Ik me maar afvragen welke track "Ohhh" nou iswrote:Ohhh en Universe in zijn geheel horen (niet in een classic B-Front set natuurlijk). Als ik ga natuurlijk en die kans is best groot toch.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Neuj!wrote:En anders de dag erna of b-front in zijn early setwrote:Hopen dat Jones de originele Lunatick draait!
The 4th kindwrote:Hopen dat W.A.R. voorbij komt deze dag!
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 22 days ago
Allebei pas nog wel een keer gehoord maar Universe voor het laatst een keer door Crypsis jaren geleden. Met uitzondering van de mid intro op xq.
Als ik mijn reacties over Universe terug lees denk ik dat ik een beetje geobsedeerd ben volgens mij
Als ik mijn reacties over Universe terug lees denk ik dat ik een beetje geobsedeerd ben volgens mij
Heel misschien hou ik de zondag ook open als optie, ligt aan het ov en fitheid of ik ga of niet
Ik weet niet of ik het al vermeld had maar:
wrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
wrote:Ik weet niet of ik het al vermeld had maar:
-
CHardtraxxer
- 157 posts member since 2014
- last seen Nov 2018
Rebirth altijd top! En zin an
lekker reactivate en beetje main! Als ik dan toch kritiek mag hebben, timetable reactivate, zonde dat de grote namen toch al vroeg staan. Had graag NC later gezien bijv voor crypsis.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 22 days ago
Slecht leesbaar man, wat staat er?wrote:Ik weet niet of ik het al vermeld had maar:
Unverse draaide B-Front nog op Loudness in november dacht ik.
Slecht leesbaar wat staat er?wrote:Unverse draaide B-Front nog op Loudness in november dacht ik.
wrote:Slecht leesbaar wat staat er?wrote:Unverse draaide B-Front nog op Loudness in november dacht ik.
wrote:wrote:wrote:
wrote:
Last edited by MelvinFR on , edited 2 times in total.
Pas op dat jullie niet gereport worden 
En dan mij een stalker noemen