Derde keer Rebirth Festival. Met hardtraxxer en tevens wederhelft " Misschien " en Poephark een dagje snoeien.
Zoals ik gewend ben van Rebirth was het zoals altijd een bijzonder prettig feestje om het outdoor seizoen mee af te trappen. Voornamelijk bij de reactivate en de raw gestaan. Dikke + voor de setjes van 2-Sidez, Noisecontrollers. Ook nog enkele hardtraxxers tegengekomen. Miwer is een lieve meneer waarmee de classics verdedigd werden. Koen kreeg weer een stevige knuffel

Setjes in dde raw: dikke + voor de set van D-Sturb, wat zijn die recente producties fijn zeg. Ook was ik positief te spreken over de set van Warface, meer variatie in de set dan ik had verwacht. Om over Delete nog maar te zwijgen, man wat was dat optimaal genot. Zimmersion 2.0, Seeker Of Fire, de nieuwe met Deetox (speciale kuddo's voor die plaat, wat vet

) . Pinsir-factor was hoog, wat een volk zit er ook tussen

+++ Stages / aankleding
++ barbediening, nergens hoeven wachten.
++ Lineup
+ algemene sfeer, nergens vreemde of kansloze sfeer bedrukkende taferelen gezien.
+ uitbreiding van de rawtent. De laatste edities was het veel te druk. Deze editie was goed te doen maar er mag in principe nog wel een extra rij palen aan gekoppeld worden.
- gebrek aan lasers buiten de main om.
- Soms verkeerd afgesteld geluid, (veel hoog t.o.v de hoeveelheid laag)