Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 6 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Poster: Resonate 2018 - Hardcore Classics
Past

Resonate 2018 - Hardcore Classics

Time
(Sun)
Price
Early bird: €24,50 excl. fee
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
6005 posts member since 2017
last seen 2 days ago
Ticket gehaald, wordt mn eerste HC only feest. Zin an :yay:
Organisator
359 posts member since 2014
last seen Aug 2025
Psssst...bijna 85% uitverkocht.. :whistle:
Hardtraxx Addict
1108 posts member since 2017
last seen Jul 2024
Blijkbaar ook aanwezig haha. Zie net dat ik tijdens mijn vriendenweekend kaarten heb gekocht :beer: :whistle:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Shockerz-Events wrote:View on Facebook

Snotlappen in de aanslag. :drool:
Jaaaa! :cry:
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME!

Ik hoop dat artiesten ook platen er bij pakken van DJ D en Nitrogenetics, D-Power, Mu-Sick e.d.

@Shockerz

Zouden jullie ooit een industrial hardcore/crossbreed/oude industrial/uk-hardcore/darkcore/beuktechno concept organiseren?

Gezien jullie dan in zekere zin het classics vierkantje hebben, (mainstream hs en hc en de hardere kant van hs en hc). En gezien dat organisatorisch en muzikaal perfectie zou zijn
Hardtraxxer
365 posts member since 2016
last seen 6 days ago
Broken Balance wrote: DJ D
Spreek ik met de politie? Nee xd
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Marks wrote:
Broken Balance wrote: DJ D
Spreek ik met de politie? Nee xd
Die snap ik even niet? :P

Is toch van Bonehead dat nummer?
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 23 days ago
Klopt is van Bonehead
Hardtraxxer
365 posts member since 2016
last seen 6 days ago
ErikZ wrote:Klopt is van Bonehead
Oh ja ik zie het nu :whistle:
Organisator
359 posts member since 2014
last seen Aug 2025
Broken Balance wrote:Zouden jullie ooit een industrial hardcore/crossbreed/oude industrial/uk-hardcore/darkcore/beuktechno concept organiseren?

Gezien jullie dan in zekere zin het classics vierkantje hebben, (mainstream hs en hc en de hardere kant van hs en hc). En gezien dat organisatorisch en muzikaal perfectie zou zijn
Zeg nooit nooit, maar het meest waarschijnlijke (mocht dat al gebeuren) zou zijn dat er een 2e 'industrial' area bijkomt tijdens Resonate. Maar of er een 2e area komt en of dat ook industrial zal zijn is dus nog niet duidelijk.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Snap ik, met Industrial in de hoofdzaal van de Maaspoort vul je natuurlijk de zaal niet qua mensen.

Een 2e area met Industrial op de volgende resonate, of een paar industrial namen in de hoofdzaal zou inderdaad tof zijn.

Maar mochten jullie ooit eens een kleinere venue hebben en een hedendaags Industrial e.d. feest willen organiseren dan ben ik in ieder geval 100% aanwezig :D

Tof dat jullie altijd openheid over zaken geven.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 26 days ago
(Enzyme Hosting 2e zaal)
Hardtraxx Veteran
3820 posts member since 2010
last seen 4 hours ago
Alm1ghty wrote:(Enzyme Hosting 2e zaal)
:drool:
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Alm1ghty wrote:(Enzyme Hosting 2e zaal)
Als ze TOA, Enzyme X, Ophidian met een Blackbox set en Mindustries dan meenemen zeker :D

Also HT jankmeeting linksvoor bij Ophidian tijdens Forgotten Moments?
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Dat zou heeeeel fijn zijn ja
Hardtraxx Veteran
3165 posts member since 2010
last seen Jan 2026
@ Shockerz,

Kunnen jullie dit feest de vlammenwerpers weg/uit laten als het warm is binnen?

Op vwab (topfeest verder) was dat echt niet normaal meer. Iedereen stierf al van de warmte, gingen die dingen er ook nog eens heel vaak bij aan. Levert gewoon gevaarlijke situaties op zo heet werd het.
Hardtraxx Veteran
6005 posts member since 2017
last seen 2 days ago
Ik vond de hitte oprecht meevallen. Had het veel erger verwacht na de weersvoorspellingen te hebben gezien. Was iig prima uit te houden gister imo
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 5 minutes ago
Overdrijven is ook een vak haha.
Hardtraxx Veteran
last seen 4 hours ago
Als het op 17-11 nog steeds 25 graden is maken we er toch gewoon een outdoor feest van? :cool:
Hardtraxxer
644 posts member since 2017
last seen Mar 2026
Vind het niet echt overdreven, voorin was het af en toe niet uit te houden al helemaal toen die vlammenwerpers vol begonnen te blazen. Iedereen om me heen stond continu te puffen van de hitte.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Voor de mensen die warm-ups willen of zich willen orienteren op wat er gedraaid gaat worden, hier:

2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
W
Hardtraxxer
362 posts member since 2017
last seen Jun 2026
Desley DD wrote:Vind het niet echt overdreven, voorin was het af en toe niet uit te houden al helemaal toen die vlammenwerpers vol begonnen te blazen. Iedereen om me heen stond continu te puffen van de hitte.
Ach man, hou toch op. Prima temperatuurtje in dat zaaltje. Als je staat te bewegen is het logisch dat je het warm hebt.

Of drugs gebruikt -.-

In veel zalen stoken ze zelfs de temperatuur op. Weet niet precies hoe dat zit, maar heeft met de luchtvochtigheid te maken. Als de lucht te droog is kun je volgens mij slecht transpireren en koel je dus niet af. Op advies van EHBO moet vaak de temperatuur omhoog.
Hardtraxx Veteran
last seen 4 hours ago
Broken Balance wrote:Voor de mensen die warm-ups willen of zich willen orienteren op wat er gedraaid gaat worden, hier:

2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
Kaartje verkocht omdat BB alle tracks die gedraaid gaan worden al heeft verklapt
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Justinhafc wrote:
Broken Balance wrote:Voor de mensen die warm-ups willen of zich willen orienteren op wat er gedraaid gaat worden, hier:

2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
Kaartje verkocht omdat BB alle tracks die gedraaid gaan worden al heeft verklapt
Als dit gedraaid gaat worden koop ik nog een extra kaartje er bij. :drool:
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
wolbie wrote:Ach man, hou toch op. Prima temperatuurtje in dat zaaltje. Als je staat te bewegen is het logisch dat je het warm hebt.
Prima temperatuurtje vind ik ook wat overdreven hoor.. Ik heb normaal nooit echt last van de hitte maar op een gegeven moment moest ik de zaal wel af en toe uit (nee geen drugs).. ;) Wij stonden geregeld vooraan maar door die vlammenwerpers was het af en toe echt niet te doen.. :x