Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 18  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2023 18:14 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

De zaterdag wel echt vele malen leuker dan de zondag. Zaterdag hele dag bij de Euphoric en Classics. Zondag enkele leuke namen bij de Revelation.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2023 18:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat heb ik hier nu al veel zin in. Zaterdag en zondag aanwezig ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2023 18:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zaterdag in de pocket! :beer:

Namen op de euforische stage zijn grandioos, nu al zin in! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2023 19:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

speculeren over de anthem makers, gezien rebelion 3 dagen op de main draaien, verwacht ik van hun wel het anthem :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2023 19:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oot schreef:
speculeren over de anthem makers, gezien rebelion 3 dagen op de main draaien, verwacht ik van hun wel het anthem :huh:


Verwacht dit ook wel overigens, kan wel eens een dik anthem worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2023 21:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
oot schreef:
speculeren over de anthem makers, gezien rebelion 3 dagen op de main draaien, verwacht ik van hun wel het anthem :huh:


Verwacht dit ook wel overigens, kan wel eens een dik anthem worden!

Zie je bij de spanbanden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2023 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu alweer extreem hyped om een mooi setje neer te zetten op de Recharge :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2023 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gefeliciteerd neef Fantazoo met jullie boeking. We zullen proberen er weer bij te zijn, maar ligt eraan hoe de after escaleert. Afgelopen jaar werden we best betoeterd wakker kan ik je vertellen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2023 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Gefeliciteerd neef Fantazoo met jullie boeking. We zullen proberen er weer bij te zijn, maar ligt eraan hoe de after escaleert. Afgelopen jaar werden we best betoeterd wakker kan ik je vertellen :lol:


Jus de Pomme
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2023 17:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zowel op zaterdag als zondag 2 Raw stages en dan is de main ook nog nagenoeg allemaal Raw :P
Verder wel een dikke line up. Zaterdag is heel erg top, veel pendelen tussen Reborn Euphoric en Reactivate waarschijnlijk met een uitstapje naar de main. Zondag wat minder, maar nog een aantal leuke namen op de Revelation en Recharge. Dat combineren met af en toe buurten bij Beetje Dansen en je hebt dan ook een top dag :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2023 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL5961 schreef:
Zowel op zaterdag als zondag 2 Raw stages en dan is de main ook nog nagenoeg allemaal Raw en je hebt dan ook een top dag :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2023 19:19 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Gefeliciteerd neef Fantazoo met jullie boeking. We zullen proberen er weer bij te zijn, maar ligt eraan hoe de after escaleert. Afgelopen jaar werden we best betoeterd wakker kan ik je vertellen :lol:


Insert braakgeluid
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2023 22:22 
 
Hardtraxx Addict

Rickzel schreef:
SL5961 schreef:
Zowel op zaterdag als zondag 2 Raw stages en dan is de main ook nog nagenoeg allemaal Raw en je hebt dan ook een goede reden om dit jaar niet te gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2023 22:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Gefeliciteerd neef Fantazoo met jullie boeking. We zullen proberen er weer bij te zijn, maar ligt eraan hoe de after escaleert. Afgelopen jaar werden we best betoeterd wakker kan ik je vertellen :lol:


VAN de KAART Naar de KLOTE :beer: :beer: :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2023 18:03 
 
Organisator
Avatar gebruiker

LINE-UP PER DAG, PER STAGE!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2023 19:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die kleine euforische stage kan niet op tegen alle extra raw en uptempo helaas. Volgende keer beter hopelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2023 20:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fijne RAUWE lineup :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2023 23:21 
 
Hardtraxx Addict

Rebirth Events schreef:
We zijn pas op de helft jongens, de stages veranderen niet tov afgelopen jaar en we gaan geen uptempo namen in een euforische area zetten dus wat hierboven al benoemd is er komen nog meer dan genoeg namen voor die area's in fase 4, 5 en 6 :)

Misschien kunnen we vast een naam weggeven omdat jullie zo nieuwsgierig zijn :innocent: Noem maar een area :corn:

En toch kregen we precies wat er helaas verwacht werd.
Uptempo wel veelal op de hardcore
Raw wel veelal op de main

Overkill
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2023 09:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Rebirth Events schreef:
We zijn pas op de helft jongens, de stages veranderen niet tov afgelopen jaar en we gaan geen uptempo namen in een euforische area zetten dus wat hierboven al benoemd is er komen nog meer dan genoeg namen voor die area's in fase 4, 5 en 6 :)

Misschien kunnen we vast een naam weggeven omdat jullie zo nieuwsgierig zijn :innocent: Noem maar een area :corn:

En toch kregen we precies wat er helaas verwacht werd.
Uptempo wel veelal op de hardcore
Raw wel veelal op de main

Overkill


Tering zeg. Eindelijk een organisatie die ook nog gewoon iets qua invulling neerzet voor de jongens van het dode forum en het is nog steeds niet goed. Wil je dan dat ze volgend jaar failliet zijn? Ze hebben een euphorische stage op zaterdag + euforische namen op de main. Tuurlijk staat een main niet volledig met euforische namen, dat verkoopt namelijk niet. En ja raw is gewoon populair en uptempo is gewoon mainstream hardcore geworden. Er is genoeg te zien en te horen op Rebirth. Ook door de Revelation stage en Recharge op zondag.
Soms is het ook nooit goed voor sommige mensen
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2023 09:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Soms is het ook nooit goed voor sommige mensen


Nee voor Miwer is het nooit goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2023 09:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Hekzitter schreef:
Soms is het ook nooit goed voor sommige mensen


Nee voor Miwer is het nooit goed.


Scherp
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2023 10:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Verhaal Job


Niks aan toe te voegen. Rebirth is ook maar "slachtoffer" van wat de klant wil en wil ook z'n event uitverkopen. Is toch mooi dat ze ondanks dat zich hard maken voor alle kanten in de hardstyle. Zo ook met Melodic Madness event (wat vgm best een gokje was).

Vind de lineup overigens gewoon gestoord vet. Even kijken of ik naast vrijdag nog een extra dagje ga!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2023 11:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Hekzitter schreef:
Verhaal Job


Niks aan toe te voegen. Rebirth is ook maar "slachtoffer" van wat de klant wil en wil ook z'n event uitverkopen. Is toch mooi dat ze ondanks dat zich hard maken voor alle kanten in de hardstyle. Zo ook met Melodic Madness event (wat vgm best een gokje was).

Hier ben ik het helemaal mee eens. Ik ben zeer tevreden met de (al dan niet kleine) euforische hardstyle stage. Met dit soort stages maak je mij veel blijer dan een mainstage met een aantal van dezelfde namen. Laat iedereen maar lekker naar de main of raw stage gaan, ik vermaak me wel bij de euforische stage (of classics).
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2023 11:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel blij met deze line-up, denk dat ik me elk moment wel kan vermaken. Wellicht wordt het op de vrijdag soms even zoeken, had liever Element zonder Luminite gezien en Kruelty zonder So Juice. Wellicht komt er wat leuks op de Road to Rebirth stage.

De zaterdag en zondag zijn in ieder geval dik in orde. Wordt weer heerlijk 2/3e van de zondag bij de Raw Classics staan, maar ook naar B-Front: 20 Years :love: (Hopelijk niet tegelijk met Degos & Re-Done of Thera vs Geck-O)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2023 11:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zo is dat jongens. Al liefhebber van de blijere muziekjes ben ik juist heel blij met deze line-up. Meer dan genoeg leuke namen op de euforische stage en de classics. Daarnaast ook heel wat leuke hardere namen op de Reborn Raw waar ik me prima kan vermaken als afwisseling. Misschien voor de show en de gezelligheid nog eens een setje op de main meepakken en ik kom eigenlijk uren tekort op de zaterdag.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 18  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten