Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2023 10:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Zou hier eerder heengaan dan de Defqon camping, dat kleinschalige is toch veel leuker :D

Het grote nadeel van de camping bij Rebirth is volgens mij een extern 'probleem' en dat is de temperatuur in die periode van het jaar. Ik ga zelf niet meer in een tentje liggen maar ik kan me inbeelden dat je daar niet lekker ligt terwijl het 's nachts maar net boven 0 is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2023 09:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ja het enige minpunt aan het weekend was die graf kou in de avonduren, dus een camping lijkt me waanzin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2023 10:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als camping ganger kan ik dat bevestigen. Vorig jaar was het helemaal kapot gaan met een laagje ijs op de tent op de zaterdagnacht. Duurde overdag ook even voordat de kou uit m'n lijf was, ook dit jaar. Om die reden zie ik er volgend jaar waarschijnlijk vanaf om een weekend op de camping te gaan. Zo'n Flexotel vind ik dan weer te duur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2023 00:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

In 2019 op de camping gestaan en toen ook met mn kleren aan + jas in een dikke slaapzak liggen creperen van de kou. Wakker worden met een laag ijs op je tent is ook niet perse wat je wilt als je naar een festival gaat. De opzet was wel nice dus t zal neerkomen op geluk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2023 10:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Albatrots schreef:
In 2019 op de camping gestaan en toen ook met mn kleren aan + jas in een dikke slaapzak liggen creperen van de kou.

Je weet dat dat een tegengesteld effect heeft ook he :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2023 10:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Albatrots schreef:
In 2019 op de camping gestaan en toen ook met mn kleren aan + jas in een dikke slaapzak liggen creperen van de kou.

Je weet dat dat een tegengesteld effect heeft ook he :P


Hoezo?

Zou er iig voor zorgen dat je goed van de grond af ligt, dat maakt vaak een enorm verschil, Stretcher meenemen of op z'n minst een reflecterende folie onder je bedje, of een luchtmatrasje waar deze in ingebouwd zit (heb zelf een Therm-a-Rest voor wintercamperen, kost wat, maar lijd je geen kou).
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2023 10:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja ik hield m'n vest en m'n broek aan, thermossokken, en vest bij m'n voeten, dit jaar 's nachts minder liggen creperen van de kou daardoor (en het was ook wat minder koud dan 2022). Het enige nadeel was dat het in de ochtend wel een groot verschil was toen ik buiten het tentje ging zitten, omdat ik de warmte van de slaapzak gewend was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2023 11:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Ja ik hield m'n vest en m'n broek aan, thermossokken, en vest bij m'n voeten, dit jaar 's nachts minder liggen creperen van de kou daardoor (en het was ook wat minder koud dan 2022). Het enige nadeel was dat het in de ochtend wel een groot verschil was toen ik buiten het tentje ging zitten, omdat ik de warmte van de slaapzak gewend was.


Meerdere laagjes zijn goed, maar kwam de kou niet vooral van de grond?

Slaapzakken kan je ook prima opwaarderen met een liner waar een reflecterende folie in zit.

https://www.bever.nl/p/sea-to-summit-th ... 12003.html

Maar beter stelt die klimaatverandering gewoon niet teleur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2023 11:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh ik dacht juist dat je zo min mogelijk laagjes aan moest in de slaapzak! Weer iets geleerd dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2023 11:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wie slaapt er nou tijdens een weekender?? :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2023 11:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Slaapzakken kan je ook prima opwaarderen met een liner waar een reflecterende folie in zit.

Ander keertje dan. Deken of zeil extra onder het luchtbed was ook een goeie geweest.


Alm1ghty schreef:
Wie slaapt er nou tijdens een weekender?? :lol: :lol:

3 nachten elk 7-8 uur slaap gehad :cool:
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten