wrote:Een stage powered by Hardtraxx is niet zo duur hoor, ik weet genoeg Hardtraxx DJ's die gerust een uurtje komen draaien voor de exposure!Wat willen jullie?
Buongiorno!
wrote:Een stage powered by Hardtraxx is niet zo duur hoor, ik weet genoeg Hardtraxx DJ's die gerust een uurtje komen draaien voor de exposure!Wat willen jullie?
Thanks voor de terugblik. Denk dat D-Sturb inderdaad meer gewaardeerd wordt voor zijn oude platen tot met 2021. Ben bang voor zijn nieuwe album en zal denk ik ergens anders zijn tijdens zijn showcase tijdens Defqon.wrote:Wat een heerlijke dag gehad vandaag! Wat mij betreft het perfecte weer voor een festival. Buiten warm genoeg om niet elke keer met een vest te moeten slepen en koud genoeg om in de tenten niet weg te zweten.
Muzikaal vond ik het vandaag ook heerlijk! D&R, Titan, D-Sturb Legacy, Dbstf, Aversion, Unresolved en Adaro. Allemaal top en elke set een lekkere drive. Enige tegenvallende set wat de normale liveact van D-Sturb. Het benadrukt wat er tegenwoordig mis is met de raw. 30 verschillende kicks in 1 plaat, 1tje is verdomme ook genoeg
![]()
Na Adaro helemaal gesloopt en geen zin meer om naar een drukke Sefa tent te lopen of de herrie van Dual Damage aan te horen. Dat mensen die sound kunnen waarderen gaat mn pet echt te boven.
Qua muziek en sfeer dus echt helemaal niks te klagen maar Rebirth..... Hoe kan t dat elk jaar dezelfde problemen zich weer voordoen. Kansloze praktijken bij de waterkranen, de rawtent waar het geluid nooit echt lekker klinkt, het eten wat echt slecht is (droge broodjes, zoutloze friet, ijskoude kroket....). Je zou toch zeggen dat je dat een keer opgelost kan krijgen. Ook bij Rebirth evenementen nogal eens last van slecht afgestelde verlichting. Die witte stroboscopen in de main, holy shit! Als je al geen epilepsie hebt krijg je het wel van die lampen. Eigenlijk kon je alleen maar de grond kijken.
Wel nog even een compliment voor de aankleding. Vond het wel een verfrissend thema zooi met als die space dingen.Je had iig genoeg te kijken.
Alles voor een coole TikTok video.wrote:Dat mensen die sound kunnen waarderen gaat mn pet echt te boven.
Die wordt echt al 1,5 jaar gedraait en nee:wrote:Ohja, Major Conspiracy die een uptempo-edit van Payback draait.. Is dat geen strafbaar feit?
Dan zijn de classics helaas op!wrote:Wat ik ervaar en dat is haast op alle festivals is dat de classics tijdig sluiten
wrote:Dan zijn de classics helaas op!wrote:Wat ik ervaar en dat is haast op alle festivals is dat de classics tijdig sluiten
Niks mis mee.wrote:Je word gedwongen of op tijd naar huis te gaan
wrote: Om 16:00 uur bij Cyber aanbeland. Veel te druk helaas maar had het voor geen goud willen missen. Gooit hij Together er eventjes opWat een prachtplaat om die samen met RomanA te vieren
![]()
wrote: Paar kleine s/o's naar Ramon, Jay Reeve, disAster, MWAT (en zijn randvermaak op zaterdag) en de Belgische guy die 2 dagen helemaal loco is gegaan inclusief karatekicks en backflips. Dit maakte het af.
Volgende keer weer.wrote:MWAT (en zijn randvermaak op zaterdag)
Jullie bedoelen zoals op Reawake?wrote:Niet zo duur inderdaad. Deze huis, tuin en zolderkamer dj's komen voor een worstenbroodjewrote:Een stage powered by Hardtraxx is niet zo duur hoor, ik weet genoeg Hardtraxx DJ's die gerust een uurtje komen draaien voor de exposure!Wat willen jullie?