Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2024 14:37 
 
Hardtraxx Veteran

Onthafloorx schreef:
Zin in. Heerlijk weertje, hopelijk net zo'n goede sfeer als op Melodic Madness. :love:


Zo de zon schijnt en de oude Elite garde keert weer boven de grond! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2024 15:12 
 
Hardtraxxer

Pipa schreef:
Shitload aan b2b zorgt ook voor mega veel extra kosten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2024 18:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

UptempoSoldaat0411 schreef:

Ging hier ook over in De Machine. Die wormguy is wel mooie baas


Daar had ik het van ja!


RomanAnthony schreef:
Een interessante ontwikkeling. Goed om even in de gaten te houden. Bedankt voor het delen.


Dan zal het je goed doen dat mijn sport trainster haar PhD heeft gewijd aan het tellen van wormen op een steenworp afstand van het Rebirth terrein.

Het waren er minstens 6.

Ik ben er zaterdag bij voor al je agrarisch en bodemkundige vragen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2024 00:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rebirth Events schreef:
heggenschaar schreef:
Pipa schreef:
De zaterdag nog niet uitverkocht. Dat is volgens mij nieuw dat het nog niet is uitverkocht rond deze tijd

Met deze prijs kan ik het wel begrijpen helaas


Dit is een interessante, waarom is REBiRTH volgens jou dan zo duur tov andere festivals want volgens ons zijn we niet veel duurder dan een ander feest van een vergelijkbaar formaat met hetzelfde aanbod. Sterker nog als je een weekend op de camping zit bij REBiRTH betaal je minder dan €50 per dag.

Dat festivals over het algemeen duurder zijn geworden de afgelopen jaren is duidelijk, wij zitten hier ook niet op te wachten maar feit is dat personeel veel duurder is geworden, artiesten erg omhoog zijn gegaan en grondstoffen duurder zijn geworden..eigenlijk is alles heel duur en worden de risico's voor ons als bedrijf groter en de marges kleiner. Waar jij privé dus tegenaan loopt lopen wij ook tegenaan als organisatie, je kan veel minder met hetzelfde bedrag.

Kan het kaartje goedkoper, zeker! Maar dan zul je dat ook terug gaan zien in de aankleding en podia etc en dat is een afweging, wat wil het publiek? Wat willen jullie? We kunnen minder area's programmeren, we kunnen marketingkosten besparen wanneer iedereen zijn kaartje in oktober koopt (voor een aantrekkelijke prijs) er zijn veel opties.

Mooie en interessante discussie voor na REBiRTH, let's go!

Eerst komend weekend een mooie editie neerzetten, en het festivalseizoen aftrappen! :beer:


Mja ik snap idd dat het voor jullie ook allemaal duurder wordt, maar vanuit het perspectief van ons als bezoekers betaal je dus eigenlijk mee voor een berg artiesten die je toch niet gaat bezoeken.

Persoonlijk heb ik alleen nog maar interesse in euforische hardstyle en dan is 75 euro gewoon fucking veel voor een feest als Rebirth, gezien ik op de main 2/3 uurtjes zal spenderen en de rest van de dag ergens in een verstopte tent van 10 bij 10 meter waar de helft van de dag 16 man staat te springen.
Dan nog die enorme berg aan b2b waar volgens mij niet veel mensen echt nog iets om geven (is mijn gevoel, maar is dit ooit onderzocht bijvoorbeeld? Oprechte vraag).

Kijk van een feestje als Melodic madness word ik tyfus blij omdat dat helemaal naar mijn smaak is voor de helft van het geld. En waar ik pakembeet 5 jaar geleden op Rebirth maar ook op defqon en Intents zeker 3 kwart van de stages nog leuk vond qua muziek en ik overal wel te vinden was betaalde je ook graag wat meer. Maar nogmaals, voor mensen met een beperkte muzieksmaak is 75 euro gewoon erg veel (en dan nog los van de prijzen voor het eten en drinken, waarbij het eten kwalitatief ook vaak tegenvalt)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2024 07:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Potverdorie wat heb ik een goeie zin in vandaag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2024 08:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Enorm hyped! Zaterdag aanwezig, globale planning ziet er ongeveer zo uit:

13:00 - 14:00 = Primeshock
14:00 - 15:15 = Adrenalize vs Galactixx
15:15 - 16:00 = D-Charged
16:00 - 16:30 = Stukje Rooler en Kick off Show
16:30 - 17:00 = Innergame
17:00 - 18:00 = Da Tweekaz of Solstice
18:00 - 18:30 = Keuzestress. Enlightenment,Zany vs The Pitcher of Melodic Madness?
18:30 - 20:00 = Atmozfears & Audiotricz
20:15 - 21:15 = Dreamscape & Rave Love
21:30 - 22:30 = Spoontechnicians

Rond 22:30 richting de pendelbus en hopelijk bijtijds thuis. Begint nu wel echt te kriebelen, 23 graden morgen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2024 09:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Potverdorie wat heb ik een goeie zin in vandaag.


same!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2024 09:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
maar vanuit het perspectief van ons als bezoekers betaal je dus eigenlijk mee voor een berg artiesten die je toch niet gaat bezoeken.


Daar ontkom je toch niet aan op een festival met meerdere stages. Je zult nooit alles kunnen zien zelfs al zou je het willen. Jij betaalt mee voor artiesten die jij niet gaat bezoeken. Maar andere mensen betalen weer mee voor artiesten die jij wel gaat bezoeken. Dat heft elkaar toch weer een beetje op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2024 09:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Dat heft elkaar toch weer een beetje op.


Ja en nee. De gages die raw en uptempo artiesten vragen liggen véél hoger dan die van de euforische artiesten.
Heb geen harde cijfers maar wat ik doorheen de jaren gehoord heb ben ik hier wel redelijk zeker van. Globaal genomen uiteraard, je gaat altijd uitschieters hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2024 10:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er staan ook heel wat artiesten meermaals geprogrammeerd. Hoe zit dat dan? Betaalt een organisatie dan twee/driemaal de volle pot of is dit een verlaagd tarief? Kostendrukkend zou in ieder geval zijn dat je dan die artiest voor 1 set boekt en bv. anderhalf uur laat draaien. (ja hier zijn we weer met de lange setjes!!11!)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2024 10:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zin om weer eens flink huis te gaan houden op de raamse akkers, tot morgen boys!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2024 10:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Er staan ook heel wat artiesten meermaals geprogrammeerd. Hoe zit dat dan? Betaalt een organisatie dan twee/driemaal de volle pot of is dit een verlaagd tarief? Kostendrukkend zou in ieder geval zijn dat je dan die artiest voor 1 set boekt en bv. anderhalf uur laat draaien. (ja hier zijn we weer met de lange setjes!!11!)


Ja. DJ gages zijn niet zo zwart wit. Zit vrij veel verschil in per feest ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2024 10:13 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Heel erg zin in :woot: Morgen voornamelijk pendelen tussen het Uiltje en de classics. Zondag tussen Revelation en de classics.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2024 10:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Mja

leek blauw
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2024 11:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog niet echt in de stemming, maar gaat vast mooi worden. Weer ziet er voor morgen iig alvast heel goed uit :cool: en zondag ook zeker niet verkeerd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2024 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is er nog ergens een floorplan te bekijken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2024 16:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Is er nog ergens een floorplan te bekijken?


Op Appic
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2024 16:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Norther66 schreef:
Dat heft elkaar toch weer een beetje op.


Ja en nee. De gages die raw en uptempo artiesten vragen liggen véél hoger dan die van de euforische artiesten.
Heb geen harde cijfers maar wat ik doorheen de jaren gehoord heb ben ik hier wel redelijk zeker van. Globaal genomen uiteraard, je gaat altijd uitschieters hebben.


Vraag en aanbod :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2024 17:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
Wat willen jullie?


Een stage powered by Hardtraxx is niet zo duur hoor, ik weet genoeg Hardtraxx DJ's die gerust een uurtje komen draaien voor de exposure! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2024 21:13 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

SQREUR schreef:
Citaat:
Wat willen jullie?


Een stage powered by Hardtraxx is niet zo duur hoor, ik weet genoeg Hardtraxx DJ's die gerust een uurtje komen draaien voor de exposure! :thumbup:


Niet zo duur inderdaad. Deze huis, tuin en zolderkamer dj's komen voor een worstenbroodje
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2024 09:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een geluk met het weer. Hype!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2024 11:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

erikdedodo schreef:
SQREUR schreef:
Citaat:
Wat willen jullie?


Een stage powered by Hardtraxx is niet zo duur hoor, ik weet genoeg Hardtraxx DJ's die gerust een uurtje komen draaien voor de exposure! :thumbup:


Niet zo duur inderdaad. Deze huis, tuin en zolderkamer dj's komen voor een worstenbroodje

Bonjour
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2024 23:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

SQREUR schreef:
Citaat:
Wat willen jullie?


Een stage powered by Hardtraxx is niet zo duur hoor, ik weet genoeg Hardtraxx DJ's die gerust een uurtje komen draaien voor de exposure! :thumbup:


Hallo
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2024 10:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ben om, ik koop gelijk tickets voor volgend jaar! De beelden spreken voor zich! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2024 14:18 
 
Hardtraxxer

Het perfecte weertje voor het eerste festival van het jaar beloofde veel goeds. Best een wisselende dag gehad eerlijk gezegd.

De eerste uurtjes wat lopen struinen over het terrein. Met dezelfde indeling als vorig jaar was het ook weer makkelijk en overzichtelijk. Eerlijk gezegd begint de huidige raw me steeds meer tegen te staan. De jeugdigen kunnen het wel waarderen, prima natuurlijk, maar het is niet meer mijn ding met elke 8 seconden nieuwe kicks.

Om 16:00 uur bij Cyber aanbeland. Veel te druk helaas maar had het voor geen goud willen missen. Gooit hij Together er eventjes op :loving: Wat een prachtplaat om die samen met RomanA te vieren :clap:

Om 18:00 uur was toch wel het hoogtepunt van mijn dag: Rejecta :bomb: Wat een gruwelijke drive met hele vette visuals. De temperatuur was alleen niet te harden. Ook continu maar die vlammenwerpers door de tent maken het er niet beter op. Wat wel echt bizar was dat bijna de hele dag de tent maar half vol stond. Opzich logisch met het zonnetje buiten natuurlijk.

Heel dik minpunt waren de watertappunten. Rijen dik om verdorie eventjes je handen te wassen of je flesje te vullen.

Al met al best vermaakt, veel bekenden gezien en lekker gestruind. Maar verder te weinig uitschieters op muzikaal gebied imo.
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten