dawasiknie schreef:
Zoals ik al zei, ik snap helemaal dat ze met zo'n line-up komen. Het is eerst even zaak dat er weer een concept staat dat aanslaat bij de mensen. Want nu zullen zelfs niet early-liefhebbers wagen om er heen te gaan aangezien ze toch grote namen op de posters zien

Dit is nou eenmaal wat mensen trekt en zoiets heeft Remember eerst even nodig.
En juist nu ze met zo'n line-up komen voor dit feest neem ik niet aan dat ze op Decibel weer dezelfde namen boeken. Tuurlijk zal d'r een Luna of Isaac tussen zitten maar reken maar dat ze ook wat meer specialere artiesten zullen boeken voor een festival als Decibel.
Met alle respect, maar namen als Zany/Activator/Tuneboy/A-lusion zijn bekender onder de nieuwe generatie dan een Deaz D, Warmduscher, Mondello of een Gary D. Dus daar hadden ze het echt niet om hoeven laten. Natuurlijk ik zie liever Kai Tracid, SMM etc., en die zullen inderdaad niet zoveel nieuwe mensen trekken. Daarom noemde ik voornamelijk namen die nu ook nog bekend zijn en vroeger ook vette tracks hebben gemaakt. Die artiesten kunnen zowel de oude als de nieuwe generatie treffen, want die staan ten minste niet op ieder Q/B2S feest met early area. En de lineup van Decibel Remember is bijna ieder jaar hetzelfde.