wrote:Hahaha hiervan moet een gifje gemaakt worden

wrote:Hahaha hiervan moet een gifje gemaakt worden

1.. 2.. Pinsiruuhhh!!wrote:Hoe kut dat ze dat ook in zulke video's gaan zetten, straks staat de hele zaal zo omdat ze denken dat het erbij hoort.
Het houdt niet op... niet vanzelf...wrote:gvd 3 op een rijwrote:https://www.facebook.com/DjTheraOfficia ... 776517860/ 0:35 wie van hardtraxx staat hier die bekende pinsir move te doen?![]()
Eens. Was ook echt volledig badr hari gegaan op environment (delete remix). Daar alleen al had ik 3 klaplongen opgelopen en toen moesten we nog 45 minutenwrote:Ik ben het toch wel met Joey en Yannick eens. Als ik daar was geweest had ik ook liever Still here remix, Formula, D en Time Travel de normale versies gehoord. Platen hoor je bijna niet meer. Eeuwig zonde als je het mij vraagt.
Deze is nieuw voor me. Houden we erin.wrote:volledig badr hari gegaan
wrote:Deze is nieuw voor me. Houden we erin.wrote:volledig badr hari gegaan
wrote:Nou, dan zal ik, als grondlegger van de Pinsir (volgens Stefann4) hem maar als avatar instellen zeker?
Trots op je mien jung.wrote:Nou, dan zal ik, als grondlegger van de Pinsir (volgens Stefann4) hem maar als avatar instellen zeker?
wrote:wrote:Hahaha hiervan moet een gifje gemaakt worden
Vind deze maar ongemakkelijk om naar te kijken. Oogt onzeker, weinig overtuigingskracht.
wrote:Beetje een "net niet" Pinsir dus?
Of eerder een "ik wil wel maar ik kan niet" Pinsir?

Topic "Pinsir, The Hardstyle Dance Evolution"wrote:Misschien is een pinsir topic wel een leuk idee.