Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 18  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2024 13:46 
 
Hardtraxx Addict

ErikZ schreef:
heggenschaar schreef:
Zo makkelijk om mensen hier toch altijd op de kaste te krijgen :lol:


Oh ja tuurlijk, nu je er achter komt dat je wederom poep praat was het expres bedoelt

Het is altijd expres.
Snap dat nou eens xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2024 13:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Silvio Aquila schreef:

Tegenwoordig is dat helaas wel een must.

Meer dan twintig jaar ben ik al een Hardstyle DJ.
Gedraaid op Hardclassics, Back2School, Decibel etc, maar niet dankzij social media presence. Zelf ben ik nooit overdreven actief bezig (of geweest) met mijn social media. Ik snap dat DJ's van de oude stempel met zulke beoordelingspunten moeite hebben.....

Met zulke punten wordt je niet beoordeeld op je DJ/producer zijn en je wilt dat juist wel.


Keer meegaan met de tijd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2024 14:36 
 
Hardtraxxer

heggenschaar schreef:
ErikZ schreef:
heggenschaar schreef:
Zo makkelijk om mensen hier toch altijd op de kaste te krijgen :lol:


Oh ja tuurlijk, nu je er achter komt dat je wederom poep praat was het expres bedoelt

Het is altijd expres.
Snap dat nou eens xd


Dat zei je ook tegen mij op decibel 2022 ja :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2024 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik houd het wel bij het draaien, daar ligt echt mijn passie. Maar mocht er toch ergens een ghost producer uit te lucht vallen die graag liever produceert dan optreed dan hou ik mij zeker aanbevolen hoor.

Op zijn keer muziek maken vind ik wel heerlijk, gewoon stunten met verschillende ideeen, genres en mashups maar niet met de kwaliteitseisen en de social media druk die er op heden bij komt kijken.

Maar goed, niet geschoten is altijd mis met dit soort contests :) Vind het wel tof dat ze dit doen namelijk plus er bij, je krijgt gewoon een release op een leuk platform/label :D

Maar ik denk dat een format lá The Pitcher mij beter zal liggen.

Rickzel schreef:
Silvio Aquila schreef:
Met zulke punten wordt je niet beoordeeld op je DJ/producer zijn en je wilt dat juist wel.


Precies, jij wil dat. Er wordt in 2024 wel wat meer gevraagd van een act natuurlijk. Met alle respect maar een plaatje inmixen kan iedereen leren. Betekent niet dat je hele dagen memes hoeft te posten op socials, maar als ik bijv kijk naar onze vriend Albatrots (The Alchemist) die produceert ook niet zelf maar heeft wel een unieke insteek om zichzelf qua mixjes en socials te onderscheiden. Je laat gewoon zien waar je voor staat en wat jou uniek maakt. Social Media is van alles mis mee maar als jij je dj act serieus neemt en echt verder wil komen dan hoort het er helaas gewoon echt bij.

Daarnaast: wat LTMBR ook zegt, het is maar een fractie van de beoordeling. Als ik het me goed herinner stonden er afgelopen editie op uiltje ook meerdere totaal onbekende namen die wel die mooie spot gekregen hebben.


Overigens denk ik dat je veel dj's hier aan te kort doet. En daar bedoel ik niet mijzelf mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2024 16:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Overigens denk ik dat je veel dj's hier aan te kort doet. En daar bedoel ik niet mijzelf mee.


Natuurlijk is DJ'en een kunst waarbij je gruwelijk veel verschil ziet tussen een beginner en een pro. Echter, (voornamelijk hedendaagse) Hardstyle leent zich nu eenmaal niet voor lijp mixwerk. Het publiek wil gewoon wat platen (die ze kennen) achter elkaar horen. Dit zorgt er dus ook voor dat technische skills helemaal niet interessant zijn om als criterium te gebruiken voor organisaties. Dus ja, hoe lullig het ook is, wat Rick zegt is wel de waarheid :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2024 17:05 
 
Hardtraxxer

UptempoSoldaat0411 schreef:
Nuracore schreef:
Overigens denk ik dat je veel dj's hier aan te kort doet. En daar bedoel ik niet mijzelf mee.


Natuurlijk is DJ'en een kunst waarbij je gruwelijk veel verschil ziet tussen een beginner en een pro. Echter, (voornamelijk hedendaagse) Hardstyle leent zich nu eenmaal niet voor lijp mixwerk. Het publiek wil gewoon wat platen (die ze kennen) achter elkaar horen. Dit zorgt er dus ook voor dat technische skills helemaal niet interessant zijn om als criterium te gebruiken voor organisaties. Dus ja, hoe lullig het ook is, wat Rick zegt is wel de waarheid :P


Triest maar waar inderdaad.. Daarom respecteer ik iemand als Rooler des te meer, die zich juist uitspreekt over de kunst van het DJen, en vind dat de nadruk weer meer daarbij moet komen te liggen. Hij heeft het hier laatst over gehad op zijn socials.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2024 17:17 
 
Hardtraxxer

Op zijn socials, ironisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2024 17:17 
 
Hardtraxx Veteran

Birdieb1992 schreef:
Hij heeft het hier laatst over gehad op zijn socials.


Maar goed dat ie daar zo actief op is dan, zodat hij niet alleen een DJ is die goed kan draaien maar ook in gesprek kan met zijn fans!

Wait a minute...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2024 17:30 
 
Hardtraxxer

Riiss schreef:
Op zijn socials, ironisch.


Waar moet hij dat anders doen dan?

Hoeveel mensen gaat hij bereiken als hij zegt 'ik ga naar x locatie om daar te gaan praten over draaien', denk je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2024 17:55 
 
Hardtraxxer

Silvio Aquila schreef:
Meer dan twintig jaar ben ik al een Hardstyle DJ.


Dan zijn dj contests en talent erea's toch ook niet meer interessant voor je lijkt mij... :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2024 19:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Birdieb1992 schreef:
UptempoSoldaat0411 schreef:
Nuracore schreef:
Overigens denk ik dat je veel dj's hier aan te kort doet. En daar bedoel ik niet mijzelf mee.


Natuurlijk is DJ'en een kunst waarbij je gruwelijk veel verschil ziet tussen een beginner en een pro. Echter, (voornamelijk hedendaagse) Hardstyle leent zich nu eenmaal niet voor lijp mixwerk. Het publiek wil gewoon wat platen (die ze kennen) achter elkaar horen. Dit zorgt er dus ook voor dat technische skills helemaal niet interessant zijn om als criterium te gebruiken voor organisaties. Dus ja, hoe lullig het ook is, wat Rick zegt is wel de waarheid :P


Triest maar waar inderdaad.. Daarom respecteer ik iemand als Rooler des te meer, die zich juist uitspreekt over de kunst van het DJen, en vind dat de nadruk weer meer daarbij moet komen te liggen. Hij heeft het hier laatst over gehad op zijn socials.


Ja goed voorbeeld. Rooler doet echt vette dingen qua mixwerk, maar dat is echt zo'n enorme uitzondering voor iemand die opdat niveau zit. Verder dekt wat mijn collega uptemposoldaat zegt wel de lading.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2024 19:40 
 
Hardtraxxer

Mensen dit is een fantastische contest. Geweldig dat ze zo transparant zijn en dat je precies weet waar je aan toe bent. Al helemaal geweldig dat ze eigen gemaakte producties ook zwaar laten tellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2024 11:00 
 
Hardtraxxer

Riiss schreef:
Op zijn socials, ironisch.


Wat is hier ironisch aan? Ik vind het juist goed dat hij zich in het openbaar hiervoor uitspreekt. Iemand met zijn bereik en achterban kan juist weer bijdragen aan een kentering. Misschien inspireert hij hiermee anderen om ook meer aandacht aan het ambacht van DJ'en te besteden. Vrij zure reactie van je.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2024 11:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Birdieb1992 schreef:
Iemand met zijn bereik en achterban kan juist weer bijdragen aan een kentering.


Tuurlijk

Nuracore schreef:
Ik houd het wel bij het draaien, daar ligt echt mijn passie. Maar mocht er toch ergens een ghost producer uit te lucht vallen die graag liever produceert dan optreed dan hou ik mij zeker aanbevolen hoor.


Stuur maar een fax
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2024 12:06 
 
Hardtraxxer

Nuracore schreef:
Maar mocht er toch ergens een ghost producer uit te lucht vallen die graag liever produceert dan optreed dan hou ik mij zeker aanbevolen hoor.


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2024 12:29 
 
Hardtraxxer

Birdieb1992 schreef:
Riiss schreef:
Op zijn socials, ironisch.


Wat is hier ironisch aan? Ik vind het juist goed dat hij zich in het openbaar hiervoor uitspreekt. Iemand met zijn bereik en achterban kan juist weer bijdragen aan een kentering. Misschien inspireert hij hiermee anderen om ook meer aandacht aan het ambacht van DJ'en te besteden. Vrij zure reactie van je.

Je weet niet wat ironie is?

Het is toch ironisch dat hier wordt gezeken op de populariteit op socials voor een contest, om dan te zeggen ja kijk maar naar Rooler die kan nog draaien, zoals hij op zijn socials aangeeft.

Los van wat ik vind, het is gewoon ironisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2024 13:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Riiss schreef:
Het is toch ironisch dat hier wordt gezeken op de populariteit op socials voor een contest, om dan te zeggen ja kijk maar naar Rooler die kan nog draaien, zoals hij op zijn socials aangeeft.

Los van wat ik vind, het is gewoon ironisch.


Populair worden door social media is iets compleet anders dan je populariteit inzetten op social media door statements te maken :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2024 13:28 
 
Hardtraxxer

Jaaaa, de ironie is toch gewoon leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2024 14:19 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Er is niks ironisch aan, ironie zou zijn dat hij zijn socials gebruikt om social media influencers af te kraken. Of dat hij zeikt over de kunst van het dj'en terwijl hij zelf pre-mixed setjes draait.

Ik denk dat je zelf even de definitie van ironie moet opzoeken. Het moet wel in direct contrast staan van elkaar, en niet zoals boxtelsoldaat aangeeft dat het twee verschillende dingen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2024 15:14 
 
Hardtraxxer

Riiss schreef:
Birdieb1992 schreef:
Riiss schreef:
Op zijn socials, ironisch.


Wat is hier ironisch aan? Ik vind het juist goed dat hij zich in het openbaar hiervoor uitspreekt. Iemand met zijn bereik en achterban kan juist weer bijdragen aan een kentering. Misschien inspireert hij hiermee anderen om ook meer aandacht aan het ambacht van DJ'en te besteden. Vrij zure reactie van je.

Je weet niet wat ironie is?

Het is toch ironisch dat hier wordt gezeken op de populariteit op socials voor een contest, om dan te zeggen ja kijk maar naar Rooler die kan nog draaien, zoals hij op zijn socials aangeeft.

Los van wat ik vind, het is gewoon ironisch.


Sorry, maar ik snap gewoon niet waarom je hierover azijn wil spugen. Ik had het niet over de contest, maar over een punt van Uptemposoldaat die aangaf dat de mixkwaliteit van een DJ tegenwoordig van ondergeschikt belang is, omdat het gros van het publiek dat niet zoveel meer boeit. Daar reageerde ik op met mijn Rooler comment. Dus je reactie is gewoon een beetje misplaatst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2024 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo gaat dat hier op het morsdooie forum! De jongens bepalen wel even hoe het zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2024 10:27 
 
Hardtraxxer

Birdieb1992 schreef:

Sorry, maar ik snap gewoon niet waarom je hierover azijn wil spugen. Ik had het niet over de contest, maar over een punt van Uptemposoldaat die aangaf dat de mixkwaliteit van een DJ tegenwoordig van ondergeschikt belang is, omdat het gros van het publiek dat niet zoveel meer boeit. Daar reageerde ik op met mijn Rooler comment. Dus je reactie is gewoon een beetje misplaatst.

Je begrijpt het niet, prima. Ik zal in het vervolg beter rekening houden met je gevoelens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2024 08:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Zo gaat dat hier op het morsdooie forum! De jongens bepalen wel even hoe het zit.

;) :thumbup:

Welke dag(en) gaan jullie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2024 11:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Contest inzending gedaan! Fingers crossed
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2024 12:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Contest inzending gedaan! Fingers crossed


+1

Speciaal hiervoor een knusse OnlyFans-account aangemaakt......
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 18  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten