Ticket gelijk besteld. Hoop dat de verkoop mee gaat zitten!
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Past
Resonate 2018 - Hardcore Classics
- Venue
- Autotron, Rosmalen
- Time
- – (Sun)
- Price
- Early bird: €24,50 excl. fee
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Poah wat dik
Parvuz, zullen we gaan?
Dit is eigenlijk wel jammer ja. Nu weet ik niet of ie echt alleen tot dit album is aangewezen, Schockerz?wrote:Wat ontzettend vet zeg, gegarandeerd aanwezig! Alleen vanwaar de keuze om Angerfist een "Mutilate"-set te laten doen? Naar mijn mening staan zijn vetste platen juist niet op dit album.
Ik vind het goed! Haha geen echte hardcore fan maar deze namen staan zelfs mij wel aan.wrote:Poah wat dikParvuz, zullen we gaan?
Hooooly shit WAT EEN LINE-UP!!!
Ben tijden niet zo ziek hyped geweest voor een feest 3 maanden vantevoren

Ben tijden niet zo ziek hyped geweest voor een feest 3 maanden vantevoren
-
SHardtraxxer
- 557 posts member since 2016
- last seen 2 days ago
Super dikke line-up!
Zal waarschijnlijk wel op r_AWunion staan oid (of het heeft te maken met zijn bookings agency aangezien er zowat alleen maar Most Wanted of Platinum artiesten op de line-up staan)wrote:Een naam als Ophidian mist wel
Last edited by Sjaakie P on , edited 2 times in total.
Qlimax 2009wrote: • Noize Suppressor presents 'Sonar' LIVE
Verder heel erg vette line up!! Nu nog mens(en) proberen mee te krijgen
r_AW line-up is er al gewoon hoorwrote:Zal waarschijnlijk wel op r_AWunion staan oid (of het heeft te maken met zijn bookings agency aangezien er zowat alleen maar Most Wanted of Platinum artiesten op de line-up staan)wrote:Een naam als Ophidian mist wel
Ahjo. Gwn gaan. Genoeg van hier die gaan hahawrote: Verder heel erg vette line up!! Nu nog mens(en) proberen mee te krijgen
Early bird binnen
Line up is 80% van wat ik gehoopt had, heerlijk! Zonde van AoF, Ophidian en/of Promo..maar verder, heul vet!
Line up is 80% van wat ik gehoopt had, heerlijk! Zonde van AoF, Ophidian en/of Promo..maar verder, heul vet!
We willen niet al het kruit in 1 keer verschieten 
Dit is wel een beetje een vreemde melding op de website;
‘Pre-registreer jezelf om niets te hoeven missen én om als allereerste tickets te kunnen bemachtigen voor Resonate 2018! Vorig jaar was het event meer dan een maand van tevoren volledig uitverkocht.’
Dit is toch de eerste editie

‘Pre-registreer jezelf om niets te hoeven missen én om als allereerste tickets te kunnen bemachtigen voor Resonate 2018! Vorig jaar was het event meer dan een maand van tevoren volledig uitverkocht.’
Dit is toch de eerste editie
-
THardtraxxer
- 345 posts member since 2015
- last seen Jun 2026
Wat een Line-up zeg!
Angerfist, Tha Playah, Amnesys en Tommyknocker! Zal al mijn oude vrienden eens optrommelen voor een middagje herinneringen ophalen
Angerfist, Tha Playah, Amnesys en Tommyknocker! Zal al mijn oude vrienden eens optrommelen voor een middagje herinneringen ophalen
-
HHardtraxxer
- 807 posts member since 2012
- last seen 1 day ago
Heerlijke line-up! 100% zeker aanwezig

Aight, ga ik vandaag ff kaarten scorenwrote:Ik vind het goed! Haha geen echte hardcore fan maar deze namen staan zelfs mij wel aan.wrote:Poah wat dikParvuz, zullen we gaan?
Haal je me op?wrote:Hey Pommer gaan we?
Ik ga absoluut niet rijden, en jij ook niet
Wat een vooroordelen weer
Oké je hebt gelijk, even afwachten of er wat gabbers mee gaan dus
Oké je hebt gelijk, even afwachten of er wat gabbers mee gaan dus