Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 49  Volgende

Wie deed de beste dansjes op Rebirth?
MelvinFR 32%  32%  [ 21 ]
Hekzitter (de Job) 68%  68%  [ 44 ]
Totaal aantal stemmen : 65
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 12:15 

Hardtraxx Veteran

STVK schreef:
Daar waar het buiten in de middag stikheet was, was het in de tenten prima te houden.

Ik vond het juist stikheet in die tent, en was blij als ik even buiten was. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 12:17 

Hardtraxxer

Zaterdag eerste keer Rebirth en echt een heerlijk feest gehad.
Eigenlijk overal wel even gestaan maar vooral vooraan de Reactivate, wat stond het geluid daar heerlijk afgesteld en zijn ook prima setjes gedraaid :D Bij Phuture Noize hing er een hele goede sfeer en die platen zijn gewoon perfect om de dag mee te beginnen.

Delete draaide echt geweldig en heb me daar ook helemaal laten gaan, stond misschien wel tussen HT'ers want het ging goed los om mee heen. Ik was die kleine gast, beetje dik, raar shirt en petje op :thumbup: stamp ook een beetje als een idioot. Werd nog gevraagd of ik een hekzitter was maar begreep toen de context nog niet helemaal :lol:

Hardtraxx Elite

yannickvk schreef:
STVK schreef:
Daar waar het buiten in de middag stikheet was, was het in de tenten prima te houden.

Ik vond het juist stikheet in die tent, en was blij als ik even buiten was. :huh:

Vond ik juist niet, buiten met die zon op je bakkes (zeker tussen 14:00 en 16:00 ofzo) was het echt niet te houden >.<

Hardtraxx Addict

Vet festival weer!

Zaterdag bij binnenkomen wat rondjes gelopen en overal even gekeken, eerst setje die ik volledig heb bijgewoond was van D-block & S-Te-Fan op de Reactivate. Leuk sfeertje en heel goed geluid daar.

Verdere topsetjes van de dag waren 2Sidez en Delete. :D Op t eind weer rondgelopen en bij Reactivate beland bij een stukje NSCLT en een stukje Crypsis, beiden zeer vet. Wel Atmozfears & Sub Zero Project daardoor gemist wat ik wel jammer vond.

Zondag nog de laatste 3 uurtjes geweest wegens gratis tickets en zo laat wegens eerdere verplichtingen die dag. B-Front setje meegepakt, MYST en Roughstate closing. Dichtbij gratis geparkeerd in de wijk ook wat een voordeel was.

Dat pinsirren is overgens ook echt een ding he xd verschillende keren gezien. Verder was het terrein nog merkbaar groter vergeleken met vorig jaar, goed om te zien. Mainstage was ook mooi aangekleed.

Ook voor t eerst wat Hardtraxxers leren kennen, was leuk! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 12:27 

Hardtraxx Veteran

Grim schreef:
Thommy schreef:
PS: volgende keer zal ik wat meer hardtraxxers proberen te ontmoeten, maar we waren maar met zijn tweeën, en kon hem moeilijk alleen laten staan. Alleen Job die haalde ik er wel meteen uit. :whistle:

Op Remember ben ik ook alleen bij de rest van de Hardtraxxers gaan staan. Kwestie van prioriteiten stellen :whistle:

Als we met een grotere groep waren had ik het zeker gedaan. Daarbij had hij me van het ticket voorzien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 12:31 

Hardtraxxer

STVK schreef:
Maar toen:
Een heerlijke dag gehad, tot het moment dat we ons kluisje openden. De telefoon van m'n vriendin was gestolen, gewoon uit het facking kluisje. Een geluk bij een ongeluk dat de sleutels van haar auto er nog wel in zaten, anders waren we verder van huis geweest. Dat terwijl ik dat tering kaartje de hele dag in m'n zak heb gehad en er niet uit is geweest, ook niet heropend o.i.d..

Wtf dat is flink balen! Maar hoe kan zoiets gebeuren dan? Iemand die toevallig heeft meegekeken naar de code?
Vind het een mooi systeem, maar liever een los sleuteltje als ik zulke verhalen hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 12:33 

Hardtraxxer

Muzikaal top dag gehad gisteren, met als uitschieters Beyond Reality en de set met Phuture Noize!

Heeft er buitenom mij, nog iemand gestoord aan de resolutie/tekstkleur/lettertype van de namen/logo's van DJ's op de lange schermen aan de zijkant? Vooral tijdens Beyond Reality was dat wat mij betreft echt een smetje op de show.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 12:33 

Hardtraxx Veteran

DerBeuker schreef:
Wtf dat is flink balen! Maar hoe kan zoiets gebeuren dan? Iemand die toevallig heeft meegekeken naar de code?
Vind het een mooi systeem, maar liever een los sleuteltje als ik zulke verhalen hoor.

Had misschien hier mee te maken:

MelvinFR schreef:
Voor de zondaggangers, geen waardevolle spullen in de kluis leggen. Codes van gisteren werken nog...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 12:34 

Hardtraxx Elite

Ja dat zullen we helaas nooit weten. Kan idd dat iemand heeft meegelezen, maar toen we aankwamen rond 15:00 was het daar totaal niet druk, en meestal let ik daar wel op of iemand meekijkt. Tweede optie is dat wat Melvin zei, dat de codes nog werken van gister. Maar volgens de organisatie is het natuurlijk een foutloos systeem, en kunnen zij er niks aan doen, dusja >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 12:36 

Hardtraxx Addict

STVK schreef:
dus als ik de police mag vertrouwen wordt hier vandaag nog iets mee gedaan. Einde.

Ik hoop het voor je.. mijn ervaring leert dat gestolen mobieltjes vaak onderaan al het papierwerk komen te liggen op het bureau.

Hou ons op de hoogte.. ben er wel benieuwd naar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 12:36 

Hardtraxx Veteran

Volgens mij had ik nog een edit gedaan. Op dag 2 werden nieuwe codes uitgedeeld, als je deze nieuwe code invoerde werd die van dag 1 ongeldig gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 12:40 

Hardtraxx Elite

Delete, een van de vetste sets die ik gehoord heb van hem. :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 12:44 

Hardtraxx Elite

paperclip schreef:
STVK schreef:
dus als ik de police mag vertrouwen wordt hier vandaag nog iets mee gedaan. Einde.

Ik hoop het voor je.. mijn ervaring leert dat gestolen mobieltjes vaak onderaan al het papierwerk komen te liggen op het bureau.

Hou ons op de hoogte.. ben er wel benieuwd naar!

Daar was ik in eerste instantie ook bang voor ja. Maar ze moest vanochtend meteen naar Horst komen om daar aangifte te doen (daar woont ze), zodat ze in Rotterdam er meteen werk van konden maken. Ben zelf ook erg benieuwd idd, zit hier maar een beetje te wachten en kan d'r natuurlijk niet appen, dus weet ook niet wat er speelt haha. Zal ik doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 12:46 

Hardtraxx Addict

STVK schreef:
Daar was ik in eerste instantie ook bang voor ja. Maar ze moest vanochtend meteen naar Horst komen om daar aangifte te doen (daar woont ze), zodat ze in in Rotterdam er meteen werk van konden maken. Ben zelf ook erg benieuwd idd, zit hier maar een beetje te wachten en kan d'r natuurlijk niet appen, dus weet ook niet wat er speelt haha. Zal ik doen!

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 12:48 

Hardtraxxer

MrBunni schreef:
Delete draaide echt geweldig en heb me daar ook helemaal laten gaan, stond misschien wel tussen HT'ers want het ging goed los om mee heen. Ik was die kleine gast, beetje dik, raar shirt en petje op :thumbup: stamp ook een beetje als een idioot. Werd nog gevraagd of ik een hekzitter was maar begreep toen de context nog niet helemaal :lol:

Hahaha dat was ik. Ging goed los daar inderdaad, jij ging behoorlijk hard klaplong dus ik twijfelde of jij Hekzitter was, maar nee dus. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 12:50 

Hardtraxx Addict

Hardtraxx tuinierfilmpjes de trend van 2017? Heerlijk die filmpjes, er wordt veel te weinig gestampt op feestjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 12:55 

Hardtraxxer

Ik ben sinds 2011 naar iedere editie van rebirth geweest en als je dan ziet wat ze dit jaar er van hebben gemaakt kun je er niets dan lof voor hebben. Wat een topfestival met een heerlijke sfeer overal.
Vond zondag zelfs de zaterdag overtreffen qua muziek met als uitschieters de Beyond Reality set van b-front, E-force live en Ncrypta.
Bob heeft echt iets tofs neergezet met die show om zijn liveset heen. je had echt het idee dat je naar iets bijzonders aan het kijken en luisteren was. echt een verademing t.o.v. de gemiddelde liveset/verkleedpartij. kreeg er zelfs een beetje een Qlimax gevoel bij.
Roughstate closing viel me ook zeker niet tegen en zorgde voor een mooi sfeertje tijdens de afsluiting.
Eigenlijk oprecht helemaal geen minpunten te noemen aan het hele weekend. Zelfs het weer was perfect.
Volgend jaar 10 jaar rebirth en daar ben ik zeker weer bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 12:56 

Hardtraxx Crew

MYST, B-Front vs Phuture Noize en B-Front - Beyond Reality waren echt genieten :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 12:58 

Hardtraxx Veteran

Grim schreef:
Hekzitter schreef:
Daarna even eten tijdens Ran-d & Adaro (Helicaze zijn neus begon spontaan te bloeden toen die set begon, super vreemd :lol: ).

Helicaze weer aan het bloedneusstampen? :lol: Hoop dat het enkel iets van afgelopen weekend was :/

Hier zit de Job even fout. Gisteren niks aan de hand gehad. Mijn verslagje volgt misschien later nog. Ben momenteel te brak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 13:00 

Hardtraxx Addict

Helicaze schreef:
Grim schreef:
Hekzitter schreef:
Daarna even eten tijdens Ran-d & Adaro (Helicaze zijn neus begon spontaan te bloeden toen die set begon, super vreemd :lol: ).

Helicaze weer aan het bloedneusstampen? :lol: Hoop dat het enkel iets van afgelopen weekend was :/

Hier zit de Job even fout. Gisteren niks aan de hand gehad. Mijn verslagje volgt misschien later nog. Ben momenteel te brak.

oet oet oet.. skeppen tot je .... bloed :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 13:06 

Hardtraxx Veteran

Nope haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 13:09 

Hardtraxx Veteran

kingxxl schreef:
Hardtraxx tuinierfilmpjes de trend van 2017? Heerlijk die filmpjes, er wordt veel te weinig gestampt op feestjes.

Eens. Zit ook een beetje in de aard van de Nederlander. Doe maar normaal dan ben je al
Gek genoeg. Of de angst gefilmd te worden. Ik vind het altijd heerlijk om zulke filmpjes terug te zien. Kan daar altijd van genieten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 13:10 

Hardtraxx Veteran

Helicaze schreef:
Grim schreef:
Hekzitter schreef:

Hahahaha was ook meer jouw quote toen adaro & ran-D begonnen :lol:
Vond de grap met chocolade smoothie ook mooi haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 13:17 

Hardtraxx Addict

Hekzitter schreef:
kingxxl schreef:

Eens. Zit ook een beetje in de aard van de Nederlander. Doe maar normaal dan ben je al
Gek genoeg. Of de angst gefilmd te worden. Ik vind het altijd heerlijk om zulke filmpjes terug te zien. Kan daar altijd van genieten.

Precies man. Merk ook wel dat lui vaak zoiets hebben van wtf doet hij dan. Des te genialer is het als je met mensen bent die even lomp aan het doen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 13:20 

Hardtraxxer

Jezus wat een zeehondenkicks... en check al die hekzitters en rawsoldiers.. :whistle:

Was een mooi feestje beide dagen.. hopen dat het weer op ieder festival zo is!
Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 49  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten