Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 21:23 
 
Artiest

De setjes die het voor mij deden waren Beholder & Balistic :worship: (seismic fan) en Isaac (ondanks standaard tracks wel supervet gemixt)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 21:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Bedankt voor de antwoorden. Opzich wel jammer dat er dan zoveel hitjes gedraaid worden, terwijl er ook zoveel vette onbekendere platen zijn. In ieder geval ben ik volgend jaar denk ik wel aanwezig. :)

Maarja, het heeft ook een reden dat die hitjes zo vaak gedraaid worden: ze doen het zo gruwelijk vet op de dansvloer. De Qlubtempoparade op Q-dance Feestfabriek was één grote hitjesparade maar op een feest is dat gewoon zo uberdik, omdat je al die early platen bijna nooit meer hoort door het gebrek aan early-feesten/artiesten. Gewoon aan een stuk genieten, vooral zo'n plaat als Wreck The Rmx die al vijfduizend keer is doodgedraaid doet het zo fantastisch voor de vijfduizend en eenste keer :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 21:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe zat het hierbij met het eten, was dat er?

Dit had me ook wel erg vet geleken, mja dan had ik vorige week niet moeten gaan ofzo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 21:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Edwinn schreef:
Bedankt voor de antwoorden. Opzich wel jammer dat er dan zoveel hitjes gedraaid worden, terwijl er ook zoveel vette onbekendere platen zijn. In ieder geval ben ik volgend jaar denk ik wel aanwezig. :)

Maarja, het heeft ook een reden dat die hitjes zo vaak gedraaid worden: ze doen het zo gruwelijk vet op de dansvloer. De Qlubtempoparade op Q-dance Feestfabriek was één grote hitjesparade maar op een feest is dat gewoon zo uberdik, omdat je al die early platen bijna nooit meer hoort door het gebrek aan early-feesten/artiesten. Gewoon aan een stuk genieten, vooral zo'n plaat als Wreck The Rmx die al vijfduizend keer is doodgedraaid doet het zo fantastisch voor de vijfduizend en eenste keer :D


Misschien voor mensen die thuis nooit early luisteren is het inderdaad niet erg als het een hitjesparade is. Maar ik zou daar persoonlijk niet erg vrolijk van worden. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 21:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

SanderM schreef:
Hoe zat het hierbij met het eten, was dat er?

Dit had me ook wel erg vet geleken, mja dan had ik vorige week niet moeten gaan ofzo :P

Er was wel eten ja. Ik geloof dat er van achteren friet te halen was ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 22:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
dawasiknie schreef:
Edwinn schreef:
Bedankt voor de antwoorden. Opzich wel jammer dat er dan zoveel hitjes gedraaid worden, terwijl er ook zoveel vette onbekendere platen zijn. In ieder geval ben ik volgend jaar denk ik wel aanwezig. :)

Maarja, het heeft ook een reden dat die hitjes zo vaak gedraaid worden: ze doen het zo gruwelijk vet op de dansvloer. De Qlubtempoparade op Q-dance Feestfabriek was één grote hitjesparade maar op een feest is dat gewoon zo uberdik, omdat je al die early platen bijna nooit meer hoort door het gebrek aan early-feesten/artiesten. Gewoon aan een stuk genieten, vooral zo'n plaat als Wreck The Rmx die al vijfduizend keer is doodgedraaid doet het zo fantastisch voor de vijfduizend en eenste keer :D


Misschien voor mensen die thuis nooit early luisteren is het inderdaad niet erg als het een hitjesparade is. Maar ik zou daar persoonlijk niet erg vrolijk van worden. ;)

Dan kun je beter gewoon helemaal thuisblijven :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 22:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Misschien voor mensen die thuis nooit early luisteren is het inderdaad niet erg als het een hitjesparade is. Maar ik zou daar persoonlijk niet erg vrolijk van worden. ;)

Tja, er komen weer Early Hardstyle feesten, maar dan is de trackkeuze nog niet goed. Je kan beter gewoon genieten om dat er eindelijk weer een beetje expsoure voor de stijl is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 22:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
dawasiknie schreef:
Edwinn schreef:
Bedankt voor de antwoorden. Opzich wel jammer dat er dan zoveel hitjes gedraaid worden, terwijl er ook zoveel vette onbekendere platen zijn. In ieder geval ben ik volgend jaar denk ik wel aanwezig. :)

Maarja, het heeft ook een reden dat die hitjes zo vaak gedraaid worden: ze doen het zo gruwelijk vet op de dansvloer. De Qlubtempoparade op Q-dance Feestfabriek was één grote hitjesparade maar op een feest is dat gewoon zo uberdik, omdat je al die early platen bijna nooit meer hoort door het gebrek aan early-feesten/artiesten. Gewoon aan een stuk genieten, vooral zo'n plaat als Wreck The Rmx die al vijfduizend keer is doodgedraaid doet het zo fantastisch voor de vijfduizend en eenste keer :D


Misschien voor mensen die thuis nooit early luisteren is het inderdaad niet erg als het een hitjesparade is. Maar ik zou daar persoonlijk niet erg vrolijk van worden. ;)

Och, ik luister ook hele dagen EHS en ik werd er wel vrolijk van. Early op zo'n geluidssysteem, daar zeg ik geen nee tegen! :D
Verder vind ik het ook wel goed om zo'n initiatief te steunen zodat het misschien vaker gedaan wordt! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 22:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SanderM schreef:
Hoe zat het hierbij met het eten, was dat er?

Dit had me ook wel erg vet geleken, mja dan had ik vorige week niet moeten gaan ofzo :P

Er was 1 kraampje. Maar die prijzen zijn altijd zo duur, ik heb 1 hotdog gehaald (voor 5 euro :mad: ) en het daarbij gelaten, daarna thuis wel goed ontbeten :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 23:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
dawasiknie schreef:
Edwinn schreef:
Bedankt voor de antwoorden. Opzich wel jammer dat er dan zoveel hitjes gedraaid worden, terwijl er ook zoveel vette onbekendere platen zijn. In ieder geval ben ik volgend jaar denk ik wel aanwezig. :)

Maarja, het heeft ook een reden dat die hitjes zo vaak gedraaid worden: ze doen het zo gruwelijk vet op de dansvloer. De Qlubtempoparade op Q-dance Feestfabriek was één grote hitjesparade maar op een feest is dat gewoon zo uberdik, omdat je al die early platen bijna nooit meer hoort door het gebrek aan early-feesten/artiesten. Gewoon aan een stuk genieten, vooral zo'n plaat als Wreck The Rmx die al vijfduizend keer is doodgedraaid doet het zo fantastisch voor de vijfduizend en eenste keer :D


Misschien voor mensen die thuis nooit early luisteren is het inderdaad niet erg als het een hitjesparade is. Maar ik zou daar persoonlijk niet erg vrolijk van worden. ;)

Ik luister regelmatig early maar zoals ik al zeg, ik vind t heerlijk om dat soort platen een keer op een goed systeem te horen. Stel dat ik iedere maand of week naar een feest zou gaan en steeds hetzelfde zou horen oké, maar dat is totaal niet aan de orde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 23:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deeltjesversneller schreef:
SanderM schreef:
Hoe zat het hierbij met het eten, was dat er?

Dit had me ook wel erg vet geleken, mja dan had ik vorige week niet moeten gaan ofzo :P

Er was 1 kraampje. Maar die prijzen zijn altijd zo duur, ik heb 1 hotdog gehaald (voor 5 euro :mad: ) en het daarbij gelaten, daarna thuis wel goed ontbeten :thumbup:


Mooi hebben ze iig wat geleerd en ja die prijzen idd :')
Mja reden genoeg om bij een mogelijk volgend feestje in Factory010 heen te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 23:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt goed! Proberen keer bij te zijn ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2011 14:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Siem De Jong was er ook :lol:
http://partyflock.nl/photo/655776.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2011 14:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:


haha weinig kans, die zit in de USA :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2011 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Shit wat lijkt die kerel er veel op :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2011 15:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:


:lol:

Mooie verhalen gelezen, bij een eventuele herhaling probeer ik erbij te zijn :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2011 16:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Aangezien er al een aantal verslagen zijn getypt waar ik het eigenlijk wel mee eens ben alleen de plus en min punten deze keer. :thumbup:

Plus:
- Super vette sets, met uitblinkers Daniel Mondello en The Beholder & Balistic.
- Goed geluid. Geen vervelende subbassen waardoor alles vervaagt telkens.
- Leuke sfeer.
- Geck-o die rond zwerfde in het publiek.
- Niet druk. Wat natuurlijk op zijn tijd heel fijn is!
- Maar 1 buik gezien. En weinig strak staande mensen.
- Geen irritant volk, iedereen was je vriend!
- Geen lasers.
- Eens een keer geen vieze schoenen en witte drap aan me broek!
- Locatie. Blijf ervan genieten hoe fantastisch de Factory010 en de Maassilo zijn.
- Geen introductie film/muziek. Meteen door nadat Mc Syndrome hem heeft aangekondigt.

Min:
- Absurte prijs voor een puntje wit wat los wordt getrokken en waar vervolgends een knakworst wordt ingedrukt. 15 euro's voor 3 van zulke broodjes vind ik dan echt te veel!
- Vervelende bewaking wat je telkens na de zijkant drukt als je los aan het gaan bent.
- Warmdusher

Ik hoop wel dat Remember wel terugblijvent concept gaat worden. Ookal is het maar 1 keer per jaar. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Anders staat ff iedereen zowat in de aftermovie :lol:



Alleen een beetje jammer dat de audio niet echt goed met het beeld loopt over het algemeen. Zal ff kijken of het op de b2s site ook zo is (slecht gemonteerd) of dat t aan yt ligt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 15:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Haha echt nog nooit zoveel bekende gezichten op een aftermovie gezien :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Anders staat ff iedereen zowat in de aftermovie :lol:



Alleen een beetje jammer dat de audio niet echt goed met het beeld loopt over het algemeen. Zal ff kijken of het op de b2s site ook zo is (slecht gemonteerd) of dat t aan yt ligt.

Heb alleen jou en Piaa herkent :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 15:30 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

kzie Piaaa, Vik, PNMRMX en vriendin, maar verder toch niet? of het moeten mensen zijn die k nog nooit gezien heb :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 15:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

modernization ook volgens mij, en nog wat mensen die niet hier zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 15:34 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
modernization ook volgens mij, en nog wat mensen die niet hier zitten.


is dat hem op 2:12 op de achtergrond van dat meisje? anders kan ik em echt niet spotten, en ik herken em echt wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 15:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jep, Piaa, Vik, PNRMX, Mandi(vriendin van PNRMX), ik(op de achtergrond ergens) en offcourse Geck-o :P

Pommer schreef:
dawasiknie schreef:
modernization ook volgens mij, en nog wat mensen die niet hier zitten.


is dat hem op 2:12 op de achtergrond van dat meisje? anders kan ik em echt niet spotten, en ik herken em echt wel :P

Jep ;) Goed gespot haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 15:36 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Haha scherp :cool:
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten