Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 14 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 22 minutes ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 23 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Poster: Rebirth Festival - The Unexpected World
Past

Rebirth Festival - The Unexpected World

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Wie deed de beste dansjes op Rebirth?

MelvinFR
21
32%
Hekzitter (de Job)
44
68%

Total votes: 65

Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 28 minutes ago
Exterkate wrote:
Helicaze wrote: Dit kan wel eens het geval zijn ja. Ik heb nog steeds spierpijn van het Pinsiren afgelopen weekend. Meestal zijn het wel de fitnessboys met bloot bovenlijf die deze moves echt gebruiken.
Mag ik jouw creatie gebruiken om rawstylers uit de tent te lokken op raw style united? Ik zet dan uiteraard jouw naam er ook bij. Je mag het anders zelf ook doen. Dit is te mooi om alleen hier te plaatsen :lol:
Ik zit niet in die groep dus doe maar. Kan mij het verrotten haha. :P
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Ik wil ook in die groep. Benieuwd wat daar allemaal gepost wordt xd
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
RoyAPO wrote:Ik wil ook in die groep. Benieuwd wat daar allemaal gepost wordt xd
Dit gaat je vertrouwen in de mensheid schaven keerl.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 18 hours ago
yannickvk wrote:
RoyAPO wrote:Ik wil ook in die groep. Benieuwd wat daar allemaal gepost wordt xd
RT, ben lid maar heb alle meldingen uitgeschakeld, als ik nou nieuwsgierig ben kan ik iig nog een kijkje nemen :lol:
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Je lacht je af en toe kapot.
M
Hardtraxxer
211 posts member since 2017
last seen Feb 2024
Exterkate wrote:
Helicaze wrote: Dit kan wel eens het geval zijn ja. Ik heb nog steeds spierpijn van het Pinsiren afgelopen weekend. Meestal zijn het wel de fitnessboys met bloot bovenlijf die deze moves echt gebruiken.
Mag ik jouw creatie gebruiken om rawstylers uit de tent te lokken op raw style united? Ik zet dan uiteraard jouw naam er ook bij. Je mag het anders zelf ook doen. Dit is te mooi om alleen hier te plaatsen :lol:
Ik zie je post nu net voorbij komen.
Held :lol:
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 21 days ago
Hahaha, wat een topic :worship:
Onthafloorx wrote:Ligt het trouwens aan mij dat ik ineens weer overal Hardtraxxers zie opduiken of is dit forum ineens weer aan het groeien qua populariteit? :whistle:
Er zit denk ik wel een lichte groei in en er wordt weer meer afgesproken om te meeten vergeleken met de afgelopen jaren. Ikzelf zit hier ondertussen ook al heel wat jaartjes maar ken sinds een jaar pas enkele Hardtraxxers, en éénmaal je er een paar kent leer je de rest ook snel kennen.
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Tegenwoordig is het standaard dat er een groep HardTraxxers bij elkaar staat inderdaad. Supergezellig :thumbsup: Je ziet laatste tijd ook weer wat meer aanmeldingen, goed om te zien
Hardtraxx Veteran
4917 posts member since 2015
En hardtraxxers vallen meer op vanwege hun manier van losgaan, zoals bij genox wel is gebleken :P Dat geeft ook weer meer aandacht op de socials enzo
Last edited by Norther66 on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
last seen 28 minutes ago
Ik vind die groep zelfs niet. Volgens mij ben ik in het verleden al gebanned geweest wegens trollen ofzo. xd
Hardtraxx Veteran
last seen 21 days ago
Helicaze wrote:Ik vind die groep zelfs niet. Volgens mij ben ik in het verleden al gebanned geweest wegens trollen ofzo. xd
Hier ook niet, enkel de pagina. Ik heb er nooit ingezeten dus kan ook niet gebanned zijn.
Hardtraxx Veteran
4917 posts member since 2015
Het is ook een geheime groep, je kan er alleen inkomen door een invite van iemand die er al in zit
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2022
Groep staat op privé dus daarom kan je hem niet vinden. Ook zoiets geks. Elke hardstyle groep is gewoon te vinden via Facebook behalve RSU xd
Hardtraxx Veteran
3892 posts member since 2013
last seen 1 hour ago
RoyAPO wrote:Groep staat op privé dus daarom kan je hem niet vinden. Ook zoiets geks. Elke hardstyle groep is gewoon te vinden via Facebook behalve RSU xd
Echte leden van de militie willen natuurlijk ook niet altijd dat hun identiteit naar buiten komt.
Hardtraxx Addict
1448 posts member since 2011
last seen Oct 2025
Freaqshow 2015 voor het eerst in aanraking gekomen met de Pinsir. Iemand deed de Pinsir en legde mij vervolgens haarfijn uit hoe deze bijzondere move uitgevoerd dient te worden. Sindsdien is het echt zo'n move voor noodgevallen (geen ruimte) en natuurlijk om met hardtraxxers ff te dollen. Op Qapital nog ff met yannickvk en Thermometer staan pinsiren :D
Hardtraxx Addict
last seen Oct 2025
RSU daar moet je niet in willen trouwens.
Hardtraxx Veteran
last seen 21 days ago
Uitnodiging gekregen van de enige echte pinsir koning :loving:
Hardtraxx Veteran
last seen 28 minutes ago
Grim wrote:Uitnodiging gekregen van de enige echte pinsir koning :loving:
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2022
yannickvk wrote:
Dankje. Dat had ik net nodig (L)
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 9 days ago
Helicaze wrote:
Grim wrote:Uitnodiging gekregen van de enige echte pinsir koning :loving:
Enjoy guys :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2024
kingxxl wrote:Op Qapital nog ff met yannickvk en Thermometer staan pinsiren :D
Dit zal ik nooit vergeten. :loving:

Vind het forum trouwens alleen maar leuker worden, zodra je iedereen een beetje leert kennen.
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 1 day ago
Het forum wordt leuker, nu nog kennis maken met clique. Maar dat komt op Fatality wel goed. Genoten van jullie moves op Rebirth in ieder geval.
Hardtraxx Addict
last seen Oct 2025
Fatality Pinsirfeestje
Hardtraxx Veteran
last seen 28 minutes ago
Heb zaterdag de legendarische poephark ontmoet. Ik had echt iemand totaal anders in mijn gedachten haha. Toen ik hem later nog tegenkwam tijdens Delete en hij mijn high five dabde zakte ik wel door de grond. :cry:
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2024
Helicaze wrote:Toen ik hem later nog tegenkwam tijdens Delete en hij mijn high five dabde zakte ik wel door de grond. :cry:
:lol: