Heerlijk feestje gehad! Helaas eerste kwartier van Phuture Noize gemist omdat we eerst een halve marathon moesten lopen voor we op het feest waren, maar die drie kwartier die we er wel waren was genieten, The Temple

Je merkte ook aan het publiek vooraan dat iedereen al bekend was met al die album nummers, toch mooi voor PN. Toen dat afgelopen was naar Reactivate geweest en daar niet meer weggeweest tot het einde. Het was hier qua temperatuur en ruimte echt goed te doen, kon me flink uitleven gelukkig

Was ook wel nodig want er werd echt goed gedraaid, het hitjesgehalte was voor m'n gevoel niet heel erg hoog vergeleken met andere classics feesten waar ik geweest ben. Set van Jones & The Z was heel dik en Crypsis was weer de eindbaas met dat mixwerk + trackkeuze van hem, Before The Storm gvd wat goed. Alphaverb sloot mooi af, maar wel een hoop dubbele platen. Als je een beetje mogisch nadenkt kun je je wel bedenken dat platen als Keep It Coming en Here It Comes Remix al gedraaid zijn als DBSTF voor jou hebben gedraaid (die overigens ook weer Total Eclipz draaiden

). Ik zal ongetwijfeld wat vergeten maar andere hoogtepuntjes waren Psycho Stylez, Become The Sky, Thugz Remix, Channel KGB, The Otherside, I Just Can't Stop (vrij onverwacht toen) en Push That Feeling

Oja en verder goed georganiseerd feest, geluid was goed, werd snel geholpen bij de bar et cetera. En het weer zat ook nog eens mee. Al met al een topdag gehad.