Guy in het offtopic plaatje doet hem alwrote:Misschien is een pinsir topic wel een leuk idee.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators

Aanschouw de next generation Pinsir!
Haha afgelopen maanden veel meegelezen en nu eindelijk een goed beeld van deze move, prachtig!wrote:https://www.facebook.com/DjTheraOfficia ... 776517860/ 0:35 wie van hardtraxx staat hier die bekende pinsir move te doen?
HAHAHAAHAHAHAwrote:
Aanschouw de next generation Pinsir!
Haha legendwrote:Nou, dan zal ik, als grondlegger van de Pinsir (volgens Stefann4) hem maar als avatar instellen zeker?
Dit topic
Zelf nog een Homo sapiens Kickrolllos gezien in zijn natuurlijke habitat. Let vooral op de zogenaamde ''trommeldans''. Deze wordt met name uitgevoerd na het opmerken van een krols vrouwtje binnen zijn territorium.

Het was een prachtige dag.

Het was een prachtige dag.
Ik injecteer mezelf nog liever met 20 verschillende ziektes dan dat ik zo beland...
Wat kun jij dat toch altijd prachtig verwoorden Melvin!

-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 22 days ago
Ik heb bijna m'n schoonouders wakker gemaakt van het lachen.
Would be totally worth it though.
Deze toppa noteren we voor de jaarlijkse HT verkiezingen.
Would be totally worth it though.
Deze toppa noteren we voor de jaarlijkse HT verkiezingen.
Even de laatste 3 pagina's terug gelezen
inb4 slotje
inb4 slotje
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Dit topic haha, werelds. Nu ook eindelijk een fatsoenlijk beeld bij de Pinsir move whaha. Op mn eerst volgende feestje, BTB deze move maar eens gaan spotten. Jezus... achja zo zullen ze ook wel denken over de Hardtraxx Snoeimove.
Ik weet nu eindelijk wat pinsirren is en hoe het eruit ziet. Kees doen we deze op hardfest???wrote:Even de laatste 3 pagina's terug gelezen![]()
inb4 slotje
Heerlijk 3 pagina's vol met leesvoer en kijkvoer 
Dus op defqon gaan we voor de grap even met z'n allen de pinsir move doen? 
Wil trouwens nog wel even klagen over parkeerkosten. Ik vind 20 euro voor 2 parkeren op een weiland namelijk echt pure afzetterij. Doen dan schappelijk, en maak er voor de weekendgasten 15 euro van ofzo.
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Hahaha doei hoor, ik moest zo hard lachen toen ik dit zag.. HET perfecte voorbeeld van en Pinsir.wrote:wrote:Hahaha hiervan moet een gifje gemaakt worden
Ligt het trouwens aan mij dat ik ineens weer overal Hardtraxxers zie opduiken of is dit forum ineens weer aan het groeien qua populariteit?
Dit kan wel eens het geval zijn ja. Ik heb nog steeds spierpijn van het Pinsiren afgelopen weekend. Meestal zijn het wel de fitnessboys met bloot bovenlijf die deze moves echt gebruiken.wrote:Wat mooi ditik heb ook als ik nu iemand het zie doen, dat ik me dan afvraag of het niet misschien iemand van Hardtraxx is die loopt te dollen