Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2024 17:11 
 
Hardtraxxer

SQREUR schreef:
Citaat:
Wat willen jullie?


Een stage powered by Hardtraxx is niet zo duur hoor, ik weet genoeg Hardtraxx DJ's die gerust een uurtje komen draaien voor de exposure! :thumbup:


Buongiorno!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2024 04:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een heerlijke dag gehad vandaag! Wat mij betreft het perfecte weer voor een festival. Buiten warm genoeg om niet elke keer met een vest te moeten slepen en koud genoeg om in de tenten niet weg te zweten.

Muzikaal vond ik het vandaag ook heerlijk! D&R, Titan (L) , D-Sturb Legacy, Dbstf, Aversion, Unresolved en Adaro. Allemaal top en elke set een lekkere drive. Enige tegenvallende set wat de normale liveact van D-Sturb. Het benadrukt wat er tegenwoordig mis is met de raw. 30 verschillende kicks in 1 plaat, 1tje is verdomme ook genoeg >.<

Na Adaro helemaal gesloopt en geen zin meer om naar een drukke Sefa tent te lopen of de herrie van Dual Damage aan te horen. Dat mensen die sound kunnen waarderen gaat mn pet echt te boven.

Qua muziek en sfeer dus echt helemaal niks te klagen maar Rebirth..... Hoe kan t dat elk jaar dezelfde problemen zich weer voordoen. Kansloze praktijken bij de waterkranen, de rawtent waar het geluid nooit echt lekker klinkt, het eten wat echt slecht is (droge broodjes, zoutloze friet, ijskoude kroket....). Je zou toch zeggen dat je dat een keer opgelost kan krijgen. Ook bij Rebirth evenementen nogal eens last van slecht afgestelde verlichting. Die witte stroboscopen in de main, holy shit! Als je al geen epilepsie hebt krijg je het wel van die lampen. Eigenlijk kon je alleen maar de grond kijken.

Wel nog even een compliment voor de aankleding. Vond het wel een verfrissend thema zooi met als die space dingen.Je had iig genoeg te kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2024 08:43 
 
Hardtraxx Newbie

Scotty018 schreef:
Wat een heerlijke dag gehad vandaag! Wat mij betreft het perfecte weer voor een festival. Buiten warm genoeg om niet elke keer met een vest te moeten slepen en koud genoeg om in de tenten niet weg te zweten.

Muzikaal vond ik het vandaag ook heerlijk! D&R, Titan (L) , D-Sturb Legacy, Dbstf, Aversion, Unresolved en Adaro. Allemaal top en elke set een lekkere drive. Enige tegenvallende set wat de normale liveact van D-Sturb. Het benadrukt wat er tegenwoordig mis is met de raw. 30 verschillende kicks in 1 plaat, 1tje is verdomme ook genoeg >.<

Na Adaro helemaal gesloopt en geen zin meer om naar een drukke Sefa tent te lopen of de herrie van Dual Damage aan te horen. Dat mensen die sound kunnen waarderen gaat mn pet echt te boven.

Qua muziek en sfeer dus echt helemaal niks te klagen maar Rebirth..... Hoe kan t dat elk jaar dezelfde problemen zich weer voordoen. Kansloze praktijken bij de waterkranen, de rawtent waar het geluid nooit echt lekker klinkt, het eten wat echt slecht is (droge broodjes, zoutloze friet, ijskoude kroket....). Je zou toch zeggen dat je dat een keer opgelost kan krijgen. Ook bij Rebirth evenementen nogal eens last van slecht afgestelde verlichting. Die witte stroboscopen in de main, holy shit! Als je al geen epilepsie hebt krijg je het wel van die lampen. Eigenlijk kon je alleen maar de grond kijken.

Wel nog even een compliment voor de aankleding. Vond het wel een verfrissend thema zooi met als die space dingen.Je had iig genoeg te kijken.


Thanks voor de terugblik. Denk dat D-Sturb inderdaad meer gewaardeerd wordt voor zijn oude platen tot met 2021. Ben bang voor zijn nieuwe album en zal denk ik ergens anders zijn tijdens zijn showcase tijdens Defqon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2024 09:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Man man, wat een gruwelijk weekend. Nu afzien op het werk. Wellicht later eens de energie vinden om een verslagje te typen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2024 10:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Scotty018 schreef:
Dat mensen die sound kunnen waarderen gaat mn pet echt te boven.


Alles voor een coole TikTok video.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2024 11:33 
 
Hardtraxxer

Wat een heerlijk weekend was dit zeg. Lekker kleinschalige camping en festivalterrein met prima tot goed op de stages.

Het ontwijken van uptempo en gearboxmeuk wordt wel steeds lastiger, maar gelukkig blijft er nog genoeg moois over.
Meest bijgebleven setjes zijn G4H (ouderwets lekker), Rejecta, the Enlightment, Element, Spoontech, en op de zondag was het genieten op de classics, met name door crypsis. Die raw van vroeger was zó goed, zo veel drive. Toen nummers nog uit 1 kick bestonden en je niet de mist in kon gaan met al die huidige verdomde fakekicks. (L)

Organisatie was ook prima op watervoorziening en sanitair na. Voor flesje water af en toe maar naar camping gegaan want was toch goed aan te lopen. Toiletten waren wel echt smerig, zeep was geen ding, en douches waren ruk. Aandachtspunt voor volgend jaar.

Ohja, Major Conspiracy die een uptempo-edit van Payback draait.. Is dat geen strafbaar feit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2024 11:49 
 
Hardtraxx Veteran

Lunatic schreef:
Ohja, Major Conspiracy die een uptempo-edit van Payback draait.. Is dat geen strafbaar feit?


Die wordt echt al 1,5 jaar gedraait en nee:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2024 12:39 
 
Hardtraxxer

Vooraf de line up niet dendert voor de zaterdag, veel RAW op de main. Toch besloten voor Reactivate en de Reborn Euphoric te gaan. Gehele dag fijne setjes gehoord, Chain Reaction was niet mijn ding, dus naar Euphoric gelopen. Daar al snel weer weggegaan door het enorm slechte zachte geluid, toen even bij de RAW binnengelopen om het toch eens de kans te geven en mezelf open te stellen, dit een kwartier volgehouden, blijf het echt bagger vind al die leipe kicks die om de aantal seconden veranderen. Totaal geen gevoel in die muziek. De halve tent was ook maar gevuld. Toch weer terug naar Chain Reaction gegaan die me positief verraste.

Wat ik ervaar en dat is haast op alle festivals is dat de classics tijdig sluiten, meestal een uur of 1.5 uur voor de eindtijd. Dit zelfde geld voor de Euphoric stage. Je word gedwongen of op tijd naar huis te gaan of naar takkeherrie als RAW of uptempo te gaan. We hebben gekozen tussen het 2 slechtste en maar naar Regain gegaan in de RAW, 5 min volgehouden en maar naar huis gegaan, tent stond maar voor een kwart vol.

Waarom houden organisaties niet gewoon een classics of Euphoric stage open tot het einde??? Ik vind dat zn kansloos ontwikkeling. Je betaald een hoop geld voor een kaartje, maar tot het einde blijven is geen doen. Tevens mag er ook op elke stage zoals de Euphoric voor degelijk geluid gezorgd worden. zn stage is meteen niet meer interessant om te bezoek met slecht geluid.

Daarbij al meer genoemd, de kraantjes bij de wc s, wat een droevig gedoe is dat zeg. Als je deze prijzen voor festivalkaartje vraagt zorg gewoon voor fatsoenlijk waterpunt, idioot gedoe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2024 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pantermaat schreef:
Wat ik ervaar en dat is haast op alle festivals is dat de classics tijdig sluiten


Dan zijn de classics helaas op!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2024 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Pantermaat schreef:
Wat ik ervaar en dat is haast op alle festivals is dat de classics tijdig sluiten


Dan zijn de classics helaas op!

:lol: Beter niet op HT zitten tijdens het afteren Rick.......
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2024 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pantermaat schreef:
Je word gedwongen of op tijd naar huis te gaan

Niks mis mee.
Overigens wel waar qua geluid: bij Envine stond het écht zacht, kwam ook de sfeer niet ten goede helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2024 13:28 
 
Hardtraxxer

Zondag was zoveel beter dan zaterdag, veel beter publiek.
Dikste sets D-Sturb legacy, adjuzt nxtgen en Dual damage live :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2024 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2 dagen voor in de boeken gehad.
Zaterdag met name genoten bij de Euphoric van Cyber, Solstice en Jay Reeve / Melodic Madness. Dat was GOUD. Perfecte stage, sfeer, zonnetje, muziek. Alleen maar blije koppen gezien en wel 10 lagen kippenvel gehad. Paar leuke setjes bij de classics meegemaakt van Max Enforcer en Frontliner, laatste uurtjes bij Spoontechnicians en Kruelty doorgebracht en verder met Ramon overal een beetje aangekloot en me opperbest vermaakt. :lol: . Na die paar uurtjes bij de Euphoric wist ik eigenlijk al dat het niet beter ging worden en was het wel 'de dag een beetje opvullen'.

Zondag begonnen bij Jay Reeve Reevolution, Wasted Penguinz en Progressive Hardstyle en dat was ook één blok genieten. Thera en Geck-O nog gezien wat ambiance was en daarna was het eigenlijk ook wel klaar met leuke acts. Stukje D-Block & S-te-Fan gezien maar op een paar platen na waren het, logisch gezien het tijdslot, nogal wat gare kicks dus die uitgezeten. Tóch nog even naar B-Front gegaan en ondanks dat ik geen groot fan ben (sorry Wootum) heb ik me daar wel prima vermaakt, sfeer zat er goed in. Toen maar naar huis gegaan want ik moest vandaag werken en dat valt enorm tegen na zo'n weekend.
Ondanks dat opperbest vermaakt en heimwee dus dan weet je dat 't goed was.

Paar kleine s/o's naar Ramon, Jay Reeve, disAster, MWAT (en zijn randvermaak op zaterdag :lol: ) en de Belgische guy die 2 dagen helemaal loco is gegaan inclusief karatekicks en backflips. Dit maakte het af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2024 13:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zo. Zaterdag geweest en ik denk wel een van de betere Rebirths van de afgelopen jaren gehad denk ik, ondanks dat de gezondheid niet heel erg mee heeft geholpen. Het weer was natuurlijk perfect, de muziek was goed (vooral weten waar ik niet naartoe moest gaan) en de sfeer was, overal waar ik was, ook zeer goed. Veel gelachen. Goed vermaakt.

We wilden de dag beginnen bij Adrenalize vs Galactixx. Door de vele bekenden echter de ingang van de tent niet op tijd gehaald, haha. Dit heeft overigens ook genoeg andere plannen die dag door de war geschopt, haha. Helemaal prima, want leuk om iedereen weer eens te zien en dat weegt minstens zo veel als de muzikale acts op zo'n dag. Uiteindelijk bij Max Enforcer bij wat vrienden aangesloten. Vanaf 4 uur een paar uur geparkeerd bij het Uiltje. Van te voren zouden dit (muzikaal gezien) de beste uurtjes moeten worden van de dag en dit was ook zeker het geval. Bij Cyber was het helaas wel net wat te druk, maar dat mocht de pret niet drukken. Sfeer was mega goed. Alleen maar blije koppies gezien. Iedereen was lekker na het meezingen en aan het dansen. Perfecto.

Koever schreef:
Om 16:00 uur bij Cyber aanbeland. Veel te druk helaas maar had het voor geen goud willen missen. Gooit hij Together er eventjes op :loving: Wat een prachtplaat om die samen met RomanA te vieren :clap:

:loving:

Solstice idem en hier was de drukte ook een stuk beter. Jay Reeve daarna toch wel weer de set van de dag door de heerlijke afwisseling in platen en dit is ook de enige plek waar ik tegenwoordig de favorietjes uit dat tijdperk nog kan horen op een feest. Sfeer was ook hier weer heerlijk. Even wat gegeten en een stukje Frontliner bij de classics meegepakt. Prima set en het geluid stond hier echt mokertje hard toen wij vanaf linksvoor de tent in kwamen lopen. Daarna nog even bij Envine gekeken, maar zoals hiervoor ook al genoemd, stond het geluid hier zodanig zacht dat dit de set/sfeer niet echt ten goede kwam. Overdag was het geluid ook niet 10 uit 10, maar wel gewoon prima (zeker voor zo'n kleine stage). De laatste twee uur afgesloten bij de Spoontechnicians en Kruelty en dit was ook de perfecte afsluiter van een dagje lekker euforisch rond te hebben gehobbeld. Even een speciale shoutout naar de Spoontechnicians, die er (toch wel onverwachts) nog genoeg oude platen doorheen gooiden (ik noem een Vazard - My Jam, Vyral - Black Hole, Mind Dimension - Roll Up, Delete - Syndrome). Heel blij mee dat ze dit doen en ik hoop ook van harte dat ze dit blijven doen (@CHAPTER V), want je maakt de oude Spoon liefhebbers hier erg blij mee. Ondanks dat het gros van het publiek om mij heen er weinig mee kon. Raak ik ook meteen een ander bijzonder puntje mee aan, want het verschil in publiek bij deze stage t.o.v. wat ik tot dan toe de rest van de dag had gezien was echt énorm. Confronterend dat ik van een groot deel van de mensen die daar stond gewoon de vader had kunnen zijn. Niet het geval overigens (hoop ik). We sluiten niks uit.

Al met al dus een hele fijne dag gehad, en vooral omdat er met de euforische stage en de classics stage (en hier en daar een leuke naam op de RAW stage) genoeg keuze was om mij goed te vermaken. Alle keren dat ik langs andere stages liep (of even wat drinken ging halen op de main omdat het bij de classics niet te doen was bij de barren qua drukte), schrok ik er wel van wat voor meuk er voorbij kwam qua muziek. En dat op de main bijvoorbeeld al om half 4 in de middag. Dit weet ik van te voren, dus geen probleem, maar op een feest waar je niet zo'n verscheidenheid aan stages hebt zul je mij dus niet meer zo snel vinden. Smaakt in ieder geval weer naar meer, dus hoop dat de rest van de zomer deze lijn doortrekt! Al zal het volgende hardstyle feestje misschien pas Defqon worden als het een beetje tegenzit.

Remi schreef:
Paar kleine s/o's naar Ramon, Jay Reeve, disAster, MWAT (en zijn randvermaak op zaterdag :lol: ) en de Belgische guy die 2 dagen helemaal loco is gegaan inclusief karatekicks en backflips. Dit maakte het af.


:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2024 14:02 
 
Hardtraxx Elite

Genoten van het eerste festival hoor. :love: Vind het eigenlijk best een goede ontwikkeling dat er door die xxxxxl RAW gewoon weer normale mensen bij de euforische en classics staan. :thumbup:

The vision vond ik misschien nog wel de vetste set van de dag, meteen Rebirth anthem ook. Nog even naar Element en Spoontechnicans geweest, maar wat me opviel is dat het publiek daar vooral stil stond. Echt een top dag gehad, voelde bijna als vroegah...

Achteraf spijt dat ik niet ook nog zondag ben gegaan, volgend jaar weer twee dagen!

Op naar Intents. :bomb: :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2024 14:18 
 
Hardtraxxer

Ik ben wel vrij hyped voor de Melodica op Intents als ik al het beeldmateriaal en de verhalen hier moet geloven.

De sfeer lijkt wel op hoe Melodic Madness was! Dat belooft een hoop goeds! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2024 15:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
MWAT (en zijn randvermaak op zaterdag :lol: )

Volgende keer weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2024 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fantastische zaterdag gehad! Een van de betere feestjes. Alleen maar top setjes de hele dag door. De absolute hoogpunten waren de sets van Cyber (wat ben ik blij dat hij weer terug is (L) ) en Atmozfears & Audiotricz. Wat een sfeer ook bij laatstgenoemde. Normaal geen fan van 1,5 uur sets, maar deze set had nog wel een half uur langer mogen duren. Puur genieten.

Dingen die opvielen:
- Mainstage die er erg mooi uitzag. Leuk detail ook dat de stage over liep in de barren.
- Drukte of eigenlijk het gebrek daar aan. Bij de main vgm geen één moment een echt uitpuilende tent gehad. Stond een groot gedeelte van de dag duidelijk niet eens vol. Toen dacht ik dat er wel veel mensen bij de Rebellion stage zouden staan, maar tot mijn verbazing stond de tent daar (rond kwart voor 9 a 10 uur) maar krap aan tot 1/3 vol :huh: . Bijzonder om te zien.
- Watertapunten. Hier is verder al genoeg over gezegd.
- Midden op de dag geen rij bij de dixies. Meteen aan de beurt, nog nooit meegemaakt.
- Eten wat helemaal koud was. Voor dit geld hoort het echt op zijn allerminst gewoon goed warm te zijn :thumbdown:. Echt belachelijk dat je mensen bijna 8 euro voor een pizzapunt laat betalen die vervolgens ook nog helemaal koud is.
- Geluid bij het Uiltje was wel erg ondermaats en zacht. Bij Cyber was het nog enigszins te doen, al heb ik mijn gehoorbescherming maar uitgedaan om er goed in te kunnen komen. Bij Avi8 was het geluid helemaal belabberd. Jammer want keek er erg naar uit. Ondanks het slechte geluid toch nog een mooi moment vanwege golden hour bovenop de decks bij het Uiltje.

Lijken nu redelijk wat minpuntjes te staan, maar nogmaals echt genoten deze dag en volgend jaar zeker weer aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2024 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooie dag gehad zaterdag en veel bekenden weer gezien/gesproken. Was mooi! Voornamelijk bij de Classics gestaan, niet heel veel van de muziek mee gekregen maar toch wel een aantal keer kippenvel tot op m'n ballen gehad bij sommige platen. Wellicht volgend jaar weer aanwezig als we een dergelijke groep bij elkaar kunnen rapen! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2024 16:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vrijdag goed de Uptempo verdedigd! Daarnaast ook voor het eerst sinds heule lange tijd weer eens wat moderne hardstyle live gehoord bij The Purge en Kruelty vs So Juice. Vond vooral The Purge vet, lekker divers en wel vette sounds. Ik had in mn hoofd dat hij van die xtra xtreme raw zooi draaide maar da is dus nie. Bij Kruelty vs So Juice vond ik bepaalde kicks erg vet en sommige juist helemaal niet. Begreep dat de mondkapjekicks vooral van So Juice kwamen. Was gezellig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2024 16:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voor de eerste keer naar Rebirth geweest gisteren en echt een heerlijke dag gehad. Heel de week naar uit gekeken, lekker vroeg vanuit Eindhoven naar Den Bosch vertrokken om vanaf daar met de pendelbus naar het festival te gaan. Was even zoeken naar de bus, want toen wij aankwamen stonden er nog nergens bordjes. Uiteindelijk 5 minuten voor opening voor de poort aangekomen en de eerste 2 uur het terrein verkent zonder floorplan (die wilde appic me niet laten zien om de een of andere reden).

Onder het genot van wat biertjes en "claro's" lekker in de stemming gekomen bij D&R en toen om 15:00 bij Jay Reeve aan de rand van de tent, in de zon echt van start gegaan. Vervolgens een uitstapje naar D-Sturb: Legacy waar de sfeer er ook goed in zat en even blijven hangen bij Mish voor het anthem maar daarna weer terug naar de revelation stage voor progressive hardstyle en Atmozfears' nieuwe show. Progressive hardstyle was echt goud (Angels remix van Ecstatic :loving:) en was van tevoren erg benieuwd naar Atmozfears omdat zijn laatste nummers mij echt helemaal pakken maar hij draaide volgens mij praktisch alleen maar nieuwe muziek (oa Complex Situation remix & Intents Anthem) op Timebreaker na. Verder prima set, flinke kicks en lekkere melodietjes. Snel doorgegaan naar Thera vs Geck-O en besloten Phuture Noize over te slaan wat een goede keuze bleek. Sfeer zat er lekker in en muzikaal zoals altijd dik in orde. Weet niet of er iets mis ging bij het in mixen van Do The Happy Face maar die kicks waren opeens echt bizar hard :lol:.

Even wat wezen eten, maar zag pas nadat ik nacho's had gehaald dat er toch wel een pasta kraam was dus die ook nog maar gekocht. Had ik voor 23 euro toch nog het idee dat ik een beetje vol zat. Nog even met wat andere vrienden mee naar Bloodlust LIVE maar daar leek het geluid volgens mij niet echt lekker waar wij stonden (of doordat het bij de classics stage gewoon beter was). Warface vs Mutilator op de mainstage vond ik een beetje onsamenhangend maar was opzich prima en daarna nog een klein stukje Rebelion vs D-Sturb meegepakt. Als laatste setje naar The Purge vs Adjuzt vs Devin Wild gegaan, wat in mijn ogen wel een lekkere afsluiter was. Om 22:30 richting de exit vertrokken op de drukte een beetje voor te zijn.

Nog wat andere puntjes:
Ik zie veel mensen klagen over de watervoorziening en ben het er wel mee eens dat per WC blok één tafel met kraantjes en één druppelbak wel echt weinig is voor een heel festival als je je maar 2 wc blokken hebt. Echter heb ik best vaak en redelijk snel (max 30-60 seconden) een flesje water kunnen vullen gedurende de dag. Die desinfectie dispensers waren op de eerste paar uur na wel elke keer leeg :thumbdown:.
++ lekker de ruimte gehad en de hele dag prima kunnen dansen overal
++ het weer. Was zaterdag aan het werk en was een beetje jaloers omdat volgens mij bewolking voorspeld was voor zondag maar was aangenaam verrast.
++ euforische muziek, in de zon met een claro. Beter kon het eigenlijk niet
+ leuk dat artiesten (vast niet allemaal) op hardstyle feesten gewoon in het publiek kunnen staan en dat ook doen. OA Geck-O & Koarse, Jay Reeve, Boray, 1/2 Dual Damage & 1/2 Chapter V voorbij zien komen.
+ Shoutout naar ene Jules die we tegenkwamen bij D-Sturb: Legacy, later eenzelfde timetable dilemma had als wij en we uiteindelijk weer tegenkwamen bij Thera vs Geck-O. Was lachen, mocht je meelezen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2024 20:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben nog steeds aan het mokken dat Wasted Penguinz zijn nieuwe plaat Alive niet heeft gedraaid. Zat er al weken op te wachten... :cry:

Voor de rest gewoonweg een fantastisch weekend gehad. Perfect weertje. Vandaag ijskoud en hagelbuien. :D Mag ook eens meezitten!

@Rebirth, hier dan toch een puntje van kritiek (al meerdere jaren hetzelfde). Die buitenbar bij de classics is niet genoeg bemand (op zondag weer ouderwets aan gestoord). Er stond op een gegeven moment 2 man de voortoog te doen en 2 man te tappen. Op zaterdag stond er denk 20 man in totaal in die bar. Vreemd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2024 21:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

erikdedodo schreef:
SQREUR schreef:
Citaat:
Wat willen jullie?


Een stage powered by Hardtraxx is niet zo duur hoor, ik weet genoeg Hardtraxx DJ's die gerust een uurtje komen draaien voor de exposure! :thumbup:


Niet zo duur inderdaad. Deze huis, tuin en zolderkamer dj's komen voor een worstenbroodje


Jullie bedoelen zoals op Reawake?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2024 21:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Twee dagen me weer uitstekend vermaakt.

Buiten dat de waterkraan het niet optimaal deed (je was hier ook maar hoogstens een aantal minuten langer kwijt wat ook geen ramp was) viel er voor mij niks op het feest aan te merken. Ontzettend goede productie dit jaar, vond alle stages erg vet aangekleed, het geluid was naar mijn beleving overal goed wat voorgaande jaren wel eens anders is geweest. Dat de Rebellion stage op zondag open was zorgde ervoor dat de drukte goed verdeeld was waardoor er meestal ruimte genoeg was overal.

Heb genoeg leuke sets gehoord op beide dagen. Voor mij was Phuture Noize de held van het weekend met zowel The Enlightenment als zijn solo set. De set van Cyber moet ook wel even benoemd worden, wat een ongekende sfeer hing er daar :worship:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2024 21:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RIP tent :(
Afbeelding
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten