Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 49  Volgende

Wie deed de beste dansjes op Rebirth?
MelvinFR 32%  32%  [ 21 ]
Hekzitter (de Job) 68%  68%  [ 44 ]
Totaal aantal stemmen : 65
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2017 14:35 

Hardtraxx Addict

_theon_ schreef:
Helicaze schreef:

Heb nog een leuk filmpje van de laatste plaat van gisteren. Wie spot alle HT'ers?

Baas

Haha geweldig moment was dat. Ik ben trouwens diegene met het grijze t-shirt. Ik wist niet da je aan het filmen was :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2017 14:38 

Hardtraxx Veteran

Tot zo allemaal :beer:

Blauw qdance shirt aan, linksvoor, Joe :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2017 14:52 

Hardtraxx Elite

Moet iemand nog 2 gratis tickets? PB ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2017 15:44 

Hardtraxx Elite

Mooi feestje dit (L) Lekker veel staan snoeien met alle hardtraxxers en dikke sets gehoord
+++ Noisecontrollers classics, Delete, Alphaverb
++ PN, Noisecontrollers main, 2Sidez, Aankleding
+ Brabantse worstenbroodjes, Vriendelijk personeel, Snelle service, Vriendelijke beveiliging

- Geluid achterin de Raw en de main, Hitte in het begin bij de Reactivate (Werd snel opgelost :thumbup: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2017 15:53 

Hardtraxx Veteran

Hoorde ik daar Universe?? :loving:

Edit : waar is die hardtraxx.nl dance of round 2, dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2017 17:29 

Hardtraxxer

Derde keer Rebirth Festival. Met hardtraxxer en tevens wederhelft " Misschien " en Poephark een dagje snoeien.

Zoals ik gewend ben van Rebirth was het zoals altijd een bijzonder prettig feestje om het outdoor seizoen mee af te trappen. Voornamelijk bij de reactivate en de raw gestaan. Dikke + voor de setjes van 2-Sidez, Noisecontrollers. Ook nog enkele hardtraxxers tegengekomen. Miwer is een lieve meneer waarmee de classics verdedigd werden. Koen kreeg weer een stevige knuffel :$ Setjes in dde raw: dikke + voor de set van D-Sturb, wat zijn die recente producties fijn zeg. Ook was ik positief te spreken over de set van Warface, meer variatie in de set dan ik had verwacht. Om over Delete nog maar te zwijgen, man wat was dat optimaal genot. Zimmersion 2.0, Seeker Of Fire, de nieuwe met Deetox (speciale kuddo's voor die plaat, wat vet :love: ) . Pinsir-factor was hoog, wat een volk zit er ook tussen :lol:

+++ Stages / aankleding
++ barbediening, nergens hoeven wachten.
++ Lineup
+ algemene sfeer, nergens vreemde of kansloze sfeer bedrukkende taferelen gezien.
+ uitbreiding van de rawtent. De laatste edities was het veel te druk. Deze editie was goed te doen maar er mag in principe nog wel een extra rij palen aan gekoppeld worden.

- gebrek aan lasers buiten de main om.
- Soms verkeerd afgesteld geluid, (veel hoog t.o.v de hoeveelheid laag)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2017 18:25 

Hardtraxx Veteran

Gaan er nog wat Hardtraxxers Genox dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2017 18:33 

Hardtraxxer

Vooral veel op hardtraxx zitten op een festival zijnde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2017 18:56 

Hardtraxx Veteran

Stefann4 schreef:
Vooral veel op hardtraxx zitten op een festival zijnde.

Lig je er wakker van?, kan heel goed mijn eigen tijd indelen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2017 19:09 

Hardtraxx Addict

Helicaze schreef:

Heb nog een leuk filmpje van de laatste plaat van gisteren. Wie spot alle HT'ers?

Dit filmpje heeft mijn dag gemaakt :lol: Helden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2017 21:31 

Hardtraxx Addict

Trouwens, bedankt 2-sidez voor het draaien van de originele Fuck It. Wat gaat die climax toch belachelijk hard. Heb echt nog een kwartier met een glimlach nagenoten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2017 22:09 

Hardtraxx Veteran

Wat was die track waarin de vocals van Torture zaten en Formula (weet niet zo welke versie) die Frequencerz draaiden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2017 22:30 

Hardtraxx Elite

Dat filmpje ook weer op Facebook van Hardtraxx. Episch. Volgende keer moet k dr bij staan!

Ik zeg, op weg naar een grote compilatie deze festivalzomer van het Hardtraxx Tuiniersbedrijf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2017 22:48 

Hardtraxx Veteran

Unknown schreef:
Wat was die track waarin de vocals van Torture zaten en Formula (weet niet zo welke versie) die Frequencerz draaiden?

Crypsis & Luna - Torture (Frequencerz Remix) ? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2017 23:10 

Hardtraxx Veteran

Vandaag een top feestje gehad!
Goede sfeer, niet te druk, leuke setjes gehoord. Binnen gekomen toen Bfront Magic draaide. Daarna Prefix en Density die wat mij betreft de beste set hadden vandaag :worship:
Bfront & phuture noize ook een heerlijke set, en de album showcase van Bfront uiteraard (die gated kicks bij EVP Jezus instant orgasme (L) ).

Wel een dikke min voor die kraan bij de toiletten waardoor je je flesje niet bij kon vullen :thumbdown:

Oja, bij Eforce - stesstest stonden links voor een man of 3 goed los te gaan, waren dat hardtraxxers? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2017 23:21 

Hardtraxx Veteran

Wat een heerlijk dagje vandaag!

Setjes van de dag waren voor mij B-Front & Phuture Noize en Myst. Wat een gruwelijk fijne setjes waren dat zeg! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2017 23:30 

Hardtraxx Veteran

Top dag gehad! Voor mij waren de 3 B-Front setjes de het vetst. Met B-Front & Phuture Noize als persoonlijke hoogtepunt. Ook Prefix & Density en Myst waren erg vet. Na 50 minuten Myst naar huis gegaan. Was op, moest de trein halen en ik heb morgen weer een tentamen joh. Maar het was de moeite waard! :D
Django Wagner was ook top trouwens voor degenen die er waren
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2017 23:48 

Hardtraxx Veteran

SL8492 schreef:
Django Wagner was ook top trouwens voor degenen die er waren

Heujjj :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 00:01 

Hardtraxx Addict

Die 3 sets van B-Front waren belachelijk dik. Stage was mooi vormgegeven. Weertje was top. Prima dag zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 00:04 

Hardtraxx Veteran

B-Front & Phuture Noize :worship: :worship: :worship: :worship:

Rest volgt morgen
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 00:05 

Bierkoning

ULTIMO schreef:
Oja, bij Eforce - stesstest stonden links voor een man of 3 goed los te gaan, waren dat hardtraxxers? :lol:

Dat gevoel krijg ik ook vaak ja :P Heb in die reactivate stage ook wel met tientallen onbekenden staan stampen en lullen, maar ga niet aan iedereen vragen of ze op HT zitten. Niet dat andere mensen niet goed los kunnen gaan, maar weet nog van vroegahh toen ik de HT'ers nog persoonlijk kende dat die gemiddeld al wat harder en op een herkenbaardere manier los gingen dan de rest van de zaal :P

Trouwens lang geleden dat ik zoveel kramp in de kuiten heb gehad de day after, kom de trap amper op en af. Maarja goed teken lijkt me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 00:07 

Hardtraxx Elite

Delt-A schreef:
B-Front & Phuture Noize :worship: :worship: :worship: :worship:

Wat een heerlijke set idd, echt genoten :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 00:15 

Hardtraxx Veteran

Job en ik hebben het trouwens op een bloedstollend gelijk spel gehouden! Helicaze krijgt ook een eervolle vermelding voor zijn bloedneusstamp!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 00:21 

Hardtraxx Veteran

ULTIMO schreef:

Jaa dit waren waarschijnlijk ik, Zamble en Yannickvk xd.

Feest voor in de boeken dit. Geen een slechte set gehoord en vond zelfs Frequencerz lekker draaien. Set van de dag gaat toch wel naar B Front vs Phuture Noize. Echt een belachelijk goeie set. P&D hebben ook een meer dan keurige set neergezet en draaiden nog onder andere The Space We Created. B-Front album showcase zat ook goed in elkaar, was genieten met die show erbij

Voor de rest weer veel HT'ers leren kennen. Was gezellig mannen! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 00:25 

Hardtraxx Veteran

Na Genox kon je de klaplongen in de tent ook bij elkaar vegen hoor. Wat een lompe kicks zaten daar tussen en wat werd er gemaaid door de voor een kwart gevulde tent.
Afsluiten met achtereeenvolgend Reptilians, Fuck You en Dark Universe :worship:
Kwartiertje Roughstate zat er voor mij niet meer in toen.

Verder genoten van B-Front vs Phuture Noize, B-Front Live, E-Force Live en MYST.
Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 49  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten