Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 26  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2018 09:40 

Kraak... Piep...

Zullen we eerst maar afwachten of dit het geval is omdat dit een andere venue is en een andere stage wordt dan VWAB voor we gaan bepalen wie zich aanstelt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2018 09:44 

Hardtraxx Elite

Broken Balance schreef:
Zullen we eerst maar afwachten of dit het geval is omdat dit een andere venue is en een andere stage wordt dan VWAB voor we gaan bepalen wie zich aanstelt.

Ok
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2018 10:10 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Voor de mensen die warm-ups willen of zich willen orienteren op wat er gedraaid gaat worden, hier:

2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011

Zou je ze eens willen uploaden?
Vooral genoten van de 05 en 06 edities.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2018 10:14 

Kraak... Piep...

Zal ze eind vd middag thuis even uploaden
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2018 10:24 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:

Plus dat het beetje irrelevant is omdat ik niet denk dat het 27 graden wordt op 17 november :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2018 20:57 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Zal ze eind vd middag thuis even uploaden

Lekker release beleid pik
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2018 22:47 

Kraak... Piep...

:cry:

M'n uploadsnelheid is niet je van het, het is bezig. 2005 en 2006 staan iig online :D

EDIT, het grootste deel staat online, de rest is in de nacht aan het uploaden geweest en zal vanmiddag/vanavond komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2018 09:28 

Hardtraxxer

wolbie schreef:
Ach man, hou toch op. Prima temperatuurtje in dat zaaltje.

Ah sorry dat ik en de mensen om mij heen een andere ervaring hadden. Ik zal op houden, excuses nogmaals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2018 11:18 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
:cry:

M'n uploadsnelheid is niet je van het, het is bezig. 2005 en 2006 staan iig online :D

EDIT, het grootste deel staat online, de rest is in de nacht aan het uploaden geweest en zal vanmiddag/vanavond komen.

Topper, wordt gewaardeerd ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2018 16:09 

Hardtraxx Addict

facebook post:
Citaat:
TONIGHT LIVE: RESONATE MEGAMIX!

Tonight at 19:00 we will broadcast the official Resonate Megamix LIVE on Facebook, with 100+ of the best Hardcore Classics from 2005-2011!

100+ tracks, 70+ minutes, BE READY!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2018 16:18 

Hardtraxx Veteran

Zo dan. Ben benieuwd. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2018 18:55 

Hardtraxxer

Zoooooo gigantisch veel zin in dit feest. :drool:
M'n laatste hardcore feest was MoH in 2015 haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2018 19:17 

Organisator

Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2018 19:20 

Hardtraxx Veteran

Dit is zo vet :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2018 20:15 

Hardtraxx Veteran

@Shockerz, kunnen jullie deze misschien uploaden op mixcloud zodat ‘ie in de auto aan kan? :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2018 21:09 

Hardtraxx Veteran

Shockerz-Events schreef:

Ben heel eerlijk: Eigenlijk komt deze periode voor mij veel te vroeg..ik ben pas ingestapt qua HC in 2013. Moest er daarvoor weinig van hebben (op het album Energy Overload van Dione na).

Heb alle setjes van onze BB geluisterd en werd er een beetje bang van, heb ze alle afgeluisterd in de bus maar alleen 2008-2010 deden mij wat en lang niet alles. Een hele avond van de muziek van zijn setjes zag ik wel zitten maar met een klein beetje tegenzin :$

Deze megamix doet mij heeeel veel goed dus daar is de gulden middenweg? Het is weer voor het eerst in lange tijd dat er een HC Classic feest is, wat zullen DJ's doen? Moet ik denken aan de Megamix per DJ, wat dus totaal in mijn straatje ligt, of durven HC DJ's wel dieper te gaan in hun platen koffer daar waar HS DJ's dat al jaren niet doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2018 08:20 

Kraak... Piep...

Ik denk dat je van sommige artiesten meer hitjes kan verwachten dan de andere, zeker omdat een paar succesvolle albums hadden later.

Endymion & Mad Dog hebben beiden een album uit 2011 dat succesvol was dus ik denk dat je daar best wat van gaat horen. Neophyte en Evil Activities hebben weer oudere albums uit 2006 en 2008.

Plus mijn setjes hebben platen van artiesten die er niet staan en ook niet snel gedraaid gaan worden (Denk aan de industrial platen, DJ D, Nitrogenetics, Dione, Placid K, Negative A, E-Noid)

Ik zit ook nog te kijken naar een megamix voor de rit, die dan wat representatiever is. Maar ga vooral muziek ontdekken op de avond zou ik zeggen, dit soort hardcore klinkt live veel voller en harder dan wat er nu uit komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2018 09:27 

Hardtraxx Veteran

Ik ben heel vroeger wel met hardcore gestart maar ik ben vanaf het begin vrijwel alleen maar naar hardstyle-feesten gegaan met af en toe eens een festival zoals Dominator of HoH. Festivals vond ik dan nog wel tof maar hardcore-only feesten zoals Thunderdome of MoH hebben mij nooit getrokken. Op een mixed festival kom ik ook zelden bij de hardcore, met uitzondering van industrial-podiums.
Ik heb net de megamix geluisterd en dat vind ik wel tof. Ik denk ook wel oprecht dat ik me zou vermaken op dit feest met mainstreammuziek omdat dat nog wel een gevoel van 'vroeger' geeft maar ik, persoonlijk, zit dan niet te wachten op hele diepe setjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2018 09:49 

Donateur

Shockerz-Events schreef:

Teringjantje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2018 10:47 

Kraak... Piep...

Remi schreef:
Ik ben heel vroeger wel met hardcore gestart maar ik ben vanaf het begin vrijwel alleen maar naar hardstyle-feesten gegaan met af en toe eens een festival zoals Dominator of HoH. Festivals vond ik dan nog wel tof maar hardcore-only feesten zoals Thunderdome of MoH hebben mij nooit getrokken. Op een mixed festival kom ik ook zelden bij de hardcore, met uitzondering van industrial-podiums.
Ik heb net de megamix geluisterd en dat vind ik wel tof. Ik denk ook wel oprecht dat ik me zou vermaken op dit feest met mainstreammuziek omdat dat nog wel een gevoel van 'vroeger' geeft maar ik, persoonlijk, zit dan niet te wachten op hele diepe setjes.

Uit ervaring met millennium podia en hardcore classics feesten draaien artiesten altijd vrij veel hitjes, niet veel anders dan een tijdmachine.

Alleen de artiesten die er echt vaak staan pakken nog wel eens een verassende plaat, Promo, Vince, Bass-D, Castcan, Angerfist e.d. doen dit nog wel eens. Maar daarvan staan de meeste er niet en de andere heeft een specifieke set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2018 20:08 

Hardtraxxer

@shockerz-events komt er ook een timetable rebus?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2018 20:27 

Kraak... Piep...

Denk dat je de timetable sowieso minstens over 3 weken pas kan verwachten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2018 21:22 

Organisator

Crocky schreef:

Hoe zouden jullie de timetable willen zien? :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2018 09:47 

Hardtraxxer

Shockerz-Events schreef:
Crocky schreef:

Hoe zouden jullie de timetable willen zien? :innocent:

Het liefst Unexist starten en laat The Sickest Squad afsluiten :thumbsup: en hopelijk staat Re-Style niet als een van de eerste, al vaker moeten missen door overloop of tijdstip :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2018 10:08 

Hardtraxx Veteran

Unexist starten? Ben je gek ofzo? xd :list:

Het liefst unexist het laatste uurtje solo, maar anders 1,5 uur samen met sickest squad. Hoe dan ook, die held moet afsluiten.
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 26  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten