View on YouTube
Heb nog een leuk filmpje van de laatste plaat van gisteren. Wie spot alle HT'ers?
Heb nog een leuk filmpje van de laatste plaat van gisteren. Wie spot alle HT'ers?
Ik doe vandaag zeker een korte broek aan.wrote:Gezien de warmte gister in de tenten is vandaag en korte broek wel aan te raden dus?
Hahaha ik had hetzelfde! Maar vandaag een herkansing pikkenboassss!wrote:Vandaag een herkansing Job! Moet wel zeggen dat ik nog nooit zulke verzuurde benen heb gehad na een feest. Dat half uur lopen van terrein naar de parking werkte ook niet echt mee, laatste meters half struikelend afgelegd. Stapte de auto in en gelijk flinke kramp in mijn been, waar de eerste keer kramp op het feest nog wel mee viel was deze echt niet te doen. Ben benieuwd hoe het vandaag gaat.
Dit was zo mooiwrote:View on YouTube
Cijferwrote:Zo mooi dit het, wordt vandaag weer genieten
Wat voor systeem hebben ze voor de kluisjes? Cijfers of sleutels?
Haha, lekker kramp krijgen bij Deletewrote: Stapte de auto in en gelijk flinke kramp in mijn been, waar de eerste keer kramp op het feest nog wel mee viel was deze echt niet te doen.
wrote:Oke ik ben fucking in de war, is die gast op de foto niet Michel Pollen?Of een oostblokker die op hem lijkt
(potentieel faal momentje dit, maar de nieuwsgierigheid heeft de overhand)
Het is wachten tot er iemand eens een klop op zijn oog krijgt voor dit te doen.wrote:Toen we de tent binnen kwamen voor delete stond er aan de bar links een echte rawboy. Even naar hem gepinsirt en hij deed de pinsir terug. Voelde me echt gewaardeerd op dat moment.
Dat hoopte ik al. Wij hebben onze code bijgehouden. Ze gaan toch niet diezelfde code opnieuw verkopen toch?wrote:Voor de zondaggangers, geen waardevolle spullen in de kluis leggen. Codes van gisteren werken nog...
Zal me niks verbazen, je weet natuurlijk niet welk kluisje wel of niet leeg is..wrote:Dat hoopte ik al. Wij hebben onze code bijgehouden. Ze gaan toch niet diezelfde code opnieuw verkopen toch?wrote:Voor de zondaggangers, geen waardevolle spullen in de kluis leggen. Codes van gisteren werken nog...
Baaswrote:View on YouTube