Haha geweldig moment was dat. Ik ben trouwens diegene met het grijze t-shirt. Ik wist niet da je aan het filmen waswrote:Baaswrote:View on YouTube
Heb nog een leuk filmpje van de laatste plaat van gisteren. Wie spot alle HT'ers?
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Tot zo allemaal
Blauw qdance shirt aan, linksvoor, Joe
Blauw qdance shirt aan, linksvoor, Joe
Moet iemand nog 2 gratis tickets? PB 
Mooi feestje dit
Lekker veel staan snoeien met alle hardtraxxers en dikke sets gehoord
+++ Noisecontrollers classics, Delete, Alphaverb
++ PN, Noisecontrollers main, 2Sidez, Aankleding
+ Brabantse worstenbroodjes, Vriendelijk personeel, Snelle service, Vriendelijke beveiliging
- Geluid achterin de Raw en de main, Hitte in het begin bij de Reactivate (Werd snel opgelost
)
+++ Noisecontrollers classics, Delete, Alphaverb
++ PN, Noisecontrollers main, 2Sidez, Aankleding
+ Brabantse worstenbroodjes, Vriendelijk personeel, Snelle service, Vriendelijke beveiliging
- Geluid achterin de Raw en de main, Hitte in het begin bij de Reactivate (Werd snel opgelost
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 22 days ago
Hoorde ik daar Universe?? 
Edit : waar is die hardtraxx.nl dance of round 2, dan.
Edit : waar is die hardtraxx.nl dance of round 2, dan.
Derde keer Rebirth Festival. Met hardtraxxer en tevens wederhelft " Misschien " en Poephark een dagje snoeien.
Zoals ik gewend ben van Rebirth was het zoals altijd een bijzonder prettig feestje om het outdoor seizoen mee af te trappen. Voornamelijk bij de reactivate en de raw gestaan. Dikke + voor de setjes van 2-Sidez, Noisecontrollers. Ook nog enkele hardtraxxers tegengekomen. Miwer is een lieve meneer waarmee de classics verdedigd werden. Koen kreeg weer een stevige knuffel
Setjes in dde raw: dikke + voor de set van D-Sturb, wat zijn die recente producties fijn zeg. Ook was ik positief te spreken over de set van Warface, meer variatie in de set dan ik had verwacht. Om over Delete nog maar te zwijgen, man wat was dat optimaal genot. Zimmersion 2.0, Seeker Of Fire, de nieuwe met Deetox (speciale kuddo's voor die plaat, wat vet
) . Pinsir-factor was hoog, wat een volk zit er ook tussen 
+++ Stages / aankleding
++ barbediening, nergens hoeven wachten.
++ Lineup
+ algemene sfeer, nergens vreemde of kansloze sfeer bedrukkende taferelen gezien.
+ uitbreiding van de rawtent. De laatste edities was het veel te druk. Deze editie was goed te doen maar er mag in principe nog wel een extra rij palen aan gekoppeld worden.
- gebrek aan lasers buiten de main om.
- Soms verkeerd afgesteld geluid, (veel hoog t.o.v de hoeveelheid laag)
Zoals ik gewend ben van Rebirth was het zoals altijd een bijzonder prettig feestje om het outdoor seizoen mee af te trappen. Voornamelijk bij de reactivate en de raw gestaan. Dikke + voor de setjes van 2-Sidez, Noisecontrollers. Ook nog enkele hardtraxxers tegengekomen. Miwer is een lieve meneer waarmee de classics verdedigd werden. Koen kreeg weer een stevige knuffel
+++ Stages / aankleding
++ barbediening, nergens hoeven wachten.
++ Lineup
+ algemene sfeer, nergens vreemde of kansloze sfeer bedrukkende taferelen gezien.
+ uitbreiding van de rawtent. De laatste edities was het veel te druk. Deze editie was goed te doen maar er mag in principe nog wel een extra rij palen aan gekoppeld worden.
- gebrek aan lasers buiten de main om.
- Soms verkeerd afgesteld geluid, (veel hoog t.o.v de hoeveelheid laag)
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 22 days ago
Gaan er nog wat Hardtraxxers Genox dan?
Vooral veel op hardtraxx zitten op een festival zijnde.
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 22 days ago
Lig je er wakker van?, kan heel goed mijn eigen tijd indelenwrote:Vooral veel op hardtraxx zitten op een festival zijnde.
Dit filmpje heeft mijn dag gemaaktwrote:View on YouTube
Heb nog een leuk filmpje van de laatste plaat van gisteren. Wie spot alle HT'ers?
Trouwens, bedankt 2-sidez voor het draaien van de originele Fuck It. Wat gaat die climax toch belachelijk hard. Heb echt nog een kwartier met een glimlach nagenoten 
Wat was die track waarin de vocals van Torture zaten en Formula (weet niet zo welke versie) die Frequencerz draaiden?
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Dat filmpje ook weer op Facebook van Hardtraxx. Episch. Volgende keer moet k dr bij staan!
Ik zeg, op weg naar een grote compilatie deze festivalzomer van het Hardtraxx Tuiniersbedrijf.
Ik zeg, op weg naar een grote compilatie deze festivalzomer van het Hardtraxx Tuiniersbedrijf.
Crypsis & Luna - Torture (Frequencerz Remix) ?wrote:Wat was die track waarin de vocals van Torture zaten en Formula (weet niet zo welke versie) die Frequencerz draaiden?
Vandaag een top feestje gehad!
Goede sfeer, niet te druk, leuke setjes gehoord. Binnen gekomen toen Bfront Magic draaide. Daarna Prefix en Density die wat mij betreft de beste set hadden vandaag
Bfront & phuture noize ook een heerlijke set, en de album showcase van Bfront uiteraard (die gated kicks bij EVP Jezus instant orgasme
).
Wel een dikke min voor die kraan bij de toiletten waardoor je je flesje niet bij kon vullen
Oja, bij Eforce - stesstest stonden links voor een man of 3 goed los te gaan, waren dat hardtraxxers?
Goede sfeer, niet te druk, leuke setjes gehoord. Binnen gekomen toen Bfront Magic draaide. Daarna Prefix en Density die wat mij betreft de beste set hadden vandaag
Bfront & phuture noize ook een heerlijke set, en de album showcase van Bfront uiteraard (die gated kicks bij EVP Jezus instant orgasme
Wel een dikke min voor die kraan bij de toiletten waardoor je je flesje niet bij kon vullen
Oja, bij Eforce - stesstest stonden links voor een man of 3 goed los te gaan, waren dat hardtraxxers?
Wat een heerlijk dagje vandaag!
Setjes van de dag waren voor mij B-Front & Phuture Noize en Myst. Wat een gruwelijk fijne setjes waren dat zeg!
Setjes van de dag waren voor mij B-Front & Phuture Noize en Myst. Wat een gruwelijk fijne setjes waren dat zeg!
Top dag gehad! Voor mij waren de 3 B-Front setjes de het vetst. Met B-Front & Phuture Noize als persoonlijke hoogtepunt. Ook Prefix & Density en Myst waren erg vet. Na 50 minuten Myst naar huis gegaan. Was op, moest de trein halen en ik heb morgen weer een tentamen joh. Maar het was de moeite waard!
Django Wagner was ook top trouwens voor degenen die er waren
Django Wagner was ook top trouwens voor degenen die er waren
Heujjjwrote: Django Wagner was ook top trouwens voor degenen die er waren
Die 3 sets van B-Front waren belachelijk dik. Stage was mooi vormgegeven. Weertje was top. Prima dag zo.
B-Front & Phuture Noize

Rest volgt morgen
Rest volgt morgen
Dat gevoel krijg ik ook vaak jawrote: Oja, bij Eforce - stesstest stonden links voor een man of 3 goed los te gaan, waren dat hardtraxxers?
Trouwens lang geleden dat ik zoveel kramp in de kuiten heb gehad de day after, kom de trap amper op en af. Maarja goed teken lijkt me.
Wat een heerlijke set idd, echt genotenwrote:B-Front & Phuture Noize![]()
![]()
![]()
Job en ik hebben het trouwens op een bloedstollend gelijk spel gehouden! Helicaze krijgt ook een eervolle vermelding voor zijn bloedneusstamp!
Jaa dit waren waarschijnlijk ik, Zamble en Yannickvkwrote: Oja, bij Eforce - stesstest stonden links voor een man of 3 goed los te gaan, waren dat hardtraxxers?
Feest voor in de boeken dit. Geen een slechte set gehoord en vond zelfs Frequencerz lekker draaien. Set van de dag gaat toch wel naar B Front vs Phuture Noize. Echt een belachelijk goeie set. P&D hebben ook een meer dan keurige set neergezet en draaiden nog onder andere The Space We Created. B-Front album showcase zat ook goed in elkaar, was genieten met die show erbij
Voor de rest weer veel HT'ers leren kennen. Was gezellig mannen!
Na Genox kon je de klaplongen in de tent ook bij elkaar vegen hoor. Wat een lompe kicks zaten daar tussen en wat werd er gemaaid door de voor een kwart gevulde tent.
Afsluiten met achtereeenvolgend Reptilians, Fuck You en Dark Universe
Kwartiertje Roughstate zat er voor mij niet meer in toen.
Verder genoten van B-Front vs Phuture Noize, B-Front Live, E-Force Live en MYST.
Afsluiten met achtereeenvolgend Reptilians, Fuck You en Dark Universe
Kwartiertje Roughstate zat er voor mij niet meer in toen.
Verder genoten van B-Front vs Phuture Noize, B-Front Live, E-Force Live en MYST.