Bedankt voor het stemmen iedereen
Rickzel schreef:
Wel lame dat Serzo met 500.000 maandelijkse spotify luisteraars nog mee gaat doen met zo'n contest.

Sowieso wel een paar namen waarvan ik me afvraag of je er goed aan doet om nog mee te doen aan dj contests.
Snap je gedachtegang wel, maar t is een gevalletje wil je op Rebirth staan of niet. Wordt je niet geboekt door de organisatie, dan is een contest een mooie oplossing. Win je die contest en laat je je dan van je beste kant zien, dan heb je een grotere kans om wel meegenomen te worden in de line up van het opvolgende jaar.