Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 49  Volgende

Wie deed de beste dansjes op Rebirth?
MelvinFR 32%  32%  [ 21 ]
Hekzitter (de Job) 68%  68%  [ 44 ]
Totaal aantal stemmen : 65
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 00:43 

Hardtraxx Elite

Pommer schreef:
ULTIMO schreef:
Oja, bij Eforce - stesstest stonden links voor een man of 3 goed los te gaan, waren dat hardtraxxers? :lol:

Dat gevoel krijg ik ook vaak ja :P Heb in die reactivate stage ook wel met tientallen onbekenden staan stampen en lullen, maar ga niet aan iedereen vragen of ze op HT zitten. Niet dat andere mensen niet goed los kunnen gaan, maar weet nog van vroegahh toen ik de HT'ers nog persoonlijk kende dat die gemiddeld al wat harder en op een herkenbaardere manier los gingen dan de rest van de zaal :P

Trouwens lang geleden dat ik zoveel kramp in de kuiten heb gehad de day after, kom de trap amper op en af. Maarja goed teken lijkt me.

Dit dus haha. Ik ken er een aantal, dus als ik die zie staan en nog een paar voor mij onbekende staan erbij te klaplongen weet ik meestal voldoende. Zitten er ook Belgen op HT? Gister een gesproken met een bovengemiddeld muziek verstand :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 00:48 

Hardtraxxer

Hoe was de showcase van b-front? Kon er helaas niet bij zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 00:57 

Hardtraxxer

Ik was al fan van de producties van MYST, maar wat een set! Precies de Hardstyle waar ik van hou.
De setjes van B-Front waren ook erg vet.
Al met al me op de zondag weer net iets beter vermaakt dan op de zaterdag :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 01:27 

Hardtraxx Veteran

Ilse_S schreef:
Ik was al fan van de producties van MYST, maar wat een set! Precies de Hardstyle waar ik van hou.
De setjes van B-Front waren ook erg vet. Al met al me op de zondag weer net iets beter vermaakt dan op de zaterdag :thumbsup:

Ja Myst was erg gaaf! Ga ik zeker vaker bezoeken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 03:09 

Hardtraxx Veteran

Eindelijk lekker op bed aangekomen.
Top feest gehad. Gezellige sfeer, leuke mensen ook.
En nog nooit zo'n goed aangeklede tent bezocht.

Verder heb ik eigenlijk alleen maar fijne sets gehoord. Vond alleen Ran-d en adaro beetje sloom. Telkens onmeunig lange opbouw en telkens weer dat zelfde trucje vlak voor de climax dat je op het verkeerde been zet.

Uitschieters vandaag waren B-Front VS PN en Genox :drool:
Shout out naar het hardtraxx dans team tijdens Genox. God wat beuken. Leuk om dat ook eens in actie te zien met eigen ogen.

En zowaar voor het eerst ook eens wat HT'ers de hand geschud.

Geslaagde dag dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 05:53 

Hardtraxx Addict

Hard4Us schreef:
Ik zeg, op weg naar een grote compilatie deze festivalzomer van het Hardtraxx Tuiniersbedrijf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 08:43 

Hardtraxx Veteran

Zaterdag tijdens Delete was het stampgehalte ook schitterend. Er wilden wat random rawsoldiers door de groep heen lopen op een verkeerd moment, je zag ze gewoon verschrikt kijken en heel voorzichtig met een boogje om de groep lopen :P Sjout-out naar Hekzitter/MelvinFR/Grim/Helicaze/Lennard/Stefan/Thermometer/Indy voor het snoeien verdeeld over de hele dag. :loving:

Hier een klein stukje beeldmateriaal van het begin van de dag. Melvin ietwat voorzichtig vanwege de twee pilsjes in de handen, toch keurig in balans!

Oja, wat een set van Delete zeg.. :love:
Verder een eervolle vermelding voor de volgende platen:
Zanza Labs - Biological Chemistry (origineel uiteraard)
Zany & The Beholder - Midnight en Who Wants This (L)
Deetox - Still Here (Delete Remix VIP edit dingest)
Vazard - Seeker of Fire
TNT - Countdown (snoeien met Hekzitter was mooi gr)
MYST - Before You Go
2-Sidez - Fuck It (origineel natuurlijk)
E-Force & Delete - Pleasure & Pain voor de eerste keer live gehoord <3
Regain - The Greatest Show :worship:
Unkind - Fuck You (S/O naar Melvin die helemaal gek werd en mij random knuffelde uit vreugde)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 08:46 

Hardtraxx Veteran

Soepele tred, mooie vorm. 5 reeten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 08:55 

Hardtraxx Veteran

Dat stukje live in HT groep op fb was echt geniaal :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 09:11 

Hardtraxx Veteran

Alle B-Front sets waren briljant, Prefix & Density was goed te doen en de rest was meuk. Ran-D en Adaro was me een partij afzien, goeiedag dan. E-Force had nog wel een paar leuke kicks in z'n set zitten, was voor de rest ook niet veel soeps.

Track van de dag: Eternal Voice. Jezus christus wat komen die gated kicks hard door, in tegenstelling tot die van EVP die amper te voelen waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 09:27 

Hardtraxx Veteran

Zaterdag, mijn 2 dikste pluspunten:

1 - Crypsis, Reactive, :love: Torture instarten met zijn voet omdat ie op het deck mee wilde feesten xd

2 - Psyko Punkz die EINDELIJK de 2e climax van Doggystyle Remix weer eens draaide :worship:

Verder is Rebirth voor mij altijd precies een festival zoals een festival hoort te zijn, zo ook dit jaar weer :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 10:04 

Hardtraxx Addict

iemand nog iets te zeiken op REBiRTH of blijven we zo positief op deze mooie maandag ochtend :D
Zo te lezen moet ik volgend jaar maar aanwezig zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 10:11 

Hardtraxx Veteran

Het was ver lopen naar de parkeerplaats. Verder was het gewoon top.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 10:13 

Hardtraxx Veteran

paperclip schreef:
iemand nog iets te zeiken op REBiRTH

18+ bandjes moesten verplicht aan de rechterarm :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 10:14 

Hardtraxx Veteran

Grim schreef:
paperclip schreef:

Bij mij niet hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 10:14 

Hardtraxx Veteran

paperclip schreef:
iemand nog iets te zeiken op REBiRTH of blijven we zo positief op deze mooie maandag ochtend :D

Als ik toch een puntje van kritiek moet geven was het de afstand tot het parkeerterrein. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 10:18 

Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
Grim schreef:
paperclip schreef:

Bij mij niet hoor

Bij mij wou die kut aan de ingang het niet links omdoen (zaterdag) maar dat mag de pret niet drukken. Enorm goed feest gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 10:19 

Hardtraxxer

Veel pluspunten voor rebirth hiero, volgend jaar misschien dan toch maar eens neuzen.

@ het Tuinierfilmpje: :worship: :lol: Dit is goud waard. Respect. Zou zo een keertje meedoen met tuinieren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 10:21 

Hardtraxx Veteran

Het Facebook live filmpje waar over gesproken wordt:
https://www.facebook.com/groups/2285095 ... 695704746/
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 10:23 

Hardtraxx Newbie

Alleen zaterdag aanwezig geweest maar was echt een top dag! Helaas Phuture Noize gemist door dat we verkeerd reden en toen ook nog een kwartier moesten lopen vanaf de parkeerplaats. Vond het parkeren sowiezo slecht geregeld want we kwamen rond half 1 bij de auto en hebben vervolgens nog anderhalf uur gewacht voor dat we de parkeerplaats af konden. :(
Voor de rest echt topsets Dnr, delete en szp vs Atmosfearz vond ik wel de beste. Helaas eerste half uur gemist van Delete maar toen we aankwamen ging het zo hard.
Oa the greatest show maar de hele set waren gewoon weer top kicks.
+++Delete en Mooie weer
++SZP vs Atmosfearz, DnR Live
+ D-Sturb, Warface en WarForce
-Parkeren, soms wel beetje warm in de tenten
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 10:23 

Hardtraxx Veteran

Even verslagje van gisteren. Beetje laat binnengekomen dus wel Jones & Nsclt gemist. De classic set van b-front was echt goud. Hele tijd linksachter gestaan met heel veel ruimte. Tent stond toen nog best leeg dus daarna lekker naar voren gelopen waar de rest van de hardtraxx club stond.
Prefix & Density draaide best een prima set, maar had wel verwacht dat ze WUFU en soundwaves zouden draaien, maar dat is helaas niet gebeurd.
Daarna frequencerz waar ik best naar uit keek aangezien ik hun nieuwe stijltje wel kan waarderen. Paar zeer onverwachte platen gehoord (Formula VIP en nog een zany & beholder plaat waar ik niet op kan komen nu)
Hierna de set van de dag! Man man man ongekende sfeer en wat een platen maakt phuture noize toch. Mooi dat die hele tent alle melodieën mee blerde van voor naar achter! Echt verdiend!
Daarna even eten tijdens Ran-d & Adaro (Helicaze zijn neus begon spontaan te bloeden toen die set begon, super vreemd :lol: ). Uiteindelijk met Helicaze, Albatros en nog 2 maten bij de Puinhoop tent beland. Helemaal scheel gelachen daar vanwege wat hekzit taferelen en hoog trommel gehalte.

Shout out naar de lekkere sate met soort van kleffe rijstkoekjes. half verbrand, dus kreeg 2 stpok Waren wel prima. Ook weer wat VDK-Gearbox volk voor de gek gehouden met Helicaze. Verveeld nooit.
Toen ook weer een van de gouden setjes van de dag. Wat gaat EVP toch godvers hard. Met een stuk of 15 man flink lopen maaien. Daarna dikke twijfel gehad. E-force of Myst. Uiteindelijk toch bij E-force gebleven. Geen spijt van gehad. De tering... al die verschillende kicks die om je oren vliegen. Die edit van Seven is trouwens ook best prima.
Toch een half uurtje myst mee kunnen pakken en was een prima setje! Leuke melodieuze, maar harde platen!
Genox was qua set niet echt bijzonder. Had gehoopt op wat Vazard platen, wel vet dat hij Main Concern - Dark Universe draaide! Vooral het hoge snoei gehalte vooraan door al die hardtraxxers was echt mooi om te zien. Heeft iemand daar een filmpje van? haha

En tot slot over de befaamde battle. Ik vond het mooi. Geen gewonden gevallen. Kon vanochtend de trap alleen niet meer op of af... :lol:

+++++++++ Alle setjes met B-front (op roughstate closing na want daar ben ik niet geweest)
+++ Frequencerz
+++ Slappe klets en gezelligheid met maten (S.O. naar Helicaze)
+++ Hoog snoeigehalte

+/- Verbrande sate, maar wel extra verbrande sate gekregen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 10:28 

Hardtraxx Veteran

Grim schreef:
Het Facebook live filmpje waar over gesproken wordt:
https://www.facebook.com/groups/2285095 ... 695704746/

HAHAHAHAHAHHA dit is zo goud dit! :lol: :lol: :lol:
Voor de kleinkinderen later!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 10:30 

Hardtraxxer

Leuk dagje gehad :cool:

Eerst paar uurtjes lekker in het zonnetje aan de rand van de tenten gestaan. Met de b-front classic set naar binnen gegaan lekker genoten kwam er lekker in daardoor. P&D was wel oke maar mag van mij wel hoger tempo ben toen nog even buiten gaan staan.

- Freq redelijk setje maar heb het wel beetje gehad met ze, richting einde was het wel gaaf met oa. formula vip
++ B-front vs Phuture Noize man man wat een gave set echt van genoten, dat die 2 mannen gewoon een duo gaan vormen. B-Noize :thumbup:
-+ Adaro vs Ran-D wel aantal lekkere beuk platen gehoord maar van mij hadden ze adaro thuis mogen laten.
+++ B-front showcase, wouw wat gaaf was dit je werd echt 3 kwartier helemaal meenomen met gave visuals en licht (vond gaaf dat stuk donkerder was in de tent met deze show).
++ E-force heerlijke set lekkere drive, gave edit van seven (wat 1 van mijn favo nummer is)
+ Radical vs Crypris aardige set maar pakte me niet zo als e-force
+ Roughstate showcase, begin dacht ik owje na radicals kicks word dit helemaal niks meer, maar ze gaven wel flink gas. Echter ging de volume knop dus danig omhoog dat ik last van mij oren kreeg en ben daardoor halverwege de set maar naar lekker naar huis gegaan.

Algemeen
+ Stage zag er gaaf uit
+ bediening/baren was perfect
+ ZON! :cool:
- Ver lopen parkeren
- Water voorziening wc
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 10:32 

Hardtraxxer

paperclip schreef:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 10:40 

Hardtraxx Veteran

Hekzitter schreef:
Daarna even eten tijdens Ran-d & Adaro (Helicaze zijn neus begon spontaan te bloeden toen die set begon, super vreemd :lol: ).

Helicaze weer aan het bloedneusstampen? :lol: Hoop dat het enkel iets van afgelopen weekend was :/

Hekzitter schreef:
Uiteindelijk met Helicaze, Albatros en nog 2 maten bij de Puinhoop tent beland. Helemaal scheel gelachen daar vanwege wat hekzit taferelen en hoog trommel gehalte.

Helicaze had hier al een mooie foto van doorgestuurd. :lol:

Hekzitter schreef:
Ook weer wat VDK-Gearbox volk voor de gek gehouden met Helicaze. Verveeld nooit.

De trend van zaterdag mooi doorgezet? :lol:
Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 49  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten