Gooi maar vast online dan, dan kan ik vast vervoer gaan regelenwrote:Als we de lijstjes zo zien denk ik dat we redelijk raak gaan schieten met de line up
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Past
Resonate 2018 - Hardcore Classics
- Venue
- Autotron, Rosmalen
- Time
- – (Sun)
- Price
- Early bird: €24,50 excl. fee
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Opschieten nou hoor, dit is flauw.wrote:Als we de lijstjes zo zien denk ik dat we redelijk raak gaan schieten met de line up
Nogmaals, wanneer kunnen we hem verwachten?
Jij rijdt?wrote:Zo dan dit lijkt me best dik
Op voorwaarde dat hij parkeerlessen neemt. Dat was namelijk niet om aan te zien tijdens de origins pre-partywrote:Jij rijdt?wrote:Zo dan dit lijkt me best dik
Kan wel.wrote:Opschieten nou hoor, dit is flauw.wrote:Als we de lijstjes zo zien denk ik dat we redelijk raak gaan schieten met de line up
Nogmaals, wanneer kunnen we hem verwachten?
Jij rijdt?wrote:Zo dan dit lijkt me best dik
Als we dan toch lijstjes gaan gooien, zoiets lijkt me wel vet en realistisch
in volgorde:
Weapon X
Catscan vs D-Passion
Re-Style
Amnesys
DJ D (beetje een pipe dream, ik weet het)
Tha Playah vs Nosferatu (anderhalf uur)
Ophidian
Mad Dog & Noize Suppressor (anderhalf uur)
Meccano Twins
Angerfist
Kan wel TOA of nog industriëlere of obscuurdere namen neer gaan gooien, maar denk niet dat de kans daarop deze editie erg groot is. Al laat ik me graag verrassen
Weapon X
Catscan vs D-Passion
Re-Style
Amnesys
DJ D (beetje een pipe dream, ik weet het)
Tha Playah vs Nosferatu (anderhalf uur)
Ophidian
Mad Dog & Noize Suppressor (anderhalf uur)
Meccano Twins
Angerfist
Kan wel TOA of nog industriëlere of obscuurdere namen neer gaan gooien, maar denk niet dat de kans daarop deze editie erg groot is. Al laat ik me graag verrassen
Als TOA & Nitrogenetics/DJ D er staan is voor mij een kaartje al zeker 
Tom...Toch.Tom Tom..oh Tomwrote:Niets voor mij helaas
Maar, hoe groot denken jullie dat de interesse hiervoor is? Vraag me af of zoiets uit kan verkopen
Tha Playah 
Te makkelijk eigenlijk
Te makkelijk eigenlijk
Vet
En altijd weer die throwback naar de allereerste sit down op IQ 2010 bij deze plaat
Hopen op heel wat spul van het album!
Positief verrast door Tha Playah op Hardcore Classics, je zag ook aan hem dat hij genoot van het draaien van zijn klassiekers.
Al een topnaam
Al een topnaam
Ik vraag me af in hoeverre koorddansers bijdragen aan de beleving op een millennium hardcore feestwrote:
Is een van de weinige namen waar ik echt heel weinig mee heb qua millenium en early, terwijl hij wel enorm belangrijk is geweest. Zonder hem hadden we Enzyme niet, maar zijn eigen platen lagen me nooit echt. Zijn collabs weer welwrote:hier ben ik zeker bij, Ruffneck zou ook tof zijn
Interessant concept, helemaal met de namen die hier worden genoemd (middelbare school nostalgie
) en een organisatie die het uitstekend snapt
Ben alleen bang dat ik nemand kan meekrijgen..
Ben alleen bang dat ik nemand kan meekrijgen..
Wel zelfde dag als Qlimax zie ik. Nog even afwachten dan
Qlimax is een week later.wrote:Wel zelfde dag als Qlimax zie ik. Nog even afwachten dan