Rik koop kaart en halt maul
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Past
Resonate 2018 - Hardcore Classics
- Venue
- Autotron, Rosmalen
- Time
- – (Sun)
- Price
- Early bird: €24,50 excl. fee
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Na aanhoudende dreigementen uit Voorburg toch maar een ticket gekocht.
Den Haag inmiddels 
Maar voor bedreigingen gebruik ik bij uitzondering het adres van mijn ouders nog wel als retouradres ja.
Maar voor bedreigingen gebruik ik bij uitzondering het adres van mijn ouders nog wel als retouradres ja.
Kom binnenkort wel ff een klinker door de ruit tyfeh
RESONATE 100% SOLD OUT!
With more than 2,5 months to go, the first edition of Resonate is completely, fully and totally 100% SOLD OUT! This proves that Hardcore Classics are still very much alive.
See you on November 17.
https://www.facebook.com/events/5029923 ... 6357415577
With more than 2,5 months to go, the first edition of Resonate is completely, fully and totally 100% SOLD OUT! This proves that Hardcore Classics are still very much alive.
See you on November 17.
https://www.facebook.com/events/5029923 ... 6357415577
-
SHardtraxxer
- 811 posts member since 2015
- last seen May 2025
Ben blij dat dit concept nu al een succes is
Hopelijk komt er de volgende editie (die er nu wel lijkt te komen) een extra area. Maybe een met 1998-2004 of vinyl only
Hopelijk komt er de volgende editie (die er nu wel lijkt te komen) een extra area. Maybe een met 1998-2004 of vinyl only
Poh snel uitverkocht weer
lekker bezig Schockerz 
Gefeliciteerd Shockerz, wat ontzettend snel dit! Ben al enorm hyped hiervoor. 
wrote:Gefeliciteerd Shockerz, wat ontzettend snel dit! Ben al enorm hyped hiervoor.![]()
Gefeliciteerd, mega concept waar ik al een hele tijd op zat te wachten. 
Ideetje: 2e area open, meer kaarten verkopen en niet al te veel extra artiesten en dus langere sets?
En de volgende editie maar in een grotere venue, AFAS Live ofzo
En de volgende editie maar in een grotere venue, AFAS Live ofzo
Niet fucken met Maaspoortje, jonge!wrote:En de volgende editie maar in een grotere venue, AFAS Live ofzo
Inderdaad, juist het kleinschalige (maar toch groot genoeg) maakt het een bijzonder fijne feestlocatie. 
Mwa, een dergelijk feest in de HmH zou ik ook wel diggen hoor 
Groot genoeg dus niet momenteel, het was belachelijk snel uitverkocht, waardoor m'n favoriete hardcore-vrienden te laat waren (sukkels...). Ook is het geluid toch nog een tikkie beter in de HMH/AFAS.wrote:Inderdaad, juist het kleinschalige (maar toch groot genoeg) maakt het een bijzonder fijne feestlocatie.
Maar deze locatie heeft zeker z'n charmes, daar ben ik het mee eens. De grootte van de zaal is heel fijn, niet te groot, niet te klein, gegarandeerd topsfeertje.
Haha wel te klein dus zeg je net...wrote:Groot genoeg dus niet momenteel, het was belachelijk snel uitverkocht, waardoor m'n favoriete hardcore-vrienden te laat waren (sukkels...). Ook is het geluid toch nog een tikkie beter in de HMH/AFAS.wrote:Inderdaad, juist het kleinschalige (maar toch groot genoeg) maakt het een bijzonder fijne feestlocatie.
Maar deze locatie heeft zeker z'n charmes, daar ben ik het mee eens. De grootte van de zaal is heel fijn, niet te groot, niet te klein, gegarandeerd topsfeertje.
We bedoelen dus beiden het zelfde.
-
CHardtraxxer
- 78 posts member since 2017
- last seen Nov 2018
Top line up. Benieuwd naar de locatie, sporthallen en millenium hardcore gaan goed samen.
Vaak naar pandemonium geweest maar die gaan helaas verhuizen uit de sporthallen zuid.
Komt er nog een hardtraxx meeting aangezien het hier vrij populair is.
Vaak naar pandemonium geweest maar die gaan helaas verhuizen uit de sporthallen zuid.
Komt er nog een hardtraxx meeting aangezien het hier vrij populair is.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 21 days ago
Deze organisatie lijkt groot te worden door 'klein' te blijven. Liever op deze manier dan door groei problemen en te hoge verwachtingen kapot te gaan.

-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Last minute even kijken of ik een ticket kan scoren, zou deze eigenlijk toch niet willen missen.