Aversion anthem wellicht?
ik gok zelf op rebelion, die staan 3 dagen op de mainwrote:Aversion anthem wellicht?
ik gok zelf op rebelion, die staan 3 dagen op de mainwrote:Aversion anthem wellicht?
Nou dat wordt dus sowieso geen zomerse plaat met het rebirth gevoel
Ik heb het even gecorrigeerd voor je.wrote:Sickmode maakt het anthem!
Had al zo'n voorgevoel dat deze opmerking gemaakt zou gaan worden hier op het forum.wrote:Ik heb het even gecorrigeerd voor je.wrote:Sickmode maakt het anthem!
wrote:Ik heb het even gecorrigeerd voor je.wrote:Sickmode maakt het anthem!
Gaan we nou platen afkraken voordat we ze gehoord hebben?wrote:Nou dat wordt dus sowieso geen zomerse plaat met het rebirth gevoel
Vette Sickmode plaat, maar totaal geen anthem.wrote:Ik heb het anthem al voorbij horen komen op social media. Word er allesbehalve warm van.
Precies, rare keuze om hem een anthem te laten makenwrote:Vette Sickmode plaat, maar totaal geen anthem.wrote:Ik heb het anthem al voorbij horen komen op social media. Word er allesbehalve warm van.
Kloptwrote:Het is ook nog helemaal geen zomer he luitjes.. Heerlijk lentenummertje dit,ik hoor de vogeltjes bijna fluiten door dit nummer.
Nee zonder gekheid, begin is nog wel leuk en klaplonggeschikt, daarna wordt het herrie. Zijn ook niet mijn smaak artiesten.
Maar zo relevant vind ik zelf een anthem ook niet. Op het festival hoor je het nummer een keer (tijdens een weekend 2 twee keer).. Heeft geen impact op mijn festivalervaring.
Ben het hier eigenlijk niet mee eens. Een goed anthem haalt bij mij ook direct herinneringen op aan een bepaald feest. Als ik een Rise of the Celestials, Heroes of the Night of I Am Rebirth hoor krijg ik direct kippenvel en een bak mooie herinneringen over me heen. Het kan elkaar naar mijn inziens wel versterken, al hangt niet alles van een goed anthem af natuurlijk.wrote:Maar zo relevant vind ik zelf een anthem ook niet. Op het festival hoor je het nummer een keer (tijdens een weekend 2 twee keer).. Heeft geen impact op mijn festivalervaring.
Dit is natuurlijk smaak want het is nog nooit zo populair als nu.wrote:Kloptwrote:Het is ook nog helemaal geen zomer he luitjes.. Heerlijk lentenummertje dit,ik hoor de vogeltjes bijna fluiten door dit nummer.
Nee zonder gekheid, begin is nog wel leuk en klaplonggeschikt, daarna wordt het herrie. Zijn ook niet mijn smaak artiesten.
Maar zo relevant vind ik zelf een anthem ook niet. Op het festival hoor je het nummer een keer (tijdens een weekend 2 twee keer).. Heeft geen impact op mijn festivalervaring.
Maar je ziet er wel duidelijk aan hoe het genre aan het afglijden is
wrote:Heeft echt niks met een festival anthem te maken
wrote:Hier slaan ze de plank mee mis
100% mee eens!wrote:Precies, rare keuze om hem een anthem te laten maken
I Am Rebirth? Echt feestherinneringen daaraan idd, was eng gezellig op de zolderkamer tijdens Rebirth 2020.wrote:Ben het hier eigenlijk niet mee eens. Een goed anthem haalt bij mij ook direct herinneringen op aan een bepaald feest. Als ik een Rise of the Celestials, Heroes of the Night of I Am Rebirth hoor krijg ik direct kippenvel en een bak mooie herinneringen over me heen. Het kan elkaar naar mijn inziens wel versterken, al hangt niet alles van een goed anthem af natuurlijk.wrote:Maar zo relevant vind ik zelf een anthem ook niet. Op het festival hoor je het nummer een keer (tijdens een weekend 2 twee keer).. Heeft geen impact op mijn festivalervaring.