Wanneer zullen er memes van ons komen? Ik zou dat zelf wel geniaal vinden 
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Gvd, als ik die verhalen lees, kan ik best in mijn eentje naar een feestje gaan. Zolang er maar HT'ers aanwezig zijn 
Dat kan ook gemakkelijk. Toen ik zondag naar rebirth ging, was ik al vanaf het moment dat ik in de trein zat, niet meer alleen. Kwam toen geheel toevallig ook Zamble meteen tegen. Ik heb tot nu toe 4 feesten 'in mijn eentje' bezocht, en ik heb mezelf op alle vier meer dan prima vermaakt met als toppunt afgelopen zondag zoals je kan zienwrote:Gvd, als ik die verhalen lees, kan ik best in mijn eentje naar een feestje gaan. Zolang er maar HT'ers aanwezig zijn
Dat gaat genieten wordenwrote:Met Kingxxl naar Defqon zondag, dan hopelijk meerdere van jullie ontmoeten en hopelijk gezamenlijk pinsirren tijdens Delete
Kan iemand mij ook toevoegen aan die groep. Wil nog meer de raw defenden dan dat ik
Normaal al doe.
Normaal al doe.
Jij bent al lid zie ik!wrote:Kan iemand mij ook toevoegen aan die groep. Wil nog meer de raw defenden dan dat ik
Normaal al doe.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 22 days ago
Ik had het zelfde. Totaal anders dan ingebeeld. Zag hem op Qlimax samen met shattered.wrote:Heb zaterdag de legendarische poephark ontmoet. Ik had echt iemand totaal anders in mijn gedachten haha. Toen ik hem later nog tegenkwam tijdens Delete en hij mijn high five dabde zakte ik wel door de grond.
Ik pik jullie er ook stuk voor stuk uit in de reacties 
Wie weet herken ik deze zomer dan ook eens wat meer HT'ers
Zo moeilijk ben ik niet te spotten hoorwrote:Ik pik jullie er ook stuk voor stuk uit in de reacties
Wel?wrote:Jij bent al lid zie ik!wrote:Kan iemand mij ook toevoegen aan die groep. Wil nog meer de raw defenden dan dat ik
Normaal al doe.
Als een eendje rond te waggelen? Hahawrote:Zo moeilijk ben ik niet te spotten hoorwrote:Ik pik jullie er ook stuk voor stuk uit in de reacties
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 22 days ago
Is makkelijker dan je denkt als de Hardtraxxers eenmaal los gaanwrote:Ik pik jullie er ook stuk voor stuk uit in de reacties
Ja heb er met de jaren al wel een paar leren kennen hoor, maar ga er maar eens wat beter op letten 
Dat wil ik zienwrote:Met Kingxxl naar Defqon zondag, dan hopelijk meerdere van jullie ontmoeten en hopelijk gezamenlijk pinsirren tijdens Delete
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 22 days ago
De nieuwe shoutbox is wel gezellig!
Yes, was ik indd. Was gezelligwrote:hahaha ja dat was naaD. En ik was die jongen met rood haarwrote:Heel gaaf feest, net bij Alphaverb nog lang met een of andere Daan gestaan. Iemand van hier?
Verder fantastisch weekend gehad, met die laatste set van Genox als hoogtepuntje
Hardetrekkers zijn niet zo heel moeilijk te spotten nee. Als je iemand compleet uit z'n naad ziet gaan is 't er 9 v/d 10 keer wel een
Helemaal mee eens, ik was zondag ook alleen. Op iedere feest altijd wel HT'ers of andere vrienden aanwezig.wrote:Dat kan ook gemakkelijk. Toen ik zondag naar rebirth ging, was ik al vanaf het moment dat ik in de trein zat, niet meer alleen. Kwam toen geheel toevallig ook Zamble meteen tegen. Ik heb tot nu toe 4 feesten 'in mijn eentje' bezocht, en ik heb mezelf op alle vier meer dan prima vermaakt met als toppunt afgelopen zondag zoals je kan zienwrote:Gvd, als ik die verhalen lees, kan ik best in mijn eentje naar een feestje gaan. Zolang er maar HT'ers aanwezig zijn
Helicaze nog hulde trouwens voor die 2 vrouwen die je meehad. Stond flink te moaien bij Delete, en toen ik even naast me keek stonden zij net zo hard mee te stampen. Stond wel even raar te kijken toen

Ik zie nu iemand voor me in een dikke pimpbak en een wandelstok met gouden knop eropwrote:Helicaze nog hulde trouwens voor die 2 vrouwen die je meehad.
Op die manier heb ik Zamble ontmaskerd op freaqshow en yannickvk op vwab.wrote:Yes, was ik indd. Was gezelligwrote:hahaha ja dat was naaD. En ik was die jongen met rood haarwrote:Heel gaaf feest, net bij Alphaverb nog lang met een of andere Daan gestaan. Iemand van hier?![]()
Verder fantastisch weekend gehad, met die laatste set van Genox als hoogtepuntje![]()
Hardetrekkers zijn niet zo heel moeilijk te spotten nee. Als je iemand compleet uit z'n naad ziet gaan is 't er 9 v/d 10 keer wel een
wrote:Ik zie nu iemand voor me in een dikke pimpbak en een wandelstok met gouden knop eropwrote:Helicaze nog hulde trouwens voor die 2 vrouwen die je meehad.
Hardtraxxers zijn echt makkelijk te herkennen inderdaad 
Haha, mijn vriendin en haar vriendin. Zijn heel grote Delete fangirls en mijn vaste bob's.wrote:Helicaze nog hulde trouwens voor die 2 vrouwen die je meehad. Stond flink te moaien bij Delete, en toen ik even naast me keek stonden zij net zo hard mee te stampen. Stond wel even raar te kijken toen![]()
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Gewoon wat random mensen aanspreken, doe k ook wel eens, kom je dr vanzelf meer tegen haha.