Hele dikke dag gehad gister. Kwamen binnen bij Phuture Noize, die echt een hele dikke set neerzette. Daarna opening van AoR gezien die ook wel gaaf was. Later naar noisecontrollers gegaan, die gewoon een heerlijk setje neerzette. Daarna naar D-Sturb gegaan, dikke set maar wat was t warm en druk. Ook nog gebleven voor DNR, dit was echt heel dik setje met al die nieuwe nummers. Crypsis Live was zoals gewoon heel goed. Veel mixwerk en goede platenkeuze. Na crypsis alleem bij de main geweest. Ran-D en B-Freqz waren prima. Maar de set van de dag is toch overduidelijk Atmozfears & Sub Zero Project. Jezus zeg, wat een dik setje. Al die verschillende kicks, hele aparte en nieuwe platen, ook van Atmozfears. Maat en ik wisten niet waar we t zoeken moesten. Echt ge wel dig.
War Force vond ik zeer tegen vallen. Had het gevoel alsof ik een half uur naar de zelfde plaat luister. Frequencerz zoals altijd ook weer super dik. Vind dat stijltje en de sfeer wat er altijd hangt heerlijk. Minus viel ook tegen.
Kortom, echt een top dag gehad. Main zag er super gaaf uit en alles was prima georganiseerd.
+++ Atmozfears & SZP
++ Frequencerz, B-Freqz, Crypsis en Phuture Noize
+ DNR, Noisecontrollers (main) en D-Sturb
- War Force en Minus Militia
- Heel erg warm in de raw tent
------ Onze auto met pech waardoor we pas half 6 thuis waren