Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 49  Volgende

Wie deed de beste dansjes op Rebirth?
MelvinFR 32%  32%  [ 21 ]
Hekzitter (de Job) 68%  68%  [ 44 ]
Totaal aantal stemmen : 65
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 17:05 

Hardtraxxer

RTM93 schreef:
Joey schreef:
yannickvk schreef:
Op 0:24 zie je Stefan die wilt hekzitten, maar vervolgens achterover kukelt. :lol: :lol: :lol: :lol:

Ik en Melvin kwamen niet meer bij.

Hahaha dat viel me niet eens op. :lol:

Het gebeurde op 3 meter van me af en ik heb het niet eens meegekregen :lol:

Hahaha bij mij precies hetzelfde. Kan me nog wel herinneren dat er ineens iemand terug over het hek klom. Maar op dat moment dacht ik er niet bij na dat dat eigenlijk best wel vreemd was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 17:06 

Hardtraxx Elite

Ik wou de beste man die op het hek ging zitten nog vastgrijpen maar ik was wat te traag :lol: Gelukkig niets aan de hand :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 17:24 

Hardtraxx Veteran

:lol: :lol: :lol:
prachtig, die reactie ook er naast xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 17:34 

Hardtraxxer

wootum schreef:
MYST, B-Front vs Phuture Noize en B-Front - Beyond Reality waren echt genieten :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 17:48 

Hardtraxx Addict

Paultheone schreef:
Veel Hardtraxxers vonden Genox - Inhuman ook leuk!

Spot jezelf!

Er werd goed gedanst zo te zien. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 17:50 

Hardtraxx Addict

STVK schreef:
De telefoon van m'n vriendin was gestolen, gewoon uit het facking kluisje.

Zou dit serieus wel ff melden bij de orga. Zondag ging ik ook nog ff checken of ik in mijn kluisje van zaterdag kon, en ja hoor... :/ Meteen gemeld bij de balie, vrouwke een beetje gestrest, gaf aan ?handmatig? 4000 lockers van code te hebben veranderd, maar dan toevallig het kluisje wat ik had niet.

Blijkt dus dat er wel meer waren, dus waarschijnlijk heeft degene die je locker zaterdag had de tel van je vriendin.

Protech DJ schreef:
Muzikaal top dag gehad gisteren, met als uitschieters Beyond Reality en de set met Phuture Noize!

Heeft er buitenom mij, nog iemand gestoord aan de resolutie/tekstkleur/lettertype van de namen/logo's van DJ's op de lange schermen aan de zijkant? Vooral tijdens Beyond Reality was dat wat mij betreft echt een smetje op de show.

Haha, zei nog tegen m'n vriendin dat het een lekker "paint-achtig" kleurtje was
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 17:54 

Hardtraxx Addict

Stukkie Seven Edit voor degene die hem nog niet gezien hebben

*Edit, zie dat ik een beetje traag ven begrip ben, op pagina 30 beginnen te lezen maar tussendoor wel vast posten werkt niet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 17:59 

Hardtraxx Addict

Had zelf zondag ook nog gecheckt of mijn kluisje van de dag ervoor het nog deed, en die code werkte ook nog. Was om 8uur savonds , kluisje was wel leeg dus waarschijnlijk niet opnieuw verkocht zondag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 18:07 

Hardtraxxer

Wat een sfeer ook zaterdag en zondag vooraan bij de meeste sets :worship: . Dit is echt op weinig feesten zo goed. Ook 0x Hee-Hoo gehoord gelukkig. En die nieuwe Phuture Noize trouwens :loving: , aftershock ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 18:08 

Hardtraxx Veteran

Hahahahaha Stefan held :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 18:31 

Hardtraxx Addict

geert3ssen schreef:
Wat een sfeer ook zaterdag en zondag vooraan bij de meeste sets :worship: . Dit is echt op weinig feesten zo goed. Ook 0x Hee-Hoo gehoord gelukkig. En die nieuwe Phuture Noize trouwens :loving: , aftershock ofzo.

Dan was je er zaterdag nog niet tijdens Da Tweekaz ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 18:34 

Hardtraxxer

tommeh schreef:
geert3ssen schreef:

Dan was je er zaterdag nog niet tijdens Da Tweekaz ;)

Moest echt even bijkomen van Phuture Noize toen xd , Da Tweekaz inderdaad gemist dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 18:42 

Hardtraxxer

Paultheone schreef:
Veel Hardtraxxers vonden Genox - Inhuman ook leuk!

Spot jezelf!

Geweldig filmpje! :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 18:47 

Hardtraxx Veteran

Binnen gekomen bij NSCLT, Punchlines was wel leuk om te horen, voor de rest voornamelijk druk bezig met inkomen en bier drinken. B-Front Classics was geweldig, Lunatick als 3e track, tijdens deze set wel af en toe steek in m'n zij gehad vanwege bier + losgaan. Verder was het heel vet om Evil, 1.000.000 Stars, Become The Sky, Chemical te horen. Tijdens de break van Nomansland ging ik bier halen en zag ik nog een vrouwtje losgaan zoals die internetgekkie van "Ik wil eventjes lekker dansen".

Bij Prefix & Density wilden de anderen eten, en daarna nog meer munten halen en zitten, en langs Udex, hierdoor het merendeel van hun set gemist, voelde kut om de tent uit te lopen en Space We Created te horen. Laatste deel van de set wel meegemaakt maar kende weinig tracks, had graag Soundwaves of Masters nog gehoord.

Frequencerz draaiden een heel lekkere set, en de sfeer zat er ook goed in, ook nog Dark Symphony (toch?), Pattern 2, Formula VIP. Daarna de set van de dag, B-Front vs Phuture Noize, vrienden gingen naar de neppe Frans Bauer, dan maar in m'n eentje staan, deze set ging ik toch echt niet overslaan. Ze draaiden zo ongeveer wat ik verwachtte, precies goed dus :loving: Verder nog positief verrast toen B-Front Surrender draaide, wat een heerlijke track blijft dat. Op het eind tijdens de piano outro van Chaos & Order ook nog een enorm applaus vanuit het publiek, spontaan, dus nog voordat de MC er om vroeg zeg maar, denk dat de hele tent het wel een vette set vond :D . Deze komt hoog in het lijstje bij mij.

Ran-D & Adaro was kut, in het begin werd Rellen In De Hel geteased, die hoef ik dus absoluut niet te horen, dus ben ik gaan eten, zitten, munten bij halen, pissen, half uur later pas terug. Bleek dus dat Rellen in de hel nog niet gedraaid was, alleen geteased, en moest ik 'm alsnog aanhoren :/

B-Front daarna wel machtig mooi, lekker gesnoeid, voornamelijk bij Eternal Voice en EVP. Alleen State Of Perfection Remix was wat minder. E-Force ook vet, FTP Remix is echt een enorme verbetering van het origineel, verder nog veel meer vette kicks gehoord. Die kickswitch in Pleasure & Pain intro is fucking geweldig.
Laatste track van E-Force richting MYST en Genox gegaan, jammer maar logisch dat MYST (denk ik) zijn euforische platen in het begin van z'n set heeft gedraaid, die had ik graag willen horen.
Op het einde wilde ik nog naar de Roughstate showcase, maar de chauffeur wilde weg, dus heb er helaas maar 10 minuten van gezien :( Kon m'n bier niet eens rustig opdrinken.

Samengevat: goed feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 18:51 

Hardtraxxer

Meeste hier wouden vooraf graag Sound Rush & Cyber meemaken.
Als ik heen was geweest had ik deze ook graag willen zien.
Maar heb er nog niemand over gehoord. Dussss Hoe was deze set? :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 18:54 

Bierkoning

Voor de mensen die de Reactivate area willen herbeleven ^^ : hardstyle/diffused-rebirth-2017-reactivate-re-cap-t59140.html#p1689849
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 19:10 

Hardtraxx Veteran

Leuke middag gehad! Beyond Reality showcase was duidelijk de beste set, ben verliefd op eternal voice :love:
Ben er wel weer achter gekomen dat ik verder met de hedendaagse hardstyle niet zo veel meer heb. Freqz & Ran-D + Adaro was maximaal afzien, wat een meuk werd daar gedraaid zeg.

Oh ja, Seven Edit :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 19:22 

Hardtraxx Elite

Haha Stefan die van het hek af flikkert. Hoe snel die er ook weer op komt, en die reactie van die gast links van 'm, werelds :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 19:24 

Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
Freqz & Ran-D + Adaro was maximaal afzien, wat een meuk werd daar gedraaid zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 19:38 

Hardtraxxer

Wat een heldig weekend.
Volgens mij heb ik nog niet eerder zoveel vlieguren gemaakt in een weekend, kanonnen wat ging het los overal.
Zaterdag hoogtepunt: phuture noize en Crypsis reactivate.
Zondag: b-front & phuture noize, maar vooral Myst. Ongekend dikke muziek en sfeer tijdens die set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 20:06 

Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
Freqz & Ran-D + Adaro was maximaal afzien, wat een meuk werd daar gedraaid zeg.

Ran-D & adaro kan ik begrijpen, maar waarom je frequencerz dan meuk vond snap ik eerlijk gezegd niet helemaal. Draaide prima setje met afwisseling tussen oud, nieuw en onverwachte platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 20:14 

Hardtraxxer

Exterkate schreef:
Vraag aan menschen die zondag aanwezig waren: was de show om de Beyond Reality set nog erg speciaal?

Yes ik vond het erg gaaf, tot nu toe de gaafste showcase die ik heb gezien. Bij de meeste "showcases" vind ik het verschil met normale set niet erg groot. Gave visuals mooie sfeer en opbouw, ook stuk dat bob gefilmd werd en op schermen achter geprojecteerd werden was gaaf. Ook afwisseling tussen het mysterische en dan volgens keiharde kicks erop klappen. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 20:56 

Hardtraxx Addict

Paultheone schreef:
Filmpje

Haha wat een geweldig beeldmateriaal :lol: :lol:
Heerlijk ook dat iedereen los gaat!

Ik moest trouwens meteen aan deze denken

Ik heb wel veel gemist als ik alle verslagen lees :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 20:57 

Hardtraxx Veteran

Hahaha drank, drugs en evenwicht gaan niet zo goed samen, snel weer opstaan en verder snoeien. :lol:

Sfeertje was echt genieten laatste uur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 21:15 

Hardtraxx Elite

tommeh schreef:
Zou dit serieus wel ff melden bij de orga. Zondag ging ik ook nog ff checken of ik in mijn kluisje van zaterdag kon, en ja hoor... :/ Meteen gemeld bij de balie, vrouwke een beetje gestrest, gaf aan ?handmatig? 4000 lockers van code te hebben veranderd, maar dan toevallig het kluisje wat ik had niet.

Blijkt dus dat er wel meer waren, dus waarschijnlijk heeft degene die je locker zaterdag had de tel van je vriendin.

Aristo schreef:
Had zelf zondag ook nog gecheckt of mijn kluisje van de dag ervoor het nog deed, en die code werkte ook nog. Was om 8uur savonds , kluisje was wel leeg dus waarschijnlijk niet opnieuw verkocht zondag.

Jup, heb het gemeld. Mooi briefke geschreven ondersteund met beeldmateriaal en screenshots van diverse personen die de dubbelcodes bevestigen, waaronder jullie, bedankt haha. Ben benieuwd ^^
Vorige  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 49  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten