Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2024 22:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weer 2 hele leuke dagen achter de rug. :thumbsup:

Zaterdag gestart bij The Vision, best leuke platenkeuze maar wel niet al te best mixwerk. NSCLT was vermakelijk maar niet meer dan dat. Max Enforcer idem, achteraf gezien toch maar naar D-Charged moeten gaan. :P Na Max Enforcer wel bij de Euphoric stage uitgekomen voor Cyber. Deze set is eigenlijk compleet langs me heen gegaan vooral door het slap ouwehoeren en bier drinken. Solstice en Jay Reeve wel iets meer bewust van meegekregen en waren leuke sets en een leuke sfeer. Halverwege de set van Jay wel gaan eten want hield het niet meer en wilde nog een aanzienlijk deel van Atmozfears & Audiotricz meepakken. Leuke sfeer daar, maar vond de platenkeuze beetje mwah.
Stukje Frontliner en Avi8 en toen toch besloten naar Chain Reaction te gaan en zeker geen spijt van gehad. Leuke platenkeuze (Like A Boss, Lellebel, Answers, Chaser), goed mixwerk en sfeer zat er goed in. EMS was daarna ook verrassend goed met echt een geweldige sfeer! :D Nog ff stukje Kruelty meegepakt en vervolgens weer gegaan.

Zondag vond ik, ondanks de mindere line up, leuker dan de zaterdag. Toch nog heel wat leuke sets meegepakt en de sfeer zat er vooral later op de avond goed in. Geopend op de Recharge bij Astronomics, leuke platenkeuze en leuk mixwerk! Degos & Re-Done hetzelfde verhaal (alleen jammer van de Nightbreed platen..... hehe). Jay Reeve zijn liveset was ook genieten, en sta er altijd van te kijken wat voor sfeer er in de zaal komt als Wasted Penguinz op het podium staat. En de sfeer trok zich moeiteloos door bij Progressive Hardstyle. Tussendoor nog even bij AVIO wezen kijken en zeker geen spijt van, maar het was wel echt heeeel erg rustig op dat moment.
Hierna wat gaan eten maar verder stond er niet echt iets wat ik perse wilde zien. Even bij Thera & Geck-o blijven hangen wat zoals altijd toch wel weer vermakelijk was. D-Block & S-Te-Fan op de main een stukje gepakt maar vond ik niet heel denderend, maar ben ik tenminste nog even bij de main geweest haha. Crypsis was met zn classics set weer enorm op dreef met zijn sublieme mixwerk, dus besloten B-Front te skippen en te blijven staan. Unresolved was de wtf van het weekend dat de tent ineens zo stampensvol kwam te staan bij zijn set. Ik was echt verbaasd over het feit dat hij zo ontzettend populair was :lol: Adaro was leuk om de classics stage mee af te sluiten maar ook niet meer dan dat. Daarna nog stukje Adjuzt, Devin Wild & The Purge gepakt, maar rond 22.15 vonden we het wel mooi geweest.

Organisatorisch is er al genoeg gezegd, maar vond het geluid bij de classics wel een positieve vermelding waard. Stond het hele weekend heerlijk en hard afgesteld. Ook de grote outdoor stage en de main hadden prima geluid wat ik mij kan herinneren. Vond de Revelation dan weer wat minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2024 23:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
RIP tent :(


poh flinke
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2024 10:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg genoten weer van de dagen dat ik hier ben geweest. Vrijdag iets te veel genoten van de mixdrankjes dus daar gaan we niet meer woorden aan vuil maken :P

Zondag weer met gezonde spanning die kant op. Helaas iets later onze set begonnen en de hekken ook weer laat open, waardoor het wat langzaam vol liep. Uiteindelijk wel voor m'n gevoel meer mensen binnen gehouden dan vorig jaar dus wat dat betreft tevreden! Rest van de dag lekker gependeld tussen eigenlijk alle stages op het festival en genoten van het weer, het bier, het gezelschap en de muziek.

Hieronder onze tracklist, ik zal zorgen dat er nog een re-run komt om een nog wat beter beeld te geven van wat we neer wilden zetten:

1. Tatarola - Who Is Calling
2. A-Lusion - In Trouble
3. DJ Duro - Cocaine MF
4. Frontliner & B-Front - Godz Powerr!
5. Luna - Unlocked
6. Alpha Twins - From The Rain
7. Digital Punk & Profyler - Bringing The Funk (Zatox Remix)
8. Hard Driver - Enlightening Sounds
9. Floorcrushers - Psycho Stylez
10. Zatox & Nikkita - Poltergeist
11. Chain Reaction - Out With A Bang
12. D-Block & S-te-fan - Ungerground Tacticz (E-Force & Luna Remix)
13. Chain Reaction - Lellebel
14. Frequencerz - I Need You
15. B-Front & Crypsis - Universe
16. E-Force & Luna - Masterclass
17. Jack Overdose - Octavius Augustus (Zany Remix)
18. Delete - Fast Lane
19. The Beholder & Max Enforcer - Bitcrusher (Chris One Remix)
20. Radical Redemption - God's Child
21. Delete & Deetox - Fatal
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2024 12:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
RIP tent :(


Ergens wel grappig dat iemand met uitgerekend deze username dit moet posten
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2024 13:24 
 
Hardtraxx Addict

Spalken schreef:
hurricane schreef:
RIP tent :(


Ergens wel grappig dat iemand met uitgerekend deze username dit moet posten

Haha scherp :lol:
Hopelijk valt de schaden mee. Heb persoonlijk toch liever dit soort tenten dan die ronde dingen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2024 14:07 
 
Hardtraxxer

In eerste instantie had ik geen plannen (gezien de ticketprijzen en bijna 3 uur rijden) om heen te gaan maar in de loop van vorige week, ook met het oog op de weersvoorspellingen, begon het behoorlijk te kriebelen. Uiteindelijk op TS twee tickets voor de zaterdag gescoord en mezelf "opgeofferd" om te bobben want had toch padel competitie op zondag dus wou nog enigszins fit zijn.
Eén keer eerder op Rebirth gefeest, wat in 2018 was dus in de tussentijd is het festival behoorlijk gegroeid in omvang.
Rond 12:30 waren we op de parking, wat gelijk opviel waren de grote aantallen Duitse en met name Franse kentekens. Ook de grote van de parkeerplaats en klein stukje lopen liet wel zien hoe groot Rebirth is geworden. Iemand enig idee hoeveel bezoekers er per dag geweest zijn?
Bij de auto de lange broek omgewisseld voor de korte, tshirt aan en verder op telefoon en portemonnee na niks mee naar binnen genomen.
Eenmaal binnen even biertje gedaan bij de main om vervolgens rondje langs alle stages te lopen en indruk te krijgen van de indeling etc. Al vrij snel door dat de toiletten druk waren en de watervoorziening echt drama. Na alle stages even gezien te hebben vrij snel tot de conclusie gekomen dat van de zeven er maar drie relevant zijn voor mij smaak. Wederom een bevestiging hoe de muziek afgelopen jaren is blijven ontwikkelen en mijn smaak niet meegegroeid. Daarnaast merkte ik ook wel op dat het publiek jonger wordt, of dus eigenlijk ik ouder.
Groot deel van de dag gebivakkeerd bij de classics, af en toe main en een tijdje van de Euphoric en een klein uitstapje voor Rejecta naar de raw plus daar laatste kwartier van Unresolved meegepakt om daarna naar huis te gaan. Opzich meer dan prima vermaakt bij de drie stages, sfeer zat er goed in, het weer zat mee en werd ook lekker gedraaid. Helaas vond ik het geluid van Uiltje stage wel vaak minder en af en toe wat aan de drukke kant. En de prijzen van zowel munten als entreetickets vind ik toch wat gortig worden voor een leuk dagje uit, maar dit zijn nu eenmaal de ontwikkelingen en moeten we er blijkbaar voor over hebben.
Al met al een zeer vermakelijke dag gehad, met als uitschieter de Elightenment set. Wat een on-ge-kende tracks zijn dat! Echt een half uur lang met een lach op mn gezicht en kippenvel op de armen daar staan feesten.
Festival seizoen in ieder geval goed begonnen en blij dat ik uiteindelijk de keuze had gemaakt om toch heen te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2024 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kwami schreef:
Daarnaast merkte ik ook wel op dat het publiek jonger wordt, of dus eigenlijk ik ouder.

Right in the feels
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2024 14:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Uiteindelijk helaas niet aanwezig geweest dit jaar. Mezelf vrijdagavond na een leuke verjaardag bezeerd in de kroeg, toen ik wakker werd zaterdagochtend zodanig veel pijn aan mijn knieën en bovenbenen dat ik de keuze maar gemaakt heb om niet richting Haaren af te reizen. Mede omdat ik afhankelijk zou zijn geweest van het OV, en de pendelbussen pas weer om 22:00 richting station zouden rijden. Toch het risico niet genomen om niet naar huis te kunnen indien het echt niet zou gaan.

Volgende keer beter! Wel flink ziek van geweest het hele weekend, maar dat hoort er soms bij. De beelden van de Uiltje stage en de classics die ik voorbij zag komen online hebben toch wel voor een flinke dosis FOMO gezorgd. Al heb ik wel een uitstekend watertappunt tot mijn beschikking gehad het hele weekend ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2024 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spalken schreef:
hurricane schreef:
RIP tent :(


Ergens wel grappig dat iemand met uitgerekend deze username dit moet posten

xd :$ :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2024 15:01 
 
Hardtraxx Newbie

Afgelopen zaterdag voor de zevende keer naar Rebirth geweest. Samen met m'n vriendin op tijd afgereisd richting Haaren, want eigenlijk wilde ik om 14:00 uur Adrenalize & Galacticxx wel graag checken. Binnenkomen was heerlijk snel. Ten opzichte van vorig jaar was de Kiss & Ride sterk verbeterd en ook kaartjes scannen en controleren was allemaal snel gepiept. Op tijd klaar voor de strijd dus en met het brandende zonnetje beloofde het een heerlijke dag te worden.

Dat zonnetje was eigenlijk ook al snel de reden dat we besloten om de main, die er naar mijn idee heel dik uitzag, waar Adrenalize & Galacticxx aan het draaien waren te verlaten en gewoon in het zonnetje te gaan staan. Lekker bij de classics bij Noisecult gestaan, dikke prima. Stukje Rooler meegepakt, die een prima setje draaide. Ik wilde voornamelijk ff dat Intents anthem meepakken, maar het was vrij warm in de tent, dus toen we besloten te gaan. Net bij het verlaten van de tent gooide die hem erop, dus dat was mooi. Lekker anthem! Devin Wild draaide ook een prima setje, net als Da Tweekaz daarna. Gedurende het festival viel het me wel steeds meer op dat we op de normale stages toch wel vaak een stuk ouder zijn dan de rest van het publiek om ons heen. Het verbaast me soms wel hoe de jongere garde erbij loopt. Vaak zo van de kaart en ongeïnteresseerd over wat er op het podium gebeurt. Het komt de sfeer niet ten goede. Dat was goed merkbaar tijdens Element die de ene na de andere klappert erop smeet. Jammer genoeg stond eigenlijk iedereen om ons heen stil. Ook tijdens Dreamscape vond ik de sfeer ver beneden peil, waardoor je er zelf jammer genoeg toch ook wat minder lekker in zit.

Voor Element nog The Englightenment meegepakt, waar de sfeer wél fantastisch was. B-Front en Phuture Noize draaiden één van de betere setjes van de dag. Wat een fantastische platen maken zij toch samen! :love: Gedurende de avond een beetje over het terrein rondgedwaald en een tijdje zitten chillen op de bankjes, want de voeten en het ruggetje worden langzaamaan ook een dagje ouder. Opladen voor de laatste twee uurtjes, waar ik zelf het meeste naar uitkeek. Het stelde niet teleur. Eerst moesten we nog tien minuten door Cybergore of iets dergelijks heen zien te komen. Geen idee wat daar allemaal gebeurde maar daar sprongen de tranen me wel echt van in de ogen. Enfin, super vet om te zien dat de Spoontechnicians een steeds groter publiek trekken. Dik verdiend ook en echt een goede act. Heel nice dat ze het wat nieuwere spul brengen, waarvan het werk van The Smiler er voor mij ver bovenuit steekt, afgewisseld met de roots van Spoontech. Ze gooiden nog een leipe Mind Dimension mash-up erop, waarbij ik ff niet meer wist waar ik het moest zoeken. Ook vet dat ze Delete-parels als Advanced Technology en Just Do It erbij pakken.

Na Spoontechnicians was het tijd voor de set van het feest: Kruelty. De set ervoor zat de sfeer op de Reborn er al lekker in, maar tijdens Kruelty werden rechtsvoor echt overal de planken uit de vloer gestampt door iedereen, heerlijk om te zien. Niet gek ook als je hoorde wat voor gestoord spul er allemaal voorbij kwam. Naast z'n eigen bizar lompe werk pakte hij ook nog tracks als Delete - The Curse, Vazard - Misbegotten, Delete & TOA - Watching You en Luminite - Noctolock mee. Dan snap je wel hoe het werkt. Prachtig om te zien ook hoe bijzonder die kerel zelf staat los te gaan voor de decks af en toe, daar kan je al bijna een uur ongestoord naar kijken. :lol:

Al met al een topdag gehad. Organisatorisch was het allemaal prima, al las ik daarna nog wel een hoop gezeik over die waterkraantjes. Was zelf te lazy om daar water te gaan halen dus niet per se last van gehad. Merk wel dat het jongere publiek en de huidige (raw)-muziek me steeds meer tegen beginnen te staan, dus veel hardstyle-festivals zal ik dit jaar niet meer pakken, vermoed ik zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2024 18:17 
 
Hardtraxx Veteran

Fantastisch feest gehad. Zaterdag en zondag geweest, en beide dagen deden niet voor elkaar onder.
Sfeer zat er bijna overal goed in, hoop gezellige mensen gesproken veel vette plaatjes gehoord. Organisatorisch zat het weer puik in elkaar. Nergens lang hoeven wachten en vrijwel altijd genoeg ruimte gehad. Blijf het ook enorm fijn vinden dat het zo compact is opgezet, waardoor je niet de halve dag aan de wandel bent, maar lekker snel van stages kan switchen, of ff de groep kunt opzoeken. Klein smetje waren de waterpunten, maar dat is dan ook alles.

Leukste setjes vond ik;
The Enlightenment
Adrenalize & Galactixx
Phuture Noize
Titan
Spoontechnicians

Volgend jaar hoogst waarschijnlijk weer van de partij. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2024 19:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
Titan


Eindelijk z'n aller-allerlaatste afscheidssetje gehouden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2024 21:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Een kort en bondig after action report.

+ Uitstekende vochtcondities voor het nodige voorjaarswerk
+ Veel bekenden + lekker zonnetje = gezelligheid
+ PalmTree TropicAle ipv Desporades maakte voor mij geen verschil
+ Dankzij een oude bekende langs Mars geweest op Zaterdag middag
+ Euforisch op Zaterdag en Zondag (shout out naar EMS die afsloot op zaterdag)
- Telefoon kort voordat de aftocht geblazen zou worden op zaterdag opeens leeg + iedereen kwijt dus veroordeeld tot Dual Damage richting het einde
- Jordi die zei dat Mutilator & Anderox wel beter zouden zijn maar vond het alsnog tegen vallen
+ Wist wonderbaarlijk mijn kluisnummer en code nog, die stonden namelijk als een foto op m'n lege telefoon
+ Onverwachts zondag ook nog even geweest.
- Door slaaptekort na etenstijd naar huis.
+ Desondanks op zondag Jay Reeve, Progressive Hardstyle, etc. Leuk leuk leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2024 21:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Dankzij een oude bekende langs Mars geweest op Zaterdag middag

s/o naar je zusjes :lol:

Mark With A Tarrel schreef:
- Door slaaptekort na etenstijd naar huis.

Wel fijn afscheid genomen na Thera en Geck-O <3 .
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2024 15:02 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

+ sfeer en muziek bij de euforische stage en de classics op zaterdag
+ geluid bij de classics
+ terreinindeling; je bent overal zo
+ reeks Jay Reeve -> Wasted Penguinz -> Progressive Hardstyle op zondag

- niet eens ff je handen kunnen wassen na een toiletbezoek door de drukte bij de kraantjes. Al heeft dit volgens mij meer te maken met hoe de huidige generatie feest viert icm de hoge muntprijzen dan met de weinig waterpunten
- geluid bij Uiltje
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2024 12:01 
 
Hardtraxxer

Prima feestje gehad. Na alle eerdere edities te hebben meegemaakt en 2 jaar overgeslagen te hebben! Het weer speelde inderdaad ook mee xd .
Eigenlijk alleen bij classics gestaan, en was prima keuze.

Viel mij wel op dat overdag te main voor 1/3 vol stond en tegen de avond was dat bij rebellion tent zo. Vond het sowieso al vrij vroeg 'leeg' lopen na mijn idee.

Volgens jaar weer zon en een interessante classic stage en ben er waarschijnlijk weer bij :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2024 17:33 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Wat vonden jullie dit jaar van onze kick off show? :innocent:

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2024 18:07 
 
Hardtraxxer

Rebirth Events schreef:
Wat vonden jullie dit jaar van onze kick off show? :innocent:



Heel vet, heb helaas enkel de eerste en laatste minuten kunnen zien omdat ik m'n flesje water tussendoor gingen vullen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2024 09:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tickets voor volgend jaar binnen! :P :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2024 10:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Door drukte en verkoudheid was ik nog niet toegekomen aan een verslag, maar ik ben er eens goed voor gaan zitten:

Deze keer hoefde ik een keer een wat minder zware bolderkar te trekken want we (Samwisnie en ik) hadden een Festicaravan gehuurd (cadeautje van mij voor Sammy), dat was goed bevallen: Koelkastje, kacheltje, beddengoed, stoeltjes en een tafeltje allemaal inbegrepen. Het was vanwege de kou van de 2 jaar ervoor dat ik dit jaar liever zo’n accommodatie wilde, zodat je ’s nachts niet ligt te klappertanden in je tentje. Al denk ik dat dat dit jaar niet het geval zou zijn geweest, want de temperaturen waren prima.

We waren rond 13:00 ingecheckt, even snel 2 biertjes gedaan, en iets na 14:00 naar het terrein gegaan, doorloop was vlot. Genoten van Jones, Ecstatic, en Galactixx, wel veel staan kletsen met z’n tweeën maar dat is ook gezellig. Toen naar Vasto gegaan, heeft een aantal heel goede kicks en wat mindere, al met al heb ik me wel vermaakt daar. Toen even zitten chillen met Ran-D op de achtergrond, gevolgd door The Purge, veel memes/lollige nummers, maar ook een nieuwe track met die goede oude The Purge kicks, deze zondag nog een keer mogen horen.

Kruelty vs So Juice vonden we beide echt dramatisch, en dat terwijl we beide fan zijn van Kruelty z’n werk, die clownstoeter-zeehonden-doodknuppel-kicks van So Juice verpestte het voor ons compleet. Element vs Luminite was dan wél weer een passende combi, aan het eind van de set concludeerde ik dat dat wel de set van de dag was. Daar kon ik een uur later op terugkomen, want Faceless was nóg vetter :worship: Hoop tracks die ik nog niet kende, die zo te horen van henzelf waren, hun kick is heel herkenbaar, en dikke priem. En dan ook nog Mind Dimension - Haters en Mind Dimension & The Purge - Roll Up draaien, en meer van dat soort geweld, chapeau. Lekker sfeertje ook.

Wat een minpunt is, is dat van 23:00 tot 00:00 alleen de mainstage nog open was, met uptempo, en de camping after party begint pas om 00:00.
We hebben nog een half uurtje zitten kletsen met een boer die Harm heette en vervolgens terug naar de caravan gegaan, en daar ook gebleven, als er meer aansluiting was geweest hadden we die afterparty denk ik ook wel meegepakt.

Zaterdag goed uitgerust wakker, uit een bed op kunnen staan is toch een stuk fijner dan jezelf uit je tentje met 2-persoons luchtbed (lees: schommelschip) moeten wurmen. We wilden naar Rooler z’n set, maar toen we die rij zagen voor de ingang naar het terrein zijn we maar weer omgedraaid om er bij de caravan nog 2 te drinken, gaat toch elk jaar weer fout dat die doorstroom ontzettend traag is, gooi het gewoon eens een kwartier eerder open. Gelukkig wel heel de set mee kunnen krijgen, want de caravans stonden in het verlengde van die tent (Revelation tent op zondag), bass was bij ons harder dan in de tent zelf haha. Einde van Rooler z’n set wel ff in de tent zelf meegepakt, en vervolgens kon de rest van de programmering beginnen (Althans, nadat we tot 12:05 moesten wachten, omdat er nog een intro muziekje afgespeeld moest worden voordat de security de linten en hekken weghaalde xd )

Goede dag gehad, hoogtepunten waren B-Front & PN, Element, Spoontechnicians en Kruelty. Vooral die laatste 2, wat een harde shit.

Zondag was ook leuk, had het wel wat koud in het begin, dus ik moest er even inkomen. Begonnen bij Astronomics, toen Degos & Re-Done met heerlijk mixwerk (KOMT DIE SET VAN VORIG JAAR NOG ONLINE?). High Voltage vond ik minder, de tent was ook echt flink leeg aan het lopen naarmate z’n set vorderde. Wel leuke dingen gehoord zoals RR - Judge Me, Apexx - Black Death & Obey, Enemies, maar ook een hoop tracks die me niks deden of me niks zeiden.
De tent begon tegen het einde van die set een stuk voller te lopen, voor Titan, dat was een leuke set, goede sfeer, buiten z’n eigen tracks om ook parels gehoord zoals: Proud To Be Loud, Pwoap (Live Edit), Formula 2012, Syren, Fade To Black, en Hardbass 2010 en 2011 anthems. Ik had wel een lijstje tracks van hem die ik graag wilde horen, waar er geen van is gedraaid, namelijk: Demon, Necropsy, Born To Fight, Bitch Fight, Strength & Fury en Nightmare (Correct me if I’m wrong).
Thera vs Geck-O was erruggg lekker.

D-Block & S-Te-Fan stelden teleur, oudere tracks (2019-2021) gaan verneuken met piepkick edits :sick: Vooral Sammy had het er erg zwaar mee omdat het voor haar de helden zijn die haar overtuigd hebben van hoe vet Hardstyle is, toen ze voor het eerst mee was (Qlimax 2019). Voor mij is het gewoon de zoveelste act die ik eerst helemaal de shit vond en nu een stuk minder vind, en dat komt in 90% van de gevallen door de kicks.

B-Front: 20 Years was leuk, beetje een hitjesparade (zoals je verwacht), maar het zijn wel stuk voor stuk meesterwerken, ook Lunatick en Quarantine gehoord, heuuuujj. En ook blij dat hij EVP er bij pakte, kan ik wel 230 keer live horen, bijna alles van hem wel bedenk ik me terwijl ik aan het typen ben. Die kerel staat op eenzame hoogte.

Nog even Adaro meegepakt, en vervolgens Adjuzt, Devin Wild & The Purge, als die drie 1 of 2 jaar geleden zo samen hadden gestaan was het echt lijp geweest, maar vond er echt te veel kutkicks tussen zitten. Van ellende maar naar Buren van de Brandweer gegaan en gedaan alsof we gewoon op stap waren en er HS werd gedraaid.

Enige kritiekpuntjes op het weekend:
- afterparty programmeringen mogen van mij wel wat interessanter, als het dan toch silent disco is, maak dan 3 kanalen, hoeven geen dure artiesten te zijn. Nu al 3 jaar op de camping geweest en meestal trekken de namen me niet zo, of maar 1 van de 3. Scheelt mij wel weer tig munten natuurlijk.
- Terrein eerder open dan dat de muziek begint (dit geldt voor bijna elke organisatie)

Al met al weer een erg goed weekend gehad. We houden de Festicaravan traditie er in, tickets voor 2025 zijn al weer binnen. Was gezellig met alle mede-Hardtaxxers, en tot volgend jaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2024 10:51 
 
Hardtraxx Newbie

Helemaal eens! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2024 11:07 
 
Hardtraxxer

Rebirth Events schreef:
Wat vonden jullie dit jaar van onze kick off show? :innocent:



Vet! Alleen die plaat van Bloedpoep is echt 3x niks
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2024 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Erg genoten weer van de dagen dat ik hier ben geweest. Vrijdag iets te veel genoten van de mixdrankjes dus daar gaan we niet meer woorden aan vuil maken :P

Zondag weer met gezonde spanning die kant op. Helaas iets later onze set begonnen en de hekken ook weer laat open, waardoor het wat langzaam vol liep. Uiteindelijk wel voor m'n gevoel meer mensen binnen gehouden dan vorig jaar dus wat dat betreft tevreden! Rest van de dag lekker gependeld tussen eigenlijk alle stages op het festival en genoten van het weer, het bier, het gezelschap en de muziek.

Hieronder onze tracklist, ik zal zorgen dat er nog een re-run komt om een nog wat beter beeld te geven van wat we neer wilden zetten:

1. Tatarola - Who Is Calling
2. A-Lusion - In Trouble
3. DJ Duro - Cocaine MF
4. Frontliner & B-Front - Godz Powerr!
5. Luna - Unlocked
6. Alpha Twins - From The Rain
7. Digital Punk & Profyler - Bringing The Funk (Zatox Remix)
8. Hard Driver - Enlightening Sounds
9. Floorcrushers - Psycho Stylez
10. Zatox & Nikkita - Poltergeist
11. Chain Reaction - Out With A Bang
12. D-Block & S-te-fan - Ungerground Tacticz (E-Force & Luna Remix)
13. Chain Reaction - Lellebel
14. Frequencerz - I Need You
15. B-Front & Crypsis - Universe
16. E-Force & Luna - Masterclass
17. Jack Overdose - Octavius Augustus (Zany Remix)
18. Delete - Fast Lane
19. The Beholder & Max Enforcer - Bitcrusher (Chris One Remix)
20. Radical Redemption - God's Child
21. Delete & Deetox - Fatal


Zoals beloofd de rerun: https://hardtraxx.com/hardstyle/astronomics-rebirth-festival-2024-recharge-opening-set-re-run-t80945.html
Ongelezen bericht Geplaatst op gisteren 19:23 
 
Hardtraxxer

billieb15 schreef:
Rebirth Events schreef:
Wat vonden jullie dit jaar van onze kick off show? :innocent:



Vet! Alleen die plaat van Bloedpoep is echt 3x niks


jij hebt poep in je ore
Ongelezen bericht Geplaatst op vandaag 10:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:nono:
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten