Na meerdere klaplongen opgelopen te hebben ben ik ook weer boven water. Rebirth heeft dit weekend weer bewezen één van de betere en gezelligere festivals van het jaar te zijn!

Zaterdag zowat de hele dag in de Reactivate rond gestuiterd, met enkele uitstapjes naar Noisecontrollers (o.a. Spirit of Hardstyle en Just Like You Edit gehoord), B-Freqz (o.a. The Crew, One of A Kind en Fatality gehoord) en Delete, die ook gelijk de set van de dag neerzette. Toen hij opende met Punishment verwachtte ik al dat het een niet normale set ging worden. Voor de rest nog Abduction, Environment Remix, Game Over, Time Has Come en Still Here Remix VIP waren erg aangename verrassingen. Flink staan maaien met iedereen, vooral met Thermometer als een idioot staan snoeien, was mooi!
Ook Noisecontrollers zette een hele fijne set neer in de Reactivate met o.a. Interview, Escape, Thugs Remix, K.Y.H.U remix en Samara. Verdere hoogtepunten van de dag waren de originele Fuck It, Become The Sky, Chemical, Heads Will Be Bootlegged, DJ Revolution en Psycho Stylez.
Gisteren ook een hele geslaagde dag gehad. B-Front's classics set was ontzettend dik met o.a Evil, Distorted Remix, Musical Analysis, Night Colours Black en Universe. Die kan ik ook weer afstrepen!

B-Front & Phuture Noize was ook ontzettend dik. Aangenaam verrast toen B-Front Victims Of The Same World draaide. Voor de rest was het gewoon precies wat ik er van verwacht had. De Beyond Reality liveact zat ook ontzettend goed in elkaar. Wat ging EVP weer hard zeg!

Jammer genoeg na de derde plaat van Genox naar huis gemoeten, had nog graag willen blijven. Zeker na het zien van het filmpje op Facebook. Trots op jullie!
Bij deze wil ik iedereen bedanken voor het gezellige weekend en de vele danspasjes!