Even verslagje van gisteren. Beetje laat binnengekomen dus wel Jones & Nsclt gemist. De classic set van b-front was echt goud. Hele tijd linksachter gestaan met heel veel ruimte. Tent stond toen nog best leeg dus daarna lekker naar voren gelopen waar de rest van de hardtraxx club stond.
Prefix & Density draaide best een prima set, maar had wel verwacht dat ze WUFU en soundwaves zouden draaien, maar dat is helaas niet gebeurd.
Daarna frequencerz waar ik best naar uit keek aangezien ik hun nieuwe stijltje wel kan waarderen. Paar zeer onverwachte platen gehoord (Formula VIP en nog een zany & beholder plaat waar ik niet op kan komen nu)
Hierna de set van de dag! Man man man ongekende sfeer en wat een platen maakt phuture noize toch. Mooi dat die hele tent alle melodieën mee blerde van voor naar achter! Echt verdiend!
Daarna even eten tijdens Ran-d & Adaro (Helicaze zijn neus begon spontaan te bloeden toen die set begon, super vreemd

). Uiteindelijk met Helicaze, Albatros en nog 2 maten bij de Puinhoop tent beland. Helemaal scheel gelachen daar vanwege wat hekzit taferelen en hoog trommel gehalte.
Shout out naar de lekkere sate met soort van kleffe rijstkoekjes. half verbrand, dus kreeg 2 stpok Waren wel prima. Ook weer wat VDK-Gearbox volk voor de gek gehouden met Helicaze. Verveeld nooit.
Toen ook weer een van de gouden setjes van de dag. Wat gaat EVP toch godvers hard. Met een stuk of 15 man flink lopen maaien. Daarna dikke twijfel gehad. E-force of Myst. Uiteindelijk toch bij E-force gebleven. Geen spijt van gehad. De tering... al die verschillende kicks die om je oren vliegen. Die edit van Seven is trouwens ook best prima.
Toch een half uurtje myst mee kunnen pakken en was een prima setje! Leuke melodieuze, maar harde platen!
Genox was qua set niet echt bijzonder. Had gehoopt op wat Vazard platen, wel vet dat hij Main Concern - Dark Universe draaide! Vooral het hoge snoei gehalte vooraan door al die hardtraxxers was echt mooi om te zien. Heeft iemand daar een filmpje van? haha
En tot slot over de befaamde battle. Ik vond het mooi. Geen gewonden gevallen. Kon vanochtend de trap alleen niet meer op of af...
+++++++++ Alle setjes met B-front (op roughstate closing na want daar ben ik niet geweest)
+++ Frequencerz
+++ Slappe klets en gezelligheid met maten (S.O. naar Helicaze)
+++ Hoog snoeigehalte
+/- Verbrande sate, maar wel extra verbrande sate gekregen.