Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 49  Volgende

Wie deed de beste dansjes op Rebirth?
MelvinFR 32%  32%  [ 21 ]
Hekzitter (de Job) 68%  68%  [ 44 ]
Totaal aantal stemmen : 65
Bericht Geplaatst op 10 apr 2017 10:45 

Hardtraxx Veteran

Hekzitter schreef:
Even verslagje van gisteren. Beetje laat binnengekomen dus wel Jones & Nsclt gemist. De classic set van b-front was echt goud. Hele tijd linksachter gestaan met heel veel ruimte. Tent stond toen nog best leeg dus daarna lekker naar voren gelopen waar de rest van de hardtraxx club stond.
Prefix & Density draaide best een prima set, maar had wel verwacht dat ze WUFU en soundwaves zouden draaien, maar dat is helaas niet gebeurd.
Daarna frequencerz waar ik best naar uit keek aangezien ik hun nieuwe stijltje wel kan waarderen. Paar zeer onverwachte platen gehoord (Formula VIP en nog een zany & beholder plaat waar ik niet op kan komen nu)
Hierna de set van de dag! Man man man ongekende sfeer en wat een platen maakt phuture noize toch. Mooi dat die hele tent alle melodieën mee blerde van voor naar achter! Echt verdiend!
Daarna even eten tijdens Ran-d & Adaro (Helicaze zijn neus begon spontaan te bloeden toen die set begon, super vreemd :lol: ). Uiteindelijk met Helicaze, Albatros en nog 2 maten bij de Puinhoop tent beland. Helemaal scheel gelachen daar vanwege wat hekzit taferelen en hoog trommel gehalte.

Shout out naar de lekkere sate met soort van kleffe rijstkoekjes. half verbrand, dus kreeg 2 stpok Waren wel prima. Ook weer wat VDK-Gearbox volk voor de gek gehouden met Helicaze. Verveeld nooit.
Toen ook weer een van de gouden setjes van de dag. Wat gaat EVP toch godvers hard. Met een stuk of 15 man flink lopen maaien. Daarna dikke twijfel gehad. E-force of Myst. Uiteindelijk toch bij E-force gebleven. Geen spijt van gehad. De tering... al die verschillende kicks die om je oren vliegen. Die edit van Seven is trouwens ook best prima.
Toch een half uurtje myst mee kunnen pakken en was een prima setje! Leuke melodieuze, maar harde platen!
Genox was qua set niet echt bijzonder. Had gehoopt op wat Vazard platen, wel vet dat hij Main Concern - Dark Universe draaide! Vooral het hoge snoei gehalte vooraan door al die hardtraxxers was echt mooi om te zien. Heeft iemand daar een filmpje van? haha

En tot slot over de befaamde battle. Ik vond het mooi. Geen gewonden gevallen. Kon vanochtend de trap alleen niet meer op of af... :lol:

+++++++++ Alle setjes met B-front (op roughstate closing na want daar ben ik niet geweest)
+++ Frequencerz
+++ Slappe klets en gezelligheid met maten (S.O. naar Helicaze)
+++ Hoog snoeigehalte

+/- Verbrande sate, maar wel extra verbrande sate gekregen.

Kort maar krachtig, was zelf eigenlijk ook te druk bezig dus wilde niet te lang filmen. Mijn vriendin heeft ook nog wat gefilmd, misschien zit daar nog wat moois tussen.
Bericht Geplaatst op 10 apr 2017 10:50 

Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:
ULTIMO schreef:
Oja, bij Eforce - stesstest stonden links voor een man of 3 goed los te gaan, waren dat hardtraxxers? :lol:

Jaa dit waren waarschijnlijk ik, Zamble en Yannickvk xd.
:

Hahah, K stond naast jullie dan. K heb me stuk staan lachen, vooral omdat daarna jullie een half uur hijgend bij stonden te komen :lol:
Bericht Geplaatst op 10 apr 2017 10:59 

Hardtraxx Elite

corneelwr schreef:
Zaterdag tijdens Delete was het stampgehalte ook schitterend.

2-Sidez - Fuck It (origineel natuurlijk)

Zo te zien stonden jullie dus tijdens Delete voor me, vooral het eerste half uur was het genieten zeg :clap: . Daarna helaas wat drukker in die tent waardoor ik niet echt meer heel lekker de ruimte had.
Plusjes voor het maaien tijdens de originele Fuck It met Indy en Thermometer en het daarna bij laatstgenoemde zwart voor zijn ogen werd van het knallen. Dedication :worship: .
Bericht Geplaatst op 10 apr 2017 11:09 

Hardtraxx Elite

Tijdens Delete zoo hard aan het snoeien dat ik iemand zn telefoon uit zn hand sloeg en die telefoon 2 meter voorbij vloog. Tja, das t risico als je achter me gaat staan.

Wel grappig dat ik nog werd aangesproken door iemand van HT dat mn Malice shirt eigenlijk echt niet kon. Hahaha. Achja, brede muzieksmaak!

Edit: als ik dan nog n minpuntje moet noemen, de watervoorziening bij de WC's.
Bericht Geplaatst op 10 apr 2017 11:12 

Hardtraxx Veteran

RomanAnthony schreef:
Thermometer en het daarna bij laatstgenoemde zwart voor zijn ogen werd van het knallen. Dedication :worship: .

En dan mij uitlachen na precies hetzelfde nummer...
Bericht Geplaatst op 10 apr 2017 11:17 

Hardtraxx Veteran

Hard4Us schreef:
Tijdens Delete zoo hard aan het snoeien dat ik iemand zn telefoon uit zn hand sloeg en die telefoon 2 meter voorbij vloog. Tja, das t risico als je achter me gaat staan.

Dat had Hekzitter zaterdag ook aan de hand. Gelukkig vloog de telefoon tegen die gast zijn borst en liet hij hem niet vallen :D

Dat zijn nu eenmaal de risico's van het vak.
Bericht Geplaatst op 10 apr 2017 11:19 

Hardtraxx Veteran

Hekzitter schreef:
Daarna frequencerz waar ik best naar uit keek aangezien ik hun nieuwe stijltje wel kan waarderen. Paar zeer onverwachte platen gehoord (Formula VIP en nog een zany & beholder plaat waar ik niet op kan komen nu)

Dat dacht ik eerst ook maar dat bleek toch Digital Punk & Profyler - Dark Symphony

Verder draaiden ze ook A Muse, Discorecord, Burning (Origineel!), Menace (Origineel!) en Pattern 2, was best een leuk setje
Bericht Geplaatst op 10 apr 2017 11:21 

Hardtraxx Elite

MelvinFR schreef:
RomanAnthony schreef:
Thermometer en het daarna bij laatstgenoemde zwart voor zijn ogen werd van het knallen. Dedication :worship: .

Hij of ik?
Bericht Geplaatst op 10 apr 2017 11:23 

Hardtraxx Veteran

RomanAnthony schreef:
MelvinFR schreef:
RomanAnthony schreef:

Hij of ik?

Hij haha.
Bericht Geplaatst op 10 apr 2017 11:36 

Hardtraxx Veteran

ULTIMO schreef:
RoyAPO schreef:
ULTIMO schreef:
Oja, bij Eforce - stesstest stonden links voor een man of 3 goed los te gaan, waren dat hardtraxxers? :lol:

Jaa dit waren waarschijnlijk ik, Zamble en Yannickvk xd.
:

Hahah, K stond naast jullie dan. K heb me stuk staan lachen, vooral omdat daarna jullie een half uur hijgend bij stonden te komen :lol:

Ik was inderdaad oprecht buitenadem daarna. xd

Echt een top dag gehad. Precies op tijd binnen voor B-Front zijn early set. Precies wat ik ervan verwacht had eigenlijk, vooral zijn oudere hitjes. Universe. :loving:
Prefix & Density was ook leuk, alleen zetten imo een minder leuke set neer dan dat ze op Qapital deden.
Na P&D even wezen eten. Toen we de tent weer inliepen hoorden we gelijk Pattern 2, gevolgd door Formula VIP. Dit was wel even leuk.
B-Front & PN was ook alleen maar genieten. Toen ze afsloten met Chaos & Order, en aan het einde ook dat pianostukje nog lieten horen, kon ik oprecht wel janken. :cry:
Verder was de Beyond Reality showcase ook echt genieten. Show was heel vet gedaan, en de nummers waren stuk voor stuk goud.
Hierna ligt lopen twijfelen tussen E-Force & Myst. Uiteindelijk toch maar even bij E-Force gebleven, puur voor Stresstest en Pleasure & Pain. Dit was het waard.
Daarna gelijk door naar Myst gegaan. Vond zijn set eigenlijk niet zo bijzonder, wat ik ervan meegemaakt had tenminste.
Als laatste Genox. Draaide aardig veel dikke nummers. Openen met The Rush (D-Verze remix), Dark water (Nutty T remix), en o.a. redemption born. Flink lopen snoeien met de alle Hardtraxxers. :D
Bericht Geplaatst op 10 apr 2017 11:36 

Hardtraxx Veteran

Overigens. Het mooiste moment van het hele weekend. Melvin die zijn halve biertje vol de lucht in gooit in de reactivate, bijna het dak van de tent raakt, naar beneden komt en precies bovenop de telefoon van een vrouwke valt die net aan het appen was :lol: :lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 10 apr 2017 11:40 

Hardtraxx Veteran

Hekzitter schreef:
Overigens. Het mooiste moment van het hele weekend. Melvin die zijn halve biertje vol de lucht in gooit in de reactivate, bijna het dak van de tent raakt, naar beneden komt en precies bovenop de telefoon van een vrouwke valt die net aan het appen was :lol: :lol: :lol:

Hij raakte de dak van de tent, daardoor weerkaatste​ die richting dat vrouwke. :lol:

Mijn mooiste moment: stefan_helmon/Rawraver die een aanloop nam om op het hek te gaan zitten, flikkert hij zo achterover het hek af. Die kop van hem toen hij wist dat hij het niet meer kon tegenhouden. En daar lag die dan aan de andere kant van het hek. :lol: :lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 10 apr 2017 11:41 

Hardtraxx Veteran

MelvinFR schreef:
Mijn mooiste moment: stefan_helmon/Rawraver die een aanloop nam om op het hek te gaan zitten, flikkert hij zo achterover het hek af. Die kop van hem toen hij wist dat hij het niet meer kon tegenhouden. En daar lag die dan aan de andere kant van het hek. :lol: :lol: :lol:

Ik moet gewoon lachen als ik hier aan terug denk. :lol:
Bericht Geplaatst op 10 apr 2017 11:44 

Hardtraxx Veteran

yannickvk schreef:
Toen ze afsloten met The Enigma, en aan het einde ook dat pianostukje nog lieten horen, kon ik oprecht wel janken. :cry:

Chaos & Order
Bericht Geplaatst op 10 apr 2017 11:45 

Hardtraxx Veteran

Haha prachtig om dit allemaal terug te lezen, wat hebben jullie allemaal staan rellen daar ofniet >.< Filmpje op facebook was ook goud, zat iemand frontaal te skeppen op de livestream :lol:

Helaas kaarten toch weg moeten geven ivm familie verplichtingen :( echt wat gemist merk ik al...
Bericht Geplaatst op 10 apr 2017 11:47 

Hardtraxx Veteran

Zo bijgeslapen, en ondertussen aanwazig op stage.

Binnenkomen bij Jones die Wildstylez - Clubbin' draait. :worship: Ik wilde me eigenlijk omdraaien en weer naar huis gaan want beter kan het niet worden toch? Nou wel dus. NSCLT met een degelijke set die goed opbouwde van Euforisch naar het iets hardere werk. B-Front early was ook zwaar genieten. Eindelijk Night Colours Black en Universe live gehoord, en nog genoeg andere parels. Nomansland. :loving:

Hierna een rondje gaan lopen en gaan eten, en terug bij Frequencerz. Heb normaal steeds minder met de heren maar wat ze maken vind ik nog steeds beter dan 80% van de huidige raw dus heel prima vermaakt hier, en wat onverwachte nummers. Discorecord en toen ik Job aansprak werd The Project net ingemixt, dus dat was een kort gesprek. xd

B-Front & Phuture Noize toch wel de set van de dag. Ook heerlijk genoten van het groepje hardtraxxers wat links voor me stond. Ran-D en Adaro besloten te skippen want even eten en uitrusten, en zo te lezen was dat toch wel een goede keuze geweest.

De Beyond Reality set was ook zwaar genieten. Toen die gated kicks van Eternal Voice erin klapten. :drool: E-Force was ook dikke prima. Stresstest en Pleasure & Pain, holy moly. Ook die edit van Seven had ik totaal niet verwacht. Weet niet of deze al eens eerder gedraaid is? Daarna nog bij Myst, Genox en Roughstate Closing gestaan, en 20 minuten eerder weggegaan om de drukte voor te zijn, dus om 11 uur van het parkeerterrein af.

Ook mooi om te zien dat het barpersoneel mee staat te genieten.

Enige minpunt wat ik me kan bedenken is het pokke end lopen naar de parkeerplaats, maar goed, als dat dan het enige is.

PS: volgende keer zal ik wat meer hardtraxxers proberen te ontmoeten, maar we waren maar met zijn tweeën, en kon hem moeilijk alleen laten staan. Alleen Job die haalde ik er wel meteen uit. :whistle:
Bericht Geplaatst op 10 apr 2017 11:51 

Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
yannickvk schreef:
Toen ze afsloten met The Enigma, en aan het einde ook dat pianostukje nog lieten horen, kon ik oprecht wel janken. :cry:

Chaos & Order

SORRY XXX
Bericht Geplaatst op 10 apr 2017 11:54 

Hardtraxx Veteran

In die Edit van Seven zitten zulke belachelijk harde en rare kicks. Heel vet.
Bericht Geplaatst op 10 apr 2017 12:01 

Hardtraxxer

Last minute nog goedkoop aan kaartjes kunnen komen en daarom met een auto vol een zondagje meegepakt. Totaal geen spijt van gehad!
De eerste 2 edities van Rebirth mee mogen maken en wat zitten ze enorm in een lift. Hulde voor de organisatie!

+ Show & set van B-Front!! Vette stage.
+ E-force blijft vet. Sitdown tijdens Seven :oh: Zeer benieuwd naar zijn feest as zaterdag
+ Blij dat Adaro fan is van Myst - Before you go
Bericht Geplaatst op 10 apr 2017 12:04 

Hardtraxxer

Was gvd mooi vooraan bij Genox met de Hardtraxx snoeiploeg :worship:
B-Front live was ook genieten. Al met al weer een meer dan geslaagd weekend, volgend jaar sowieso weer aanwezig.
Bericht Geplaatst op 10 apr 2017 12:04 

Hardtraxx Veteran

Echt enorm kut dat E-Force tijdens Myst draaide. Hoor goede verhalen over E-Force weer wederom.
Bericht Geplaatst op 10 apr 2017 12:06 

Hardtraxx Veteran

Thommy schreef:
PS: volgende keer zal ik wat meer hardtraxxers proberen te ontmoeten, maar we waren maar met zijn tweeën, en kon hem moeilijk alleen laten staan. Alleen Job die haalde ik er wel meteen uit. :whistle:

Op Remember ben ik ook alleen bij de rest van de Hardtraxxers gaan staan. Kwestie van prioriteiten stellen :whistle:
Bericht Geplaatst op 10 apr 2017 12:11 

Hardtraxx Veteran

MelvinFR schreef:
Hekzitter schreef:

Hij raakte de dak van de tent, daardoor weerkaatste​ die richting dat vrouwke. :lol:

:lol: :lol: :lol: Mooie ding joh
Bericht Geplaatst op 10 apr 2017 12:11 

Hardtraxx Elite

Hele vette dag gehad. Daar waar het buiten in de middag stikheet was, was het in de tenten prima te houden. Allereerst een shout out naar B-Front & Phuture Noize: wat luisterde die set lekker weg zeg. Mooi om te zien hoe die twee met elkaar omgaan op het podium. En dan dat piano stukje op het einde.. Wat prachtig zeg.

Prefix & Density draaiden ook een lekker setje, al vond ik die Sub Sonik nummers niet echt tussen de rest van de tracks passen. Maar die liveset van B-Front, wat de fack. Als ik zou zeggen dat ik 45minuten kippenvel heb gehad zou dat een zware understatement zijn. Dit was echt genieten gewoon. Voelde m'n benen toen al aardig, dus heb gewoon al staand kijkend kunnen genieten. Hierna ook maar gelijk besloten naar huis te gaan, na een paar E-Force nummers meegekregen te hebben. Die zien we aanstaande zaterdag toch nog.

Maar toen:
Een heerlijke dag gehad, tot het moment dat we ons kluisje openden. De telefoon van m'n vriendin was gestolen, gewoon uit het facking kluisje. Een geluk bij een ongeluk dat de sleutels van haar auto er nog wel in zaten, anders waren we verder van huis geweest. Dat terwijl ik dat tering kaartje de hele dag in m'n zak heb gehad en er niet uit is geweest, ook niet heropend o.i.d.. Gelijk geprobeerd een melding te maken maar je werd zoals verwacht van het kastje naar de muur gestuurd. Op een gegeven moment zag ik op 'zoek mijn iPhone' dat dat ding op de parkeerplaats was, dus ben recht door zee over het weiland naar de parkeerplaats gerend. Was bekaf toen ik aankwam en zat onder de brandnetels en berenklauw steken, maar het leek alsof ik nog op tijd was.

Gelijk die parkeerwachters geïnformeerd en gevraagd of ze konden helpen, die tegen mijn verwachting in erg behulpzaam waren. Echter, na een paar keer vernieuwen en herladen bleek dat ik 'm net gemist had en dat 'ie al op de N65 zat. Dat drukt dan gvd zo'n stempel op toch een heerlijke dag.

Maar goed, uiteindelijk de hele avond de iPhone gevolgd omdat die gast zo dom was de simkaart er niet uit te halen. Bleek dat die rond middernacht ergens in Rotterdam strandde. Heb de precieze locatie, het adres en het telefoonnummer van de bewoners, dus als ik de police mag vertrouwen wordt hier vandaag nog iets mee gedaan. Einde.
Bericht Geplaatst op 10 apr 2017 12:14 

Hardtraxx Veteran

TSFH schreef:
Echt enorm kut dat E-Force tijdens Myst draaide. Hoor goede verhalen over E-Force weer wederom.

Vond deze set inderdaad een stuk meer te pruimen dan zijn set op Qapital. Het was dan ook niet echt een album showcase deze keer dus kon hij er wat andere lekkere platen op knallen. Die mid van Reloaded van War Force :woot:
Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 49  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten