Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2011 15:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geen idee of er eten is, hoop toch van wel want anders ga ik het dus niet trekken.

Helaas vanavond heen helemaal alleen reizen :( Achja, uurtje is niet zo'n ramp xd Terug gelukkig met de auto, dus dat zit weer mee. Echt super zin in! C U Tonight!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2011 16:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dat is echt klasse nieuws! :thumbup:

Ondertussen lekker veel reverse bass luisteren de hele dag :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2011 16:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vik schreef:
Heb b2s gemaild. Er is eten! :D

Goed nieuws (maar eigenlijk ook wel erg nodig :P).

Dus, wie is er in voor een meeting ergens? Ik weet welke plaats handig is om af te spreken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2011 16:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tel schreef:
Word mijn eerste echte early hardstyle feest! Heb er zin in en ben echt benieuwt hoe alles zal gaan klinken :thumbup:

Voor mij ook :thumbsup:
Op Q presents Fusion bij die openingsset van Pavo & Zany klonk die reversed bass in het echt toch wel erg mooi. Ik denk dat het vanavond wel echte early early wordt (van voor 2004), dus wat meer trance en acid, maar ben toch benieuwd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2011 16:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vik schreef:
QonFuzion schreef:
Vik schreef:
Heb b2s gemaild. Er is eten! :D

Goed nieuws (maar eigenlijk ook wel erg nodig :P).

Dus, wie is er in voor een meeting ergens? Ik weet welke plaats handig is om af te spreken.

Dat rookhok bij de wc's is het makkelijkste denk ik?

Okee, ik weet niet waar het is want ik ben er nog nooit geweest, maar ik vind het best.
Hoe laat doen we de meeting dan? Uurtje of half 1?

Wie komen er verder allemaal?
- Tel
- Vik
- modernization
- Geck-o
- PNXRMX
- Deeltjesversneller
- Piaaa
- Ik
- ???
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2011 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tel rijd met mij en men broer mee so count me in 2 !
Wil Rickie nog wel even zien daar, verder niet zo'n behoefte aan een meeting kom jullie vanzelf wel tegen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2011 17:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Me moeder vond het ook al opvallen dat ze vandaag de hele dag al Mwoap mwoap door het huis hoorde in plaats van het gebruikelijke xd

Factory is niet zo heel groot, dus zal vast wel aantal tegen komen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2011 18:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Met pijn in mn hart... veel plezier iedereen :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2011 18:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Weet er trouwens iemand of de mixen van vanavond uitgezonden zullen worden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2011 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

QonFuzion schreef:
Weet er trouwens iemand of de mixen van vanavond uitgezonden zullen worden?

Later denk ik pas, zoals wel vaker bij B2S events.

Veel plezier iedereen! Have a good one!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2011 19:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
QonFuzion schreef:
Weet er trouwens iemand of de mixen van vanavond uitgezonden zullen worden?

Later denk ik pas, zoals wel vaker bij B2S events.

Veel plezier iedereen! Have a good one!

Klinkt wel logisch ja. Vorige week waren er ook een paar sets vrijgegeven van de Remember Area op Decibel die eerder nog niet uit waren gezonden (zo ver ik weet). Zoiets zal het ook hier wel zijn. :)
En bedankt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 06:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Inmiddels weer thuis, en holy shit wat is early vet! Zulke feestjes moeten echt vaker komen. Helaas was het erg rustig en na 3uur werd het steeds rustiger. Goede sfeer, leuke mensen, dikke tracks.
Helaas danielle mondello moeten missen, maar het was of met de bob mee en wat eerder weg. Of na het feest 2uur lang op ov wachten en dan nog uur reizen.

Al met al weer een heerlijk feestje! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 07:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Je hebt zowieso echt wat gemist van Daniel! Elke revers ging harder dan de vorige :clap:

Morgen probeer ik ook dan maar een verslagje te typen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 09:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja ja ja :cry:

Jammer dat het zo rustig was, mag wel hopen dat t volgend jaar (of later dit jaar) nog een keer gehouden wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 13:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

als ze het nou wat dichterbij organiseren wil ik er wel heen xd maar dit was me toch te ver..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

GODNONDEJU!!!! wat een feestje!
Nee het was niet supervet, het was ronduit geniaal!

We waren rond kwart over 10 half 11 binnen (Ik, Tel en mijn broer)
Op het moment dat ik binnenkwam dacht ik weer bij mezelf, Wat is dit toch een geniale locatie!
Was ook niet bang dat het geluid tegen ging vallen omdat er geen subbas van Ran-D Alpha Twins en consorte aanwezig zou zijn!
Ik had er hoge verwachtingen van en die zijn zwaar overtroffen!

Deaz D
Toen we binnenkwamen stond Deaz D opzich wel lekker te draaien, op een rustig tempo en een aantal oude bekende nummertjes die niet al te hard gingen, maar opzich nu ook al redelijk doorklapte.
Het viel me op dat toen we binnenkwamen het geluid al mega hard stond, dit kon alleen maar veel goeds betekenen voor de rest van de avond!
Heb dus een aantal bekende plaatjes gehoord, maar kan ze alleen niet ID'en want weet de namen en de namen van platen niet maar herkende ze wel.

Warmduscher
EDIT: Niet gekomen dus :P
Maargoed dat pakte Deaz D en Gary D dus mooi even mee!

Gary D
Toen was het de beurt aan Gary D.
Weet niet meer waar hij mee opende, volgensmij met een stuk uit een hiphop nummer?(dat is dus niet zo dat was dus Pavo) Het was ook allemaal zo overweldigend haha!
Heb normaal een hekel aan dit soort dingen, maar kon het nu op de 1 of andere manier echt zwaar waarderen :huh:
Vervolgens hoorde ik de ene na de andere dikke reversed door de speakers knallen en verbaasde me elke keer weer over hoe hard het ging.
Heb ook geen moment stilgestaan, vanaf het moment dat ik binnenkwam tot ik wegging had ik het idee.

The Beholder & Balistic
Het ging van harder, naar nog harder, en nog harder.
Beholder & Balistic deden er nog een schepje boven op.
Volgensmij in deze set Who is Elvis, Screamer, Shizzle my Dizzle en een aantal andere bekende plaatjes gehoord.
Het klapte er iig heeeeeeel dik op!

Pavo
Opende met S.E.X., ja oke het is een hitje, maar het maakt dan gewoon niet uit, je hoort early zo weinig op feesten dat alles gewoon echt lekker klinkt.
Hij zette zijn set voort met platen die ik nog nooit had gehoord maar echt mega zieke Reversed basses bevatte :oh:

Isaac
GODGODGOD dit begon lekker en eindigde lekker, weet niet meer wat het allemaal was maar het was allemaal lekker, hij stond daarbovenop ook nog eens prima te draaien.
Meerdere platen door elkaar laten lopen, verschillende climaxen achter elkaar, echt een nette en dikke set!

Luna
Zet Luna op een early feest en hij weet wat tie moet doen.
Vind em in de hedendaagse hardstyle nogal wisselvallig maar hier wist ie precies wat ie erop moest gooien en wanneer.
De ene zagende bassline na de ander, de ene dikke doorrammende track na de ander.
De sfeer zat er toen ook echt goed in bij het publiek, iedereen deed mee het was gewoon heerlijk!

Daniele Mondello
Oke.....
Uuhhhh...
Geen woorden?
Thera in de Maassilo was dik, dit kwam heel heel heel dicht in de buurt.
Kende geen enkele plaat, hoorde telkens screeches, die volgensmij in elke plaat terugkwam.
Was het allemaal eigen werk?
Ik heb geen idee ...
Wat ik wel weet :)
DIT WAS ECHT MEGADIKVETKOELSUPERGAAF
Ik dacht dit kan nooit harder gaan dan wat ik tot nog toe heb gehoord.
GODNONDEJU, meneer opende met RENGDENGBAMBOEMBAF en het eindige in drievoud.
Ik heb wel eens zieke reversed basslines gehoord, maar dit?
Dit overtrof echt mijn verwachtingen, moest in het begin een beetje wennen omdat telkens men mond los viel omdat het zo mega hard ging.
Toen ik er eenmaal inzat, ben ik losgegaan van begin tot eind en kon niet meer stoppen.
Dit was one hell of een afsluiter!


Dat was dus remember in een kort verslag.
Het was echt een heel vet feest.
Geen enkele plaat gehoord die ik niet mooi vind.
1 blote bast gezien wat voor mij een grote plus is, geen irritante kaakschaatsende mensen!
De sfeer was heerlijk, de setting was goed, de drukte was goed, het was niet te warm, geen irritante lasers of wat dan ook.
Het was gewoon echt heel heel heel dik!
Heb me goed vermaakt met Vik, Decoupeerzaag, Tel, James+aanhang en mijn broer.
Heb voor men gevoel ook geen moment stilgestaan, het ging maar door en ging maar door.
Weinig breaks, gewoon lomp rammen en gekke screeches en dan die overheerlijke percussie :love:
Heb alleen 2 minpunten.
Het kwam een beetje traag opgang voor men gevoel in het begin maar dat was eigenlijk niet erg.
En het was nogal irritant dat men wenkbrauwen steeds uit model wapperde en ik die om de 5 minuten even moest strelen.
Dat bewijst ook wel weer hoe ongeevenaard hard het ging.
Heb dit nog nooit meegemaakt en ben echt blij dat ik hier bij was!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 16:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Piaaa schreef:
En het was nogal irritant dat men wenkbrauwen steeds uit model wapperde en ik die om de 5 minuten even moest strelen. Dat bewijst ook wel weer hoe ongeevenaard hard het ging.

:lol:
Fantastische uitspraak! Verwoord het feest wel heel goed ja :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 18:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Piaaa schreef:
GODNONDEJU!!!! wat een feestje!
Nee het was niet supervet, het was ronduit geniaal!

...

Warmduscher
Was volgensmij wat te laat had ik het idee, maar dat geeft verder niet.
Hij opende sterk en dat zette de hele set door, ook hier weer een hoop bekends maar geen namen of namen van tracks.
Het mooie is telkens, als je denkt zo dit gaat hard, word er daarna wat opgegooid en dan denk je 'zo het kan dus nog harder....'

...

Heeeel erg met je verhaal eens: behalve dat deel waar je zegt dat Warmduscher te laat was: hij was helemaal niet gekomen! :p Deaz D draaide een half uur langen en Gary D begon een half uur eerder. ;)

Mijn review:
- Deaz D draaide erg lekker. Een goeie opener! Lekker wat onbekende tracks voor mij (ongeveer de enige onbekende tracks die ik de avond heb gehoord), maar ook een paar klassiekers als Seid Ihr Bereid en Derb.

- Gary D draaide veel harder dan verwacht. Nummers als Cocaine Motherfucker, Skyscraper en Scream kwamen langs. Veel bekende, harde hits. Toch was dat niet erg, want ik had ze nog nooit live gehoord! :) Het eerste uur was dus keihard, maar het laatste half uur dat hij draaide werd het veel minder. Nummers als Drummer Beat en Fusion of Sound kwamen langs. Zelfs Killing Scum (van The Masochist) kwam langs. Niet dat de nummers slecht zijn, maar daarvoor komen we natuurlijk niet!! Het was wel mooi (en terecht) dat hij op z'n kop kreeg van MC Da Syndrome. :p

- The Beholder & Balistic draaiden ook erg goed! Mixwerk was uiteraard geweldig (Balistic die ging scratchen :worship: ). De tracklist was ook erg lekker, maar was niet erg verrassend. Hij leek erg op de Decibel 2009 cd die zij gemixt hebben. Maargoed, dat deed zeker geen afbreuk aan het geheel, want de set was geweldig!

- Pavo was degene die opende met dat hiphop nummer (niet Gary D zo ver ik weet, Piaaa). Om me heen zag ik er inderdaad veel goeie reacties op, en de manier waarop SEX werd ingemixt was eigenlijk ook erg vet! Pavo's mixwerk was natuurlijk subliem (ook hij scratchte wat :thumbup: ) zoals altijd en zijn tracklist loog en ook niet om! Zijn tracklist was lekker gevarieerd en naast de hits kwamen er ook een paar tracks langs die ik niet goed kende. :)

- Isaac was met mixwerk misschien wel het beste. Er zat heerlijk veel vaart in de set, zoals Piaaa zei (behalve toen een track opeens stopte - verkeerde knopje? :P). Verder dat scratchen af en toe ook heel vet! Tracklist bevatte natuurlijk de nodige hits, maar verder vond ik het erg lekker gevarieerd. Nummers als On The Edge en De Bom 2001 kwamen langs. Wel ironisch trouwens dat hij in dat B2S interview zegt dat hij de hele avond gaat kijken zodat hij niet dezelfde tracks speelt, terwijl hij degene is die weer Scream en Shizzle My Dizzle speelt. Maargoed, wie wil die nummers niet nóg een keer horen? :D

- Luna draaide behoorlijk hard, maar had minder eigen werk dan ik had verwacht (en gehoopt). Toppunt van de set vond ik misschien wel 30 Minutes. :worship: Mixwerk was prima en de tracklist bevatte veel hits.

- Dan tenslotte Daniele Mondello.. Wow.. Just wow! De ene snoerharde reverse bass werd afgewisseld door eentje die nóg harder ging! Het ging maar door en door! De breaks waren lekker kort (de langste duurde misschien 1 minuut, en dat was echt maar 2 keer). Het mixwerk was wel een beetje langzaam (outro-intro mixen), maar dit werd volledig goedgemaakt door zijn scratchen. Zijn scratchen, dat is toch wat! :worship:
De trackkeuze was verder goed, een beetje eentonig misschien, maar wel precies wat ik heel vet vind (Italiaanse hardstyle met een snoerharde reverse bass zoals uit 2004/2005). Commander ontbrak natuurlijk ook niet en het scratchen eroverheen was ook briljant! Al met al een keiharde set, met als enige minpunten iets eentonige tracks en langzaam mixen. Verder.. top! :bomb:

Verder was de locatie ook top! Het was niet te druk (je had de ruimte), maar ook niet te rusten: prima dus! De sfeer van Factory 010 is ook heel vet!
De mensen waren ook erg relaxed: je merkt gewoon dat iedereen er komt voor de muziek, en speciaal dit soort muziek.
Ik hoop dat B2S het net zo'n succes vond als ik en dat dit soort feesten vaker georganiseerd zullen worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik lees zo jullie revieuws even maar Warmduscher alweer niet gekomen? -.- Op Indicator ook al niet. Niet meer boeken die man dus, wat een drama.. :/

EDIT: Allemaal positief dus! Mooi om te horen, volgend jaar ben ik er ook bij! :) Maar om even een vergelijk te trekken, werd er veel beter gedraaid dan dit:
http://lsdb.nl/set/80971/Isaac_-_Decibe ... 08-09.html
http://lsdb.nl/set/80967/Pavo_-_Decibel ... 08-10.html
Want die sets vindt ik niet geweldig en jullie misschien wel, dan kan ik een beetje inbeelden wat jullie hebben gehoord. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 20:22 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Vorig jaar bij decibel toch ook al niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 20:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Ik lees zo jullie revieuws even maar Warmduscher alweer niet gekomen? -.- Op Indicator ook al niet. Niet meer boeken die man dus, wat een drama.. :/

EDIT: Allemaal positief dus! Mooi om te horen, volgend jaar ben ik er ook bij! :) Maar om even een vergelijk te trekken, werd er veel beter gedraaid dan dit:
http://lsdb.nl/set/80971/Isaac_-_Decibe ... 08-09.html
http://lsdb.nl/set/80967/Pavo_-_Decibel ... 08-10.html
Want die sets vindt ik niet geweldig en jullie misschien wel, dan kan ik een beetje inbeelden wat jullie hebben gehoord. :P

Er werd soortgelijk en harder gedraaid :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 20:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Klopt idd, Warmduscher blinkt de laatste tijd vooral uit in het niet komen opdagen.
Doet z'n naam dan wel eer aan wat dat betreft (Warmduscher is Duits voor mietje :P). Eigenlijk ben ik een beetje bang dat ie net als Dana een burn-out oid heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 20:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Piaaa schreef:
geen irritante kaakschaatsende mensen!

Eens, er waren wel genoeg mensen die wat ophadden maar die zich tenminste wel gewoon normaal wisten te gedragen (in tegenstelling tot sommigen op Defqon en vergelijkbare feesten) :thumbsup:

Verder is alles al gezegd door QonFusion en Piaaa :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 21:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Ik lees zo jullie revieuws even maar Warmduscher alweer niet gekomen? -.- Op Indicator ook al niet. Niet meer boeken die man dus, wat een drama.. :/

EDIT: Allemaal positief dus! Mooi om te horen, volgend jaar ben ik er ook bij! :) Maar om even een vergelijk te trekken, werd er veel beter gedraaid dan dit:
http://lsdb.nl/set/80971/Isaac_-_Decibe ... 08-09.html
http://lsdb.nl/set/80967/Pavo_-_Decibel ... 08-10.html
Want die sets vindt ik niet geweldig en jullie misschien wel, dan kan ik een beetje inbeelden wat jullie hebben gehoord. :P

Isaac tracklist was inderdaad erg vergelijkbaar (bijna hetzelfde eigenlijk), maar ik heb het idee dat hij veel meer doormixte (het meeste van de hele avond). Dat was echt een grote plus. Verder had hij ook wat mashup achtige dingen, en acapella's die hij gebruikte (Whores in the House, of was dat bij Pavo?). Mixen zat dik in orde en was denk ik beter dan die set van Decibel.
De trackkeuze is misschien verre van spannend, maar het is wel echt heerlijk om op zo'n geluidsinstallatie te horen!
Bij Pavo waren ook redelijk wat dezelfde tracks, maar minder dan bij Isaac. Er waren wat onbekende platen en het mixen was gewoon prima. Verder net als bij Isaac: het kan veel spannender, maar toen ik er stond vond ik het geweldig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 21:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bedankt voor de antwoorden. Opzich wel jammer dat er dan zoveel hitjes gedraaid worden, terwijl er ook zoveel vette onbekendere platen zijn. In ieder geval ben ik volgend jaar denk ik wel aanwezig. :)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten