Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 49  Volgende

Wie deed de beste dansjes op Rebirth?
MelvinFR 32%  32%  [ 21 ]
Hekzitter (de Job) 68%  68%  [ 44 ]
Totaal aantal stemmen : 65
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2017 11:36 

Hardtraxx Veteran

Heb nog een leuk filmpje van de laatste plaat van gisteren. Wie spot alle HT'ers?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2017 11:39 

Hardtraxx Veteran

:lol: :lol:

Wat houd ik van jullie jongens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2017 11:44 

Hardtraxxer

Gezien de warmte gister in de tenten is vandaag en korte broek wel aan te raden dus? :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2017 11:51 

Bierkoning

Heerlijk feestje gehad! Helaas eerste kwartier van Phuture Noize gemist omdat we eerst een halve marathon moesten lopen voor we op het feest waren, maar die drie kwartier die we er wel waren was genieten, The Temple :cry: Je merkte ook aan het publiek vooraan dat iedereen al bekend was met al die album nummers, toch mooi voor PN. Toen dat afgelopen was naar Reactivate geweest en daar niet meer weggeweest tot het einde. Het was hier qua temperatuur en ruimte echt goed te doen, kon me flink uitleven gelukkig :P Was ook wel nodig want er werd echt goed gedraaid, het hitjesgehalte was voor m'n gevoel niet heel erg hoog vergeleken met andere classics feesten waar ik geweest ben. Set van Jones & The Z was heel dik en Crypsis was weer de eindbaas met dat mixwerk + trackkeuze van hem, Before The Storm gvd wat goed. Alphaverb sloot mooi af, maar wel een hoop dubbele platen. Als je een beetje mogisch nadenkt kun je je wel bedenken dat platen als Keep It Coming en Here It Comes Remix al gedraaid zijn als DBSTF voor jou hebben gedraaid (die overigens ook weer Total Eclipz draaiden :love: ). Ik zal ongetwijfeld wat vergeten maar andere hoogtepuntjes waren Psycho Stylez, Become The Sky, Thugz Remix, Channel KGB, The Otherside, I Just Can't Stop (vrij onverwacht toen) en Push That Feeling :loving:

Oja en verder goed georganiseerd feest, geluid was goed, werd snel geholpen bij de bar et cetera. En het weer zat ook nog eens mee. Al met al een topdag gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2017 11:58 

Hardtraxxer

gartainc schreef:
Gezien de warmte gister in de tenten is vandaag en korte broek wel aan te raden dus? :cool:

Ik doe vandaag zeker een korte broek aan.

Gister echt een geweldige dag gehad. Phuture Noize was echt ongekend vet. Sfeer was echt top. Ik stond ongeveer linksvooraan, waarschijnlijk tussen een hoop HT'ers, maar ken eigenlijk niemand van jullie. Misschien toch eens tijd om eens wat hardtraxxers te ontmoeten. Vandaag waarschijnlijk te herkennen aan dat nieuwe B-Front t-shirt (moet nog gekocht worden).
Wat is B-Freqz - Freedom trouwens toch een legendarisch nummer :loving: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2017 12:03 

Hardtraxx Veteran

MelvinFR schreef:
Vandaag een herkansing Job! Moet wel zeggen dat ik nog nooit zulke verzuurde benen heb gehad na een feest. Dat half uur lopen van terrein naar de parking werkte ook niet echt mee, laatste meters half struikelend afgelegd. Stapte de auto in en gelijk flinke kramp in mijn been, waar de eerste keer kramp op het feest nog wel mee viel was deze echt niet te doen. Ben benieuwd hoe het vandaag gaat. :lol:

Hahaha ik had hetzelfde! Maar vandaag een herkansing pikkenboassss!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2017 12:05 

Hardtraxx Veteran

Helicaze schreef:

Heb nog een leuk filmpje van de laatste plaat van gisteren. Wie spot alle HT'ers?

Dit was zo mooi :lol:. Vooral het volk wat altijd even stopt met losgaan om even te kijken. Shouf out naar het barpersoneel wat tijdens delete aan het applaudisseren was tijdens onze snoeibewegingen haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2017 12:11 

Hardtraxx Veteran

Zo mooi dit het, wordt vandaag weer genieten :D

Wat voor systeem hebben ze voor de kluisjes? Cijfers of sleutels?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2017 12:13 

Hardtraxxer

Unknown schreef:
Zo mooi dit het, wordt vandaag weer genieten :D

Wat voor systeem hebben ze voor de kluisjes? Cijfers of sleutels?

Cijfer
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2017 12:23 

Hardtraxxer

MelvinFR schreef:
Stapte de auto in en gelijk flinke kramp in mijn been, waar de eerste keer kramp op het feest nog wel mee viel was deze echt niet te doen.

Haha, lekker kramp krijgen bij Delete xd

OT:
Grandioos feest gehad. Leuke muziekjes, gezellige mensen, er werd lekker gedanst en het weer was ook genieten.

+++ Sfeer
+++ Delete & Crypsis (Reactivate)
++ B-Freqz, Noisecult (main), Noisecontrollers (main & reactivate), Alphaverb
++ Barpersoneel was erg vriendelijk en het drinken halen ging lekker snel
+ Bavaria flesjes

Misschien dat ik vanavond nog even langs kom na de wedstrijd, ligt eraan of ik nog vervoer kan regelen.

Veel plezier voor degene die vandaag gaan! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2017 12:30 

Hardtraxx Veteran

Mooie opener van het festival seizoen, bedankt iedereen voor de leuke dansjes. :yay:

Allen die vandaag nog gaan, veel plezier en doe een dansje extra voor mij :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2017 12:30 

Hardtraxx Veteran

Oke ik ben fucking in de war, is die gast op de foto niet Michel Pollen? :lol: Of een oostblokker die op hem lijkt

(potentieel faal momentje dit, maar de nieuwsgierigheid heeft de overhand)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2017 12:39 

Hardtraxx Veteran

Je zou het wel bijna zeggen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2017 12:39 

Hardtraxx Elite

Rickzel schreef:
Oke ik ben fucking in de war, is die gast op de foto niet Michel Pollen? :lol: Of een oostblokker die op hem lijkt

(potentieel faal momentje dit, maar de nieuwsgierigheid heeft de overhand)

:lol: ik was er ook heilig van overtuigd ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2017 12:44 

Hardtraxx Veteran

The Perfect Crime

Succesvol worden met labels en producers en dan ongestraft op feesten mensen gaan zakkenrollen, eindelijk de aap uit de mouw!

Wel goed dat ze hem eindelijk ontmaskerd hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2017 12:51 

Hardtraxx Veteran

Toen we de tent binnen kwamen voor delete stond er aan de bar links een echte rawboy. Even naar hem gepinsirt en hij deed de pinsir terug. Voelde me echt gewaardeerd op dat moment. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2017 13:06 

Hardtraxx Veteran

Grim schreef:
Toen we de tent binnen kwamen voor delete stond er aan de bar links een echte rawboy. Even naar hem gepinsirt en hij deed de pinsir terug. Voelde me echt gewaardeerd op dat moment. :loving:

Het is wachten tot er iemand eens een klop op zijn oog krijgt voor dit te doen. :lol:

Edit: Ik kies zelf makkelijkere prooien, zoals die dame achter de bar bij de raw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2017 13:34 

Hardtraxxer

Zoo ik ben er ook weer.
Wat een supervette dag gehad gister. Eerste keer Rebirth dus geen idee wat ik me er bij voor moest stellen, maar dit is zeker één van de dikste festivals aan het worden!

+ Da Tweekaz
+ War Force (dit zeg ik als antirawhardstyleboii)
+ D-Block & S-Te-Fan (Reactivate)
+ Bass Modulators (Reactivate)

- Niks wat me zo te binnen schiet

Volgend jaar weer. En voor de mensen die vandaag gaan, veel plezier!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2017 13:48 

Hardtraxx Veteran

Voor de zondaggangers, geen waardevolle spullen in de kluis leggen. Codes van gisteren werken nog...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2017 13:51 

Hardtraxx Veteran

MelvinFR schreef:
Voor de zondaggangers, geen waardevolle spullen in de kluis leggen. Codes van gisteren werken nog...

Dat hoopte ik al. Wij hebben onze code bijgehouden. Ze gaan toch niet diezelfde code opnieuw verkopen toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2017 13:52 

Hardtraxxer

Helicaze schreef:
MelvinFR schreef:

Dat hoopte ik al. Wij hebben onze code bijgehouden. Ze gaan toch niet diezelfde code opnieuw verkopen toch?

Zal me niks verbazen, je weet natuurlijk niet welk kluisje wel of niet leeg is..
Persoonlijk zou ik toch maar even een ander kluisje halen
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2017 13:58 

Hardtraxx Veteran

Lekker dat ze die niet even resetten :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2017 14:15 

Hardtraxx Veteran

Correctie: als je de nieuwe code die je krijgt bij kluisjesbalie invult is degene van gisteren ongeldig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2017 14:32 

Hardtraxx Veteran

Helicaze schreef:

Baas
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2017 14:32 

Hardtraxx Veteran

-postcount verhogen jwz-
Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 49  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten