De ganse dag meeten!wrote:Yassssss. Beide dagen even meeten dan!
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Gefixtwrote:De ganse dag snoeien!wrote:Yassssss. Beide dagen even meeten dan!
Niet te vergeten:
wrote:Op Rebirth dance-off.
DE JOB VS MELVIN RAW
Kom dat zien mensen.
Op remember een klein voorproefje (Badr vs Rico is er niets bij).wrote:Niet te vergeten:
DE JOB VS MELVIN RAW
Kom dat zien mensen.
Ontzettend veel zin in beide dagen! 
wrote:Ontzettend veel zin in beide dagen!
Helemaal geen rekening gehouden met Rebirth en doodleuk mijn verjaardag gepland in dit weekend 
wrote:Helemaal geen rekening gehouden met Rebirth en doodleuk mijn verjaardag gepland in dit weekend
Gelukkig heb ik nog geen kaartje gekocht, dat scheeltwrote:wrote:Helemaal geen rekening gehouden met Rebirth en doodleuk mijn verjaardag gepland in dit weekend
Wat ben je ook een verrekte klapstoel
wrote:Ontzettend veel zin in zaterdag!
Ik vier hier gewoon mijn verjaardag op de zaterdag!wrote:Helemaal geen rekening gehouden met Rebirth en doodleuk mijn verjaardag gepland in dit weekend
Nu zelf nog aanwezig zijn.wrote:Niet te vergeten:
DE JOB VS MELVIN RAW
Kom dat zien mensen.
Ahaa, ik zie eenwrote:wrote:Ontzettend veel zin in zaterdag!
aankomenwrote:Vervolgens de set van Delete was wel echt het hoogtepunt van de avond. Allereerst een dikke shout out naar Grim, MeneerEend, NaaD en Seeker Of Fire en nog wat anderen zonder Hardtraxx. Stonden we daar linksvoor als een stel idioten bizar hard te maaien, dit was zooo ziek haha!![]()
Dat is je geraaien!!wrote:Nu zelf nog aanwezig zijn.wrote:Niet te vergeten:
DE JOB VS MELVIN RAW
Kom dat zien mensen.
We gaan het hele festival terrein plat maaien

wrote:Wat ben je ook een verrekte klapstoel
Oke nu 100% zeker aanwezig, dit kan ik echt niet missen. Welke dag ga jij Job?wrote:Nu zelf nog aanwezig zijn.wrote:Niet te vergeten:
DE JOB VS MELVIN RAW
Kom dat zien mensen.
Beidewrote:Oke nu 100% zeker aanwezig, dit kan ik echt niet missen. Welke dag ga jij Job?
Joepie, dan kan ik nog een keuze maken tussen zaterdag en zondag duswrote:Beidewrote:Oke nu 100% zeker aanwezig, dit kan ik echt niet missen. Welke dag ga jij Job?10 minuten fietsen voor mij ghegheghe
Waarom niet beide dagen?wrote:Joepie, dan kan ik nog een keuze maken tussen zaterdag en zondag duswrote:Beidewrote:Oke nu 100% zeker aanwezig, dit kan ik echt niet missen. Welke dag ga jij Job?10 minuten fietsen voor mij ghegheghe
Zie je daar moat
Ja CRO, kom gezellig mee op beide dagen!
Stelletje feestbeesten zijn jullie ook zeg.