Het grote poll-topic (nieuwe poll gestart op 08-03-21) breng nu je stem/verwachting uit!Niet te vergeten:Op Rebirth dance-off.
DE JOB VS MELVIN RAW
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Je moet je poll wel promoten Sander. Bij deze: komt dat zien in het off-topic gedeelte, een heuse poll over deze battle!wrote:Niet te vergeten:Op Rebirth dance-off.
DE JOB VS MELVIN RAW
Heb schaamteloos op mijzelf gestemd. Ben er klaar voor.wrote:Je moet je poll wel promoten Sander. Bij deze: komt dat zien in het off-topic gedeelte, een heuse poll over deze battle!wrote:Niet te vergeten:Op Rebirth dance-off.
DE JOB VS MELVIN RAW
Nog meer voorpret: https://www.thisisourhouse.nl/features/ ... alseizoen/ 
Meer achtergrond over Beyond Reality van B-Front, met de primeur op Rebirth hier: https://www.thisisourhouse.nl/features/ ... reality-1/
Deel 2 komt dinsdag online
Deel 2 komt dinsdag online
Aanwezig op de zondag, erg veel zin in! Eerste hedendaagse hardstyle feestje sinds 17 december. Hopen op een gunstige timetable, want naast de B-Front hosting ben ik ook benieuwd naar MYST, Udex, Reloaded en Genox.
-
KHardtraxxer
- 698 posts member since 2013
- last seen 21 days ago
Vanwege tentamens toch dit feest moeten overslaan. Had er echt al heel lang naar uitgekeken.
Dus mocht er nog iemand een ticket zoeken, hierbij de mijne aangeboden.
Toch zie ik graag een facebook livestream van de battle of the eeuw tegemoet.
Dus mocht er nog iemand een ticket zoeken, hierbij de mijne aangeboden.
Toch zie ik graag een facebook livestream van de battle of the eeuw tegemoet.
-
PHardtraxxer
- 61 posts member since 2017
- last seen Nov 2018
Beetje laat maar.. Zaterdag aanwezig! Wel zin in om eindelijk weer festivals te doen, vooral met het weer van afgelopen/komende dagen! 
Hmm jammer dat zondags de pendelbussen alleen om 22.00 en 23.15 gaan, mijn laatste trein gaat om 23:19 dus ik moet tegen 10 uur alweer weg
Maarja dan ben ik wel nog voor 12 uur thuis, en aangezien ik dag erna tentamen heb vind ik dat nog vrij gunstig ook 
Het is ook om 22:00 uur afgelopen hèwrote:Hmm jammer dat zondags de pendelbussen alleen om 22.00 en 23.15 gaan, mijn laatste trein gaat om 23:19 dus ik moet tegen 10 uur alweer wegMaarja dan ben ik wel nog voor 12 uur thuis, en aangezien ik dag erna tentamen heb vind ik dat nog vrij gunstig ook
Volgens de site is het dit jaar van 13.00-23.00?wrote:Het is ook om 22:00 uur afgelopen hèwrote:Hmm jammer dat zondags de pendelbussen alleen om 22.00 en 23.15 gaan, mijn laatste trein gaat om 23:19 dus ik moet tegen 10 uur alweer wegMaarja dan ben ik wel nog voor 12 uur thuis, en aangezien ik dag erna tentamen heb vind ik dat nog vrij gunstig ook
Oh ja ik zie het. Ik keek op Partyflock, daar stond 10.
En er is een Roughstate closing, daar mis je niet veel aan eerlijk gezegd.
Kom er ineens achter dat het weekend na rebirth ook tentamens zijn... super fijn 
Ik verwacht dat dit gedaan is vanwege het feit dat het normaal op zondag iets later druk wordt. Opzich prima want ik moet toch eerst voetballenwrote:Volgens de site is het dit jaar van 13.00-23.00?wrote:Het is ook om 22:00 uur afgelopen hèwrote:Hmm jammer dat zondags de pendelbussen alleen om 22.00 en 23.15 gaan, mijn laatste trein gaat om 23:19 dus ik moet tegen 10 uur alweer wegMaarja dan ben ik wel nog voor 12 uur thuis, en aangezien ik dag erna tentamen heb vind ik dat nog vrij gunstig ook
Heel benieuwd naar de time table! Vooral nieuwsgierig naar hoelaat b-front zn early set is op zondag
Twins! Maar leren in het weekend lukt toch nietwrote:Kom er ineens achter dat het weekend na rebirth ook tentamens zijn... super fijn
Ach heb toch al een diploma en dit wordt toch een legendarische rebirth en heb maar 1 tentamen dus komt vast wel goed haha.wrote:Twins! Maar leren in het weekend lukt toch nietwrote:Kom er ineens achter dat het weekend na rebirth ook tentamens zijn... super fijn
Ik moet ook om 12 uur voetballen, dus waarschijnlijk pas rond 3 uur/half 4 aanwezig. Ben bang dat we de early set missen.wrote:Ik verwacht dat dit gedaan is vanwege het feit dat het normaal op zondag iets later druk wordt. Opzich prima want ik moet toch eerst voetballen![]()
Heel benieuwd naar de time table! Vooral nieuwsgierig naar hoelaat b-front zn early set is op zondag
Ik lees dus net ook pas voor het eerst dat het tot 23:00 is ipv tot 22:00. Dit maakt het voor mij ook een stuk lastiger met reizen dus wsl alsnog eerder weg op de zondag.
En ik zie dat de zaterdag tot 12 is dus kut met het ov
Nu hopen dat ik nog die busplek kan regelen of anders toch met de auto (wat ik niet echt ideaal vind)
Deel 2 over Beyond Reality van B-Front staat online! Zie: https://www.thisisourhouse.nl/features/ ... reality-2/
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 22 days ago
Ik vind het zo jammer dat ik dit moet missen na het grote succes van XQ B-front en alle tientallen keren dat ik sets heb meegemaakt. Wordt vast ontzettend gaaf. Hopelijk komt die show nog ergens dit jaar voorbij.
Ben d'r ook bang voor.wrote:Ik ben zo bang dat Cyber & Sound Rush openen om 12:00ik hoop zo erg dat Da Tweekaz openen
Wordt dit gerealiseerd?wrote: Toch zie ik graag een facebook livestream van de battle of the eeuw tegemoet.