Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 26  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2018 20:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook kaartje gescoord. Deze kans kan ik niet laten schieten :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2018 21:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lekker gedaan Shockerz! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2018 21:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

@Shockerz-Events: kunnen jullie dit ook niet doen met VWAB? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2018 21:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vitality schreef:
@Shockerz-Events: kunnen jullie dit ook niet doen met VWAB? :$


:mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2018 22:01 
 
Hardtraxx Veteran

Shockerz-Events schreef:
Het exacte aantal zullen we niet noemen, maar 15.000 komt nog niet in de buurt van de werkelijkheid.

Verder bevat het Autotron hetzelfde systeem als de Brabanthallen, namelijk een grote hoeveelheid grote panelen in het plafond die open worden gezet zodat de (warme) lucht daar naar buiten gezogen wordt. Helaas werkte dat systeem niet tijdens de avond van Shockerz, mede omdat het Autotron al zo'n 10 jaar niet meer gebruikt was voor dergelijke evenementen en dit niet goed genoeg getest was.. De panelen gingen die avond dus niet open. Verschrikkelijk.

Niet specifiek naar jullie gericht maar als jullie er op willen antwoorden is het natuurlijk leuk; Wat is dat toch met organisaties die niet willen praten over capaciteiten en aantal bezoekers. Voornamelijk tijdens indoor feesten en de wat kleinere festivals.
Het enige waar organisaties blijkbaar in durven te meten zijn procenten of wanneer een mega festival uitverkoopt. Want 85.000 bezoekers bekt zo lekker of zoiets. Ik ben juist altijd nieuwsgierig naar hoeveel mensen er nu daadwerkelijk op een evenement afkomen. Dat men hier tijdens de kaartverkoop niet over wil praten vind ik nog wel logisch. Maar als het eenmaal uitverkocht is vind ik dat wel leuke info.

Het is geen aanval op een organisatie, maar ik ben wel benieuwd naar de gedachte hierachter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2018 22:07 
 
Organisator
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Niet specifiek naar jullie gericht maar als jullie er op willen antwoorden is het natuurlijk leuk; Wat is dat toch met organisaties die niet willen praten over capaciteiten en aantal bezoekers. Voornamelijk tijdens indoor feesten en de wat kleinere festivals.
Het enige waar organisaties blijkbaar in durven te meten zijn procenten of wanneer een mega festival uitverkoopt. Want 85.000 bezoekers bekt zo lekker of zoiets. Ik ben juist altijd nieuwsgierig naar hoeveel mensen er nu daadwerkelijk op een evenement afkomen. Dat men hier tijdens de kaartverkoop niet over wil praten vind ik nog wel logisch. Maar als het eenmaal uitverkocht is vind ik dat wel leuke info.

Het is geen aanval op een organisatie, maar ik ben wel benieuwd naar de gedachte hierachter.


Wat is jouw maandsalaris RTM93?

Grapje, niet helemaal hetzelfde. Maar er zit wel een beetje dezelfde gedachte achter. Natuurlijk ben je benieuwd hoe veel mensen er daadwerkelijk komen, maar dat kan een negatieve invloed hebben op de perceptie die mensen bij een evenement hebben. Het kan zo zijn dat de kaartverkoop tegenvalt, dan communiceer je dat liever niet. Het kan ook zijn dat je uitverkoopt, maar bezoekers een ander beeld hebben bij het evenement als ze het daadwerkelijke aantal horen. Daarom communiceer je het vaak liever niet. We vinden het wel leuk (toch een beetje trots als dat lukt) om af en toe "a few thousand" of "many thousand" te communiceren, als dat ook daadwerkelijk zo is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2018 22:23 
 
Hardtraxx Veteran

Helder en duidelijk antwoord! Bedankt :thumbup:

Ik verdien trouwens te weinig. Maar dat vinden we allemaal. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2018 00:00 
 
Hardtraxxer

Ophidiannnnn :drool: :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2018 01:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zou die week daarvoor naar een techno feestje, skip ik maar en hier een ticket voor gehaald. Nu hopen dat vrienden hetzelfde over denken. Anders maar in m'n eentje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2018 09:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vitality schreef:
@Shockerz-Events: kunnen jullie dit ook niet doen met VWAB? :$

Justinhafc schreef:
Niet fucken met Maaspoortje, jonge! :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2018 10:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Niet fucken met Maaspoortje, jonge! :mad:

Ik heb geen kaart, jonge! :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2018 10:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat is wel zuur man. Ook niks te fixen op Ticketswap?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2018 11:12 
 
Hardtraxxer

Zat al lang te twijfelen maar nu zeker aanwezig, Black Box set op Q-base was ook bizar vet.
Ook chill dat er pendelbussen gaan, zin in! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2018 11:41 
 
Hardtraxx Veteran

Gisteren het Mutilate Album geluisterd en merk toch dat die Angerfist mij niet helemaal trekt, er staan grote hits op maar nog meer platen die mij niets doen. Het is jammer dat Retaliate album uit 2011 is.

Ook het Walking The Line album op gehad en holy shit :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2018 14:17 
 
Hardtraxxer

Shockerz-Events schreef:
Verder bevat het Autotron hetzelfde systeem als de Brabanthallen, namelijk een grote hoeveelheid grote panelen in het plafond die open worden gezet zodat de (warme) lucht daar naar buiten gezogen wordt. Helaas werkte dat systeem niet tijdens de avond van Shockerz, mede omdat het Autotron al zo'n 10 jaar niet meer gebruikt was voor dergelijke evenementen en dit niet goed genoeg getest was.. De panelen gingen die avond dus niet open. Verschrikkelijk.


Thnx voor de opheldering :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2018 14:22 
 
Hardtraxx Veteran

Wel mooi dat organisaties ons forum weer weten te vinden en op vragen serieus ingaan. Shockerz daarin natuurlijk voorop maar het is leuk te zien dat q-dance en af en toe b2s ook wat van zich laten horen. :thumbsup: in ieder geval weten we zeker dat ze allemaal mee lezen. Hopelijk blijven ze dat ook in de toekomst doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2018 14:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Wel mooi dat organisaties ons forum weer weten te vinden en op vragen serieus ingaan. Shockerz daarin natuurlijk voorop maar het is leuk te zien dat q-dance en af en toe b2s ook wat van zich laten horen. :thumbsup: in ieder geval weten we zeker dat ze allemaal mee lezen. Hopelijk blijven ze dat ook in de toekomst doen.

Niet alleen het meelezen/reageren, ook de panels organiseren waarbij je gewoon goed een discussie kan voeren (vanuit Q-dance/b2s dan). :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2018 19:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja godver, had ik me er eindelijk bij neergelegd misschien toch maar enkel r_AW te gaan, komen ze hier met Ophidian op de proppen...mag ik weer ontzettend gaan twijfelen :/ (op een goeie manier :P)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2018 17:18 
 
Hardtraxx Elite

Moet de titel niet even aangepast worden naar Rosmalen ipv Den Bosch? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2018 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fixed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2018 12:55 
 
Hardtraxxer

Damn, Ophidian Live :yay:
Om toch wat te kunnen zeiken (het is maandag oke..); Wel zonde dat het naar de Autotron word verhuisd, hoewel ik het vanuit Shockers wel snap. Maaspoorthal was voor mij nog geen 2 minuten lopen, nu toch weer vervoer regelen (30 min. fietsen na zo'n feestje gaat 'm niet worden :D )

Neemt niet weg dat ik er gvd al veel zin in heb gvd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2018 08:02 
 
Hardtraxx Addict

Yes!! door deze verandering gelukkig TOCH aanwezig! Ik ga er ook lekker alleen heen, dus geen gemuts met vrienden zoeken maar optimaal genieten !
Met als kers op de taart Ophidian LIVE :cry: :yay:
Dit wordt echt zo sick!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2018 10:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bastiaan schreef:
Is het trouwens mogelijk dat Ophidian een echte Live set op piano gaat spelen of iig een stukje? Aangezien bij de aankondiging van Ophidian een filmpje van Butterfly VIP op de piano zat?

Ja volgens mij wel. Zoek maar eens op Ophidian Live op YouTube :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2018 10:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ophidian live, dan heeft hij altijd zn keyboard wel mee ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2018 11:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevv1990 schreef:
(30 min. fietsen na zo'n feestje gaat 'm niet worden :D )

Verkijk je er niet op. 30 minuutjes fietsen van/naar een feest is het allerchillste wat er is. :loving:

Hele rustige warming up en na het feest kan je mooi de zooi weer uit je spieren fietsen, scheelt je kilo's spierpijn. Maakt niet uit hoe je je gedraagt op het feest zelf, het is echt heerlijk (mits het niet regent en je niet stomdronken wordt uiteraard). Als een feest 45 min fietsen is doe ik het zelfs.
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 26  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten