommyknocker, Tha Playah en Neophyte zullen toch wel zekerheidjes zijn zeker.. Ophidian zou ook echt goud zijn :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2018 09:34 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Volgens mij heb ik het nog niet genoemd maar de periode die gesteld is, leent zich wel voor een Industrial Hardcore act die oudere platen gaat draaien :$

en please DJ D of Nitrogenetics of Hellsystem die een Hardcore Blasters set gaan doen :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2018 09:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
en please DJ D of Nitrogenetics of Hellsystem die een Hardcore Blasters set gaan doen :cry:

Dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2018 10:07 
 
Hardtraxx Elite

Voornamelijk tussen 2009 en 2011 veel hardcore geluisterd, dus dit moet wel vet worden. :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2018 10:18 
 
Hardtraxx Veteran

Jordy schreef:
Neem aan het logo ja. Staan inderdaad jaartallen omheen. Ben inderdaad ook heel benieuwd hoeveel animo hiervoor is. Ze zullen bij Shockerz wel onderzoek hebben gedaan, maar het zal niet zo een storm lopen als de andere concepten die ze hebben vermoed ik.

Probeer wel gewoon aanwezig te zijn, want ben zelf erg fan van de millennium sound. Hopelijk blijft het niet bij een eenmalig iets.


Waar baseer je dit op? GhostTown in Utrecht is altijd onwijs druk en die hebben een hele grote focus op Early/Millenium HC
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 26  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten