Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2016 18:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fluxion schreef:
Bij Deathmachine was ik helaas ontzettend hard ingekakt en lag ik bijna tegen de muur te slapen, dus ik kan niet echt goed over die set oordelen. :P


Jullie met zn 3en naast elkaar :P Maar ja, deathmachine vond ik ook de minste set van de avond.
TOA, igneon system en djipe waren top :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2016 18:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Jullie met zn 3en naast elkaar :P Maar ja, deathmachine vond ik ook de minste set van de avond.
TOA, igneon system en djipe waren top :thumbsup:


Even rusten moet ook gebeuren. Als je nergens kan zitten moet je maar rusten in de zaal he :whistle:
Deathmachine was wel een lomp kickfestijn, wat ik even niet aan kon op dat moment :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2016 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha ja dat was wel schandalig geen zitplek in de chill ruimte
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten