Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 18  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2023 12:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Eindelijk een organisatie die ook nog gewoon iets qua invulling neerzet voor de jongens van het dode forum en het is nog steeds niet goed.
Vorig jaar had je al praktisch hetzelfde qua invulling (op de extra raw en uptempo na). Ook de andere grote festivals hebben classics/euforische stages, dus het is niet alsof Rebirth daar heel uniek in is of wat dat betreft opeens tot ommekeer is gekomen. Verder wel volledig eens met de rest van je verhaal.

Persoonlijk zeer content met de line up. Verspreid over de stages staat er genoeg leuks en daar ligt ook voor mij de charme van Rebirth. Traditiegetrouw verwacht ik wel weer een (voor mij) rampzalige timetable, waarbij ik een groot deel van de dag voor onmogelijke keuzes sta, en een paar uur dat er niet echt iets interessants staat. Moet er nog een ei over leggen of ik 1 of 2 dagen ga, maar desalniettemin weer veul zin in dit feest. :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2023 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Albatrots schreef:
Moet er nog een ei over leggen of ik 1 of 2 dagen ga, maar desalniettemin weer veul zin in dit feest. :clap:


Wij bepalen wel even hoeveel dagen je gaat inclusief after op zaterdag
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2023 15:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Albatrots schreef:
Moet er nog een ei over leggen of ik 1 of 2 dagen ga, maar desalniettemin weer veul zin in dit feest. :clap:


Wij bepalen wel even hoeveel dagen je gaat inclusief after op zaterdag

Akkoord
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2024 18:38 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Ook in 2024 is The Road to the REBiRTH Mainstage - DJ Contest terug. We hebben voor aankomende editie 21 plekken gereserveerd voor talenten, dus gerenommeerde forum dj's/producers, dit is je kans! ;)

Alle info is te vinden op onze website.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2024 08:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rebirth Events schreef:
Ook in 2024 is The Road to the REBiRTH Mainstage - DJ Contest terug. We hebben voor aankomende editie 21 plekken gereserveerd voor talenten, dus gerenommeerde forum dj's/producers, dit is je kans! ;)

Alle info is te vinden op onze website.


https://ibb.co/CVZgPGF

Krijg ik ook extra punten wanneer ik een Only Fans account bezit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2024 09:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DeJob kom er maar in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2024 11:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ze geven dus 21 spots weg op REBiRTH. Blijft imo wel de beste Dj contest die er is. Veel winnaars. Duidelijke beoordeling (ja social media speelt ook een rol, welkom in 2024). Maar als je bij de top 21 hoort ben je wel gegarandeerd van een mooie plek op REBiRTH, die uiltje spots zijn ook meer dan de moeite waard heb ik van een betrouwbare bron vernomen.

Uiltje stage = gezelligste stage :thumbsup:

Snap wel dat sommigen hier weer struikelen over dat social media beoordeling, maar vind het ook wel weer netjes dat ze gewoon duidelijk vermelden waar ze op gaan letten. Zo'n contest is natuurlijk ook gewoon een marketing tool voor het festival.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2024 13:26 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Silvio Aquila schreef:

Krijg ik ook extra punten wanneer ik een Only Fans account bezit?

Hier kunnen we geen uitspraken over doen :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2024 17:22 
 
Hardtraxx Addict

Beetje triest dat social gedoe zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2024 17:26 
 
Hardtraxx Veteran

heggenschaar schreef:
Beetje triest dat social gedoe zeg.


Vind jij
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2024 17:38 
 
Hardtraxxer

Kom op hoor, als je aan de weg wil gaan timmeren als dj/producer moet je gewoon zoveel mogelijk social media presence hebben ja. Je moet een merk zijn, niet meer alleen een plaatjesdraaier. Als dat je niet bevalt blijf je toch lekker irrelevant met je 8 fans waarvan er 5 familieleden zijn. Wat zuur is het dode forum de laatste tijd man, lijkt net een bejaardentehuis met boomers die alleen maar zeiken over hoe kut alles in deze tijd is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2024 17:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Beetje triest dat social gedoe zeg.


Gast jij had een facebook pagina waarin je korrelige "opbouw" foto's van vrachtwagens voor het gelredome postte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2024 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Beetje triest dat social gedoe zeg.


Ja heel gek zeg dat ze een voorkeur hebben voor acts waarbij een grotere kans is dat ze publiek met zich meebrengen en meegaan met de huidige tijd :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2024 17:46 
 
Hardtraxx Veteran

Zaagkick schreef:
Kom op hoor, als je aan de weg wil gaan timmeren als dj/producer moet je gewoon zoveel mogelijk social media presence hebben ja. Je moet een merk zijn, niet meer alleen een plaatjesdraaier. Als dat je niet bevalt blijf je toch lekker irrelevant met je 8 fans waarvan er 5 familieleden zijn. Wat zuur is het dode forum de laatste tijd man, lijkt net een bejaardentehuis met boomers die alleen maar zeiken over hoe kut alles in deze tijd is.


De laatste tijd? Miwer kan al tijden met zijn posts gemakkelijk nog zout oplossen zo zuur

Verder is het juist hartstikke Gezellig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2024 20:56 
 
Organisator
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Beetje triest dat social gedoe zeg.


Jij denkt dat het gaat om die 10 mensen (maximaal) die mee gaan komen? Nee daar gaat het niet om! Het gaat erom dat de personen die we een kans geven serieus bezig zijn en serieus ambitie hebben om DJ te worden/te zijn en het tof vinden om op Rebirth te staan. Naast een spot op REBiRTH krijgen de winnaars ook een release op ons label dan mogen we op zijn minst ook wel wat gedrevenheid en professionaliteit verwachten toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2024 21:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Miwer sneuneus en Emre ook ff dimmen want het valt allemaal wel mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2024 08:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2024 08:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zaagkick schreef:
Kom op hoor, als je aan de weg wil gaan timmeren als dj/producer moet je gewoon zoveel mogelijk social media presence hebben ja. Je moet een merk zijn, niet meer alleen een plaatjesdraaier.


Tegenwoordig is dat helaas wel een must.

Meer dan twintig jaar ben ik al een Hardstyle DJ.
Gedraaid op Hardclassics, Back2School, Decibel etc, maar niet dankzij social media presence. Zelf ben ik nooit overdreven actief bezig (of geweest) met mijn social media. Ik snap dat DJ's van de oude stempel met zulke beoordelingspunten moeite hebben.....

Met zulke punten wordt je niet beoordeeld op je DJ/producer zijn en je wilt dat juist wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2024 09:10 
 
Hardtraxxer

Dat belang van social media valt ook wel mee in de contest toch? Je kunt 75 punten scoren en 5 daarvan gaan over socials.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2024 09:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rebirth Events schreef:
Ook in 2024 is The Road to the REBiRTH Mainstage - DJ Contest terug. We hebben voor aankomende editie 21 plekken gereserveerd voor talenten, dus gerenommeerde forum dj's/producers, dit is je kans! ;)

Alle info is te vinden op onze website.


Vallen eigengemaakte mashups ook onder producties in dit geval?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2024 09:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Silvio Aquila schreef:
Met zulke punten wordt je niet beoordeeld op je DJ/producer zijn en je wilt dat juist wel.


Precies, jij wil dat. Er wordt in 2024 wel wat meer gevraagd van een act natuurlijk. Met alle respect maar een plaatje inmixen kan iedereen leren. Betekent niet dat je hele dagen memes hoeft te posten op socials, maar als ik bijv kijk naar onze vriend Albatrots (The Alchemist) die produceert ook niet zelf maar heeft wel een unieke insteek om zichzelf qua mixjes en socials te onderscheiden. Je laat gewoon zien waar je voor staat en wat jou uniek maakt. Social Media is van alles mis mee maar als jij je dj act serieus neemt en echt verder wil komen dan hoort het er helaas gewoon echt bij.

Daarnaast: wat LTMBR ook zegt, het is maar een fractie van de beoordeling. Als ik het me goed herinner stonden er afgelopen editie op uiltje ook meerdere totaal onbekende namen die wel die mooie spot gekregen hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2024 09:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Silvio Aquila schreef:
Met zulke punten wordt je niet beoordeeld op je DJ/producer zijn en je wilt dat juist wel.


Precies, jij wil dat. Er wordt in 2024 wel wat meer gevraagd van een act natuurlijk. Met alle respect maar een plaatje inmixen kan iedereen leren. Betekent niet dat je hele dagen memes hoeft te posten op socials, maar als ik bijv kijk naar onze vriend Albatrots (The Alchemist) die produceert ook niet zelf maar heeft wel een unieke insteek om zichzelf qua mixjes en socials te onderscheiden. Je laat gewoon zien waar je voor staat en wat jou uniek maakt. Social Media is van alles mis mee maar als jij je dj act serieus neemt en echt verder wil komen dan hoort het er helaas gewoon echt bij.

Daarnaast: wat LTMBR ook zegt, het is maar een fractie van de beoordeling. Als ik het me goed herinner stonden er afgelopen editie op uiltje ook meerdere totaal onbekende namen die wel die mooie spot gekregen hebben.


:yes: :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2024 10:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Silvio Aquila schreef:
Gedraaid op Hardclassics, Back2School, Decibel etc, maar niet dankzij social media presence.

Met zulke punten wordt je niet beoordeeld op je DJ/producer zijn en je wilt dat juist wel.


Zou het zeker vermelden in de motivatie dan!

Silvio Aquila schreef:
Vallen eigengemaakte mashups ook onder producties in dit geval?


Staat apart vermeld onder 'originaliteit / creativiteit'
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2024 12:52 
 
Hardtraxx Addict

Zo makkelijk om mensen hier toch altijd op de kaste te krijgen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2024 13:02 
 
Hardtraxx Veteran

heggenschaar schreef:
Zo makkelijk om mensen hier toch altijd op de kaste te krijgen :lol:


Oh ja tuurlijk, nu je er achter komt dat je wederom poep praat was het expres bedoelt
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 18  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten