Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 49  Volgende

Wie deed de beste dansjes op Rebirth?
MelvinFR 32%  32%  [ 21 ]
Hekzitter (de Job) 68%  68%  [ 44 ]
Totaal aantal stemmen : 65
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2017 07:53 

Hardtraxx Addict

Delete :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2017 09:12 

Hardtraxx Veteran

Wat een dag weer! Hoogtepunten toch wel phuture noize, delete, 2-sidez en alphaverb. Vooral Delete die echt een zwaar onverwachte set draaide met als hoogtepunt environment remix. Ontzettend veel spierpijn maar dat mag de pret niet drukken vandaag. Melvin heel weinig gezien gisteren :lol . Veel hardtraxxers gezien en gesproken. Ook veel lopen maaien. Was leuk. Wie zie ik vanmiddag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2017 09:14 

Hardtraxx Veteran

Wil ook wel eens wat mensen meeten :P Als je een jongen ziet van 1.90 met een bos krullen en een kwallen shirt ben ik dat, groetjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2017 09:16 

Hardtraxx Veteran

Hekzitter schreef:
Wat een dag weer! Hoogtepunten toch wel phuture noize, delete, 2-sidez en alphaverb. Vooral Delete die echt een zwaar onverwachte set draaide met als hoogtepunt environment remix. Ontzettend veel spierpijn maar dat mag de pret niet drukken vandaag. Melvin heel weinig gezien gisteren :lol . Veel hardtraxxers gezien en gesproken. Ook veel lopen maaien. Was leuk. Wie zie ik vanmiddag?

Tot straks Job!

Tot straks Sander, ik kom wel gedag zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2017 09:17 

Hardtraxx Veteran

Veel mensen beweren trouwens dat de raw groter was dan de main, maar dit toch maar even aan mijn nicht gevraagd die daar aan het werk was en die zei dat de main en raw even lang zijn, maar de main is een stuk breder waardoor de capaciteit van de main net iets groter is maar dat scheelt echt 500 man ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2017 09:27 

Hardtraxx Veteran

Vraagje voor de OV-gangers van gisteren: hoe ver is de pendelbus lopen vanaf het terrein?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2017 09:33 

Hardtraxxer

Naar mn gevoel iets meer dan 10 min
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2017 09:45 

Hardtraxx Elite

Casey schreef:
Heel gaaf feest, net bij Alphaverb nog lang met een of andere Daan gestaan. Iemand van hier?

hahaha ja dat was naaD. En ik was die jongen met rood haar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2017 09:46 

Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
Pommer schreef:
GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2017 09:50 

Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:
Iemand nog parkeer tips?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2017 10:00 

Hardtraxx Crew

Joey schreef:
Vraagje voor de OV-gangers van gisteren: hoe ver is de pendelbus lopen vanaf het terrein?

Denk een 10 minuten a kwartiertje lopen. Staan vrij ver van het terrein af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2017 10:00 

Hardtraxxer

Prima dagje gehad; nog wat eenden en hekzitters ontmoet en lekker uit mn pan geweest. De set die me vooral goed is bijgebleven is die van Delete. Wat een geweld! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2017 10:13 

Hardtraxx Veteran

De Z & Jones draaiden echt mega dik
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2017 10:20 

Hardtraxxer

Trajanusch schreef:
Hele toffe eerste dag gehad. Aankleding was echt top notch, je kunt wel echt zien hoe hard ze gegroeid zijn als festival. Toffe setjes waren: Delete, Hard Driver, 2Sidez en B-Freqz. De raw tent was inderdaad erg warm, had wel wat meer open gekund.

Morgen dus linksvoor bij B-Front early? Wil wel eens wat HT'ers ontmoeten :beer:

Ik ga linksvoor staan vanaf b-front. Te herkennen aan vissen t-shirt met baard.

Fucking veel zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2017 10:27 

Hardtraxxer

Geweldige dag gehad! Geen zin om een heel verslag te typen dus ik licht ff een paar fraaie momentjes toe:
- Degos & Re-done die openen met This Mind
- 2 Sidez
- Warface die achtereenvolgens Cosmic Sin, Catalyst, Mutilate and Destroy en Live For This draait :surrender:
- Delete. Godverdomme dit was echt ongekend vet, absoluut het hoogtepunt van de dag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2017 11:03 

Hardtraxx Veteran

Oh. 5 min Jack of sound gezien. Gelijk die schranz plaat. Instant win. Super dik
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2017 11:10 

Hardtraxx Addict

Hele dikke dag gehad gister. Kwamen binnen bij Phuture Noize, die echt een hele dikke set neerzette. Daarna opening van AoR gezien die ook wel gaaf was. Later naar noisecontrollers gegaan, die gewoon een heerlijk setje neerzette. Daarna naar D-Sturb gegaan, dikke set maar wat was t warm en druk. Ook nog gebleven voor DNR, dit was echt heel dik setje met al die nieuwe nummers. Crypsis Live was zoals gewoon heel goed. Veel mixwerk en goede platenkeuze. Na crypsis alleem bij de main geweest. Ran-D en B-Freqz waren prima. Maar de set van de dag is toch overduidelijk Atmozfears & Sub Zero Project. Jezus zeg, wat een dik setje. Al die verschillende kicks, hele aparte en nieuwe platen, ook van Atmozfears. Maat en ik wisten niet waar we t zoeken moesten. Echt ge wel dig.
War Force vond ik zeer tegen vallen. Had het gevoel alsof ik een half uur naar de zelfde plaat luister. Frequencerz zoals altijd ook weer super dik. Vind dat stijltje en de sfeer wat er altijd hangt heerlijk. Minus viel ook tegen.
Kortom, echt een top dag gehad. Main zag er super gaaf uit en alles was prima georganiseerd. ^^

+++ Atmozfears & SZP :loving: :loving:
++ Frequencerz, B-Freqz, Crypsis en Phuture Noize
+ DNR, Noisecontrollers (main) en D-Sturb

- War Force en Minus Militia
- Heel erg warm in de raw tent
------ Onze auto met pech waardoor we pas half 6 thuis waren :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2017 11:19 

Hardtraxx Veteran

Vandaag een herkansing Job! Moet wel zeggen dat ik nog nooit zulke verzuurde benen heb gehad na een feest. Dat half uur lopen van terrein naar de parking werkte ook niet echt mee, laatste meters half struikelend afgelegd. Stapte de auto in en gelijk flinke kramp in mijn been, waar de eerste keer kramp op het feest nog wel mee viel was deze echt niet te doen. Ben benieuwd hoe het vandaag gaat. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2017 11:20 

Hardtraxx Veteran

MelvinFR schreef:
Stapte de auto in en gelijk flinke kramp in mijn been, waar de eerste keer kramp op het feest nog wel mee viel was deze echt niet te doen. Ben benieuwd hoe het vandaag gaat. :lol:

Zijn dit nou al smoesjes die bedacht worden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2017 11:23 

Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:
RTM93 schreef:
Iemand nog parkeer tips?

Verkeerd rijden. Dan moet je wel door het volk klieven, maar dan kom je op een stenen parking uit die gratis is. Geen idee hoe we het weer geflikt hebben gisteren. xd

Hardtraxx Veteran

Helicaze schreef:
lieven, maar dan kom je op een stenen parking uit die gratis is. Geen idee hoe we het weer geflikt hebben gisteren. xd

Zie ik je zo keerl?

Hardtraxx Veteran

yannickvk schreef:
MelvinFR schreef:
Stapte de auto in en gelijk flinke kramp in mijn been, waar de eerste keer kramp op het feest nog wel mee viel was deze echt niet te doen. Ben benieuwd hoe het vandaag gaat. :lol:

Zijn dit nou al smoesjes die bedacht worden?

Hahaha, volgens mij begon Job met smoesjes enkele weken geleden. Ik was klaar om de strijd aan te gaan en ook de gehele dag bij veel Hardtraxxers gestaan, Job was in geen velden of wegen te bekennen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2017 11:24 

Hardtraxx Veteran

yannickvk schreef:
Helicaze schreef:
lieven, maar dan kom je op een stenen parking uit die gratis is. Geen idee hoe we het weer geflikt hebben gisteren. xd

Zie ik je zo keerl?

Wat denk je nou pik?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2017 11:25 

Hardtraxx Veteran

Geruchten gaan dat Job zich gehele dag verstopt heeft in een dixie, bang om zijn lot onder ogen te zien.

Helicaze schreef:
Wat denk je nou pik?

(L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2017 11:26 

Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
Unknown schreef:
Afbeelding

What happened?

Zo'n smerige Oostblokker gepakt ivm zakkenrollen ^^

En
MelvinFR schreef: