Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2010 18:44 

Donateur

Ik ken early alleen van laaaaaag tempo als opener van feesten wanneer het geluid niet voluit staat. Altijd zonde vind ik.

Ben benieuwd hoe leuk een heel feest wordt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2010 20:22 

Hardtraxx Veteran

De Qlubtempo parade op de Feestfabriek vond ik echt geniaal.

Die drive van die reversed bass zorgt er voor dat je nauwelijks stil kan staan. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2010 00:18 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:
Ik ken early alleen van laaaaaag tempo als opener van feesten wanneer het geluid niet voluit staat. Altijd zonde vind ik.

Ben benieuwd hoe leuk een heel feest wordt :)

Als het geluid goed wordt gecompenceert in de 010 wilt het misschien nog wel redelijk klinken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2010 00:24 

Donateur

Ze moeten uitkijken dat ze de laag niet té ver open hebben staan want anders wordt het heel de nacht alleen maar bass :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2010 11:47 

Hardtraxx Elite

En zo niet, dan maar weer achteraan staan helaas om tenminste de hoge tonen te horen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 23:08 

Hardtraxx Veteran

Ben benieuwd naar de line-up..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2010 00:42 

Donateur

Tel schreef:
En zo niet, dan maar weer achteraan staan helaas om tenminste de hoge tonen te horen :P

Gewoon met je kop tussen de speakers dan hoor je altijd wel wat :cool: :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 19:58 

Hardtraxx Veteran

Als ik iemand zou willen overhalen om naar Remember te gaan, welke set of sets zou ik naar 'm moeten sturen? Oftewel, kan iemand een paar links geven naar hele sterke sets die representatief zouden zijn voor wat er op Remember gedraaid gaat worden? Kon geen sets uit Remember area op Decibel vinden helaas :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 20:59 

Hardtraxx Elite

PNXRMX schreef:
Als ik iemand zou willen overhalen om naar Remember te gaan, welke set of sets zou ik naar 'm moeten sturen? Oftewel, kan iemand een paar links geven naar hele sterke sets die representatief zouden zijn voor wat er op Remember gedraaid gaat worden? Kon geen sets uit Remember area op Decibel vinden helaas :(

http://lsdb.nl/set/4225/Dana_-_Qlimax_2 ... -2001.html :drool: Althans dit vind ik 1 van de geilste sets die er zijn, al bijna 10 jaar lang mijn favoriete set! Ik hoop tenminste dat dit representatief word :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 23:10 

Donateur

http://lsdb.nl/set/49953/Qlubtempo_Para ... -2010.html

Gewoon dit, niet te moeilijk doen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 23:22 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
http://lsdb.nl/set/49953/Qlubtempo_Parade_-_De_Q-dance_Feestfabriek_Radio_Special__04-06-2010.html

Gewoon dit, niet te moeilijk doen :P

Vrij veel hitjes, maar ik denk dat het wel aardig representatief is.. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 23:34 

Donateur

Daarom zeg ik, niet te moeilijk doen :P Voor mij zijn de hitjes wel de lekkerste nummers, nog steeds.
Maar denk dat er op Remember genoeg variatie komt en ook genoeg ruimte voor onbekender spul.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2010 00:39 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:
Daarom zeg ik, niet te moeilijk doen :P Voor mij zijn de hitjes wel de lekkerste nummers, nog steeds.
Maar denk dat er op Remember genoeg variatie komt en ook genoeg ruimte voor onbekender spul.

Lekker van start gaan met de heerlijke hardtrance van in den beginne en dan steeds opbouwen hopelijk, dat zou voor mij een perfecte avond worden, ben echt enorm benieuwd naar wat voor lineup ze hier gaan neerzetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2010 10:37 

Hardtraxx Veteran

Ik hoop dat de line-up wel een beetje diepgaan is dus niet alleen maar Isaac, Pavo, Luna enz. die altijd een early set ergens verzorgen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2010 10:57 

Hardtraxx Elite

Edwinn schreef:
Ik hoop dat de line-up wel een beetje diepgaan is dus niet alleen maar Isaac, Pavo, Luna enz. die altijd een early set ergens verzorgen..

Ik verwacht toch echt de standaard namen een beetje, ze moeten het ook vol krijgen en deze dj's trekken nu eenmaal volk ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2010 14:13 

Donateur

100% aanwezig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 13:59 

Hardtraxx Veteran

Hier zou ik ook wel heeeeeeel graag heen willen.

Wel fijn, laatste tijd steeds meer feestjes in rotterdam :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 14:57 

Hardtraxx Veteran

Mol schreef:

Eindelijk weer een keer met jou los, Hysteria was namelijk gewoonweg geniaal :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 15:08 

Hardtraxx Veteran

Piaaa schreef:
Mol schreef:

Eindelijk weer een keer met jou los, Hysteria was namelijk gewoonweg geniaal :love:

Ondertussen Hardbass toch ook nog Mol? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 15:50 

Donateur

DarkBeatz schreef:
Edwinn schreef:

Ik verwacht toch echt de standaard namen een beetje, ze moeten het ook vol krijgen en deze dj's trekken nu eenmaal volk ;)

Logisch, met een line-up zoals op Decibel zou ik helemaal tevreden zijn. Want wie zegt dat Pavo, Luna en Isaac geen gevarieerde set neer kunnen zetten? Ik zou zeggen bekijk hun sets van vroeger maar ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 16:27 

Donateur

Eerst XQ, Hardbass, Hardclassics nog inderdaad :D voelt echt alsof ik jaren geleden voor het laatst met jullie heb gefeest
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 16:33 

Hardtraxx Veteran

Mol schreef:
Eerst XQ, Hardbass, Hardclassics nog inderdaad :D voelt echt alsof ik jaren geleden voor het laatst met jullie heb gefeest

Same here... we missen je man ;)
Laatste keer was Houseqlassics toch? Is ook alweer paar maandjes :( En voor de meeste hier nog een stuk langer
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 16:37 

Donateur

HQ was de laatste keer idd.
Mol moet nog altijd revanche op mij nemen hehe :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 16:38 

Donateur

Laatste was HQ inderdaad.. Die revanche moet er zeker komen! Ik was op HQ echt kapot door m'n shift :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 16:46 

Donateur

Smoesjes :nono: Ik had er 2 voetbalwedstrijden op zitten jonge!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten