Jullie met zn 3en naast elkaar Maar ja, deathmachine vond ik ook de minste set van de avond. TOA, igneon system en djipe waren top
Even rusten moet ook gebeuren. Als je nergens kan zitten moet je maar rusten in de zaal he Deathmachine was wel een lomp kickfestijn, wat ik even niet aan kon op dat moment