Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2024 21:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zin in! Ga denk petje halen van Gezellige Uptempo :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2024 10:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

UptempoSoldaat0411 schreef:
Zin in! Ga denk petje halen van Gezellige Uptempo :D


Denk dat je de vrouwtjes van je af moet slaan. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2024 12:16 
 
Organisator
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Pipa schreef:
De zaterdag nog niet uitverkocht. Dat is volgens mij nieuw dat het nog niet is uitverkocht rond deze tijd

Met deze prijs kan ik het wel begrijpen helaas


Dit is een interessante, waarom is REBiRTH volgens jou dan zo duur tov andere festivals want volgens ons zijn we niet veel duurder dan een ander feest van een vergelijkbaar formaat met hetzelfde aanbod. Sterker nog als je een weekend op de camping zit bij REBiRTH betaal je minder dan €50 per dag.

Dat festivals over het algemeen duurder zijn geworden de afgelopen jaren is duidelijk, wij zitten hier ook niet op te wachten maar feit is dat personeel veel duurder is geworden, artiesten erg omhoog zijn gegaan en grondstoffen duurder zijn geworden..eigenlijk is alles heel duur en worden de risico's voor ons als bedrijf groter en de marges kleiner. Waar jij privé dus tegenaan loopt lopen wij ook tegenaan als organisatie, je kan veel minder met hetzelfde bedrag.

Kan het kaartje goedkoper, zeker! Maar dan zul je dat ook terug gaan zien in de aankleding en podia etc en dat is een afweging, wat wil het publiek? Wat willen jullie? We kunnen minder area's programmeren, we kunnen marketingkosten besparen wanneer iedereen zijn kaartje in oktober koopt (voor een aantrekkelijke prijs) er zijn veel opties.

Mooie en interessante discussie voor na REBiRTH, let's go!

Eerst komend weekend een mooie editie neerzetten, en het festivalseizoen aftrappen! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2024 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Minder uptempo.



:cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2024 12:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geen hardstyle op Masters.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2024 13:01 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Zonder hardstyle was masters allang dood!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2024 13:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou vrinden reageer dan ook even serieus op onze REBiRTH makkers die de moeite doen om toelichting te geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2024 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ze weten donders goed dat ze gewoon een sterke organisatie zijn. Ik heb eigenlijk wat Rebirth betreft weinig tot geen verbeterpunten. Vind de prijs ook zeer schappelijk voor wat je krijgt. Voor mij persoonlijk mogen zaken zoals een reuzenrad en al die randzaken achterwege gelaten worden, maar wie ben ik. Misschien maken ze daar zelfs nog winst op. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2024 13:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Valt bar weinig tegen de verklaring van REBiRTH in te leggen imo, zeggen gewoon precies hoe de vork in de steel zit. Derhalve gaan Hardtraxxers dan door met inside jokes
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2024 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Ze weten donders goed dat ze gewoon een sterke organisatie zijn. Ik heb eigenlijk wat Rebirth betreft weinig tot geen verbeterpunten. Vind de prijs ook zeer schappelijk voor wat je krijgt. Voor mij persoonlijk mogen zaken zoals een reuzenrad en al die randzaken achterwege gelaten worden, maar wie ben ik. Misschien maken ze daar zelfs nog winst op. :P


Zie zojuist op Reddit dat ze het reuzenrad op een heel originele wijze weten te gebruiken dit keer :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2024 13:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerst praten over REBiRTH makkers en vervolgens spoilers van de stage delen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2024 13:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Helicaze schreef:
Ze weten donders goed dat ze gewoon een sterke organisatie zijn. Ik heb eigenlijk wat Rebirth betreft weinig tot geen verbeterpunten. Vind de prijs ook zeer schappelijk voor wat je krijgt. Voor mij persoonlijk mogen zaken zoals een reuzenrad en al die randzaken achterwege gelaten worden, maar wie ben ik. Misschien maken ze daar zelfs nog winst op. :P


Zie zojuist op Reddit dat ze het reuzenrad op een heel originele wijze weten te gebruiken dit keer :lol:

Spoilers voor wie wil zien:
https://www.reddit.com/r/hardstyle/comm ... /#lightbox


Dit ziet er wel echt heel dik uit haha, sluit niet uit dat ik daar gewoon in ga.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2024 14:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Helicaze schreef:
Ze weten donders goed dat ze gewoon een sterke organisatie zijn. Ik heb eigenlijk wat Rebirth betreft weinig tot geen verbeterpunten. Vind de prijs ook zeer schappelijk voor wat je krijgt. Voor mij persoonlijk mogen zaken zoals een reuzenrad en al die randzaken achterwege gelaten worden, maar wie ben ik. Misschien maken ze daar zelfs nog winst op. :P


Zie zojuist op Reddit dat ze het reuzenrad op een heel originele wijze weten te gebruiken dit keer :lol:

Spoilers voor wie wil zien:
https://www.reddit.com/r/hardstyle/comm ... /#lightbox


Best cool
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2024 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dope. Sowieso vind ik stages waar je (deels) in of doorheen kan echt vet. Een aantal jaar geleden had je bij de mainstage van Decibel zo'n Heineken secret ingang, dan stond je letterlijk in de 'fabriek' die het uitstraalde.

(nog doper was de Heineken secret area waar je in een Amsterdamse kroeg in de Indigo stond, helaas daar toen niet in geweest.)
https://youtube.com/shorts/MoJXyBfxm0k? ... Yes_iJR792
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2024 17:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Kom langs op Brabantlaan 1, Oeteldonk voor meer info en gratis flippo's.


Bedankt voor de partytent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2024 19:51 
 
Hardtraxxer

Op de eerste plaats vind ik Rebirth nog wel meevallen in prijs en erg leuk dat er hier wordt gereageerd.

Om toch te reageren op drukken op kosten,
er mogen van mij wel 2/3 stages af,
Dat je krijgt
1. Grotere main binnen (wat al 75% Raw is)
2. Grotere Raw buiten
3. Hardcore/Uptempo
4. Grotere stage other waar je Euphoric/Early afwisselt (of anders oplost maar wel de ruimte geeft aan deze stijlen).

Langere sets,

Waardoor je in totaal per dag een bak minder DJs nodig hebt.

Hoeveel t scheelt in kosten VS. wat het scheelt in bezoekersaantallen, not sure.

Gezien het altijd uitverkopen van een 1 stage Supremacy, heb ik nooit zo het idee dat het de 8 stages zijn die het m doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2024 20:28 
 
Hardtraxx Veteran

Shitload aan b2b zorgt ook voor mega veel extra kosten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2024 07:13 
 
Hardtraxx Addict

Rebirth Events schreef:
heggenschaar schreef:
Pipa schreef:
De zaterdag nog niet uitverkocht. Dat is volgens mij nieuw dat het nog niet is uitverkocht rond deze tijd

Met deze prijs kan ik het wel begrijpen helaas


Dit is een interessante, waarom is REBiRTH volgens jou dan zo duur tov andere festivals want volgens ons zijn we niet veel duurder dan een ander feest van een vergelijkbaar formaat met hetzelfde aanbod. Sterker nog als je een weekend op de camping zit bij REBiRTH betaal je minder dan €50 per dag.

Dat festivals over het algemeen duurder zijn geworden de afgelopen jaren is duidelijk, wij zitten hier ook niet op te wachten maar feit is dat personeel veel duurder is geworden, artiesten erg omhoog zijn gegaan en grondstoffen duurder zijn geworden..eigenlijk is alles heel duur en worden de risico's voor ons als bedrijf groter en de marges kleiner. Waar jij privé dus tegenaan loopt lopen wij ook tegenaan als organisatie, je kan veel minder met hetzelfde bedrag.

Kan het kaartje goedkoper, zeker! Maar dan zul je dat ook terug gaan zien in de aankleding en podia etc en dat is een afweging, wat wil het publiek? Wat willen jullie? We kunnen minder area's programmeren, we kunnen marketingkosten besparen wanneer iedereen zijn kaartje in oktober koopt (voor een aantrekkelijke prijs) er zijn veel opties.

Mooie en interessante discussie voor na REBiRTH, let's go!

Eerst komend weekend een mooie editie neerzetten, en het festivalseizoen aftrappen! :beer:

Ow de punten die je aankaart kloppen ook zeker.
Overal stijgt de ticket prijs en dat zie je overal ook terug in het niet/erg laat uitverkopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2024 08:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sappers schreef:
Gezien het altijd uitverkopen van een 1 stage Supremacy, heb ik nooit zo het idee dat het de 8 stages zijn die het m doen.


Ja maar dan noem je ook wel het meest succesvolle indoor hardstyle event van het jaar. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2024 08:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Shitload aan b2b zorgt ook voor mega veel extra kosten.


Jep, en het kan ook nadelig zijn, zoals wanneer een favoriet van je b2b wordt gezet met een artiest die je minder goed vind.
En aan de andere kant, zelfs al zet je een b2b2b neer met artiesten die ik wèl allemaal leuk vind, zoals nu op de zondag met Adjuzt vs Devin Wild vs The Purge: als er één van die drie had gestaan was ik er ook al naartoe gegaan.

Verder heb ik geen nuttige inbreng mbt drukken van kosten. Misschien is een 2e Hardcore area wat overdreven en ik heb persoonlijk niks met zo'n #BeetjeDansen area, maar als dat bezoekers trekt, gewoon blijven doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2024 09:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Lunatic schreef:
Ik vind deze geologische inzichten van de heren bijster interessant! Beter dan de excelrapporten hier op kantoor.


Eens. Vooral als het een en ander tot op de bodem uitgezocht wordt.


Vind het binnen dit kader toch wel belangrijk om dit nog even te melden:

https://www.rtvnoord.nl/cultuur/1143817 ... og-krijgen
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2024 09:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Vind het binnen dit kader toch wel belangrijk om dit nog even te melden:

https://www.rtvnoord.nl/cultuur/1143817 ... og-krijgen


Droog op Koningsdag, da worm wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2024 10:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
RomanAnthony schreef:
Lunatic schreef:
Ik vind deze geologische inzichten van de heren bijster interessant! Beter dan de excelrapporten hier op kantoor.


Eens. Vooral als het een en ander tot op de bodem uitgezocht wordt.


Vind het binnen dit kader toch wel belangrijk om dit nog even te melden:

https://www.rtvnoord.nl/cultuur/1143817 ... og-krijgen


Een interessante ontwikkeling. Goed om even in de gaten te houden. Bedankt voor het delen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2024 11:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
RomanAnthony schreef:
Lunatic schreef:
Ik vind deze geologische inzichten van de heren bijster interessant! Beter dan de excelrapporten hier op kantoor.


Eens. Vooral als het een en ander tot op de bodem uitgezocht wordt.


Vind het binnen dit kader toch wel belangrijk om dit nog even te melden:

https://www.rtvnoord.nl/cultuur/1143817 ... og-krijgen


Ging hier ook over in De Machine. Die wormguy is wel mooie baas
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2024 14:09 
 
Hardtraxx Elite

Zin in. Heerlijk weertje, hopelijk net zo'n goede sfeer als op Melodic Madness. :love:
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten