Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 49  Volgende

Wie deed de beste dansjes op Rebirth?
MelvinFR 32%  32%  [ 21 ]
Hekzitter (de Job) 68%  68%  [ 44 ]
Totaal aantal stemmen : 65
Bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Yassssss. Beide dagen even meeten dan!


De ganse dag meeten!
Bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Hekzitter schreef:
Yassssss. Beide dagen even meeten dan!


De ganse dag snoeien!


Gefixt
Bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet te vergeten:

yannickvk schreef:
Op Rebirth dance-off.

DE JOB VS MELVIN RAW

Kom dat zien mensen.
Bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 16:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Niet te vergeten:

yannickvk schreef:
Op Rebirth dance-off.

DE JOB VS MELVIN RAW

Kom dat zien mensen.


Op remember een klein voorproefje (Badr vs Rico is er niets bij).
Bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ontzettend veel zin in beide dagen! :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 17:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Ontzettend veel zin in beide dagen! :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helemaal geen rekening gehouden met Rebirth en doodleuk mijn verjaardag gepland in dit weekend >.<
Bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 17:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
Helemaal geen rekening gehouden met Rebirth en doodleuk mijn verjaardag gepland in dit weekend >.<


:lol:
Bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 18:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
klapstoel schreef:
Helemaal geen rekening gehouden met Rebirth en doodleuk mijn verjaardag gepland in dit weekend >.<


:lol:


Gelukkig heb ik nog geen kaartje gekocht, dat scheelt :P
Bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat ben je ook een verrekte klapstoel
Bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 18:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Ontzettend veel zin in zaterdag! :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 18:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
Helemaal geen rekening gehouden met Rebirth en doodleuk mijn verjaardag gepland in dit weekend >.<


Ik vier hier gewoon mijn verjaardag op de zaterdag! :beer:
Bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Niet te vergeten:

yannickvk schreef:
Op Rebirth dance-off.

DE JOB VS MELVIN RAW

Kom dat zien mensen.


Nu zelf nog aanwezig zijn. :cry:
Bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 19:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



HQ Anthem op 23:48!
Bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 20:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Indy schreef:
Ontzettend veel zin in zaterdag! :thumbsup:
Ahaa, ik zie een
Indy schreef:
Vervolgens de set van Delete was wel echt het hoogtepunt van de avond. Allereerst een dikke shout out naar Grim, MeneerEend, NaaD en Seeker Of Fire en nog wat anderen zonder Hardtraxx. Stonden we daar linksvoor als een stel idioten bizar hard te maaien, dit was zooo ziek haha! :)
aankomen :lol:
Bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 20:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
MelvinFR schreef:
Niet te vergeten:

yannickvk schreef:
Op Rebirth dance-off.

DE JOB VS MELVIN RAW

Kom dat zien mensen.


Nu zelf nog aanwezig zijn. :cry:


Dat is je geraaien!!
Bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 20:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

We gaan het hele festival terrein plat maaien :list: :list:
Bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 21:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Wat ben je ook een verrekte klapstoel


:cry:
Bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 21:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
MelvinFR schreef:
Niet te vergeten:

yannickvk schreef:
Op Rebirth dance-off.

DE JOB VS MELVIN RAW

Kom dat zien mensen.


Nu zelf nog aanwezig zijn. :cry:

Oke nu 100% zeker aanwezig, dit kan ik echt niet missen. Welke dag ga jij Job?
Bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 22:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Oke nu 100% zeker aanwezig, dit kan ik echt niet missen. Welke dag ga jij Job?


Beide :thumbsup: 10 minuten fietsen voor mij ghegheghe
Bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 22:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
corneelwr schreef:
Oke nu 100% zeker aanwezig, dit kan ik echt niet missen. Welke dag ga jij Job?


Beide :thumbsup: 10 minuten fietsen voor mij ghegheghe

Joepie, dan kan ik nog een keuze maken tussen zaterdag en zondag dus :) Zie je daar moat :beer:
Bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 22:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Hekzitter schreef:
corneelwr schreef:
Oke nu 100% zeker aanwezig, dit kan ik echt niet missen. Welke dag ga jij Job?


Beide :thumbsup: 10 minuten fietsen voor mij ghegheghe

Joepie, dan kan ik nog een keuze maken tussen zaterdag en zondag dus :) Zie je daar moat :beer:


Waarom niet beide dagen? :whistle:
Bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 23:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja CRO, kom gezellig mee op beide dagen!
Bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 23:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stelletje feestbeesten zijn jullie ook zeg.
Bericht Geplaatst op 22 mrt 2017 11:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Ja CRO, kom gezellig mee op beide dagen!

Het valt precies voor m'n toetsweek, dus denk dat het 1 dagje wordt! :$
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 49  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten