Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 18  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2023 21:18 
 
Hardtraxx Veteran

DLay10 schreef:
Tot nu toe de eerste 50% veel te veel "nektasjes" gehalte. Wil het eigenlijk niet skippen, hoop in ieder geval dat de overige 50% beter is

Wat bedoel je met teveel nektasjes?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2023 22:59 
 
Hardtraxx Addict

Kijkende naar de line up tot nu toe wordt het misschien wel voor het eerst in jaren skippen
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2023 10:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DLay10 schreef:
Tot nu toe de eerste 50% veel te veel "nektasjes" gehalte. Wil het eigenlijk niet skippen, hoop in ieder geval dat de overige 50% beter is


heggenschaar schreef:
Kijkende naar de line up tot nu toe wordt het misschien wel voor het eerst in jaren skippen


Kijkende op de site van Rebirth zijn er voor de hardcore en uptempo stages tot nu toe respectievelijk 2x 9, 8 en 7 namen aangekondigd waar de hardstyle stages tussen de 4 en 7 zitten (Reactivate zelfs pas 2). Ik verwacht dat de komende aankondigingen veel meer namen bevatten die de Hardtraxx elite zal bekoren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2023 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Ik verwacht dat de komende aankondigingen veel meer namen bevatten die de Hardtraxx elite zal bekoren :P


Ik denk dat we dat hier prima kunnen gaan bepalen ja!

ontopic: In de buurt dus aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2023 18:30 
 
Hardtraxxer

Pipa schreef:
DLay10 schreef:
Tot nu toe de eerste 50% veel te veel "nektasjes" gehalte. Wil het eigenlijk niet skippen, hoop in ieder geval dat de overige 50% beter is

Wat bedoel je met teveel nektasjes?


Ja deze snap ik ook niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2023 18:36 
 
Organisator
Avatar gebruiker

We zijn pas op de helft jongens, de stages veranderen niet tov afgelopen jaar en we gaan geen uptempo namen in een euforische area zetten dus wat hierboven al benoemd is er komen nog meer dan genoeg namen voor die area's in fase 4, 5 en 6 :)

Misschien kunnen we vast een naam weggeven omdat jullie zo nieuwsgierig zijn :innocent: Noem maar een area :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2023 18:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Euforisch aub :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2023 18:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doe maar voor de stage waar B-Front een solo set draait.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2023 19:55 
 
Organisator
Avatar gebruiker

PEPii schreef:
Euforisch aub :loving:


Wasted Penguinz :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2023 19:56 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Doe maar voor de stage waar B-Front een solo set draait.


B-Front, zondag Revelation stage met een speciale set ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2023 22:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hyped! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2023 22:44 
 
Hardtraxxer

Rebirth Events schreef:
PEPii schreef:
Euforisch aub :loving:


Wasted Penguinz :loving:



:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2023 09:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rebirth Events schreef:
PEPii schreef:
Euforisch aub :loving:


Wasted Penguinz :loving:


:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2023 00:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rebirth Events schreef:
PEPii schreef:
Euforisch aub :loving:


Wasted Penguinz :loving:


Juuuuuuuuuuuuuuuust, dit lid van het dode forum is zojuist meer dan gerust gesteld (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2023 17:55 
 
Organisator
Avatar gebruiker

LINE-UP PHASE 4:

Atmozfears pres. Abstrakt × Atmozfears vs Audiotricz Classics × Audiotricz & Ecstatic pres. Progressive Hardstyle × Avi8 × Chapter V, The Smiler, Repeller: Spoontechnicians × Collusion vs Unload × Cryogenic × Devin Wild The_Innergame × Doris pres. Elixir × Ecstatic × FEESTNATION × Gridkiller × Griever vs Sanctuary × Jay Reeve pres. Melodic Madness × Jay Reeve Reevolution LIVE × Killshot × Maksum & Danstan × Manifest Destiny × Primeshock: Let's Get This Party Started × Ran-D pres. Untamed × Rooler × T-Go vs Vandal!sm × The Dope Doctor pres. S.O.S. LIVE × Trespassed × Unproven × Unresolved Bad Blood LIVE × Unresolved X YRS × Villain × Wesly Bronkhorst × Zany vs The Pitcher Classics

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2023 18:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit zijn de beter line-up fases :worship: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2023 18:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Dit zijn de beter line-up fases :worship: :clap:

Wordt zo wel interessant om 2 dagen te gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2023 19:25 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Die euforische namen :love: Gaat weer zo goed worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2023 21:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Albatrots schreef:
Grim schreef:
Dit zijn de beter line-up fases :worship: :clap:

Wordt zo wel interessant om 2 dagen te gaan


Dit triggerde mij nu pas om even hier te kijken: https://www.rebirth-festival.nl/line-up/ , waar je ook al kunt zien op welke dagen ze draaien.

Zeer content met mijn zaterdagkaart. Vind het van een aantal namen tot nu toe jammer dat ze op zondag draaien, maar nog niet jammer genoeg om ook de zondag er bij te pakken. Prima dus! Benieuwd of de euforische stage groter/beter wordt met deze namen (qua geluid vooral).
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2023 18:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dat ik nog twijfelde om naar Rebirth te gaan..., maar blij dat ik mijn tickets heb. Hier kan geen Amstel GR toertocht tegen op. :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2023 17:47 
 
Organisator
Avatar gebruiker

LINE-UP PHASE 5:

Abaddon & MC Raise pres. Fallen Angel LIVE x Abaddon vs Manifest Destiny vs Unproven x Aversion x AVIO LIVE (Classics) x Da Tweekaz x Digital Punk (Classics) x Dr. Peacock – Album Showcase LIVE x Envine x Frequencerz (Classics) x Frontliner (Classics) x Gunz for Hire Welcome To Sin City x High Voltage (Classics) x Inpulsa x Jeffrey Heesen x JNXD x Kruelty x Kruelty vs So Juice x Max Enforcer (Classics) x MC Activate x MC Focus x MC Raise x Mish x Mutilator & Anderex pres: Neon Future LIVE x Noisecult (Classics) x Regain x Sickmode x Sickmode & Mish pres. RAVE LOVE x SMÈRRIG Diskjochies x The Straikerz pres. Jackpot Live x Turfy Gang LIVE x Voidax x Warface R.I.P. Rave From The Grave x Wasted Penguinz x Zelecter (Classics)

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2023 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Albatrots schreef:
Grim schreef:
Dit zijn de beter line-up fases :worship: :clap:

Wordt zo wel interessant om 2 dagen te gaan


Dit triggerde mij nu pas om even hier te kijken: https://www.rebirth-festival.nl/line-up/ , waar je ook al kunt zien op welke dagen ze draaien.

Zeer content met mijn zaterdagkaart. Vind het van een aantal namen tot nu toe jammer dat ze op zondag draaien, maar nog niet jammer genoeg om ook de zondag er bij te pakken. Prima dus! Benieuwd of de euforische stage groter/beter wordt met deze namen (qua geluid vooral).

Poeh ik moest de keuze tussen zaterdag en zondag nog maken, maar die wordt zo wel makkelijk. Wat een namen op de euforische stage zaterdag :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2023 14:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

D-sturb heeft de hosting op zondag :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2023 11:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oot schreef:
D-sturb heeft de hosting op zondag :thumbsup:


Was te verwachten. Niet helemaal wat ik had gehoopt, maar vorig jaar ook vrijwel niet op de main geweest zondag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2023 18:04 
 
Organisator
Avatar gebruiker

LINE-UP PHASE 6:

Astronomics x B-FRONT 20 YEARS x B-Front x Phuture Noize: The Enlightenment x Bloodlust vs D-Sturb x Buren van de Brandweer x Chain Reaction Minus is More Special LIVE x APEX presents The Brotherhood by Cryex, Scarra, Vasto, Kenai & MC Synergy x D-Sturb & Vertile – Best of Both x D-STURB SPECIAL PREMIERE x D-Sturb pres. LEGACY x D-Sturb vs Rebelion x Deezl & So Juice pres. Cybergore x Dual Damage x Dual Damage LIVE x Ephoric x Fuze x Gezellige Uptempo pres. One Year of Gezelligheid x Guus Doggen x Imperatorz x Imperatorz OUTTA CNTRL x Invector x Level One vs Nightcraft x Tha Watcher x Omnya LIVE x Phuture Noize x Rebelion x Rebelion LIVE x Riot Shift x Scarra pres. Face of Violence x Sefa x The Chemicals of Noxiouz LIVE x The Vision x Thyron x Tivwel

Afbeelding
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 18  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten