Binnen gekomen bij NSCLT, Punchlines was wel leuk om te horen, voor de rest voornamelijk druk bezig met inkomen en bier drinken. B-Front Classics was geweldig, Lunatick als 3e track, tijdens deze set wel af en toe steek in m'n zij gehad vanwege bier + losgaan. Verder was het heel vet om Evil, 1.000.000 Stars, Become The Sky, Chemical te horen. Tijdens de break van Nomansland ging ik bier halen en zag ik nog een vrouwtje losgaan zoals die internetgekkie van "Ik wil eventjes lekker dansen".
Bij Prefix & Density wilden de anderen eten, en daarna nog meer munten halen en zitten, en langs Udex, hierdoor het merendeel van hun set gemist, voelde kut om de tent uit te lopen en Space We Created te horen. Laatste deel van de set wel meegemaakt maar kende weinig tracks, had graag Soundwaves of Masters nog gehoord.
Frequencerz draaiden een heel lekkere set, en de sfeer zat er ook goed in, ook nog Dark Symphony (toch?), Pattern 2, Formula VIP. Daarna de set van de dag, B-Front vs Phuture Noize, vrienden gingen naar de neppe Frans Bauer, dan maar in m'n eentje staan, deze set ging ik toch echt niet overslaan. Ze draaiden zo ongeveer wat ik verwachtte, precies goed dus

Verder nog positief verrast toen B-Front Surrender draaide, wat een heerlijke track blijft dat. Op het eind tijdens de piano outro van Chaos & Order ook nog een enorm applaus vanuit het publiek, spontaan, dus nog voordat de MC er om vroeg zeg maar, denk dat de hele tent het wel een vette set vond

. Deze komt hoog in het lijstje bij mij.
Ran-D & Adaro was kut, in het begin werd Rellen In De Hel geteased, die hoef ik dus absoluut niet te horen, dus ben ik gaan eten, zitten, munten bij halen, pissen, half uur later pas terug. Bleek dus dat Rellen in de hel nog niet gedraaid was, alleen geteased, en moest ik 'm alsnog aanhoren
B-Front daarna wel machtig mooi, lekker gesnoeid, voornamelijk bij Eternal Voice en EVP. Alleen State Of Perfection Remix was wat minder. E-Force ook vet, FTP Remix is echt een enorme verbetering van het origineel, verder nog veel meer vette kicks gehoord. Die kickswitch in Pleasure & Pain intro is fucking geweldig.
Laatste track van E-Force richting MYST en Genox gegaan, jammer maar logisch dat MYST (denk ik) zijn euforische platen in het begin van z'n set heeft gedraaid, die had ik graag willen horen.
Op het einde wilde ik nog naar de Roughstate showcase, maar de chauffeur wilde weg, dus heb er helaas maar 10 minuten van gezien

Kon m'n bier niet eens rustig opdrinken.
Samengevat: goed feest.