Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 49  Volgende

Wie deed de beste dansjes op Rebirth?
MelvinFR 32%  32%  [ 21 ]
Hekzitter (de Job) 68%  68%  [ 44 ]
Totaal aantal stemmen : 65
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 13:21 

Hardtraxx Veteran

Backfire schreef:
Gearbox Overdrive filmpje

Jezus wat een zeehondenkicks... en check al die hekzitters en rawsoldiers.. :whistle:

Ee leuk man Marvin, wat wil je nu bereiken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 13:24 

Hardtraxx Veteran

Hekzitter schreef:
Ik vind het altijd heerlijk om zulke filmpjes terug te zien. Kan daar altijd van genieten.

Niet enkel filmpjes maar ook gewoon in het echt andere zien losgaan is ook altijd leuk om te zien. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 13:25 

Hardtraxxer

MelvinFR schreef:
Backfire schreef:

Jezus wat een zeehondenkicks... en check al die hekzitters en rawsoldiers.. :whistle:

Dat jij reageert.. missie volbracht
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 13:29 

Hardtraxx Veteran

Backfire schreef:
MelvinFR schreef:
Backfire schreef:

Dat jij reageert.. missie volbracht

Jij zou toch beter moeten weten als medewerker van Gearbox. Je zou juist hartstikke trots moeten zijn dat die hele tent volstaat en losgaat voor jouw mannen. Ga dan niet hier zo kinderachtig reageren en reacties proberen uit te lokken. Getuigd wel weer van aardige volwassenheid/professionaliteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 13:31 

Hardtraxx Veteran

Wat was dit een heerlijk feest zeg! Flink staan maaien met Helicaze, Indy, Unknown, Blear, Sneerfuljam, Norther66, MeneerEeend, MelvinFR, RoyApo, Naad, Vyral, Joey, Yannickvk. Chroman ook nog even leren kennen.
Ontzettend gezellige dag gehad en het hoogtepunt was toch wel bij Genox. Met zo'n beetje de hele bovengenoemde groep enorm staan stampen.

Het weer was natuurlijk top, dit zorgde alleen wel voor een enorme warmte in de tenten. Had als organisatie dan dat vuur in die B-Front tent uitgelaten of had het flink geminderd. Die dingen bleven maar gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 13:31 

Hardtraxx Veteran

Zo, dat heeft aardig gebackfired.

*badum, tss*
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 13:32 

Hardtraxx Addict

Grim schreef:
Zo, dat heeft aardig gebackfired.

*badum, tss*

Raap me op :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 13:32 

Hardtraxx Veteran

Sfeer was bijzonder geniaal de laatste 2 uur met Delete en Gearbox.. wat waren dit twee zieke setjes zeg :love:

Delete met een hele hoop onverwachte tracks (Openen met Punishment, Environment, Time has Come, Time Travel VIP, Zimmersion, al die nieuwe tracks zoals Look At Me Now remix en Pleasure & Pain)

Gearbox met een hoop nieuw materiaal (Rebelion - The Tsar, die nieuwe Malice plaat met die schranz kicks en een nog ziekere 2e climax, nieuwe Luminite platen, Extraterrestrial Science is geweldig)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 13:55 

Hardtraxxer

Heeft iemand toevallig die e-force seven edit gefilmd? Was echt dik :thumbsup: wil hem graag nog eens terug zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 14:00 

Hardtraxx Addict

gartainc schreef:
Heeft iemand toevallig die e-force seven edit gefilmd? Was echt dik :thumbsup: wil hem graag nog eens terug zien.

https://www.facebook.com/groups/392435024184557/permalink/1342968272464556/?comment_id=1343601879067862&reply_comment_id=1343709032390480&notif_t=group_comment_reply&notif_id=1491825206489304
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 14:01 

Hardtraxxer

gartainc schreef:
Heeft iemand toevallig die e-force seven edit gefilmd?

Niet mijn filmpje maar kreeg hem doorgestuurd over de app
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 14:08 

Hardtraxx Veteran

Ik wil niet weer een rel starten, maar ik vond die kick erg lijken op die van The Basstrain xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 14:15 

Hardtraxx Veteran

DNR live schreef:
1. Degos & Re-Done - This Mind (DNR INTRO)
2. Degos & Re-Done - Release Me
3. Degos & Re-Done & Malua - Floating Through Time
4. Robert Miles - Children (Degos & Re-Done Bootleg)
5. Degos & Re-Done - Straight Gangsta Shit (DNR EDIT)
6. Endymion & Degos & Re-Done - Watch Me Fall
7. Degos & Re-Done - Sing For The Moment (DNR LIVE EDIT)
8. Degos & Re-Done - Falling & Fading
9. High Voltage & Titan - Death Is Coming (Degos & Re-Done Remix)
10. Degos & Re-Done - Die Slowly
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 14:17 

Hardtraxxer

Alles is zo'n beetje wel gezegd, maar ik heb een top weekend gehad, veel hardtraxxers sproken en veel nieuwe dansbewegingen mogen leren/aanschouwen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 14:18 

Hardtraxx Veteran

Zaterdag aanwezig geweest, wat een fantastische kick-off van het festivalseizoen. Korte samenvatting:

+++ Theracords: The Opposition, wat een uur was dit. REM Coma :surrender: (voor de mensen die het gemist hebben, live edit van REM Sleep met Stash-kicks), B-Freqz (Freedom, Delusion 2014 edit :loving: )
++ Psyko Punkz (lekker binnenkomen), 2-Sidez (sfeer), Delete (alle platen die ik wilde horen gehoord)
+ Ran-D Live, gewoon goed. Willy Nacho als eten :thumbsup:

Eigenlijk geen negatieve punten te verzinnen, hulde voor de organisatie. Festivalterrein was prima ingedeeld, drinken halen ging supersnel en de Breakdance was een erg leuke toevoeging :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 14:19 

Hardtraxxer

Eerste keer Rebirth geweest (zaterdag) en erg genoten! Heerlijk weertje, leuk opgezet goed geluid en de main vond ik er ook goed uitzien. Goede sets gehoord van oa Noisecontrollers, Crypsis, Jones & The Z en Delete! :worship: Prachtig ook om te zien hoe hard iedereen los ging vooraan oa met Corneelwr, MelvinFR, Thermometer en vast nog veel meer van hier :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 14:58 

Hardtraxx Veteran

Na meerdere klaplongen opgelopen te hebben ben ik ook weer boven water. Rebirth heeft dit weekend weer bewezen één van de betere en gezelligere festivals van het jaar te zijn! :thumbsup: Zaterdag zowat de hele dag in de Reactivate rond gestuiterd, met enkele uitstapjes naar Noisecontrollers (o.a. Spirit of Hardstyle en Just Like You Edit gehoord), B-Freqz (o.a. The Crew, One of A Kind en Fatality gehoord) en Delete, die ook gelijk de set van de dag neerzette. Toen hij opende met Punishment verwachtte ik al dat het een niet normale set ging worden. Voor de rest nog Abduction, Environment Remix, Game Over, Time Has Come en Still Here Remix VIP waren erg aangename verrassingen. Flink staan maaien met iedereen, vooral met Thermometer als een idioot staan snoeien, was mooi! :thumbsup:

Ook Noisecontrollers zette een hele fijne set neer in de Reactivate met o.a. Interview, Escape, Thugs Remix, K.Y.H.U remix en Samara. Verdere hoogtepunten van de dag waren de originele Fuck It, Become The Sky, Chemical, Heads Will Be Bootlegged, DJ Revolution en Psycho Stylez.

Gisteren ook een hele geslaagde dag gehad. B-Front's classics set was ontzettend dik met o.a Evil, Distorted Remix, Musical Analysis, Night Colours Black en Universe. Die kan ik ook weer afstrepen! :D B-Front & Phuture Noize was ook ontzettend dik. Aangenaam verrast toen B-Front Victims Of The Same World draaide. Voor de rest was het gewoon precies wat ik er van verwacht had. De Beyond Reality liveact zat ook ontzettend goed in elkaar. Wat ging EVP weer hard zeg! :surrender: Jammer genoeg na de derde plaat van Genox naar huis gemoeten, had nog graag willen blijven. Zeker na het zien van het filmpje op Facebook. Trots op jullie! :worship: :lol:

Bij deze wil ik iedereen bedanken voor het gezellige weekend en de vele danspasjes! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 15:00 

Hardtraxx Veteran

davel6 schreef:
Eerste keer Rebirth geweest (zaterdag) en erg genoten! Heerlijk weertje, leuk opgezet goed geluid en de main vond ik er ook goed uitzien. Goede sets gehoord van oa Noisecontrollers, Crypsis, Jones & The Z en Delete! :worship: Prachtig ook om te zien hoe hard iedereen los ging vooraan oa met Corneelwr, MelvinFR, Thermometer en vast nog veel meer van hier :thumbsup:

Was gezellig moat! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 15:07 

Bierkoning

Nog steeds aan het nagenieten van die set van Crypsis :worship: Wat ik me nog kan herinneren: Strike, Nackt, Torture, Before The Storm, Unlike Others, Tuatara, Highest Pressure, Sonic Sabotage, Chaser, Lellebel, Answers, Out With A Bang, The 6th Pathway (dacht ik), Transmission, Oppose The Majors, Jealousy, The Demand, Don't Move Remix en dacht ook nog één van die Live Act Tools te horen :loving: En steeds dat teasen op de juiste momenten, geeft zoveel drive mee in een set. Enige kleine smetje was het ontbreken van Dust In Your Eyes (of ik moet hem net gemist hebben?) Het blijft een held achter de draaitafels. Eeuwig zonde dat het in de studio allemaal wat minder is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 15:11 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Nog steeds aan het nagenieten van die set van Crypsis :worship: Wat ik me nog kan herinneren: Strike, Nackt, Torture, Before The Storm, Unlike Others, Tuatara, Highest Pressure, Sonic Sabotage, Chaser, Lellebel, Answers, Out With A Bang, The 6th Pathway (dacht ik), Transmission, Oppose The Majors, Jealousy, The Demand, Don't Move Remix en dacht ook nog één van die Live Act Tools te horen :loving: En steeds dat teasen op de juiste momenten, geeft zoveel drive mee in een set. Enige kleine smetje was het ontbreken van Dust In Your Eyes (of ik moet hem net gemist hebben?) Het blijft een held achter de draaitafels. Eeuwig zonde dat het in de studio allemaal wat minder is.

Brutal 1.0 draaide hij ook nog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 15:20 

Hardtraxxer

Echt nog aan het nagenieten van dit feest, ook heel leuk om al die filmpjes terug te kijken.

Ook nog steeds aan het verbazen over Delete, was prachtig lomp linksvoor. Hulde :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 15:22 

Hardtraxxer

Indy schreef:
vooral met Thermometer als een idioot staan snoeien, was mooi! :thumbsup:

Was mooi maadt! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 15:31 

Hardtraxx Veteran

Ik ga hier niet teveel woorden aan vuil maken, bijna alles is al gezegd. Het waren twee geweldige dagen met flink snoeiwerk! Het festival seizoen is met een flinke knaller begonnen! Dit smaakt naar meer. Alle ht vriendjes natuurlijk ook bedankt voor al dat geweld. Ik hou van jullie :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 15:35 

Hardtraxxer

Wat een geweldig weekend gehad. Heel de dag weer heimwee gehad. Hoogtepunt voor mij was B-Front & Phuture Noize :woot:. Gister op het einde van de avond nog naast de manne van NSCLT staan rammen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 15:42 

Hardtraxxer

Caine stond ook nog in het publiek zondag.

Trouwens Chaos & Order live :love: Beste setje van de dag imo.
Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 49  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten