Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2023 10:23 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
makrooy schreef:
Winst verkiezen boven de veiligheid van je gasten...
+

xd xd xd Het was ffing 14 graden stel je niet aan


Want iedereen staat daar nuchter en het is vast niet warm in een drukke overdekte area.

Het is gewoon een truc die organisaties gebruiken om onder de wet uit te komen dat er verplicht watertappunten moeten zijn op een festival zodat ze meer waterflesjes/drinken verkopen. Dichtdraaien tot er bijna niks uit komt is een en een bord neerzetten dat er geen drinkbaar water uitkomt is nog een.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2023 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongekend mooi weekend gehad. Op zaterdag de uptempo stage geopend en was ver boven verwachting druk dus mijn dag was al direct geslaagd eigenlijk. Verder een boel toffe sets gehoord, met als uitschieters Adjuzt NXT GEN, Element LIVE, The Purge Trippin' en Jay Reeve op die kleinere stage.

Zondag weinig meegepakt op het feest zelf, Warface Classics was wel echt megadik. Onze set als Gezellige Uptempo... Tja, denk dat we zo'n gekkenhuis allemaal niet verwacht hadden haha. Area afgesloten, tal van artiesten aanwezig, een sfeer zoals ik hem al jaren niet meer meegemaakt heb en alleen maar blije gezichten en positieve reacties. Al met al een meer dan geslaagd weekend!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2023 14:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
de drukte bij de kraantjes aan de wc's (wat volgens mij bewust gedaan was om het vullen van flesjes tegen te gaan)

Ja pffffffff ik had een gortdroge muil, dacht maak ff snel een kommetje van mn handen voor een buts water, kreeg ik een teeering grote slok zeepwater binnen : :sick: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2023 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
makrooy schreef:
Winst verkiezen boven de veiligheid van je gasten...
+

xd xd xd Het was ffing 14 graden stel je niet aan


En hoe inhoudelijk vind jij je comment zelf nou?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2023 06:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat moest de Reborn Raw stage eigenlijk voorstellen kwa ontwerp?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2023 06:58 
 
Hardtraxx Addict

Martin Waus schreef:
Wat moest de Reborn Raw stage eigenlijk voorstellen kwa ontwerp?

Volgens mij een geplande ufo tussen wat gebouwen ofzo(of naja dat maakte ik op uit een Facebook post van rebirth)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2023 09:16 
 
Artiest

SL5961 schreef:
Zondag

De zondag gestart bij de Recharge en een paar leuke hits gehoord bij Astronomics en vervolgens Degos & Re-Done die ijzersterk begonnen met o.a. Catchin' Up, Spin Me Up & Prozaxx :yay: tweede helft van de set was wat minder met ook best wat Nightbreed spul wat ik niet kende, maar al met al prima vermaakt op deze set.


Waaaaar heb jij het nou weer over??? Nightbreed bij een classic stage draaien xd :lol:
Gvd wat slecht dit :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2023 09:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Degos schreef:
SL5961 schreef:
Zondag

De zondag gestart bij de Recharge en een paar leuke hits gehoord bij Astronomics en vervolgens Degos & Re-Done die ijzersterk begonnen met o.a. Catchin' Up, Spin Me Up & Prozaxx :yay: tweede helft van de set was wat minder met ook best wat Nightbreed spul wat ik niet kende, maar al met al prima vermaakt op deze set.


Waaaaar heb jij het nou weer over??? Nightbreed bij een classic stage draaien xd :lol:
Gvd wat slecht dit :x


Citaat:
Profile:Nightbreed Records was founded in 2015 by Endymion.

De zwaailichten van de classics politie loeien al in de verte....
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2023 10:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Meteen naar het gevang, ga niet langs start.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2023 10:30 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Degos schreef:
Waaaaar heb jij het nou weer over??? Nightbreed bij een classic stage draaien xd :lol:
Gvd wat slecht dit :x

Hallo meneer Degos,

Heb je toevallig een tracklijstje van afgelopen weekend? Dan kunnen we even kijken of SLpostcode het bij het juiste eind heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2023 10:37 
 
Artiest

corneelwr schreef:
De zwaailichten van de classics politie loeien al in de verte....


Magic, Proud To Be Loud, Catalyst, Heavy Damage, Universe... Rest allemaal van onze TC tijdperk.


Ik moet al alles uit de kast trekken om mensen te overtuigen dat Die Slowly, Children Remix en I Am Lost nog geen classics zijn en dat we die niet gaan draaien. En krijg je zo'n reactie. Gvd hou op veeg mij bij elkaar......
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2023 10:41 
 
Artiest

The Venator schreef:
Degos schreef:
Waaaaar heb jij het nou weer over??? Nightbreed bij een classic stage draaien xd :lol:
Gvd wat slecht dit :x

Hallo meneer Degos,

Heb je toevallig een tracklijstje van afgelopen weekend? Dan kunnen we even kijken of SLpostcode het bij het juiste eind heeft.


Hoezo kan ik hier geen screenshot plaatsen. Ga die shit echt niet uittypen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2023 10:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Printscreentje uploaden d.m.v. Greenshot en klaar is Kees. Of in jouw geval Thijs!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2023 10:47 
 
Artiest

corneelwr schreef:
Printscreentje uploaden d.m.v. Greenshot en klaar is Kees. Of in jouw geval Thijs!


Ik moet teveel lezen en/of downloaden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2023 10:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Degos schreef:
SL5961 schreef:
Zondag

De zondag gestart bij de Recharge en een paar leuke hits gehoord bij Astronomics en vervolgens Degos & Re-Done die ijzersterk begonnen met o.a. Catchin' Up, Spin Me Up & Prozaxx :yay: tweede helft van de set was wat minder met ook best wat Nightbreed spul wat ik niet kende, maar al met al prima vermaakt op deze set.


Waaaaar heb jij het nou weer over??? Nightbreed bij een classic stage draaien xd :lol:
Gvd wat slecht dit :x


Hardtraxxer dan dit wordt het niet denk ik hahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2023 10:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Degos schreef:
corneelwr schreef:
Printscreentje uploaden d.m.v. Greenshot en klaar is Kees. Of in jouw geval Thijs!


Ik moet teveel lezen en/of downloaden.


Dan maak je maar zin !!11!1!!!! :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2023 10:56 
 
Hardtraxx Veteran

Degos schreef:
corneelwr schreef:
De zwaailichten van de classics politie loeien al in de verte....


Magic, Proud To Be Loud, Catalyst, Heavy Damage, Universe... Rest allemaal van onze TC tijdperk.


Ik moet al alles uit de kast trekken om mensen te overtuigen dat Die Slowly, Children Remix en I Am Lost nog geen classics zijn en dat we die niet gaan draaien. En krijg je zo'n reactie. Gvd hou op veeg mij bij elkaar......

Wil je die asjeblieft asjeblieft asjeblieft draaien nog zaterdag, ik en maatje Spalken zullen je dankbaar zijn. In ruil voor een flesje Heineken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2023 11:07 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Degos schreef:
corneelwr schreef:
Printscreentje uploaden d.m.v. Greenshot en klaar is Kees. Of in jouw geval Thijs!


Ik moet teveel lezen en/of downloaden.

Hallo met de screenshot-helpdesk,

Laat ik je even helpen:
1. U gaat naar https://imgur.com/upload
2. U plakt (toetsencombinatie CTRL + V) of selecteert uw screenshot
3. U vult een unieke naam in en klikt op de toets ENTER
4. Rechtermuisknop op de geuploadde afbeelding > afbeelding url kopieren
5. Hardtraxx.com > nieuwe reactie > CTRL + V of rechtermuisknop > plakken.

Mvgr
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2023 11:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeetje Degos, doe even rustig aan haha. Ik was in de veronderstelling een paar Nightbreed platen te hebben gehoord. Ben daar niet heel bekend mee dus zelfs aan andere nagevraagd. Blijkbaar klopte het niet dus :P Verder moet je je niet al te druk maken om wat één iemand op Hardtraxx zegt, zeker niet als het een Limburger met krullen blijkt ze zijn die 17 maar eigenlijk 26 is en daarnaast door het bier niet alle platenkeuzes meer herinnert (met dank aan de beste man met de roodkleurige username op deze pagina). Bovendien ben ik niet eens echt negatief want jullie hebben echt wel een lekkere set met leuk mixwerk afgeleverd. Anders was ik wel naar Adrenalize gegaan :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2023 11:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Degos schreef:
corneelwr schreef:
De zwaailichten van de classics politie loeien al in de verte....


Magic, Proud To Be Loud, Catalyst, Heavy Damage, Universe... Rest allemaal van onze TC tijdperk.


Ik moet al alles uit de kast trekken om mensen te overtuigen dat Die Slowly, Children Remix en I Am Lost nog geen classics zijn en dat we die niet gaan draaien. En krijg je zo'n reactie. Gvd hou op veeg mij bij elkaar......

Wil je die asjeblieft asjeblieft asjeblieft draaien nog zaterdag, ik en maatje Spalken zullen je dankbaar zijn. In ruil voor een flesje Heineken.


Jij trakteert toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2023 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Degos schreef:
corneelwr schreef:
Printscreentje uploaden d.m.v. Greenshot en klaar is Kees. Of in jouw geval Thijs!


Ik moet teveel lezen en/of downloaden.


Dan maak je maar zin !!11!1!!!! :mad:

Wou zeggen..... dat bepalen wij wel meneertje ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2023 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele Meneer ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2023 13:17 
 
Artiest

SL5961 schreef:
Jeetje Degos, doe even rustig aan haha. Ik was in de veronderstelling een paar Nightbreed platen te hebben gehoord.



IK BEN RUSTIG GVD!

Met één comment heb jij onze hele reputatie hier op Hardtraxx verpest!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2023 13:18 
 
Artiest

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2023 13:19 
 
Artiest

Afbeelding
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten