wrote:Dan zijn dj contests en talent erea's toch ook niet meer interessant voor je lijkt mij...wrote:Meer dan twintig jaar ben ik al een Hardstyle DJ.
Wel dus....wrote:+1wrote:Contest inzending gedaan! Fingers crossed
wrote:Dan zijn dj contests en talent erea's toch ook niet meer interessant voor je lijkt mij...wrote:Meer dan twintig jaar ben ik al een Hardstyle DJ.
Wel dus....wrote:+1wrote:Contest inzending gedaan! Fingers crossed
Mijn stem heb je! In z'n totaliteit precies wat een spot verdient. Bak werk weer in gestoken zoals gewend. Ik duim voor jewrote:Ik zou ook wel een setje willen komen draaien.
View on SoundCloud
Ik doe zelf mee op de Rebellion stage als Alchemist, dus je zou zowel op Binary System als Alchemist kunnen stemmen, als je wilt dat Hardtraxx vertegenwoordigt gaat zijn op de line up
Gestemd, Bas! Veel succeswrote: Yes yes ik ben door naar de finale van de DJ Contest! Zouden jullie zo lief willen zijn om te stemmen op Binary System in de categorie Mainstage? Dan zie ik jullie daar voor een melodieuze set en een biertje
Stemmen kan via https://roadto.rebirth-festival.nl/vote
Gestemd, Bram! Veel succeswrote:Ik zou ook wel een setje willen komen draaien.
Heb op je gestemd. Je verdient het imo wel vanwege het vele werk in je Elements of Hardstyle seriewrote:Ik zou ook wel een setje willen komen draaien.
Wel lame dat Serzo met 500.000 maandelijkse spotify luisteraars nog mee gaat doen met zo'n contest.wrote:Heb op je gestemd. Je verdient het imo wel vanwege het vele werk in je Elements of Hardstyle seriewrote:Ik zou ook wel een setje willen komen draaien.
Andere stem voor Serzo, die van mij sowieso wel op de line-up mocht staan.
Tja als niemand je nauwelijks of niet boekt voor internationale gigs... Vanzelfsprekend dat je dan je passie achterna gaat en elke kans probeert te pakken. Jammer voor de rest. Met alleen afwachten kom je er ook niet.wrote:Wel lame dat Serzo met 500.000 maandelijkse spotify luisteraars nog mee gaat doen met zo'n contest.wrote:Heb op je gestemd. Je verdient het imo wel vanwege het vele werk in je Elements of Hardstyle seriewrote:Ik zou ook wel een setje willen komen draaien.
Andere stem voor Serzo, die van mij sowieso wel op de line-up mocht staan.Sowieso wel een paar namen waarvan ik me afvraag of je er goed aan doet om nog mee te doen aan dj contests.
Zo lang je niet op podia staat, waarom niet?wrote:Wel lame dat Serzo met 500.000 maandelijkse spotify luisteraars nog mee gaat doen met zo'n contest.wrote:Heb op je gestemd. Je verdient het imo wel vanwege het vele werk in je Elements of Hardstyle seriewrote:Ik zou ook wel een setje willen komen draaien.
Andere stem voor Serzo, die van mij sowieso wel op de line-up mocht staan.Sowieso wel een paar namen waarvan ik me afvraag of je er goed aan doet om nog mee te doen aan dj contests.
Nou nou nou, t zit je niet laag hewrote:Beter dit dan al die mafketels die er geen fluit van kunnen en alleen door hun looks en/of connecties op de grootste podia mogen staan.
Gooi ff een paar voorbeelden. Ben wel benieuwd op wie je doelt.wrote:Beter dit dan al die mafketels die er geen fluit van kunnen en alleen door hun looks en/of connecties op de grootste podia mogen staan.
Dimitri K schiet mij meteen te binnenwrote:Gooi ff een paar voorbeelden. Ben wel benieuwd op wie je doelt.wrote:Beter dit dan al die mafketels die er geen fluit van kunnen en alleen door hun looks en/of connecties op de grootste podia mogen staan.
Snap je gedachtegang wel, maar t is een gevalletje wil je op Rebirth staan of niet. Wordt je niet geboekt door de organisatie, dan is een contest een mooie oplossing. Win je die contest en laat je je dan van je beste kant zien, dan heb je een grotere kans om wel meegenomen te worden in de line up van het opvolgende jaar.wrote:Wel lame dat Serzo met 500.000 maandelijkse spotify luisteraars nog mee gaat doen met zo'n contest.Sowieso wel een paar namen waarvan ik me afvraag of je er goed aan doet om nog mee te doen aan dj contests.
??wrote:Dimitri K schiet mij meteen te binnenwrote:Gooi ff een paar voorbeelden. Ben wel benieuwd op wie je doelt.wrote:Beter dit dan al die mafketels die er geen fluit van kunnen en alleen door hun looks en/of connecties op de grootste podia mogen staan.
Fruity Waveshaper LIVE
Wat een gelulwrote:Dimitri K schiet mij meteen te binnenwrote:Gooi ff een paar voorbeelden. Ben wel benieuwd op wie je doelt.wrote:Beter dit dan al die mafketels die er geen fluit van kunnen en alleen door hun looks en/of connecties op de grootste podia mogen staan.