Ondanks dat ze er zelf niet bij zijn zou deze aan het begin van een setje toch wel fijn zijn..wrote:
Welke tracks zou je graag voorbij horen komen?
View on YouTube
Ondanks dat ze er zelf niet bij zijn zou deze aan het begin van een setje toch wel fijn zijn..wrote:
Deze is zo lekkerwrote:Ondanks dat ze er zelf niet bij zijn zou deze aan het begin van een setje toch wel fijn zijn..wrote:
View on YouTube
Meccano Twins & Mad Dog - Meccanewrote:Hebben we er al een beetje zin in?![]()
Meccano Twins - Complex Manwrote:Hebben we er al een beetje zin in?![]()
Lenny Dee - The Dreamer (Promo Remix)wrote:Hebben we er al een beetje zin in?![]()
wrote:Pssst....70% uitverkocht
Geen idee..als die zo door blijft knallen dan binnen een paar weken alwrote:wrote:Pssst....70% uitverkochtWanneer verwachten jullie ongeveer uit te verkopen? Kan waarschijnlijk pas net van tevoren een ticket halen
![]()
Wel supervet voor jullie dat het zo goed loopt!
Jullie kunnen er natuurlijk niet eentje reserverenwrote:Geen idee..als die zo door blijft knallen dan binnen een paar weken alwrote:wrote:Pssst....70% uitverkochtWanneer verwachten jullie ongeveer uit te verkopen? Kan waarschijnlijk pas net van tevoren een ticket halen
![]()
Wel supervet voor jullie dat het zo goed loopt!
Jawel, maar ik vind kut om mensen geld verschuldigd te zijnwrote:Die paar tientjes kunnen vast wel door iemand worden voorgeschoten toch?Of is het geen geldkwestie
"No munnie?"wrote:Jawel, maar ik vind kut om mensen geld verschuldigd te zijnwrote:Die paar tientjes kunnen vast wel door iemand worden voorgeschoten toch?Of is het geen geldkwestie
View on YouTubewrote:Jawel, maar ik vind kut om mensen geld verschuldigd te zijnwrote:Die paar tientjes kunnen vast wel door iemand worden voorgeschoten toch?Of is het geen geldkwestie
Sak awrote:Hiiiiiierrr......wrote:No munnie?
kukwrote:Sak awrote:Hiiiiiierrr......wrote:No munnie?