Remi schreef:
Ik ben heel vroeger wel met hardcore gestart maar ik ben vanaf het begin vrijwel alleen maar naar hardstyle-feesten gegaan met af en toe eens een festival zoals Dominator of HoH. Festivals vond ik dan nog wel tof maar hardcore-only feesten zoals Thunderdome of MoH hebben mij nooit getrokken. Op een mixed festival kom ik ook zelden bij de hardcore, met uitzondering van industrial-podiums.
Ik heb net de megamix geluisterd en dat vind ik wel tof. Ik denk ook wel oprecht dat ik me zou vermaken op dit feest met mainstreammuziek omdat dat nog wel een gevoel van 'vroeger' geeft maar ik, persoonlijk, zit dan niet te wachten op hele diepe setjes.
Uit ervaring met millennium podia en hardcore classics feesten draaien artiesten altijd vrij veel hitjes, niet veel anders dan een tijdmachine.
Alleen de artiesten die er echt vaak staan pakken nog wel eens een verassende plaat, Promo, Vince, Bass-D, Castcan, Angerfist e.d. doen dit nog wel eens. Maar daarvan staan de meeste er niet en de andere heeft een specifieke set.