Maar puur voor het idee 
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Best niet. Als zoiets op Dumpert komt, ben je de klos. 
Zijn er nog Traxxers die op Camping Pergama staan?
Lange tijd geen feest meer gepakt dus....
Uiteraard aanwezig op dag 2. Sowieso naast de hele B-Front hosting even Myst en Reloaded bezoeken. Hopelijk valt de timetable gunstig.wrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Misschien toch maar kaartjes voor dag 2 halen 
Het is je geraden.wrote:Misschien toch maar kaartjes voor dag 2 halen
wrote:Best niet. Als zoiets op Dumpert komt, ben je de klos.
Beide dagen aanwezig.
Een keer lekker comfortabel in een B&B i.p.v. 's nachts doodvriezen op camping Pergama.
Job staat inderdaad al uitgebreid op dumpertwrote:wrote:Best niet. Als zoiets op Dumpert komt, ben je de klos.
-
DHardtraxxer
- 130 posts member since 2015
- last seen Nov 2019
Niet op de camping, wel daar in een b&b kamer.wrote:Zijn er nog Traxxers die op Camping Pergama staan?
Wat voor soort lijstje kunnen we verwachten?wrote:Wij zijn toegevoegd aan de line up van zondag op de Hard News stage. Zin in
wrote:Wij zijn toegevoegd aan de line up van zondag op de Hard News stage. Zin in
Als de TT gunstig is zeker een kijkje komen nemen!
Ik hoop echt niet dat Cyber en Sound Rush moeten openen, aangezien het juist de twee namen zijn op de main waar ik het meeste naar uit kijk. Maar als ik de rest van de line-up zie vrees ik er ook voor
.
zorgen dat je er op tijd bentwrote:Ik hoop echt niet dat Cyber en Sound Rush moeten openen, aangezien het juist de twee namen zijn op de main waar ik het meeste naar uit kijk. Maar als ik de rest van de line-up zie vrees ik er ook voor.
Was ook al mijn idee inderdaad, alleen ben ik ook nog afhankelijk van 8 anderen in een busje. Kan er donder op zeggen dat er minstens 1 niet op tijd kan, haha.wrote:zorgen dat je er op tijd bentwrote:Ik hoop echt niet dat Cyber en Sound Rush moeten openen, aangezien het juist de twee namen zijn op de main waar ik het meeste naar uit kijk. Maar als ik de rest van de line-up zie vrees ik er ook voor.
12 uur voor de poorten staan zal mij ook niet echt lukken denk ik, gezien mn reistijd en het andere mensen ophalen.. Dan moet ik wel verdomd vroeg mn nest uit 
wrote:Vervolgens 45 minuten zitten wachten op een maat die spoorloos was omdat 'tie blijkbaar vdk op de wc zat in het tankstation.
Godverdomme ook fanatiek om zo vroeg al te gaan schaftenwrote:wrote:Vervolgens 45 minuten zitten wachten op een maat die spoorloos was omdat 'tie blijkbaar vdk op de wc zat in het tankstation.![]()
![]()
. Achteraf zijn zulke dingen juist de dingen die de dag geslaagd maken haha.
Was misschien nog aan het afteren van de dag ervoor. 
Hahahhah wtf danwrote:Ja dat is het plan ook als zij openen. Vervelende is dat wij dan rond 9 uur weg moeten rijden aangezien wij met een ontiegelijk, ongeregeld zooitje erheen gaan. Voorbeeld: met Intents gingen we pauze houden bij een tankstation. Vervolgens 45 minuten zitten wachten op een maat die spoorloos was omdat 'tie blijkbaar vdk op de wc zat in het tankstation. Op het moment zelf zwaar frustrerendwrote: zorgen dat je er op tijd bent
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 15 days ago
Hahaha prachtig 
Hopelijk blijven trouwens de weersvoorspellingen zoals ze nu zijn. Vol zon en 17 graden. Geen sauna in de tenten en gewoon droog. Dikke prima.
-
IHardtraxxer
- 281 posts member since 2014
- last seen Jan 2025
Ideaal festivalweer inderdaad!wrote:Hopelijk blijven trouwens de weersvoorspellingen zoals ze nu zijn. Vol zon en 17 graden. Geen sauna in de tenten en gewoon droog. Dikke prima.
https://www.facebook.com/events/742567955897240/
Bij de evenementenpagina van Cyber & Sound Rush op Rebirth staat dat hun set van 14:00 tot 15:00 is. Nu maar hopen dat ze dit niet gewoon random hebben ingevuld.
Bij de evenementenpagina van Cyber & Sound Rush op Rebirth staat dat hun set van 14:00 tot 15:00 is. Nu maar hopen dat ze dit niet gewoon random hebben ingevuld.
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 19 days ago
Kan het me eigenlijk niet voorstellen, zie geen namen die de 2 uur voor hun set kunnen vullenwrote:https://www.facebook.com/events/742567955897240/