Ben ik bij en ik rij ook nietwrote:@Richard @Erwin
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Past
Resonate 2018 - Hardcore Classics
- Venue
- Autotron, Rosmalen
- Time
- – (Sun)
- Price
- Early bird: €24,50 excl. fee
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Ik zie al een mooi busje ontstaanwrote:Ben ik bij en ik rij ook nietwrote:@Richard @Erwin
Gister meteen een ticket gehaald, 25 euro voor zo'n line up..Ze zijn knettergek 
Shadowlands Terrorists, Sickest Squad, Angerfist en zo kan ik iedereen wel opnoemen. Wat een heerlijke line-up!
Kaartje maar meteen gekocht
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Dit dus!wrote:Er was een hele korte periode dat ik hardcore ECHT vet vond, en daar waren precies deze namen onderdeel van. Wel echt heel erg dik dit
Losnah!!@@wrote:Ik zie al een mooi busje ontstaanwrote:Ben ik bij en ik rij ook nietwrote:@Richard @Erwin
Hardtraxx ticket alert:
Early bird bijna uitverkocht
Early bird bijna uitverkocht
View on YouTube
I'm just gonna leave this here...
Hoop dat deze man het laatste uurtje solo mag doen
-
K
- 4 posts member since 2018
- last seen Jun 2020
wat een setwrote:View on YouTube
![]()
![]()
liever solo idd, hebben we ook nog een uurtje sickest squad
Die had ik nog helemaal niet gezien, dik!
Ik zie net die poll op Facebook voorbij komen over wat je favoriete track is van het Mutilate album. Toch wel jammer dat het bij Angerfist alleen een showcase gaat worden daarvan eerlijk gezegd. Ik zou bij een Angerfist classics set normaliter juist ook heel erg uitkijken naar Pissin' Razorbladez tracks, en ik wil The Voice Of Mayhem horen
Waarom deze keuze Shockerz?
Omdat dit niet de laatste editie wordt van Resonatewrote:Ik zie net die poll op Facebook voorbij komen over wat je favoriete track is van het Mutilate album. Toch wel jammer dat het bij Angerfist alleen een showcase gaat worden daarvan eerlijk gezegd. Ik zou bij een Angerfist classics set normaliter juist ook heel erg uitkijken naar Pissin' Razorbladez tracks, en ik wil The Voice Of Mayhem horenWaarom deze keuze Shockerz?
Mag Angerfist wel andere oudere nummers draaien, of blijft het 100% het Mutilate album?wrote:Omdat dit niet de laatste editie wordt van Resonatewrote:Ik zie net die poll op Facebook voorbij komen over wat je favoriete track is van het Mutilate album. Toch wel jammer dat het bij Angerfist alleen een showcase gaat worden daarvan eerlijk gezegd. Ik zou bij een Angerfist classics set normaliter juist ook heel erg uitkijken naar Pissin' Razorbladez tracks, en ik wil The Voice Of Mayhem horenWaarom deze keuze Shockerz?
Gisteren ook kaartjes besteld iig
Angerfist DJ set @ Resonate 2019 confirmed
Dan accepteer ik het hahawrote:Omdat dit niet de laatste editie wordt van Resonatewrote:Ik zie net die poll op Facebook voorbij komen over wat je favoriete track is van het Mutilate album. Toch wel jammer dat het bij Angerfist alleen een showcase gaat worden daarvan eerlijk gezegd. Ik zou bij een Angerfist classics set normaliter juist ook heel erg uitkijken naar Pissin' Razorbladez tracks, en ik wil The Voice Of Mayhem horenWaarom deze keuze Shockerz?
Hebben we er al een beetje zin in?
Welke tracks zou je graag voorbij horen komen?
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 14 days ago
View on YouTube
Gisteren deze voor het eerst live gehoord, zou er geen problemen mee hebben om hem nog een keer live te horen, wat een prachtplaat
Gisteren deze voor het eerst live gehoord, zou er geen problemen mee hebben om hem nog een keer live te horen, wat een prachtplaat
-
IHardtraxx Elite
- 2326 posts member since 2017
- last seen 16 hours ago
Detonate zou vet zijn.wrote:Hebben we er al een beetje zin in?![]()
-
A
Tommyknocker - Criminal altijd al willen horen 
Fixedwrote:Tommyknocker - Crunk altijd al willen horen
-
A