wrote:Fuck da meen je nie, loop ik hier voor niks m'n betoog te houden...wrote:Het was een stemronde, niet door een jury dus hij heeft eerlijk gewonnen op die manier (ja ja het is niet te controleren)
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Dacht dat ik wel wat meer into de scene was dan de gemiddelde hardstyle luisteraar maar ik heb werkelijk nog nooit van Crazed Keen gehoord 
wrote:Ik heb werkelijk nog nooit van Crazed Keen gehoord
Ik ook niet, maar zag bericht langskomen en toen zag ik in z'n banner dat hij gewoon al releases op scantraxx global had.wrote:wrote:Ik heb werkelijk nog nooit van Crazed Keen gehoord
Vandaar mijn bericht...
-
DHardtraxxer
- 130 posts member since 2015
- last seen Nov 2019
Na reverze en het zonnetje wat steeds vaker langskomt zo onwijs veel zin hierin. Goeie line up en de sfeer op rebirth is altijd top. Moet ook zeggen dat nu het festival seizoen weer begint, het altijd wel fijn is dat feesten gewoon overdag zijn en je niet meer een hele nacht overslaat.
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 19 days ago
Hard Drop, dat zou ook een nieuw genre worden hewrote:De 5 finalisten werden wel door een jury gekozen. Alle 5 hadden ze al eigen producties en/of releases. Persoonlijk vond ik die van Crazed Keen het minste van die 5, hoog freestyle/harddrop gehalte. Maar verder ook niks persoonlijks tegen hem.
Wat is daar eigenlijk mee gebeurd? hahawrote:Hard Drop, dat zou ook een nieuw genre worden hewrote:De 5 finalisten werden wel door een jury gekozen. Alle 5 hadden ze al eigen producties en/of releases. Persoonlijk vond ik die van Crazed Keen het minste van die 5, hoog freestyle/harddrop gehalte. Maar verder ook niks persoonlijks tegen hem.
Het was vooral Dr Rude die dat door onze strot probeerde te duwen en aangezien hij nog steeds niet zo groot is is het ''geflopt'' gok ikwrote:wrote:Is hard gedropt![]()
Terwijl een aantal platen het best prima deden volgens mijwrote:Het was vooral Dr Rude die dat door onze strot probeerde te duwen en aangezien hij nog steeds niet zo groot is is het ''geflopt'' gok ikwrote:wrote:Is hard gedropt![]()
TNT en Max Enforcer hebben ook wel zo'n stijltje, Back At 'em is ook zo'n harddrop gedrocht.
-
DHardtraxxer
- 643 posts member since 2012
- last seen 23 days ago
Kriebels beginnen toch wel langzaam te komen nu... Vind Rebirth toch altijd wel 1 van de betere feestjes in het jaar

97% kaarten van zaterdag verkocht.
Zelf ook maar gelijk kaartje gekocht, eerste keer Rebirth voor mij
Zelf ook maar gelijk kaartje gekocht, eerste keer Rebirth voor mij
Ik weet niet of ik het al gemeld had maar zelf beide dagen aanwezig, zondag als bob. 
Nee nee, er kan er maar 1 de bob zijn hier.wrote:Ik weet niet of ik het al gemeld had maar zelf beide dagen aanwezig, zondag als bob.
Haha precies hetzelfde hierwrote:Ik weet niet of ik het al gemeld had maar zelf beide dagen aanwezig, zondag als bob.
Kijk je moe je eige aanpassewrote:Nee nee, er kan er maar 1 de bob zijn hier.wrote:Ik weet niet of ik het al gemeld had maar zelf beide dagen aanwezig, zondag als bob.
Damn, Rebirth is over 2,5 week alweer. Heb nog niet echt het idee dat het leeft hiero. Line up is echt wel superdik
Rebirth is voor mij toch een van de betere festivals.
Lekker 2 dagen! 2 x Phuture Noize
Zondag B-front stage en Myst
En Reloaded checken! Was afgelopen zaterdag ook top
Lekker 2 dagen! 2 x Phuture Noize
Zondag B-front stage en Myst
12 pagina's en het leeft nietwrote:Damn, Rebirth is over 2,5 week alweer. Heb nog niet echt het idee dat het leeft hiero. Line up is echt wel superdik![]()
Lekker 2 dagen! 2 x Phuture Noize![]()
Zondag B-front stage en Myst![]()
Nou ja, Poephark had nog zijn eenmalige comeback.
Dat is precies wat ik bedoel Exterkate
12 pagina's voor een feest is gewoon prima